Petrine12 Skrevet 26. mars #941 Del Skrevet 26. mars Den grøne genseren 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. mars #942 Del Skrevet 26. mars Petrine12 skrev (19 minutter siden): Den grøne genseren 🙄 Hva er galt med den grønne genseren? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. mars #943 Del Skrevet 26. mars Petrine12 skrev (19 minutter siden): Den grøne genseren 🙄 Hva er galt med den? Ikke min smak heller, men folk har jo forskjellig smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 26. mars #944 Del Skrevet 26. mars Petrine12 skrev (3 timer siden): Den grøne genseren 🙄 Det heter grønn med to N og så er det en helt vanlig genser. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 26. mars #945 Del Skrevet 26. mars Om ein skriv den grøne gensaren på nynorsk eller den grønne genseren på bokmål, so er den på G kvar einaste dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. mars #946 Del Skrevet 26. mars Petrine12 skrev (3 minutter siden): Om ein skriv den grøne gensaren på nynorsk eller den grønne genseren på bokmål, so er den på G kvar einaste dag. Men da kan du jo skrive hva som er GALT med den GRØNE genseren da? For det svarte du ikke på 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. mars #947 Del Skrevet 26. mars Petrine12 skrev (1 time siden): Om ein skriv den grøne gensaren på nynorsk eller den grønne genseren på bokmål, so er den på G kvar einaste dag. Hun er vel glad i den da. Kanskje hun har flere like. Mange som har flere av favorittplaggene sine. Plager det deg at hun bruker den mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 27. mars #948 Del Skrevet 27. mars Petrine12 skrev (3 timer siden): Om ein skriv den grøne gensaren på nynorsk eller den grønne genseren på bokmål, so er den på G kvar einaste dag. Og hva er problemet med det? Normalt å bruke det samme hver dag. Like vanlig som å skrive på dialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. mars #949 Del Skrevet 27. mars (endret) Underlig hvor ulik syn man har på ting. Jeg synes den grønne/grøne/green/gröne genseren var hèlt ok. Om man skal ha motetips fra frøknene "Hei & hå" , har man nok urealistiske forventinger Endret 27. mars av Tradegy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 27. mars #950 Del Skrevet 27. mars Petrine12 skrev (20 timer siden): Den grøne genseren 🙄 Nå må du gi deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. mars #951 Del Skrevet 27. mars Fnugg1 skrev (19 minutter siden): Nå må du gi deg. Det nytter ikke kjefte på vedkommende, h*n hører ikke på det øret uansett 🙄 Og får lov til å holde på her inne, uten å bli moderert bort 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. mars #952 Del Skrevet 27. mars Tradegy skrev (7 timer siden): Underlig hvor ulik syn man har på ting. Jeg synes den grønne/grøne/green/gröne genseren var hèlt ok. Om man skal ha motetips fra frøknene "Hei & hå" , har man nok urealistiske forventinger Haha, frøknene hei & hå ofte tenker jeg at nå kommer et hei og hå eller tjo ho når jeg ser videoene deres og i neste øyeblikk sier de det. Begynt å «kjenne» dem litt for godt, hehe. De er ikke akkurat noen moteguruer, nei. De går i det de liker og det er jo bra. Liker godt å følge dem og siden de har så mange videoer er det alltid noe å se på som man ikke har sett før. I hvert fall for meg som bare har fulgt dem i 2-3 år. Liker å se på gamle goodiebox/glossybox-åpninger. Matlagingsvideoer er også koselig å se på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 29. mars #953 Del Skrevet 29. mars Så godt at hun har fått medisiner for huden sin. Får håpe de hjelper. Har dog lest at rosacea, kombinert med overvekt kan være et tegn på insulinresistens.. Altså påbegynnende/ allerede utviklet diabetes type 2. Får håpe dette har blitt utelukket. