Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Gjest Catmom
Skrevet

De koser seg i London helt ok rom. Blir nok mye mat prat, ikke minst skrittelleren. Musicals det hadde jeg god på❤️ 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catmom
Skrevet
garfunkel skrev (3 minutter siden):

De sa før reisen at de skulle gjøre/oppleve minst én ny ting per dag i London. Spent på om det skjer 

Ja. 

Gjest Catmom
Skrevet
Tradegy skrev (På 30.4.2025 den 21.01):

Tullete påstand å bare kaste rundt seg. Hold nå han utenfor, som aldri har ønsket å være en del av jentenes virksomhet. 

Slike beskyldninger fordummer bare og er utrolig unødvendig. 

Utroskap er ofte grunnen til slutt. Kanskje en dag sier Guro mer. 

Skrevet
Catmom skrev (5 minutter siden):

Trenger ikke være det som er årsaken her.

Gjest Catmom
Skrevet (endret)
MzMe skrev (5 minutter siden):

Trenger ikke være det som er årsaken her.

kanskje de ikke passet sammen lengre vokst fra hverandre rett og slett. 

Endret av Catmom
Skrevet

Oj familierom på Montana er jo 4700 kr natta😅Eg og yngste var i London i haustferien og vurderte det hotellet for det var nært undergrunnen, men prisen var høg for små rom. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde blitt så skuffa om jeg fikk hotellrom i kjelleren😳 med mindre det var opplyst på forhånd.. Hvis ikke hadde jeg blitt en Karen🙈 

Men de virker jo fornøyde, det er jo det viktigste! Håper vi får se masse av London og ikke bare hotellrommet☀️🤭

Endret av Anonymus6
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Petrine12 skrev (22 minutter siden):

Oj familierom på Montana er jo 4700 kr natta😅Eg og yngste var i London i haustferien og vurderte det hotellet for det var nært undergrunnen, men prisen var høg for små rom. 

Jeg tviler på at de betaler prisen for et familierom. Betaler nok for vanlig dobbeltrom å har fått dette rommet fordi det var ledig. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Catmom skrev (3 timer siden):

Så lenge Guro ikke har sagt noe om årsaken til bruddet, så skal du og andre her i tråden være veldig forsiktig med å konkludere med noe som helst 😠

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tradegy skrev (1 time siden):

Nå har de visst begynt å tracke skritt. Har de drevet med dette lenge, eller er det turen som er motivasjon? 

De nevner alltid antall skritt når de har vært utenfor døren og har med smartklokke. Er neppe for å få sine daglige steg, men for å skryte av at de har gått mer enn de pleier. Noe som viser at de kan når de vil!

Endret av Gogglebox
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde håpet på litt mer vlogging utendørs, men er bare dag 1 så blir kanskje bedre selv om jeg tviler litt. Virker som om de ikke er så komfortable med å gå rundt å filme egentlig.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Zidji skrev (38 minutter siden):

Hadde håpet på litt mer vlogging utendørs, men er bare dag 1 så blir kanskje bedre selv om jeg tviler litt. Virker som om de ikke er så komfortable med å gå rundt å filme egentlig.

Varme er også en faktor, som lett blir en ekstra dimensjon, når man har lite kapasitet i utgangspunktet. Da kan det hende vlogging blir mindre prioritert og man filmer mest stillesitting. 

Men, for all del, tidlig i løpet ..., så som jentene ville sagt: "Hei & Hå!" :hoppe:

Endret av Tradegy
Skrevet (endret)
Zidji skrev (58 minutter siden):

De dro tidlig så det var jo faktisk en hel dag, så forventet mer. Tror også de er ukomfortable, som er synd.. Fikk senket forventingene veldig etter vloggen idag. Første gang jeg "er med" på tur så hadde håpt på noe litt annet enn det samme gamle, det eneste vi fikk se var meny, mat og hotellrom:(

Kan hende det blir bedre de neste dagene ja, vi får se🤭

Endret av Anonymus6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (19 minutter siden):

Varme er også en faktor, som lett blir en ekstra dimensjon, når man har lite kapasitet i utgangspunktet. Da kan det hende vlogging blir mindre prioritert og man filmer mest stillesitting. 

Men, for all del, tidlig i løpet ..., så som jentene ville sagt: "Hei & Hå!" :hoppe:

Tjo, ho! Det er sant ja 🤭

• Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (Akkurat nå):

De dro tidlig så det var jo faktisk en hel dag, så forventet mer. Fikk senket forventingene veldig etter vloggen idag. Første gang jeg "er med" på tur så hadde håpt på noe litt annet enn det samme gamle, det eneste vi fikk se var meny, mat og hotellrom:(

Første gang jeg er "med" og så hadde nok litt større forventninger. Men jeg har ikke sett tidligere London vlogger heller, selv om jeg tipper de viser litt mer enn bare hotellrom 🤭

Håper virkelig det blir bedre! Har så lyst å se de kose seg utenfor hjemmet sitt 🥰

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (5 minutter siden):

De dro tidlig så det var jo faktisk en hel dag, så forventet mer. Tror også de er ukomfortable, som er synd.. Fikk senket forventingene veldig etter vloggen idag. Første gang jeg "er med" på tur så hadde håpt på noe litt annet enn det samme gamle, det eneste vi fikk se var meny, mat og hotellrom:(

De var sikkert slitne etter å ha stått opp nærmest midt på natta, flyreise og sånt. Det hadde jeg og vært, men jeg sliter med kronisk utmattelse. Håper det blir mer vlogging utendørs imorgen. Har aldri vært i London, så vil se mer av byen. Kan hende de er ukomfortable med å vlogge ute blant folk. De er så heldige, skulle gjerne vært der selv 😍 De skulle handle på Primark og, blir spennende å se hva de finner der. De var så fine i kjolene sine da de spiste middag i går.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Bedre vlogging på dag 2 heldigvis, selv om jeg hadde ønsket å se mer av at de faktisk gjor noe eller snakket mens de gikk rundt, og ikke bare filmet gatene med musikk i bakgrunnen. Var litt skuffende hvor lite de filmet den bokhandelgaten som Pia hadde gledet seg til. Men men, bedre enn i går hvertfall! ^^

Skrevet
Zidji skrev (1 time siden):

Bedre vlogging på dag 2 heldigvis, selv om jeg hadde ønsket å se mer av at de faktisk gjor noe eller snakket mens de gikk rundt, og ikke bare filmet gatene med musikk i bakgrunnen. Var litt skuffende hvor lite de filmet den bokhandelgaten som Pia hadde gledet seg til. Men men, bedre enn i går hvertfall! ^^

Mye bedre idag ja! jeg syns det holdt med de klippene, de må jo nyte ferien sin også🥰 De koser seg skikkelig og virker på utrolig godt humør, koselig vlog☀️

• Liker 1
Gjest Catmom
Skrevet

Ja, mye bedre i dag😎jentene koser seg på ferie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...