Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Tror kanskje det er det salven hun får på resept. Håper ikke det er SPF, ihvertfall, for da har den ingen effekt så lite som hun smører på. Må jo smøre rikelig for å få effekt. Håper hun bruker SPF, for tror ikke det er noe særlig med den salven uten.

Heldige som flyr til London i morgen, håper på mange vlogger derfra. Har aldri vært i London selv, men vil dit en gang. 

Aha. Er fra en (rosa?) krukke hvertfall tror jeg. Bare kan ikke skjønne at de bittesmå flekkene kan være nok. 

Håper og på mye vlogging fra London. Har lyst å se de bevege seg og gjøre noe. Er ikke så ofte en får se hele de, som regel er det bare ansiktet og så forteller de hva de har gjort den dagen. Men nå vil jeg se de gå rundt og "være med" der de er!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zidji skrev (4 minutter siden):

Aha. Er fra en (rosa?) krukke hvertfall tror jeg. Bare kan ikke skjønne at de bittesmå flekkene kan være nok. 

Håper og på mye vlogging fra London. Har lyst å se de bevege seg og gjøre noe. Er ikke så ofte en får se hele de, som regel er det bare ansiktet og så forteller de hva de har gjort den dagen. Men nå vil jeg se de gå rundt og "være med" der de er!

Hm, høres mer ut som en ansiktskrem fra normal eller noe da. Reseptkremer har vanligvis mer nøytral forpakning, tror jeg. Skjønner ikke at de bittesmå flekkene kan være nok jeg heller. Men hun er jo så sparsom med alt. Burde heller ta på mindre serum og mer krem da.

Samme her. Vil «være med» dem rundt i London jeg også. Hadde vært gøy å se de de gjøre noe i stedet for bare fortelle fra dagen.

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (8 minutter siden):

Tror de sliter litt med å forstå sosiale koder. Guro så kry over at skeptikerne tok feil om at det ville bli for lite kaker.

Hadde jeg blitt invitert til et så sparsommelig kakebord så ville jeg (og sikkert de fleste andre) tatt veldig lite, eller kanskje til og med kun tatt til takke med en kaffekopp, siden det kommer mange flere den dagen som også skal få noe å bite i. Alle på den bursdagen har vel tenkt sånn, og så på kvelden kunne GuPi glise seirende over at det ble masse igjen 

Enig. Er ganske sikker på at "alle" vet hvordan de er og ikke har noe større forventninger til noe.

Er likevel spent på hva de har fått i gaver. Delvis tenker jeg de ikke fortjener mer enn de gidder å spandere selv, men likevel så mangler de litt sosiale antenner og trenger ikke bli straffet for det av venner og familie som kjenner de.

• Hjerte 2
Skrevet

Er det noen som hører på podcasten dems?Jeg gjør ikke det,men hørt fra ei kollega som å følger dem,at dem så di hadde favoritt dinosaurruser 😅

Skrevet
garfunkel skrev (19 minutter siden):

Tror de sliter litt med å forstå sosiale koder. Guro så kry over at skeptikerne tok feil om at det ville bli for lite kaker.

Hadde jeg blitt invitert til et så sparsommelig kakebord så ville jeg (og sikkert de fleste andre) tatt veldig lite, eller kanskje til og med kun tatt til takke med en kaffekopp, siden det kommer mange flere den dagen som også skal få noe å bite i. Alle på den bursdagen har vel tenkt sånn, og så på kvelden kunne GuPi glise seirende over at det ble masse igjen 

Ja, litt rart det der. Hadde tatt veldig lite eller ingenting jeg også. Hadde blitt lei meg om en annen ikke hadde fått fordi jeg hadde tatt et kakestykke. Så hadde nok kun blitt en kaffekopp. Hadde de hatt rikelig med kaker, muffins og vafler hadde det sikkert vært mindre igjen siden folk da hadde turt å ta. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

bare meg som er nysgjerrig på kjærlighetslivet dems?? synes det er så interessant når de forteller noe, men er så svært sjeldent... savner podcastene og videoene om sånt.

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (23 minutter siden):

Er det noen som hører på podcasten dems?Jeg gjør ikke det,men hørt fra ei kollega som å følger dem,at dem så di hadde favoritt dinosaurruser 😅

Det er so kjedelig 😩 Har av og til hørt på, men er mykje fantasi, spel og ellers bla bla.

• Liker 2
Skrevet
Heide olufsen skrev (12 minutter siden):

bare meg som er nysgjerrig på kjærlighetslivet dems?? synes det er så interessant når de forteller noe, men er så svært sjeldent... savner podcastene og videoene om sånt.

Jeg er! Er sykt nysgjerrig på hva som skjedde mellom Guro og Petter, men skjønner at de vil holde det helt privat.. unnskyld at jeg sier det men syns han petter virket noe spesiell innimellom, jeg så en video som het boyfriend tag eller noe fra 7 år tilbake og der kalte han Guro for ett "sexy dyr" 🙈 haha

Pia har vel sagt at hun ikke er interessert i dating apper og vil møte noen på en mer organisk måte, det blir nok litt vanskelig når hun bruker såpass mye tid i leiligheten. Men håper for hennes del at hun får oppleve kjærlighet i voksen alder🫶🏻 hun har snakket mye om han eksen hun hadde i tidlig 20 årene eller når det var. Han var visst veldig snill.

• Liker 3
Skrevet
Heide olufsen skrev (15 minutter siden):

Egentlig ikke 😄 Tror ikke noen av dem har store planer om å gå inn i noe forhold. De trives altfor godt i hverandres selskap og er ganske avhengig av hverandre.... 😄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Egentlig ikke 😄 Tror ikke noen av dem har store planer om å gå inn i noe forhold. De trives altfor godt i hverandres selskap og er ganske avhengig av hverandre.... 😄

Helt enig😅 men at de orker! stakkars Pia som sover på sofaen, vet hun sier hun trives, men ting kan endre seg, hun hadde nok aldri hatt hjerte til å be Guro flytte 😢 Så håper G begynner å se etter leilighet snart.

Om de vil ha en partner etterhvert burde de definitivt flytte fra hverandre. 

• Liker 2
Skrevet
Anonymus6 skrev (2 timer siden):

Bare jeg som blir overgitt når de leser opp HELE spotify lista si på favorittvideoene?😅 Hvorfor ikke nevne 3 favoritter hver måned heller

Jeg pleier å slå av når det kommer til musikk. Jeg gidder ikke høre på når de ramser opp alle artistene og navn på låtene. Da faller jeg av lasset.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (45 minutter siden):

Jeg orker ikke høre på podcasten deres lengre. Tidligere hadde de temaer som kunne være av interesse, men når de trekker spørsmål fra sånne spill og svarer dumt og ler…ja det gidder jeg ikke høre.Heller ikke hele episoder om bøker og filmer . Noen ganger blir det barnslig fjas og nesten som en eventyrstund der de snakker om sine yndlingskarakterer og hvem de kunne vært.

• Nyttig 3
Skrevet
Anonymus6 skrev (27 minutter siden):

Helt enig😅 men at de orker! stakkars Pia som sover på sofaen, vet hun sier hun trives, men ting kan endre seg, hun hadde nok aldri hatt hjerte til å be Guro flytte 😢 Så håper G begynner å se etter leilighet snart.

Om de vil ha en partner etterhvert burde de definitivt flytte fra hverandre. 

Det er faren som eier leiligheten, så hvorfor er det Guro som skal se seg om etter egen leilighet?

Det er vel både lettere og bedre at Pia gjør det ettersom Guro har barn og bør ha en stabil livs-og bosituasjon som mulig. 

Tror nok neppe Pia frivillig flytter fra Guro da, hun har jo vært åpen om hvor ensomt det var å bo alene. 

• Liker 1
Skrevet
Heide olufsen skrev (1 time siden):

Haha, det ofrer jeg ikke en tanke :ler: mulig jeg er litt rar da. Har aldri hørt på podkasten deres. Har tenkt på det, men aldri blitt noe av. 

NinaLisa skrev (24 minutter siden):

Jeg pleier å slå av når det kommer til musikk. Jeg gidder ikke høre på når de ramser opp alle artistene og navn på låtene. Da faller jeg av lasset.

Samme her. Kjedelig å høre på. Har ikke hørt halvparten av låtene de nevner. Men jeg hører ikke noe særlig på ny musikk, så er ikke så rart. Westlife som Pia er så glad i har jeg selvfølgelig hørt om, men det er ikke min musikk.

Skrevet
*Blåbær* skrev (2 minutter siden):

Det er faren som eier leiligheten, så hvorfor er det Guro som skal se seg om etter egen leilighet?

Det er vel både lettere og bedre at Pia gjør det ettersom Guro har barn og bør ha en stabil livs-og bosituasjon som mulig. 

Tror nok neppe Pia frivillig flytter fra Guro da, hun har jo vært åpen om hvor ensomt det var å bo alene. 

Jaja😅 Men uansett tenker jeg at det var Pia sitt hjem mens Guro var med Petter🤷🏻‍♀️ Faren min eier huset jeg bor i, betyr ikke det at søsteren min har fri rett til å flytte inn her som det passer henne😂 Men ja, håper en av de begynner å se etter leilighet da.. 

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (3 timer siden):

Det sier seg selv at når de lager litt sjokoladekake, et par muffins og litt vafler at det er begrenset hvor mye oppmot 40 stk kan spise. Det skjønner vel du også? 

Jeg tenker ikke sånn. De skulle jo ikke ha en stor fest heller, men at folk skulle stikke innom og komme og gå, ikke bli i timevis. Ta litt drikke, et kakestykke etter ønske, litt prat og gå igjen. Trenger ikke å varte opp med så mye da vettu. Dette var kanskje ikke hva en person hadde sett for seg, men som en annen ikke hadde reagert så mye på. Folk er forskjellige, folk feirer på forskjellig måte. Det de ser fram til er London turen deres, det er deres store fest bare for dem. Så fikk de andre bare stikke innom en rask tur hjemme hos dem denne gangen. Kanskje det blir noe som dere syns er bedre neste år? Men nå er vel det på tide å la denne festen ligge og komme seg videre. Og kanskje stelle istand noe bedre selv? 

• Liker 2
Skrevet
Catmom skrev (4 timer siden):

Vi synes at mat og drikke var litt spesielt valg en slik dag. De var fornøyde og gjestene. 

Hver sin smak sier nå jeg. Nå var det dette, neste år kanskje noe annet? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
garfunkel skrev (2 timer siden):

Man skulle jo nesten tro det var et mål i seg selv at de skulle sitte igjen med mest mulig :sjenert: 

Jeg hørte en butikk-reklame annonsere at de hadde tilbud på flaskevann og tenkte med et på disse to :knegg: 

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Heldige som flyr til London i morgen, håper på mange vlogger derfra. Har aldri vært i London selv, men vil dit en gang. 

Vi får booke en KG-flight neste gang :ler: "Reservert "Hei & Hå" :knegg:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Skrevet
Iso1 skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker ikke sånn. De skulle jo ikke ha en stor fest heller, men at folk skulle stikke innom og komme og gå, ikke bli i timevis. Ta litt drikke, et kakestykke etter ønske, litt prat og gå igjen. Trenger ikke å varte opp med så mye da vettu. Dette var kanskje ikke hva en person hadde sett for seg, men som en annen ikke hadde reagert så mye på. Folk er forskjellige, folk feirer på forskjellig måte. Det de ser fram til er London turen deres, det er deres store fest bare for dem. Så fikk de andre bare stikke innom en rask tur hjemme hos dem denne gangen. Kanskje det blir noe som dere syns er bedre neste år? Men nå er vel det på tide å la denne festen ligge og komme seg videre. Og kanskje stelle istand noe bedre selv? 

Da er vi nok uenige der. Og det er greit 😊

• Nyttig 1
Gjest Catmom
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...