NinaLisa Skrevet i går, 04:53 #961 Del Skrevet i går, 04:53 Tradegy skrev (8 timer siden): Humret godt av en video hvor de snakker om London og innkjøp. Pysj stod selvsagt på lista.... klart en må ha ny pysj Så en vlog hvor Pia var ordentlig fin. Antar hun var på vei til jobb. Veldig søt, og oppsatt hår Ja pysj må man ha 🤭🤭 Jeg synes det er litt morsomt når de planlegger og snakker om London. I alle samtaler og planer inngår hvor de skal spise lunsj og middag, at de har bestilt bord og hva de skal spise. Om jeg skulle reist hadde jeg ikke skjenket mat og måltid en tanke. Bare tenkt at jeg dropper innom et sted som ser koselig ut. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 11:15 #962 Del Skrevet i går, 11:15 NinaLisa skrev (6 timer siden): Ja pysj må man ha 🤭🤭 Jeg synes det er litt morsomt når de planlegger og snakker om London. I alle samtaler og planer inngår hvor de skal spise lunsj og middag, at de har bestilt bord og hva de skal spise. Om jeg skulle reist hadde jeg ikke skjenket mat og måltid en tanke. Bare tenkt at jeg dropper innom et sted som ser koselig ut. Men det er du, det er veldig vanlig å planlegge hvor man skal spise og ofte må man reservere bord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 21 timer siden #963 Del Skrevet 21 timer siden Veldig lurt bestille bord til middag, men treng ikkje til 2 måltid kvar dag kanskje🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 21 timer siden #964 Del Skrevet 21 timer siden Orly skrev (3 timer siden): Men det er du, det er veldig vanlig å planlegge hvor man skal spise og ofte må man reservere bord Ja du har kanskje rett i det. Jeg har selv reist mye og ikke minst spist mange steder men har aldri bestilt bord på forhånd. Så derfor synes jeg det var litt spesielt å planlegge det så nøyaktig på forhånd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18 timer siden #965 Del Skrevet 18 timer siden Petrine12 skrev (2 timer siden): Veldig lurt bestille bord til middag, men treng ikkje til 2 måltid kvar dag kanskje🫢 Fordi? Det er fortsatt lurt om de skal populære steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18 timer siden #966 Del Skrevet 18 timer siden Petrine12 skrev (2 timer siden): Veldig lurt bestille bord til middag, men treng ikkje til 2 måltid kvar dag kanskje🫢 enig, de skal planlegge alt til punkt og prikke flere måneder før de drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18 timer siden #967 Del Skrevet 18 timer siden jeg er helt for at de skal på ferie, men synes det er rart at de skal ta seg råd til det når de jobber så minimalt som går an. men er vel pappabanken som finansierer dette også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 18 timer siden #968 Del Skrevet 18 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (3 minutter siden): jeg er helt for at de skal på ferie, men synes det er rart at de skal ta seg råd til det når de jobber så minimalt som går an. men er vel pappabanken som finansierer dette også? Selv om de hevder at sønnen ikke har utbytte av ferier så skulle jeg ønske de la litt mer innsats i å prøve å få til noe med/for han. Bursdag også. Jeg får det ikke helt å rime jfr foreldre jeg kjenner som har barn med autisme, langt yngre enn sønnen her. Der tilrettelegges feriene etter hva autismebarnet klarer å være med på. Jeg forstår at Guro har fått beskjed om å tenke mer på seg selv, men 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18 timer siden #969 Del Skrevet 18 timer siden garfunkel skrev (5 minutter siden): Selv om de hevder at sønnen ikke har utbytte av ferier så skulle jeg ønske de la litt mer innsats i å prøve å få til noe med/for han. Bursdag også. Jeg får det ikke helt å rime jfr foreldre jeg kjenner som har barn med autisme, langt yngre enn sønnen her. Der tilrettelegges feriene etter hva autismebarnet klarer å være med på. Jeg forstår at Guro har fått beskjed om å tenke mer på seg selv, men Det er dessverre jentene sin fysikk og hva de klarer, som betyr mest.. Enhver tur som er mest komfortabel for de selv. Toleransen som kreves av uro/støy/tålmodighet fremstår som ikke-eksisterende, gitt siden de "aldri" får prøvd seg over tid. Da iler mamma til som lekekompis.. (Ang London: For deres del, tror jeg det er et fortrinn å bestille bord. Rett og slett , fordi toleransen før begge hadde endt med å bli værende på hotellrommet med take away er altfor fristende.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 15 timer siden #970 Del Skrevet 15 timer siden Orly skrev (3 timer siden): Fordi? Det er fortsatt lurt om de skal populære steder Joa, men er litt sjarm i å ikkje ha alt planlagt og 👌 Det har vi folk flest nok av i kvardagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14 timer siden #971 Del Skrevet 14 timer siden Petrine12 skrev (43 minutter siden): Joa, men er litt sjarm i å ikkje ha alt planlagt og 👌 Det har vi folk flest nok av i kvardagen. Det er din mening , mens andre liker å planlegge og bestille der de skal spise for å få bord. At det er lite sjarm er din mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14 timer siden #972 Del Skrevet 14 timer siden NinaLisa skrev (6 timer siden): Ja du har kanskje rett i det. Jeg har selv reist mye og ikke minst spist mange steder men har aldri bestilt bord på forhånd. Så derfor synes jeg det var litt spesielt å planlegge det så nøyaktig på forhånd. Da har du vel ikke ønsket spesielle steder da, de fleste jeg kjenner som skal til London bestiller på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 7 timer siden #973 Del Skrevet 7 timer siden Orly skrev (6 timer siden): Da har du vel ikke ønsket spesielle steder da, de fleste jeg kjenner som skal til London bestiller på forhånd Du har helt rett. Jeg er overhodet ikke opptatt av hvor eller hva jeg skal spise og hadde nok tatt den første og beste nedi gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå