Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir som jeg skulle bli så opphengt i et tv-konsept fra jeg var ung, tviholdt på dette, og kjøpt meg sengetøy fra "Mot i brøstet" :ler: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tradegy skrev (48 minutter siden):

Blir som jeg skulle bli så opphengt i et tv-konsept fra jeg var ung, tviholdt på dette, og kjøpt meg sengetøy fra "Mot i brøstet" :ler: 

😂😂:dåne:

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så nydelig sminket Guro var i en av de siste vlogene 🥰

• Hjerte 2
Skrevet
Mickan skrev (16 minutter siden):

Så nydelig sminket Guro var i en av de siste vlogene 🥰

Eg synst ho såg skummel ut🥺 Less is more 

• Liker 3
Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Eg synst ho såg skummel ut🥺 Less is more 

Skummel, faktisk. Er vel mer det at vi ikke er vant til å se henne med sminke. Syns det er gøy at hun har fått tilbake sminkeinteressen. 

• Hjerte 1
Skrevet
jukkapalme skrev (7 timer siden):

Skummel, faktisk. Er vel mer det at vi ikke er vant til å se henne med sminke. Syns det er gøy at hun har fått tilbake sminkeinteressen. 

Hun har vel egentlig ikke fått tilbake sminkeinteressen selv om hun innimellom lager en sminkevideo og legger ut?  Hun kjøper sminke og tester den i videoer, så er det gjort lissom. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
NinaLisa skrev (6 timer siden):

Hun har vel egentlig ikke fått tilbake sminkeinteressen selv om hun innimellom lager en sminkevideo og legger ut?  Hun kjøper sminke og tester den i videoer, så er det gjort lissom. 

Fått den litt tilbake da. Var jo kjempelenge hun aldri sminket seg i det hele tatt og ikke hadde interessen. Nå som hun har begynt å kjøpe og teste sminke igjen virker hun mer interessert i mine øyne, selv om hun ikke sminker seg så ofte. Mener hun har sagt det selv også, at interessen er tilbake. Hun bestilte jo fra p Louise i usa med moms og alt mulig, hadde nok ikke gjort det om hun ikke var interessert. 

Skrevet

Den samlinga med sminke og ho har sminka seg for å gå ut blant folk 2 eller 3 ganga på eit år. Om den mengda er verdt det 🤔 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

I dages blog viste de fram snacks🍬 nå er alt klart til 17. mai🇳🇴Det blir nok innendørs feiring av dagen med tv-serier får ungdommer😔

Endret av Flowers
  • Nyttig 3
Skrevet

Skal Guro begynne å trene??? Så bra at hun tar tak i kroppen og ikke minst helsa si etter at hun hadde de brystsmertene. Hadde jeg vært den størrelsen, nærmest immobil  hadde jeg vært sikker på det hadde vært noe med hjertet og blitt livredd! 

Håper hun tørr å utfordre seg og legge ut vlogger fra treninga🙋‍♀️ kanskje det også kommer noen litt sunnere alternativ i mat på mandag videoene også.🥦🥕🍅🫑🥗🍗🥑

• Liker 4
Skrevet

Guro skal trene hun sier nå det👟hva det blir til tja. 

• Nyttig 2
Skrevet
Flowers skrev (15 minutter siden):

Guro skal trene hun sier nå det👟hva det blir til tja. 

Er ikke sønnen hennes motivasjon nok??🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Smurfii skrev (5 minutter siden):

Er ikke sønnen hennes motivasjon nok??🤷‍♀️

Ja. Hun må tenke på han. 

• Liker 2
Skrevet
Flowers skrev (1 time siden):

Ja. Hun må tenke på han. 

Det høres ut som hun puster veldig tungt bare av å gjøre veldig lite. 

• Liker 1
Skrevet
Smurfii skrev (47 minutter siden):

Det høres ut som hun puster veldig tungt bare av å gjøre veldig lite. 

Ja, hun gjør det😔

• Liker 1
Skrevet
Flowers skrev (6 timer siden):

I dages blog viste de fram snacks🍬 nå er alt klart til 17. mai🇳🇴Det blir nok innendørs feiring av dagen med tv-serier får ungdommer😔

Ikke dårlig at de viste det, de lar nok være til vanlig vil jeg tro. Ikke så rart, for de får frekke kommenterer innimellom. Men er jo normalt å spise snacks på 17.mai 🇳🇴 Og de skal jo ha gjester også. De færreste spiser vel bare salatblader og agurk på den dagen. Tror ikke det blir innendørs feiring. De skal helt sikkert ut å se på tog og de hadde kjøpt sånn vindmøllegreie til gutten og den må jo brukes utendørs om den skal funke.

• Liker 1
Skrevet

Nei, i morgen er det ingen grunn til å lukke nebbet. Når de ikke har gjort det før, er det ingen grunn til å starte nå :knegg: 

Håper de koser seg masse :tunge1: :flagg:  Virker som de sover litt lettere med den personlige vekkerklokka i hus :fnise: ❤️

Om det er slik at Guro skal starte med trening, så håper jeg hun investerer i noe form for veiledning. Det er ikke så viktig med mengde for en nybegynner, men det er viktig å gjøre det riktig når man har flere faktorer å hensynta :nikke: 🤞

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

17 mai vloggen var kjedelig,dem filmer bare seng og bakken.Dem kunne filma kake,maten dem serverte og om dem hadde dekket bord osv.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

17 mai vloggen var kjedelig,dem filmer bare seng og bakken.Dem kunne filma kake,maten dem serverte og om dem hadde dekket bord osv.

Enig i at det var synd de ikke filmet mat, kake og dekket bord. Men at de ikke filmet folk syns jeg var bra. Ikke alle liker å bli filmet, langt mindre bli lagt ut på YouTube selv om det er et offentlig arrangement.

Syns det er koselig at Pia bruker jeansjakka hun arvet av bestefaren sin selv om den kanskje ikke passet helt til kjole på 17.mai. Hun/de var jo så glad i bestefaren, så koselig at hun bruker jakka. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...