Kvinneforkjemper1 Skrevet 27. mai #1521 Skrevet 27. mai jukkapalme skrev (1 minutt siden): Fort gjort å glemme seg 😊 Ja, jeg hadde aldri orket å bo sånn. For en kortere periode går det, men de har jo bodd sånn i sikkert et år nå. husker noen når G fortalte om skilsmissen? har litt lyst til å se videoen der hun forteller om det igjen… lurer så EKSTREMT på hva som skjedde med de😩 synes det er sykt hvor mange som skiller seg når de har unge barn for tiden
jukkapalme Skrevet 27. mai #1522 Skrevet 27. mai Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): husker noen når G fortalte om skilsmissen? har litt lyst til å se videoen der hun forteller om det igjen… lurer så EKSTREMT på hva som skjedde med de😩 synes det er sykt hvor mange som skiller seg når de har unge barn for tiden Hun har ikke sagt noe om hva som skjedde. Var omtrent fra en dag til en annen, først bodde hun med mannen og neste vlogg bodde hun hos Pia. Lurer veldig på hva som skjedde jeg også. Han hadde visst en venninne, men Guro er ikke av den sjalu typen. Mulig han ble lei av all filmingen. 1
garfunkel Skrevet 27. mai #1523 Skrevet 27. mai Kvinneforkjemper1 skrev (42 minutter siden): hvorfor har de ikke evt en seng på sønnen sitt rom som hun kunne sovet på når han ikke er der 100% fordi de har fylt opp alt av rom med skrot og det er ikke plass. Man ser jo også når de filmer fra rommet til sønnen at det henger poser med pant i bakgrunnen, kleshauger slengt, og er han ikke der ser man at senges hans fylkes opp med skrot 1 1
Tradegy Skrevet 27. mai #1524 Skrevet 27. mai jukkapalme skrev (39 minutter siden): Pia er altfor snill. Rett og slett dumsnill. Kjører sin egen helse i grøfta med å stå på pinne for søstera.. Rett og slett psykisk uhelse på begge to. 2
Gogglebox Skrevet 27. mai #1525 Skrevet 27. mai (endret) Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): husker noen når G fortalte om skilsmissen? har litt lyst til å se videoen der hun forteller om det igjen… lurer så EKSTREMT på hva som skjedde med de😩 synes det er sykt hvor mange som skiller seg når de har unge barn for tiden Hun utdyper ikke noe spesielt, men det var tegn på at hun allerede hadde flyttet inn til Pia noen dager før hun dukket opp igjen (hadde en "pause" fra vloggingen i noen dager) Var jo ikke tilfeldig at Pia kjøpte tørkertrommel i "bursdagsgave" til seg selv når man går fra klesvask for en person til klesvask for tre Endret 27. mai av Gogglebox
Petrine12 Skrevet 27. mai #1526 Skrevet 27. mai G sov på sofaen for p måtte få sove lenge før bruddet og. Ho var med P og mor heile tida siste mnd før ho sa det var slutt. Eg tippa han kom med noken krav ho ikkje likte🤷🏽♀️ 1 1
tyggis Skrevet 28. mai #1528 Skrevet 28. mai Det var tydelig hun ikke ville hjem til Pe på slutten der. Når man koker potetene til middag i bula til søstra for å være lenger vekk hjemmefra liksom. 2 1
lew Skrevet 28. mai #1529 Skrevet 28. mai Husker når G bodde med P,så sov stadig Pia over.Dem møttes vær dag.Det tærer vel på og være 3 i et ekteskap🙉 3 1
Smurfii Skrevet 28. mai #1530 Skrevet 28. mai P og G er avhengige av hverandre, litt sykelig mye egentlig. De kommer aldri til å vokse bare bittelitt fra hverandre, klarer ikke se det for meg. 6 1
Mardina Skrevet 28. mai #1531 Skrevet 28. mai Smurfii skrev (14 minutter siden): P og G er avhengige av hverandre, litt sykelig mye egentlig. De kommer aldri til å vokse bare bittelitt fra hverandre, klarer ikke se det for meg. Ja, det er i grunn ganske skremmende 😳 Jeg kan godt se for meg at de kommer til å bo sammen i lang, lang tid 😳 Kommer i hvert fall ikke til å lære å bli selvstendig på noen som helst måte med å holde på sånn som de gjør nå 🤔 Og det er rart at de 40 år gamle damene ikke ser det selv 🤔 2 1
Petrine12 Skrevet 29. mai #1532 Skrevet 29. mai I dagens vlog prata G berre om mat. Bruke opp matlageret og handla meir i juni.. lyst prøve oppskrift og bla bla 2 1
lew Skrevet 29. mai #1533 Skrevet 29. mai Dem snakker mye spare inn på matbudsjettet,men ikke på all drit dem kjøper av kopper,sminke og mysterybag fra normal osv. 4 1
Petrine12 Skrevet 29. mai #1534 Skrevet 29. mai lew skrev (3 minutter siden): Dem snakker mye spare inn på matbudsjettet,men ikke på all drit dem kjøper av kopper,sminke og mysterybag fra normal osv. Men dei har masse og 🤷🏽♀️ Det er stappa med mat i den leil. 3 2
lew Skrevet 29. mai #1535 Skrevet 29. mai Dem snakker mat hele tiden,er ikke ferdig med frokost før det er lunsj og middag snakk.Også kveldsmat da.Før snakka dem om mellom måltider også🙉 3
lew Skrevet 29. mai #1536 Skrevet 29. mai Blir som se my 600lb life(sisters) på tlc🙈 vis det fortsetter i disse rutinene dem har.Og man ser mye chips poser rundt i bakgrunn. 4
jukkapalme Skrevet 29. mai #1537 Skrevet 29. mai Petrine12 skrev (2 timer siden): I dagens vlog prata G berre om mat. Bruke opp matlageret og handla meir i juni.. lyst prøve oppskrift og bla bla Mat må man jo ha. Jeg er slank og langt fra overvektig, men liker å se på matlagingvideoer likevel. Selv om jeg ikke har prøvd noen av oppskriftene. Fint å bruke opp matlageret da så det ikke blir for gammelt. lew skrev (54 minutter siden): Dem snakker mye spare inn på matbudsjettet,men ikke på all drit dem kjøper av kopper,sminke og mysterybag fra normal osv. Hvor viser de mysterybags fra normal? Tiktok? Har bare sett noen få på YouTube, men lenge siden siste nå. Har ikke tiktok. De kjøper mye kopper, ja. Pia har jo fullstendig koppedilla. Har mange selv også, men de tar kaka. De har generelt mye ting. Burde ha en sånn utfordring med å kvitte seg med 100 ting på en måned. Skal innrømme at jeg kjøper mye sminke selv også, men jeg sminker meg nesten hver dag og kjøper kun ting jeg vil bruke. lew skrev (45 minutter siden): Blir som se my 600lb life(sisters) på tlc🙈 vis det fortsetter i disse rutinene dem har.Og man ser mye chips poser rundt i bakgrunn. Huff, ja. Spesielt Guro må ta tak for helsas skyld. Hun har jo en liten gutt også. De spiser veldig mye nudler og ost. Ost er jo ikke nødvendigvis usunt, men er jo kaloririkt og de bruker store mengder. De nudlene de kjøper på normal inneholder like mye kalorier pr 100 gram som potetgull og så blir man sulten igjen med en gang. Finnes sunnere nudler enn de der som har mindre kcal og karbohydrater, selv om det heller ikke akkurat er helsekost. Chipsposene i bakgrunnen har jeg ikke lagt merke til, må prøve å legge merke til det. 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 29. mai #1538 Skrevet 29. mai tror problemet er at hele livet dems handler om mat, alt de tenker på er hva neste måltid skal være og så fort som mulig liksom. synes det er wild at de prioriterer youtube og inhalering av mat ovenfor å faktisk skaffe seg et liv som er på plass. de begge kunne så 100% jobbet (mye mer for P da). en kontorjobb eller noe liknende gjør deg ikke fysisk vondt når de uansett sitter på sofaen hele dagen. 3 4
lew Skrevet 29. mai #1539 Skrevet 29. mai jukkapalme skrev (24 minutter siden): Mat må man jo ha. Jeg er slank og langt fra overvektig, men liker å se på matlagingvideoer likevel. Selv om jeg ikke har prøvd noen av oppskriftene. Fint å bruke opp matlageret da så det ikke blir for gammelt. Hvor viser de mysterybags fra normal? Tiktok? Har bare sett noen få på YouTube, men lenge siden siste nå. Har ikke tiktok. De kjøper mye kopper, ja. Pia har jo fullstendig koppedilla. Har mange selv også, men de tar kaka. De har generelt mye ting. Burde ha en sånn utfordring med å kvitte seg med 100 ting på en måned. Skal innrømme at jeg kjøper mye sminke selv også, men jeg sminker meg nesten hver dag og kjøper kun ting jeg vil bruke. Huff, ja. Spesielt Guro må ta tak for helsas skyld. Hun har jo en liten gutt også. De spiser veldig mye nudler og ost. Ost er jo ikke nødvendigvis usunt, men er jo kaloririkt og de bruker store mengder. De nudlene de kjøper på normal inneholder like mye kalorier pr 100 gram som potetgull og så blir man sulten igjen med en gang. Finnes sunnere nudler enn de der som har mindre kcal og karbohydrater, selv om det heller ikke akkurat er helsekost. Chipsposene i bakgrunnen har jeg ikke lagt merke til, må prøve å legge merke til det. Mat må man ha så absolutt,men det er mye nudler til kveldsmat.Man blir fort stor om man små spiser brie.Syntes dem kjøper veldig lite frukt og grønt.En kollega av meg sa for holde vekta og ikke fyse så spiser hun 8 om dagen og ikke 5 som er anbefalt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå