Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå synes jeg ting ble useriøst å tatt ut av sammenheng her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Ok. De kan bli fosterforeldre da. Mange vanskeligstilte barn og ungdommer som trenger et kjærlig hjem.

De har jo ikke plass til det i den lille leiligheten til Pia. Ikke har de helse eller psyke til det heller. Tror ikke Guro ønsker seg flere barn heller, selv om hun gjorde det før. Holder nok lenge med sønnen. Hun er jo en god mor for ham og siden han har spesielle behov også er det nok best at hun bare har ham.

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (7 timer siden):

Hvorfor får dem ikke flere barn??

Separasjon/skilsmisse, flytting  og en hverdag med smerteproblematikk, er ikke veldig forenelig med nok en småbarnsperiode. 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (5 timer siden):

Ok. De kan bli fosterforeldre da. Mange vanskeligstilte barn og ungdommer som trenger et kjærlig hjem.

Eh heldigvis er det strenge krav for å bli fosterforeldre så hvem som helst kan ikke bare bli det 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er alle de møtene Guro egentlig går på? Hun snakker blant annet om "traumebehandling", men hvilken traumer er det snakk om? Barndomstraumer etc?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (1 time siden):

Hva er alle de møtene Guro egentlig går på? Hun snakker blant annet om "traumebehandling", men hvilken traumer er det snakk om? Barndomstraumer etc?

Er nysgjerrig på det samme 🤔 Hva slags traumer det er. Kan det være mobbingen i barndommen eller evt. oppførselen til mormor'en i oppveksten? 🤔

Men jeg tror ikke at Guro kommer til å gå ut med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (På 15.3.2025 den 16.59):

Det kan jo være mange grunner til at det ble slutt. Men som jeg har skrevet tidligere så er jeg ganske sikker på at iallfall en grunn er guro sitt enorme behov for å være m pia og mamma hele tiden. Det må jo være drepen for et ekteskap..

Ja virka nesten som han var gift med dem begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (På 17.3.2025 den 18.27):

No har ho jo fått ein diagnose so skulle tru ho ville gjere alt for å bedre huda si. Raskt søk på Goggel so kom det opp mange forholdsvis billige produkt fra apotek tilpassa rosaseca. Men Guro veit best. Ho gjekk glipp av tur i dag tidlig. Jaja. Sofa og frukost i staden…

Alltid dårlig når det er tid for tur hu.I stedet blir det sofa og skrolling på tlf.Tror hun hadde hatt gått av tur og frisk luft.Hadde kansje hjulpet på søvnen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 17.3.2025 den 20.48):

Jeg er veldig fristet til å skrive en kommentar på disse hudproblemene til Guro, på en Youtube-video. Men vet ikke helt hvordan jeg skulle formulert meg, uten at de hadde tatt det som kritikk... 😄

Og så hadde det vel blitt en "rant" av en annen verden i en video etterpå 😄

Men det er trist å se at hun prioriterer så til de grader feil. Ikke bare med huden sin, men med så mye annet. Det er tydeligvis viktigere å få ut videoer hver dag, enn å prøve å bedre sin egen helse 🤔 Man skulle nesten ikke tro at damene snart var 40 år gamle.... 

Du hadde nok blitt blokka da ja🙈Veldig trist dem ikke ser sitt eget beste.Med Helse og hudpleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 19.3.2025 den 13.41):

Er nysgjerrig på det samme 🤔 Hva slags traumer det er. Kan det være mobbingen i barndommen eller evt. oppførselen til mormor'en i oppveksten? 🤔

Men jeg tror ikke at Guro kommer til å gå ut med det...

Litt irriterendes at hun sier B men ikke A 😒🤭 hvorfor nevne at hun skal på møte når alt annet er så hemmelig. Kunne like godt bare droppet å si det sånn sett, er ikke som om vi faktisk ville visst hva hun gjør i løpet av dagen om hun ikke sier det. Som oftest er liksom bare at de står og snakker i kamera og gjenforteller dagen sin uten at vi egentlig har fått sett noe 😝

Kjenner og at jeg begynner å bli litt lei av Guro sin "hei hå". Er det noe hun har sagt i alle år? 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidji skrev (3 timer siden):

Litt irriterendes at hun sier B men ikke A 😒🤭 hvorfor nevne at hun skal på møte når alt annet er så hemmelig. Kunne like godt bare droppet å si det sånn sett, er ikke som om vi faktisk ville visst hva hun gjør i løpet av dagen om hun ikke sier det. Som oftest er liksom bare at de står og snakker i kamera og gjenforteller dagen sin uten at vi egentlig har fått sett noe 😝

Kjenner og at jeg begynner å bli litt lei av Guro sin "hei hå". Er det noe hun har sagt i alle år? 😛

Haha, det hei og hå greiene irriterer meg littegrann også :ler: Sier ofte det når hun nesten mister noe. Og tjo ho. Jeg sovnet kl 4 i natt og våknet kl 6. Tjo ho! Håper hun kan få hjelp med søvnen sin. Å sove lite over tid er ufattelig slitsomt. 

Tror den traumebehandlingen er pga traumer etter mobbing og hvordan mormoren behandlet dem.

Endret av jukkapalme
Modererte meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Haha, det hei og hå greiene irriterer meg littegrann også :ler: Sier ofte det når hun nesten mister noe. Og tjo ho. Jeg sovnet kl 4 i natt og våknet kl 6. Tjo ho! Håper hun kan få hjelp med søvnen sin. Å sove lite over tid er ufattelig slitsomt. 

Tror den traumebehandlingen er pga traumer etter mobbing og hvordan mormoren behandlet dem. Hun hørtes ut som et grusomt kvinnemenneske. Stakkars moren deres som hadde henne som mor.

Hadde glemt Tjo Ho! 🤭🫠😅

Hun burde absolutt få gjort noe med de søvnproblemene sine ja. Helt på tryne å holde på slik når det kan være hjelp å få. Jeg fikk aldri med meg dette med mormoren deres. Det er vel noe de har snakket om i tidligere videoer? Vet lite om det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Hun hørtes ut som et grusomt kvinnemenneske. Stakkars moren deres som hadde henne som mor.

Ok, det der var litt ekkelt å lese. Vi snakker om en person som er død her. Reagerer også litt på Guro som kaller sin døde bestemor drittkjerring osv så hele Norge kan høre det. Ja visst var det slemt hvis det hun gjorde stemmer. Men synes man kan moderere seg når man snakker om henne utad. Hvertfall siden flere i slekta har et helt annet bilde på mormoren og ikke kjenner seg igjen i tvillingene fremstilling av henne. Selvfølgelig har de rett til å fortelle sin historie, men synes det er unødvendig å kalle henne grusomt menneske, drittkjerring osv. Det er forklarende nok i fremstillingen så å gi henne stygge kallenavn synes jeg er unødvendig og sikkert også sårt for øvrig familie

Endret av garfunkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Hvis man lurer på noe rundt moderering kan man stille spm på Ris og Ros Rampelyset. Der finner man også en festet tråd med forklaring til reglene våre. Den kan være nyttig å lese når man ikke forstår ryddingene.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (1 time siden):

Ok, det der var litt ekkelt å lese. Vi snakker om en person som er død her. Reagerer også litt på Guro som kaller sin døde bestemor drittkjerring osv så hele Norge kan høre det. Ja visst var det slemt hvis det hun gjorde stemmer. Men synes man kan moderere seg når man snakker om henne utad. Hvertfall siden flere i slekta har et helt annet bilde på mormoren og ikke kjenner seg igjen i tvillingene fremstilling av henne. Selvfølgelig har de rett til å fortelle sin historie, men synes det er unødvendig å kalle henne grusomt menneske, drittkjerring osv. Det er forklarende nok i fremstillingen så å gi henne stygge kallenavn synes jeg er unødvendig og sikkert også sårt for øvrig familie

Du har rett i at man ikke skal snakke stygt om de døde, men hun blir ikke automatisk snill selv om hun er død. Jeg har sett og hørt hva tvillingene har fortalt om henne og jeg tror neppe de lyver. Hvorfor skulle de det? Hvordan vet du at flere i slekta ikke kjenner seg igjen i tvillingenes fremstilling av mormoren? Kjenner du dem? Eller har de sagt det i videoer? Jeg har ikke sett alle videoene.

Jeg skal fjerne det avsnittet jeg skrev, er enig i at det var litt over streken. Var dumt av meg. Men som sagt tror jeg på tvillingene. Er mange som behandles dårlig av nære personer som aldri blir trodd. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (33 minutter siden):

Hvordan vet du at flere i slekta ikke kjenner seg igjen i tvillingenes fremstilling av mormoren? Kjenner du dem? Eller har de sagt det i videoer? Jeg har ikke sett alle videoene.

Det har  har de selv sagt  i podkasten om sin mormor. 

Jeg har heller ikke sagt at jeg tror de snakker usant. Men en død person er ikke i stand til å forsvare seg, da synes jeg det holder lenge at twinsa forteller. De trenger ikke kalle vedkommende fæle ting oppå der igjen. 

Endret av garfunkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke om dette med mormoren, og måtte høre episoden. 

Så utrolig vondt og hjerteskjærende å høre om dette. Ingen barn/ungdom fortjener å bli snakket sånn til. Dette har selvfølgelig satt dype spor i begge jentene. Ønsker de alt godt❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...