Mardina Skrevet 13. mai #1341 Skrevet 13. mai Flowers skrev (3 minutter siden): Gjorde og det, han er ikke av min interessere ikke min type. Neivel? 😄 Er du inne på denne tråden for å finne kjærligheten eller? 😄 Det finnes flere fisker i havet. Trenger ikke legge deg etter Robin liksom 😄 1 1
Flowers Skrevet 13. mai #1342 Skrevet 13. mai Mardina skrev (1 minutt siden): Neivel? 😄 Er du inne på denne tråden for å finne kjærligheten eller? 😄 Det finnes flere fisker i havet. Trenger ikke legge deg etter Robin liksom 😄 Nei, jeg bare sier han er ikke min type. Godt det finnes flere fisker i have.
Petrine12 Skrevet 13. mai #1343 Skrevet 13. mai Om Robin har lite familie ol er det veldig hyggelig av Guro og Pia å invitere han. Pluss i boka til damene 👌
garfunkel Skrevet 13. mai #1344 Skrevet 13. mai Petrine12 skrev (9 minutter siden): Om Robin har lite familie ol er det veldig hyggelig av Guro og Pia å invitere han. Pluss i boka til damene 👌 De er flinke til å være venn med ekser ja. Men hvor sunt det er vet jeg ikke. Dette med å traske rundt i gammel moro, det får de jo ikke så veldig langt når man ser bekjentskapskretsen. De burde ta litt mer sjanser, gå ut av komfortsonen. Komfortsone = døden for alle drømmer man har. Men de liker seg vel der
Kvinneforkjemper1 Skrevet 13. mai #1345 Skrevet 13. mai garfunkel skrev (48 minutter siden): De er flinke til å være venn med ekser ja. Men hvor sunt det er vet jeg ikke. Dette med å traske rundt i gammel moro, det får de jo ikke så veldig langt når man ser bekjentskapskretsen. De burde ta litt mer sjanser, gå ut av komfortsonen. Komfortsone = døden for alle drømmer man har. Men de liker seg vel der er de venn med flere ekser?
Petrine12 Skrevet 14. mai #1346 Skrevet 14. mai garfunkel skrev (9 timer siden): De er flinke til å være venn med ekser ja. Men hvor sunt det er vet jeg ikke. Dette med å traske rundt i gammel moro, det får de jo ikke så veldig langt når man ser bekjentskapskretsen. De burde ta litt mer sjanser, gå ut av komfortsonen. Komfortsone = døden for alle drømmer man har. Men de liker seg vel der Der er ikkje so mange ekser 🙊 2
Smurfii Skrevet 14. mai #1347 Skrevet 14. mai Hva skal det egentlig bli av desse? Guro som nettopp hadde giftet seg, hadde en jobb å gå til, men som nå lar vekten bare øke(syns ikke de vlogger om annet enn mat, trøtthet og vondter) Pia som er 40 år, knapt vært i et forhold, lever bare inn i bøker og blir helt besatt av tv-serier(Heartstopper) som det virker som hun lever i noen ganger. Jeg hadde faktisk litt troa på at hun kom til å finne kjærligheten når hun ble boende alene, fikk orden på leiligheten og fikk seg en liten praksis-jobb, men nå tror jeg de kommer til å være stuck med hverandre og bo sammen for alltid! De hadde veldig mye energi når de var i London, kanskje de burde ta grep og innse at det gjør godt for både kropp og sjel å komme seg ut, gå turer osv🩷 8 1
Petrine12 Skrevet 14. mai #1348 Skrevet 14. mai Smurfii skrev (56 minutter siden): Hva skal det egentlig bli av desse? Guro som nettopp hadde giftet seg, hadde en jobb å gå til, men som nå lar vekten bare øke(syns ikke de vlogger om annet enn mat, trøtthet og vondter) Pia som er 40 år, knapt vært i et forhold, lever bare inn i bøker og blir helt besatt av tv-serier(Heartstopper) som det virker som hun lever i noen ganger. Jeg hadde faktisk litt troa på at hun kom til å finne kjærligheten når hun ble boende alene, fikk orden på leiligheten og fikk seg en liten praksis-jobb, men nå tror jeg de kommer til å være stuck med hverandre og bo sammen for alltid! De hadde veldig mye energi når de var i London, kanskje de burde ta grep og innse at det gjør godt for både kropp og sjel å komme seg ut, gå turer osv🩷 Ja, det er vel derfor mange ser på. Vi lurer på om det vil gå framover. Guro sitt i bilen på tiktok og ligg lenge for å få åleinetid. Det tyda jo på at det er travelt no. Pia sovna på dagen for Mikkel våkna kl 05 🙄 5
Flowers Skrevet 14. mai #1349 Skrevet 14. mai (endret) Smurfii skrev (1 time siden): Hva skal det egentlig bli av desse? Guro som nettopp hadde giftet seg, hadde en jobb å gå til, men som nå lar vekten bare øke(syns ikke de vlogger om annet enn mat, trøtthet og vondter) Pia som er 40 år, knapt vært i et forhold, lever bare inn i bøker og blir helt besatt av tv-serier(Heartstopper) som det virker som hun lever i noen ganger. Jeg hadde faktisk litt troa på at hun kom til å finne kjærligheten når hun ble boende alene, fikk orden på leiligheten og fikk seg en liten praksis-jobb, men nå tror jeg de kommer til å være stuck med hverandre og bo sammen for alltid! De hadde veldig mye energi når de var i London, kanskje de burde ta grep og innse at det gjør godt for både kropp og sjel å komme seg ut, gå turer osv🩷 Ikke lett og forstå disse to damene. Ei dame på 40 år leiger eller eier sin egen bolig🏡Guro kan ikke lene seg på Pia for resten av live. Rart ikke faren har hjelp Guro med bolig. Han hjalp Pia. tv-serier (Heartstopper) det er stille rundt den nå. Da var Pia barnslig når hun var i den bobla. Endret 14. mai av Flowers 2
jukkapalme Skrevet 14. mai #1350 Skrevet 14. mai Flowers skrev (9 minutter siden): Ikke lett og forstå disse to damene. Ei dame på 40 år leiger eller eier sin egen bolig🏡Guro kan ikke lene seg på Pia for resten av live. Rart ikke faren har hjelp Guro med bolig. Han hjalp Pia. tv-serier (Heartstopper) det er stille rundt den nå. Da var Pia barnslig når hun var i den bobla. Hva handler den heartstopper-serien om? Aldri sett den eller hørt om den utenom av Pia. Litt rart at to tvillinger på 40 bor sammen, ja. Ihvertfall når det varer så lenge. Hadde vært noe annet om det var for en periode mens Guro lette etter noe annet. Men virker jo som de har tenkt å bli boende sånn. Jeg hadde blitt gal, tror jeg. Så lite alenetid. 1
Smurfii Skrevet 14. mai #1351 Skrevet 14. mai Flowers skrev (53 minutter siden): Ikke lett og forstå disse to damene. Ei dame på 40 år leiger eller eier sin egen bolig🏡Guro kan ikke lene seg på Pia for resten av live. Rart ikke faren har hjelp Guro med bolig. Han hjalp Pia. tv-serier (Heartstopper) det er stille rundt den nå. Da var Pia barnslig når hun var i den bobla. Ja, men samtidig så tenker jeg at Guro hadde fint klart å jobbe med et eller annet, det virker bare som hun har bestemt seg for at hun ikke vil og prøver å få diagnose på det ene og det andre. Og da hadde hun tjent inn nok penger til å kunne leie seg en leilighet til henne og sønnen, ta ansvar for eget liv ved å stå på egne bein. Men da må hun jo prioritere hvordan hun disponerer pengene sine og ikke kjøpe hundre Mystery bags poser med jalla produkter. Det var helt krise! Skrivebok, fargeleggings bok, genser og til å med favoritt sjokoladen til han ene i serien hadde hun fremme som pynt. Jeg som voksen kan også like en tv-serie, men jeg blir jo ikke like opphengt som jeg var i en alder av 14-15 år.🙇♀️ 7
NinaLisa Skrevet 14. mai #1352 Skrevet 14. mai I en blogg kledde Pia seg i klær a la stjernene i Heartstopper. Det synes jeg var litt spesielt. Hun var som helt forelsket i den serien. 3 1
Flowers Skrevet 14. mai #1353 Skrevet 14. mai (endret) jukkapalme skrev (2 timer siden): Hva handler den heartstopper-serien om? Aldri sett den eller hørt om den utenom av Pia. Litt rart at to tvillinger på 40 bor sammen, ja. Ihvertfall når det varer så lenge. Hadde vært noe annet om det var for en periode mens Guro lette etter noe annet. Men virker jo som de har tenkt å bli boende sånn. Jeg hadde blitt gal, tror jeg. Så lite alenetid. En ungdoms serie som handler om to unge homofile gutter deres liv i England. Endret 14. mai av Flowers
Flowers Skrevet 14. mai #1354 Skrevet 14. mai NinaLisa skrev (18 minutter siden): I en blogg kledde Pia seg i klær a la stjernene i Heartstopper. Det synes jeg var litt spesielt. Hun var som helt forelsket i den serien. Ja. På bokhylla i stua står ei rammen med hovedpersonene i serien. Deres favoritt sjokolade ligger der til pynt. Mental alder er ikke 40 år. 3 6
Flowers Skrevet 14. mai #1355 Skrevet 14. mai Smurfii skrev (1 time siden): Ja, men samtidig så tenker jeg at Guro hadde fint klart å jobbe med et eller annet, det virker bare som hun har bestemt seg for at hun ikke vil og prøver å få diagnose på det ene og det andre. Og da hadde hun tjent inn nok penger til å kunne leie seg en leilighet til henne og sønnen, ta ansvar for eget liv ved å stå på egne bein. Men da må hun jo prioritere hvordan hun disponerer pengene sine og ikke kjøpe hundre Mystery bags poser med jalla produkter. Det var helt krise! Skrivebok, fargeleggings bok, genser og til å med favoritt sjokoladen til han ene i serien hadde hun fremme som pynt. Jeg som voksen kan også like en tv-serie, men jeg blir jo ikke like opphengt som jeg var i en alder av 14-15 år.🙇♀️ Dem mentale alderen er ikke 40 år. 4
lew Skrevet 14. mai #1357 Skrevet 14. mai Pia hyler av glede bare en ting er grønn.Hun virka kansje mer "normal"når hun bodde alene.Hun kom jo gram som bifil og mener hun prøvde date en jente.Lurer virkelig på hvor dem er om et år,om ikke noe med helsa får endringer.Begge er jo slankeoppererte,så dem måtte gå kurs for lære om kost.Men går mye i loff/burgerbrød 3
lew Skrevet 14. mai #1358 Skrevet 14. mai Tror dem føler at YouTube er jobben dems.Vis dem hadde hatt et normalt liv med jobb,så hadde dem ikke fått tid til YouTube så mye som dem ønsker.Så Pia skreiv i kalenderen i går,det var ikke mye planer.Filme og gå på café.Hun må ta igjen en jobbdag og det kunne ikke bli den dagen dem skulle til Oslo med mamma. 2
Sol Rampelyset Skrevet 14. mai #1360 Skrevet 14. mai Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå