lew Skrevet 11. mai 2025 #1281 Skrevet 11. mai 2025 Flowers skrev (40 minutter siden): Jeg lurer litt på om damene leser om seg selv på KG. Tror dem har sagt at dem gidder lese om seg selv på div forum.Men dem må jo nesten ha lest noe for vite om det
Petrine12 Skrevet 11. mai 2025 #1282 Skrevet 11. mai 2025 Sikkert vanskelig finne på tekst til vlog i det siste for det er alltid noke om mat og tv😅 Resten av landet nyte sol og ja… dei er i bobla si med ost og rømme. 1
Flowers Skrevet 11. mai 2025 #1283 Skrevet 11. mai 2025 Ost og rømme er godt, ost på pizza og rømme til laksen.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 11. mai 2025 #1284 Skrevet 11. mai 2025 måten guro var rett tilbake til slække vaner sekundet hun var tilbake i moss 1 2
Petrine12 Skrevet 11. mai 2025 #1285 Skrevet 11. mai 2025 Kvinneforkjemper1 skrev (3 minutter siden): måten guro var rett tilbake til slække vaner sekundet hun var tilbake i moss Tippa ho er deprimert.. ho burde flytte ut og kome seg i jobb. Såg på ein video at ho har vore til psykolog og terapi i over 3 år. Kan hende ho treng noke anna for å kome over dei vanskelige tinga. 3
Miss perfect Skrevet 11. mai 2025 #1286 Skrevet 11. mai 2025 Ja, Guro burde virkelig komme seg i en form for jobb.. om så bare praksis som Pia driver med. Det eneste hun gjør er jo bare å sitte å vente på at Pia skal bli ferdig på " jobb". Hun kunne også klart å ha noe å gå til. Sønnen har full plass i bhg og hun har annenhver uke fri.. 4 1
NinaLisa Skrevet 12. mai 2025 #1287 Skrevet 12. mai 2025 Flowers skrev (16 timer siden): Jeg lurer litt på om damene leser om seg selv på KG. Det har jeg også lurt på. Jeg har opplevd ting har blitt skrevet her og akkurat det samme har blitt tatt opp i bloggen med forklaring på hvorfor de gjør sånn og sånn. 2
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1288 Skrevet 12. mai 2025 (endret) NinaLisa skrev (2 timer siden): Det har jeg også lurt på. Jeg har opplevd ting har blitt skrevet her og akkurat det samme har blitt tatt opp i bloggen med forklaring på hvorfor de gjør sånn og sånn. Det har jeg og sett i bloggen derfor jeg lurte. Er kanskje bare litt tilfeldig, jeg tror de leser som bare det. De mulig svarer oss og av og til da anonyme. Endret 12. mai 2025 av Flowers 2
Anonymus6 Skrevet 12. mai 2025 #1289 Skrevet 12. mai 2025 (endret) De som er så glad i å se på tv også har de den gamle haugen av en tv😩 Den de har er sikkert 15år gammel, de burde ønske seg ny/ penger til ny, til jul av foreldrene så de kan se favoritt seriene sine i ordentlig kvalitet!♥️ Endret 12. mai 2025 av Anonymus6 1
Petrine12 Skrevet 12. mai 2025 #1290 Skrevet 12. mai 2025 Anonymus6 skrev (1 time siden): De som er så glad i å se på tv også har de den gamle haugen av en tv😩 Den de har er sikkert 15år gammel, de burde ønske seg ny/ penger til ny, til jul av foreldrene så de kan se favoritt seriene sine i ordentlig kvalitet!♥️ Evn finne brukt på Facebook/finn. Stor tv er so hærlig når ein først ser serie og film 👌 1
jukkapalme Skrevet 12. mai 2025 #1291 Skrevet 12. mai 2025 Jeg har ikke lagt merke til hva slags tv de har, men funker den trenger de jo ikke bytte den ut? En skikkelig god tv er dyrt og de er jo så sparsomme. Selv om de fint hadde hatt råd om de kuttet ut litt unødvendig småting. Blir jo penger av det og. Måtte le litt da de ba om forslag til nye serier. Var mye liker ikke da. De var nesten ikke interessert i noen av forslagene. 2
Smurfelinee Skrevet 12. mai 2025 #1292 Skrevet 12. mai 2025 Ja, tv'n har jeg også reagert på opptil flere ganger. Men dette er jo to damer på 40 år som må greie å skrape og spare sammen penger for å finansiere ting som tv for eksempel uten å måtte lene seg på mamma og pappa hele tiden. Syns hele situasjonen i grunnen er litt trist, spesielt i Guro sitt tilfelle. Gå fra hus og mann til å flytte inn sammen med søsteren sin igjen, låse seg til hjemmet, bruke dagene på å teste og lage mat, og kjøre den bilen hit og dit. Pia som virket til å ha fått noe lunde rutine på det meste i livet. Og jeg tror garantert at de leser om seg selv her inne, jeg nekter å tro at det er mulig å ta helt fullstendig avstand og ikke gå inn å lese om seg selv når de er opplyst om denne tråden. Vi alle er jo litt nysgjerrige av oss av natur? Og spesielt når det er ting som omhandler oss selv. 6
Petrine12 Skrevet 12. mai 2025 #1293 Skrevet 12. mai 2025 Smurfelinee skrev (3 minutter siden): Ja, tv'n har jeg også reagert på opptil flere ganger. Men dette er jo to damer på 40 år som må greie å skrape og spare sammen penger for å finansiere ting som tv for eksempel uten å måtte lene seg på mamma og pappa hele tiden. Syns hele situasjonen i grunnen er litt trist, spesielt i Guro sitt tilfelle. Gå fra hus og mann til å flytte inn sammen med søsteren sin igjen, låse seg til hjemmet, bruke dagene på å teste og lage mat, og kjøre den bilen hit og dit. Pia som virket til å ha fått noe lunde rutine på det meste i livet. Og jeg tror garantert at de leser om seg selv her inne, jeg nekter å tro at det er mulig å ta helt fullstendig avstand og ikke gå inn å lese om seg selv når de er opplyst om denne tråden. Vi alle er jo litt nysgjerrige av oss av natur? Og spesielt når det er ting som omhandler oss selv. Ho flytta inn til han med kle og sminke og det var vel det ho reiste tilbake til Pia med og.Ho har ikkje bidratt til noke økonomisk eller sparing da tydeligvis. Ikkje møbler… off eg blir so trist av å tenke på det. 40 år og eige ikkje ei seng engang. 5
Miss perfect Skrevet 12. mai 2025 #1294 Skrevet 12. mai 2025 jukkapalme skrev (34 minutter siden): Jeg har ikke lagt merke til hva slags tv de har, men funker den trenger de jo ikke bytte den ut? En skikkelig god tv er dyrt og de er jo så sparsomme. Selv om de fint hadde hatt råd om de kuttet ut litt unødvendig småting. Blir jo penger av det og. Måtte le litt da de ba om forslag til nye serier. Var mye liker ikke da. De var nesten ikke interessert i noen av forslagene. Ja, jeg lo også når det kom til det med serie tips.. guro virket nesten småirritert jo 😂 da får de kanskje presisere hva de er intr i da og hva som er uaktuelt. 2
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1295 Skrevet 12. mai 2025 (endret) Hva tenker barnehagen/familien til Petter om at Guro bor på denne måten med sønnen? ikke minst vennene deres? Endret 12. mai 2025 av Flowers 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1296 Skrevet 12. mai 2025 (endret) Mennesker med barn i alle alders grupper bor alene med sine barn, vis de er enslige forsørger. Enten hus eller leilighet. Guro må få bestemme selv. Endret 12. mai 2025 av Flowers 1
jukkapalme Skrevet 12. mai 2025 #1297 Skrevet 12. mai 2025 Flowers skrev (1 time siden): Hva tenker barnehagen/familien til Petter om at Guro bor på denne måten med sønnen? ikke minst vennene deres? Tror ikke de tenker noe spesielt. Virker jo som gutten har det bra. Men at Guro orker å bo sånn skjønner jeg ikke og ikke minst Pia som ikke har eget soverom en gang. Det går for en periode, men nå har de jo bodd sånn i et år eller noe. 3
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1298 Skrevet 12. mai 2025 jukkapalme skrev (1 time siden): Tror ikke de tenker noe spesielt. Virker jo som gutten har det bra. Men at Guro orker å bo sånn skjønner jeg ikke og ikke minst Pia som ikke har eget soverom en gang. Det går for en periode, men nå har de jo bodd sånn i et år eller noe. Ja, han har det nok bra, vis damene trives bod slik javel deres liv.
Sol Rampelyset Skrevet 12. mai 2025 #1299 Skrevet 12. mai 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anonymus6 Skrevet 12. mai 2025 #1300 Skrevet 12. mai 2025 jukkapalme skrev (7 timer siden): Jeg har ikke lagt merke til hva slags tv de har, men funker den trenger de jo ikke bytte den ut? En skikkelig god tv er dyrt og de er jo så sparsomme. Selv om de fint hadde hatt råd om de kuttet ut litt unødvendig småting. Blir jo penger av det og. Måtte le litt da de ba om forslag til nye serier. Var mye liker ikke da. De var nesten ikke interessert i noen av forslagene. Tenkte siden det er omtrent alt de gjør, at det hadde vært digg for de med en tv med god kvalitet. Jeg dømmer ikke, jeg ser også mye på tv😄 Ny tv trenger ikke koste veldig mye for å være mye bedre enn den de har nå, har selv en lignende tv på soverommet som ikke blir brukt fordi serier taper seg veldig mtp bilde- og lydkvaliteten. Fikk ikke med meg hele vloggen, mener på jeg hørte de nevne at de ikke ville se på noe heavy? Jeg er helt motsatt😂 Hadde tenkt å foreslå the Leftovers, handmaids tale og severance, det er så gode serier, men ganske mørke temaer så de er nok ikke interessert😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå