Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Gjest Catmom
Skrevet
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Tror kanskje det er det salven hun får på resept. Håper ikke det er SPF, ihvertfall, for da har den ingen effekt så lite som hun smører på. Må jo smøre rikelig for å få effekt. Håper hun bruker SPF, for tror ikke det er noe særlig med den salven uten.

Heldige som flyr til London i morgen, håper på mange vlogger derfra. Har aldri vært i London selv, men vil dit en gang. 

De er så heldige som skal til London i morgen. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Anonymus6 skrev (23 timer siden):

Jeg er! Er sykt nysgjerrig på hva som skjedde mellom Guro og Petter, men skjønner at de vil holde det helt privat.. unnskyld at jeg sier det men syns han petter virket noe spesiell innimellom, jeg så en video som het boyfriend tag eller noe fra 7 år tilbake og der kalte han Guro for ett "sexy dyr" 🙈 haha

Pia har vel sagt at hun ikke er interessert i dating apper og vil møte noen på en mer organisk måte, det blir nok litt vanskelig når hun bruker såpass mye tid i leiligheten. Men håper for hennes del at hun får oppleve kjærlighet i voksen alder🫶🏻 hun har snakket mye om han eksen hun hadde i tidlig 20 årene eller når det var. Han var visst veldig snill.

Petter virker litt rar type. 

Endret av Catmom
Skrevet
Catmom skrev (1 minutt siden):

Petter virker litt rar type, jeg tror han var utro med ei venninne. Jeg kan ta helt feil. 

hvor i alle dager får du dette fra??

Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Heide olufsen skrev (4 minutter siden):

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet (endret)

Nå kan du lure Heide. 

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Heide olufsen skrev (21 timer siden):

hvor i alle dager får du dette fra?? 

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet
Tradegy skrev (På 24.4.2025 den 17.44):

Neste års påskekrim: "Mysteriet om Hei & Hå": Hvem er egentlig eier av NT bilen?" :fnise: 

Nå har visst koffertene kommet i hus. Der kommer nok farge foran kvalitet anyday. De hjulene ser ut til å egne seg på lite annet enn flyplassgulv....... Men hva vet vel jeg. Nå er vel jentene inne i bursdagsuken, så jeg skal være forsiktig å klage over innholdet. Jeg kan strengt tatt bare droppe å se på dem. Men de er nå søte også.... Tjoho! :romeo:

Ja, er faren som eier👍

Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Heide olufsen skrev (På 30.4.2025 den 17.40):

bare meg som er nysgjerrig på kjærlighetslivet dems?? synes det er så interessant når de forteller noe, men er så svært sjeldent... savner podcastene og videoene om sånt.

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Iso1 skrev (22 timer siden):

Hver sin smak sier nå jeg. Nå var det dette, neste år kanskje noe annet? 

Endret av Catmom
Skrevet (endret)
Catmom skrev (41 minutter siden):

Petter virker litt rar type, jeg tror han var utro med ei venninne. Jeg kan ta helt feil. 

Jeg får meg ikke til å tro at Petter er typen som er utro. Han er muligens en litt spesiell fyr, men tror også at han er veldig snill. Og ikke en type person som er utro. Så jeg synes man skal holde seg for god for sånne spekulasjoner, så lenge Guro ikke har gått ut med grunnen til bruddet... Spekulasjoner er ingen tjent med....

Jeg tror ikke det er utroskap som er grunnen til at det ble slutt mellom Guro og Petter. Det har også vært diskutert tidligere i tråden. Det er nok andre grunner til bruddet mellom dem. 

Endret av Mardina
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Catmom skrev (44 minutter siden):

Tullete påstand å bare kaste rundt seg. Hold nå han utenfor, som aldri har ønsket å være en del av jentenes virksomhet. 

Slike beskyldninger fordummer bare og er utrolig unødvendig. 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Catmom skrev (2 timer siden):

Ja, boller og vann. 

Det er da godt det. Og vann er best for kroppen uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Håper twinsa får en super tur og koser seg masse! 

• Liker 3
Skrevet

jeg personlig synes det er litt skremmende hvordan de ikke har egen leilighet (og jeg antar ingen potensiell egenkapital) der faren er eier og sikkert ikke gir de en gjennomsnittlig husleie å betale, bilen har de heller ikke betalt for selv, og jobb har de heller ikke hatt på årevis (de 3 timene P jobber i uka klarer jeg ikke anse som jobb dessverre). det er jo noen ugler i mosen her da de virkelig ikke er selvstendige i en alder av 40? digger de, men noe skurrer jo, føles ut som at de tror de er unge og lever helt i en fantasiverden…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Catmom
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (6 timer siden):

jeg personlig synes det er litt skremmende hvordan de ikke har egen leilighet (og jeg antar ingen potensiell egenkapital) der faren er eier og sikkert ikke gir de en gjennomsnittlig husleie å betale, bilen har de heller ikke betalt for selv, og jobb har de heller ikke hatt på årevis (de 3 timene P jobber i uka klarer jeg ikke anse som jobb dessverre). det er jo noen ugler i mosen her da de virkelig ikke er selvstendige i en alder av 40? digger de, men noe skurrer jo, føles ut som at de tror de er unge og lever helt i en fantasiverden…

Er veldig spesielt dette med hvordan de to bor. Er nok en grunn får Guro ikke bor alene. 

Gjest Catmom
Skrevet

Gikk ikke Guro på høyskole får og bli lærer? Pia har bodde alene i Storbritannia mulig hun gikk på skole der. 

Skrevet (endret)

Det var to bliiiiide jenter på flyet i dag :nikke: 

Nå har jeg null peiling på London og har heller ingen retningssans :knegg:  

Men det er jo tusenvis av nordmenn som skal se Bodø-Glimt mot Tottenham i dag.. Kanskje de legger merke til mye nordmenn 🇳🇴

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

sol, admin.

Skrevet

Jentene er kommet til London å hotellrommet er fint ifølge dem selv og med mange senger. Det er visstnok i kjelleren å mangler naturlig dagslys. Pysjen er på og de slapper av mens de venter på å gå ut å spise middag. Heldig med varmt og fint vær. Så langt har det vært mye snakk om mat, menyer og bordbestilling. Vi kan vel slå fast at det er dette det vil handle mest om på turen. Håper vi får se litt annet også.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
NinaLisa skrev (19 minutter siden):

Jentene er kommet til London å hotellrommet er fint ifølge dem selv og med mange senger. Det er visstnok i kjelleren å mangler naturlig dagslys. Pysjen er på og de slapper av mens de venter på å gå ut å spise middag. Heldig med varmt og fint vær. Så langt har det vært mye snakk om mat, menyer og bordbestilling. Vi kan vel slå fast at det er dette det vil handle mest om på turen. Håper vi får se litt annet også.

De sa før reisen at de skulle gjøre/oppleve minst én ny ting per dag i London. Spent på om det skjer 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...