Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er rart hvordan noen tror at for store klær, er forminskende. Nå skal jeg vokte meg voldsomt for å fremstå som motepoliti, men når Pia drar på seg den blåe kjolen, for deretter å pakke på seg en dyp, nærmest firkanta jakke......Unnskyld, men hun var en pengebøsse fra  60 årig misjonær fra Frelsesarmeen. :flau:  

Lurer forresten på hvordan det blir å fly for dem. Er heldigvis ikke så lang flytur, men med mye smerteproblematikk, innbyr ikke akkurat et flysete til noe spafølelse. 

Men det er veldig bra at de får reist litt og opplevd noe litt annet enn egen og mammas hus. 

Håper de forebygger med smertelindring og ikke ender med å tilbringe halve tiden med takeaway på rommet 🤞 Jeg tror dessverre terskelen for sistnevnte er skyhøy :sjenert:

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catmom skrev (57 minutter siden):

Guro og mora som eier bilen sammen mener Guro har nevnt dette. Faren høres mer rimelig ut. Mora har sin egen bil som står utenfor huse hennes. Er kanskje solgt. 

Det er nok faren til Guro som står som hovedeier på bilen. Enten det er leasing eller kjøp. Det er ikke sjans i havet at Guro har råd til å kjøpe en så ny og dyr bil. Ikke med den inntekten hun har. Enten hun er 100 % eller delvis ufør. Inntektene fra YouTube gir ikke så mye penger i kassa heller. 

• Liker 2
Skrevet
Catmom skrev (3 timer siden):

Hun hadde smerter sa hun, hvordan skal dette gå i London? blir mye gåturer. 

Ja, for folk flest blir det mye gåing når man er i London. Men hvordan de skal orke det er et annet spm.. Pia får jo vondt i beina av typ 2 t på praksisjobben sin og Guro ja, hva skal man si.. kanskje de har noen bra bein/ kropp dager når de er på tur da vet du 😊

• Liker 2
Gjest Catmom
Skrevet
Tradegy skrev (9 timer siden):

Det er rart hvordan noen tror at for store klær, er forminskende. Nå skal jeg vokte meg voldsomt for å fremstå som motepoliti, men når Pia drar på seg den blåe kjolen, for deretter å pakke på seg en dyp, nærmest firkanta jakke......Unnskyld, men hun var en pengebøsse fra  60 årig misjonær fra Frelsesarmeen. :flau:  

Lurer forresten på hvordan det blir å fly for dem. Er heldigvis ikke så lang flytur, men med mye smerteproblematikk, innbyr ikke akkurat et flysete til noe spafølelse. 

Men det er veldig bra at de får reist litt og opplevd noe litt annet enn egen og mammas hus. 

Håper de forebygger med smertelindring og ikke ender med å tilbringe halve tiden med takeaway på rommet 🤞 Jeg tror dessverre terskelen for sistnevnte er skyhøy :sjenert:

Ja, den kjolen passet hun ikke så godt. Den jakka fargemessig i lag med kjolen tja. Når er denne London turen? Guro pakket sminken sin i dagens vlog såg jeg. 

Gjest Catmom
Skrevet
Miss perfect skrev (6 timer siden):

Ja, for folk flest blir det mye gåing når man er i London. Men hvordan de skal orke det er et annet spm.. Pia får jo vondt i beina av typ 2 t på praksisjobben sin og Guro ja, hva skal man si.. kanskje de har noen bra bein/ kropp dager når de er på tur da vet du 😊

Ja, husker selv når jeg var i London var mye gåing. Pia sier hun har mye smerter i beina sine etter noen timer på jobb. Guro er vel mer magen/hode som verker. Høres så slitsomt ut og verke så mye. De får nok en fin jentetur. 

Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Mardina skrev (9 timer siden):

Det er nok faren til Guro som står som hovedeier på bilen. Enten det er leasing eller kjøp. Det er ikke sjans i havet at Guro har råd til å kjøpe en så ny og dyr bil. Ikke med den inntekten hun har. Enten hun er 100 % eller delvis ufør. Inntektene fra YouTube gir ikke så mye penger i kassa heller. 

Er nok faren sin bil, vis jeg ikke tar helt feil så er vel leiligheten deres og hanes.  

Endret av Catmom
Skrevet
Catmom skrev (1 minutt siden):

Er nok faren sin bil, vis jeg ikke tar helt feil så er vel leiligheten deres og hanes.  

Begge deler stemmer nok 😊 

Skrevet
Tradegy skrev (15 timer siden):

Jeg synes ofte jentene kler seg i altfor store klær, og mange ganger merkelige kombinasjoner. Den kjolen var ikke noe unntak. Den passet rett og slett ikke og det ble ikke bedre med jakke eller genser over.

• Liker 5
Skrevet

Sikkert lei av at kle blir for små i det tempoet vekta går opp😔

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva planene dems er i London bortsett fra spise og handle.Føler dem ikke gjør så mye ut av turene.Man kunne tatt hopp on off buss,sett på ting ,museum osv.

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (10 timer siden):

Jeg synes ofte jentene kler seg i altfor store klær, og mange ganger merkelige kombinasjoner. Den kjolen var ikke noe unntak. Den passet rett og slett ikke og det ble ikke bedre med jakke eller genser over.

Enig. Altfor store klær er ikke forminskende selv om mange tror det. Jeg skal ikke leke motepoliti, men det er viktig med passende klær med et snitt som passer kroppen, uansett kroppsform. Men sikkert ikke alltid like enkelt å få tak i når de hele tiden skal kjøpe billigst mulig. De burde kjøpe færre klær, men med bedre snitt og kvalitet. Selv om det koster mer. Syns ikke den kjolen var så kledelig jeg heller. Synd det ikke gikk å knyte den bak. Enig i at jakka ikke passet til. Bra de kjøper mye brukt da, der har mange (inkludert meg selv) mye å lære. Tror aldri jeg har kjøpt et brukt plagg noen gang.

• Liker 3
Skrevet

Også den hvite kjolen Pia går med som fremhever nesten alt,Ser ut som hun har masse bindinger.Hun elsker kjolen,men er virkelig ikke fin.Skulle ønske noen hjalp dem litt med klær.Mora og faren ser ut til kle seg bra.

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (26 minutter siden):

Også den hvite kjolen Pia går med som fremhever nesten alt,Ser ut som hun har masse bindinger.Hun elsker kjolen,men er virkelig ikke fin.Skulle ønske noen hjalp dem litt med klær.Mora og faren ser ut til kle seg bra.

Jeg har lenge hatt lyst til å kommentere den hvite kjolen. Den er virkelig ukledelig til Pia. Både lengde og fasong dessverre.  Akkurat her tenker jeg at det burde hun se selv, men hun bare danser foran speilet og føler seg sååå fin.

• Liker 5
Skrevet
NinaLisa skrev (43 minutter siden):

Jeg har lenge hatt lyst til å kommentere den hvite kjolen. Den er virkelig ukledelig til Pia. Både lengde og fasong dessverre.  Akkurat her tenker jeg at det burde hun se selv, men hun bare danser foran speilet og føler seg sååå fin.

Hvor ser dere hva de har på seg? Finner de ikke på snapchat. 

Skrevet
Kartoffel skrev (34 minutter siden):

Hvor ser dere hva de har på seg? Finner de ikke på snapchat. 

Dem viser mye klær på lookbook (tror jeg dem kaller det)på YouTube.Elles ser man mye i vloggene dems.

Skrevet
NinaLisa skrev (17 timer siden):

Det er så rart det der, for det er hèlt innafor å ikke ha interesse for klær. Det er jo lov å ikke være så engasjerte. Men det henger ikke på greip å digge pandaer, pingviner og pysj, og samtidig kle seg som 60 åringer. 

Mamma NT kler seg jo mye mer kledelig og sporty. De andre som telt. I våre dager finnes det fine plus size klær, men man må gidde å bruke øynene og kjøpe klær som passer, ikke alltid gå for 70% og ihjelkrøllet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

De kler seg så gammeldags eller kombinasjonene de setter sammen passer mer til noen på 70+, de kler seg også i klær hvor snittet er helt feil. G går jo nesten bare i den grå tynne genseren med knapper øverst. Ser ut som den blir brukt som både tunika og genser. Jeg syns moren kler seg veldig fint, virker som hun har litt peiling når det kommer til klær faktisk og ser hva som passer sammen og ikke. 

Har G blitt helst obsessed av Isabel Raad? Så ikke den komme.😅

• Liker 8
Skrevet
NinaLisa skrev (19 timer siden):

Den hun har på seg på introen mener du? Enig i at den ikke er så kledelig. Liker ikke stoffet på den heller, ser ut som akryl eller noe? Og de «rillene» i stoffet, nei, nei. Men glad hun føler seg fin i den da, det er jo det viktigste.

Smurfelinee skrev (3 timer siden):

De kler seg så gammeldags eller kombinasjonene de setter sammen passer mer til noen på 70+, de kler seg også i klær hvor snittet er helt feil. G går jo nesten bare i den grå tynne genseren med knapper øverst. Ser ut som den blir brukt som både tunika og genser. Jeg syns moren kler seg veldig fint, virker som hun har litt peiling når det kommer til klær faktisk og ser hva som passer sammen og ikke. 

Har G blitt helst obsessed av Isabel Raad? Så ikke den komme.😅

Enig i at de kler seg gammeldags. Selv moren min på 77 kler seg mer moderne og med passende snitt. Ja, Guro bruker den grå genseren mye. Og den grønne. Har ikke lagt merke til hva slags bukser hun/de bruker inne, pysjbukser sikkert? De er jo så glad i pysj begge to. Skjønner ikke det helt, finnes jo mange myke, behagelige bukser som ikke er pysj. Moren kler seg mye finere enn de to, ja. Hadde vært gøy å se dem få en skikkelig makeover og hjelp med klær en gang. De trenger jo ikke gå i telt selv om de er plus size. Selv om det viktigste selvfølgelig er at de trives i klærne sine.

Gleder meg til de skal til London, håper på masse vlogging derfra. Håper de er i best mulig form når de er der også og ikke har for mye smerter 🤞

Hehe, ble ganske overrasket over at Guro har begynt å følge Isabel Raad jeg også. Er nesten den siste jeg trodde hun ville følge. Leser boka hennes og greier og har kjøpt det risvannet til håret. Litt rart hun kjøper det når en sjampo til 100 kr er kjempedyrt i hennes øyne. Men er vel greit når det er idolet hennes som har navnet sitt på det. 

• Liker 3
Gjest Catmom
Skrevet
Petrine12 skrev (23 timer siden):

Fekk guten påskeegg?

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...