Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye mat og de spiser veldig usunt til å være slankeopererte. Har ofte sett brett med brus, smågodt og potetgull i bakgrunnen som de unnlater å vise når de skal vise hva de har handlet inn til mat. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

får så vondt av de, de er jo bare søte som youtuber for harde livet, men den livsstilen dems er virkelig ikke bra. de eser og eser og gjør 0 for å endre på det. er redd for at dette går galt en dag mtp helse, spesielt med G...

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (54 minutter siden):

Jentene har veldig fokus på mat. Som noen sier, de har ikke før bestilt Kiel turen før det er bestemt hvor de skal spise og hva. Jeg legger også merke til at de snakker ikke om hvem som kommer på besøk, men hvem som kommer på lunsj og mamma på middag, og den på taco eller kvelds. Det er maten de skal spise som er fokuset. Derfor ikke rart man reagerer på et stusslig kakebord når de virkelig hadde invitert mange gjester til bursdagen sin.

Har presentert Norwaytwins for to personer i det siste og begge to helt uavhengige av hverandre nevnte dette ordet når de skulle si hva de synes om youtuberne: MATSTØY

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

HELE londontur oppsummering videoen handler jo kun om mat, de gikk veldig kjapt gjennom tingene de gjorde, mens de resterende 15 minuttene handlet kun om mat. mat mat mat, fra hvilken forrett de spiste første dagen til hva slags olje rekene lå i. at det går an, det er veldig skremmende å konsentrere en hel tur rundt mat i en såpass stor by...

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Smurfii skrev (1 time siden):

HERREGUD! mat mat mat mat..og man så veldig godt hvor mye G har gått opp i vekt igjen når hun satt sammen med moren i bilen i dagens vlog. Hun er veldig stor rundt halsen.

Magen ligg i rattet og 

• Liker 2
Skrevet
Mickan skrev (56 minutter siden):

Når skal de til Kiel? 

2-4 juli

Skrevet
Mickan skrev (56 minutter siden):

Når skal de til Kiel? 

2 -4 juni altso jobbdagane til Pia🤷🏽‍♀️

Skrevet (endret)
Heide olufsen skrev (1 time siden):

HELE londontur oppsummering videoen handler jo kun om mat, de gikk veldig kjapt gjennom tingene de gjorde, mens de resterende 15 minuttene handlet kun om mat. mat mat mat, fra hvilken forrett de spiste første dagen til hva slags olje rekene lå i. at det går an, det er veldig skremmende å konsentrere en hel tur rundt mat i en såpass stor by...

Ja, tenkte over det same 😔 Heilt utrulig kor opptatt ein kan vere av mat. Eg og yngste var der i oktober. Vi opplevde både ein del nytt sia sist vi var i London og eg var spent på om Twinsa følte på det same, men absolutt ikkje. Undergrunnen er blitt mykje billigare f.eks.

Endret av Petrine12
  • Liker 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (På 22.5.2025 den 12.29):

100% Guro på det lydklippet fra vloggen idag, man hører jo Pia "hoier" i bakgrunnen. Jeg syns de har veldig forskjellige stemmer så for meg var det åpenbart uansett😅

Igjen!! Tilogmed moren hører ikke at det er Guro😂 jeg hadde veddet alle sparepengene mine på at det er Guro altså. Nesten så jeg blir gal her🫠 Sånn, siste gang jeg sier noe på det nå.

• Liker 2
Skrevet
Anonymus6 skrev (25 minutter siden):

Igjen!! Tilogmed moren hører ikke at det er Guro😂 jeg hadde veddet alle sparepengene mine på at det er Guro altså. Nesten så jeg blir gal her🫠 Sånn, siste gang jeg sier noe på det nå.

det virker som tonefallet til pia men det eeer guro 100%!!!!

• Liker 1
Skrevet
Mickan skrev (2 timer siden):

Når skal de til Kiel? 

2 juli.

Skrevet

Oslo turen nå,var rett på lunsj med stor bolle med pasta😱

• Liker 2
Skrevet

Men en annen ting dem ikke gjør mer er klippe håret og farge det..Får fnatt av se det slitte krusete håret til G.

• Liker 5
Skrevet

Hva tror vi samarbeidet som må filmes i oslo er? Jeg tipper noe opplevelsesgreier siden mamma er med.

Annonse
Skrevet
Miss perfect skrev (11 minutter siden):

Hva tror vi samarbeidet som må filmes i oslo er? Jeg tipper noe opplevelsesgreier siden mamma er med.

Ja jeg er spent 🍿

Skrevet
lew skrev (32 minutter siden):

Men en annen ting dem ikke gjør mer er klippe håret og farge det..Får fnatt av se det slitte krusete håret til G.

Ja, ser so ustelt ut uansett kor mykje risvatn ein putta på. Med den stramme knuta blir jo håret slitt og…

• Liker 4
Skrevet

så på en video fra typ 2017/2018 istad og da så man så tydelig forskjell på håret til guro, kan vektoppgang påvirke hårvekst/kvalitet? ser jo ut som hun har veldig tynt hår nå stakkars... skulle ønske en frisør kunne sponset en liten kur eller hårklipp at this point:( 

• Liker 3
Skrevet
Heide olufsen skrev (13 timer siden):

så på en video fra typ 2017/2018 istad og da så man så tydelig forskjell på håret til guro, kan vektoppgang påvirke hårvekst/kvalitet? ser jo ut som hun har veldig tynt hår nå stakkars... skulle ønske en frisør kunne sponset en liten kur eller hårklipp at this point:( 

De spiser mye kaloririk mat,  men ikke nødvendigvis mat med mye næring.  Det vises jo minimalt med frukt og grønt,  f.eks.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg.

Sol, admin.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...