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 30. mars #954 Del Skrevet 30. mars Veldig fint at Guro bruker medisinen sin og ser resultater av den! Det gjør vel at hun kommer til å fortsette med det får vi håpe! Litt oppgitt over at hun sier hun har slitt med søvn i 14 år men først nå prøver hun melatonin som faktisk fungerer for hun. Kunne hun ikke plukket med seg en boks fra rema for 14 år siden 😅 Melatonin er liksom det første en prøver når en har søvnproblemer fordi en får kjøpt det over alt, så jeg gikk ut i fra hun hadde teste det for leeeenge siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet mandag kl 17:15 #955 Del Skrevet mandag kl 17:15 (endret) Zidji skrev (På 30.3.2025 den 8.02): Veldig fint at Guro bruker medisinen sin og ser resultater av den! Det gjør vel at hun kommer til å fortsette med det får vi håpe! Litt oppgitt over at hun sier hun har slitt med søvn i 14 år men først nå prøver hun melatonin som faktisk fungerer for hun. Kunne hun ikke plukket med seg en boks fra rema for 14 år siden 😅 Melatonin er liksom det første en prøver når en har søvnproblemer fordi en får kjøpt det over alt, så jeg gikk ut i fra hun hadde teste det for leeeenge siden. Utrolig hva placebo kan gjøre om en vil det nok.... Jeg greier ikke ta på alvor at disse faktisk utgjør noe som helst i doser som er reseptfrie. Men uansett.. om hun mener de gjør en forskjell, så good for her Så jentene (G) var med i en kort reel, som reklamerte for disse arkene man hiver i vaskemaskinen (Happy..et eller annet). Kjemiker Alexander Sandtorv er kritisk og mener bl.a det er misvisende å hevde at produktet ikke inneholder plast. Elsker når han setter søkelys på hva influencere (og "influensere") reklamerer for Endret mandag kl 17:22 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heide olufsen Skrevet mandag kl 17:18 #956 Del Skrevet mandag kl 17:18 Tradegy skrev (1 minutt siden): Utrolig hva placebo kan gjøre om en vil det nok.... Jeg greier ikke ta på alvor at disse faktisk utgjør noe som helst i doser som er reseptfrie. Men uansett.. om hun mener de gjør en forskjell, så good for her Så jentene (G) var med i en kort reel, som reklamerte for disse arkene man hiver i vaskemaskinen (Happy..et eller annet). Kjemiker Alexander Sandtorv er sterkt kritisk. Elsker når han setter søkelys på hva influencere (og "influensere") reklamerer for De annonserer jo for sikkert absolutt hver eneste ting de blir spurt om, kun for å få det billige rælet gratis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet mandag kl 18:26 #957 Del Skrevet mandag kl 18:26 Tradegy skrev (1 time siden): Utrolig hva placebo kan gjøre om en vil det nok.... Jeg greier ikke ta på alvor at disse faktisk utgjør noe som helst i doser som er reseptfrie. Men uansett.. om hun mener de gjør en forskjell, så good for her Så jentene (G) var med i en kort reel, som reklamerte for disse arkene man hiver i vaskemaskinen (Happy..et eller annet). Kjemiker Alexander Sandtorv er kritisk og mener bl.a det er misvisende å hevde at produktet ikke inneholder plast. Elsker når han setter søkelys på hva influencere (og "influensere") reklamerer for Ah, ja, så de korte reklamene ja. Hadde aldri kjøpt produktet. Lurer på om de faktisk bruker det selv? Jeg ser liksom for meg at de kjøper det billigste av det billige på rusta eller europris i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 18:35 #958 Del Skrevet mandag kl 18:35 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet tirsdag kl 02:13 #959 Del Skrevet tirsdag kl 02:13 Tradegy skrev (8 timer siden): Utrolig hva placebo kan gjøre om en vil det nok.... Jeg greier ikke ta på alvor at disse faktisk utgjør noe som helst i doser som er reseptfrie. Men uansett.. om hun mener de gjør en forskjell, så good for her Så jentene (G) var med i en kort reel, som reklamerte for disse arkene man hiver i vaskemaskinen (Happy..et eller annet). Kjemiker Alexander Sandtorv er kritisk og mener bl.a det er misvisende å hevde at produktet ikke inneholder plast. Elsker når han setter søkelys på hva influencere (og "influensere") reklamerer for Melatonin fungerer og det er ingen forskjell om du kjøper dem på Rema, apoteket eller får på resept. Det er kun prisen som skiller. Når det er sagt så er anbefalt dosering på håndkjøpspreparater veldig lav. Jeg har fått instrukser av lege at jeg kan ta langt større dose enn hva som står på boksen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet torsdag kl 20:01 #960 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Humret godt av en video hvor de snakker om London og innkjøp. Pysj stod selvsagt på lista.... klart en må ha ny pysj Så en vlog hvor Pia var ordentlig fin. Antar hun var på vei til jobb. Veldig søt, og oppsatt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå