Miss perfect Skrevet 26. mai #1501 Skrevet 26. mai MonaMaria20 skrev (14 timer siden): Begynte å følge de tidligere i år, og synes det er koselig å se på noen av videoene deres. Men ble veldig overrasket da de fortalte at de ble 40 år. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg tenkte de var i 20-årene. Noen flere som ikke visste at de ble 40 år og som ble overrasket? Hvorfor trodde du det egt? 1
NinaLisa Skrevet 26. mai #1502 Skrevet 26. mai Jeg må innrømme at jeg ikke hadde gjettet at de hadde fylt 40 hvis jeg ikke visste. Det er vanskelig å bedømme alder på spesielt damer i alder 30-50. Jentene oppfører seg som om de er ungdom, kler seg som kjerringer og prater som et sted midt i mellom 😅 5 1
Smurfii Skrevet 26. mai #1503 Skrevet 26. mai De ser så absolutt ikke ut som de er i 20 årene, men de er jo 40 år så det er jo forståelig. Men de ser så gamle ut som de er, om ikke eldre. De begge har tydelige alderstegn i ansiktet, spesielt Pia. Bare synd de ikke eier stil. Hårfrisyren Pia gikk for i dag med de spennene ser ut som hun kunne hentet inspirasjon fra en av karakterene i Heartstopper på 15 år. Og T-skjorte/kjole kledningen..40 år, bare nevner det. Guro går i de samme klærne absolutt hele tiden, virker som hun bare har på seg noe bare for å ha det på seg, i tillegg til at det er så baggy at hun ser mye større ut enn det hun allerede er. 4
Kvinneforkjemper1 Skrevet 26. mai #1504 Skrevet 26. mai guro som går med tunika på overkroppen og JULEPYSJ på bena i videoer, kan de seriøst pensjonere de julepysjene snatt, synes de har en uggen obsession med jul osv. jeg personlig eier ikke spesielt mye pysj liknende klær, så synes det er spinnvilt at de heller vil gå i en neonrød julepysj enn å ha på seg vanlige klær??? 2 3
NinaLisa Skrevet 26. mai #1505 Skrevet 26. mai Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): guro som går med tunika på overkroppen og JULEPYSJ på bena i videoer, kan de seriøst pensjonere de julepysjene snatt, synes de har en uggen obsession med jul osv. jeg personlig eier ikke spesielt mye pysj liknende klær, så synes det er spinnvilt at de heller vil gå i en neonrød julepysj enn å ha på seg vanlige klær??? Ja hva er greia med pysj? Det finnes jo vanlige anstendige klær som er minst like behagelige å ha på seg som en pysj. Jeg må innrømme at jeg fikk til jul for halvannet år siden en pysj fra silly santa, å ja den er behagelig å deilig på, men jeg forbinder den så med twinsa at den blir liggende lengst inne i skapet.🙈 4
jukkapalme Skrevet 26. mai #1506 Skrevet 26. mai Smurfii skrev (1 time siden): De ser så absolutt ikke ut som de er i 20 årene, men de er jo 40 år så det er jo forståelig. Men de ser så gamle ut som de er, om ikke eldre. De begge har tydelige alderstegn i ansiktet, spesielt Pia. Bare synd de ikke eier stil. Hårfrisyren Pia gikk for i dag med de spennene ser ut som hun kunne hentet inspirasjon fra en av karakterene i Heartstopper på 15 år. Og T-skjorte/kjole kledningen..40 år, bare nevner det. Guro går i de samme klærne absolutt hele tiden, virker som hun bare har på seg noe bare for å ha det på seg, i tillegg til at det er så baggy at hun ser mye større ut enn det hun allerede er. Alderstegn i ansiktet er vanlig når man er 40, bare at botox og fillers er blitt så vanlig at man knapt ser det lenger. Stilen deres er ikke min stil heller, men folk har jo forskjellig smak. De burde kjøpe klær av bedre kvalitet og materiale og ikke så mye billigklær i polyester… og den julepysjen spesielt Guro bruker så mye ser veldig klam ut i stoffet. Skjønner ikke at hun orker å gå i den året rundt. Selv på hotell Den pysjen er virkelig ikke fin eller flatterende på noen. Aldri skjønt den pysjdillaen deres. Bedre å gå i joggebukse da selv om det heller ikke er så stilig. Hehe, syns Pia var søt med den hårfrisyren jeg, selv om jeg ikke ville gått sånn selv. Syns hun kledde det og hun må jo få unna luggen på en måte når hun vokser den ut. Syns heller ikke kledningen med kjole og t-skjorte var sååå ille. Hva har det med 40 år å gjøre? Syns ikke hun er for gammel til å kle seg som hun vil. Er jo ikke akkurat magetopp og rosa juicy couture-bukse heller De kler seg jo så ofte som kjerringer, så syns faktisk det var finere enn mye av det andre de bruker. Men de har litt spesiell klessmak, ja. Lurer på hvorfor de selger så ekstremt mye klær på tise. Vurderer de ikke plaggene litt før de kjøper dem? Skjønner at de ikke gadd å stå i kø for å få prøvd på Primark, altså, men syns de selger så veldig mye. Den mønstrete buksa Pia skulle selge var aldeles grusom. Så ut som en bestemors gardiner fra 70-tallet Guro virker det som ikke har så mye klær. Ser henne bare i den grønne genseren, den grå genseren, tunikaen hun hadde idag og så pysjen da. Aldri noensinne sett dem i jeans. Hun bør prøve litt mindre baggy klær, ja. Hun trenger ikke bruke telt selv om hun er stor. Mye finere med litt mer fasong og et snitt som passer kroppen. Men ikke sikkert det er så lett å få tak i for henne. Ihvertfall ikke når hun skal ha det billigste av det billige hele tiden. 2 3
lew Skrevet 26. mai #1507 Skrevet 26. mai Ned og opp i vekt gjør vel at dem må selge noen klær.Jeg vet dem har en steamer men dem steamer aldri klærne.Er jo så krøllete mye dem går med.kjolen til P 17 mai var jo så krøllete og fæl. 3
Petrine12 Skrevet 26. mai #1508 Skrevet 26. mai Pia kan selge regnjakke si fordi Guro har regnjakke? Kva logikk er det?😂 Itilegg var Guro sin stor so ho kan ha varm genser i den.. Ho er no litt frekk. 6
Kvinneforkjemper1 Skrevet 26. mai #1509 Skrevet 26. mai synes jentene liker å hakke litt på hverandre på en veldig lowkey måte, litt stikk her og der til tider 2 1
garfunkel Skrevet 27. mai #1510 Skrevet 27. mai Kvinneforkjemper1 skrev (7 timer siden): synes jentene liker å hakke litt på hverandre på en veldig lowkey måte, litt stikk her og der til tider Synes ikke Guro gjør det 3
Zidji Skrevet 27. mai #1511 Skrevet 27. mai garfunkel skrev (6 minutter siden): Synes ikke Guro gjør det Pia er nok litt lei av hele bosituasjonen etc selv om hun ikke vil innrømme det. Lett for å komme med litt uskyldige småstikk til Guro da som har det mer komfortabelt med sitt eget rom og daffe tilværelse 1
*Blåbær* Skrevet 27. mai #1512 Skrevet 27. mai Petrine12 skrev (13 timer siden): Pia kan selge regnjakke si fordi Guro har regnjakke? Kva logikk er det?😂 Itilegg var Guro sin stor so ho kan ha varm genser i den.. Ho er no litt frekk. Jeg tolket det mer som at Pia har gått opp i vekt og trengte en større størrelse, men ikke vil si det, derfor sier hun heller at hun vil ha en større for å få ullgenser under. 7 1
jukkapalme Skrevet 27. mai #1513 Skrevet 27. mai Petrine12 skrev (15 timer siden): Pia kan selge regnjakke si fordi Guro har regnjakke? Kva logikk er det?😂 Itilegg var Guro sin stor so ho kan ha varm genser i den.. Ho er no litt frekk. Haha, ja det var litt frekt. Skal Guro bare bli våt da om de går ute sammen i regnet? Men mulig hun har gått opp i vekt og ikke vil si det, men da kunne hun heller sagt at hun vil ha en annen farge eller type jakke.
Miss_Sunshine* Skrevet 27. mai #1514 Skrevet 27. mai Jeg også tolket det som at de begge ikke kan bruke sine gamle regnjakker, så Guro hadde visst fått en regnponcho av mora, og så skal Pia overta Guro sin regnjakke. 1
Miss perfect Skrevet 27. mai #1515 Skrevet 27. mai jukkapalme skrev (2 timer siden): Haha, ja det var litt frekt. Skal Guro bare bli våt da om de går ute sammen i regnet? Men mulig hun har gått opp i vekt og ikke vil si det, men da kunne hun heller sagt at hun vil ha en annen farge eller type jakke. Guro har fått regnponcho av mamma. Så da kan Pia ta over G sin gamle
jukkapalme Skrevet 27. mai #1516 Skrevet 27. mai Miss perfect skrev (34 minutter siden): Guro har fått regnponcho av mamma. Så da kan Pia ta over G sin gamle Aha, det har jeg ikke fått med meg. Da slipper hun å bli våt. Men likevel, rar måte å si det på. Lurer på om de får noe særlig for disse klærne de selger. Men selvfølgelig bra de selger i stedet for å kaste.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 27. mai #1517 Skrevet 27. mai (endret) pia stikker alltid litt om guro som ligger ekstra lenge i senga om morgenen til tider ihvertfall, tenk å miste eget soverom for å sove på sofaen. hvorfor har de ikke evt en seng på sønnen sitt rom som hun kunne sovet på når han ikke er der, er rommet kanskje lite? de burde jo ha fått til en bedre løsning enn sofaen ihvertfall. Endret 27. mai av Kvinneforkjemper1 4
jukkapalme Skrevet 27. mai #1518 Skrevet 27. mai Kvinneforkjemper1 skrev (8 minutter siden): pia stikker alltid litt om guro som ligger ekstra lenge i senga om morgenen til tider ihvertfall, tenk å miste eget soverom for å sove på sofaen. hvorfor har de ikke evt en seng på gutten sitt rom som hun kunne sovet på når han ikke er der, er rommet kanskje lite? de burde jo ha fått til en bedre løsning enn sofaen ihvertfall. Pia er altfor snill. Er jo Guro som burde sovet på sofaen, egentlig. Da hadde hun kanskje vært litt mer motivert på å finne seg noe eget også. De kan jo ikke bo sånn i lengden. Burde hatt en seng på guttens rom som hun kunne sovet i når han ikke er der, ja. Kan jo ikke være bra eller behagelig å ligge på den sofaen hver eneste natt. Jeg redigerte innlegget ditt når jeg siterte deg fra navnet til gutten til gutten. Vi får ikke lov å nevne navnet hans, da blir innlegget slettet. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 27. mai #1519 Skrevet 27. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): Pia er altfor snill. Er jo Guro som burde sovet på sofaen, egentlig. Da hadde hun kanskje vært litt mer motivert på å finne seg noe eget også. De kan jo ikke bo sånn i lengden. Burde hatt en seng på guttens rom som hun kunne sovet i når han ikke er der, ja. Kan jo ikke være bra eller behagelig å ligge på den sofaen hver eneste natt. Jeg redigerte innlegget ditt når jeg siterte deg fra navnet til gutten til gutten. Vi får ikke lov å nevne navnet hans, da blir innlegget slettet. ups, glemte meg og endret nå, men ja, synes dette er et veldig dårlig opplegg langsiktig
jukkapalme Skrevet 27. mai #1520 Skrevet 27. mai Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå): ups, glemte meg og endret nå, men ja, synes dette er et veldig dårlig opplegg langsiktig Fort gjort å glemme seg 😊 Ja, jeg hadde aldri orket å bo sånn. For en kortere periode går det, men de har jo bodd sånn i sikkert et år nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå