Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mardina skrev (11 minutter siden):

Utvendig. I tillegg står det en bil som ikke er i bruk på tomten. 

Ja, der kan det bli bedre

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempebra at guro skal begynne å trene. Men da håper jeg virkelig at hun tar seg råd til pt som kan veilede i bruk av apparater og legge en overkommelig plan. Det er ikke bra å begynne på egenhånd. Ihvertfall ikke når man har så mye vondter og utfordringer som hun har.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

har ikke helt troen på denne "treningen" før man ser at det er seriøst, og ikke kun en midlertidig plan hun har. hun burde for det første få hjelp av profesjonelle til å lage en fast trening- og matplan, og lurer litt på hvorfor fastlegen ikke har noen bekymringer?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Heide olufsen skrev (1 minutt siden):

har ikke helt troen på denne "treningen" før man ser at det er seriøst, og ikke kun en midlertidig plan hun har. hun burde for det første få hjelp av profesjonelle til å lage en fast trening- og matplan, og lurer litt på hvorfor fastlegen ikke har noen bekymringer?

Kan jo hende fastlegen har noen bekymringer, bare at hun ikke forteller det på kamera. De forteller jo ikke alt heller og Guro er nok ganske personlig av seg selv om hun likevel forteller mye. Veldig fint at hun skal begynne å trene! :trene: Og når hun først har sagt det er nok terskelen for å feige ut høyere også. Jeg hadde ihvertfall blitt flau om jeg hadde fortalt noe til "hele verden" for så å feige ut. Hun burde kanskje få hjelp av pt, ja og også hjelp til matplan, men spørs vel om hun tar seg råd til det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fulgte de ikke helt på den tiden, men vet vi hvorfor Guro og Petter er skilt? De har så mange kanaler de bruker og de legger ut så mye så jeg vet ikke hvor jeg skulle begynt å lete viss de har snakket om det ett sted.

• Liker 2
Skrevet
Zidji skrev (5 timer siden):

Jeg fulgte de ikke helt på den tiden, men vet vi hvorfor Guro og Petter er skilt? De har så mange kanaler de bruker og de legger ut så mye så jeg vet ikke hvor jeg skulle begynt å lete viss de har snakket om det ett sted.

Guro har vel så vidt jeg vet aldri gått ut med grunnen til at det ble slutt mellom dem. Jeg følger dem kun på Facebook og YouTube, så det kan godt være at hun har sagt det et annet sted. 

Jeg har jo spekulert litt i det, tidligere i tråden. Jeg tror nemlig at det kan være økonomi som er en av årsakene. Guro var jo i permisjon mye lenger enn det som er nødvendig. Og man blir jo ikke akkurat rik av å gå i permisjon så lenge 🤔 Så kanskje Petter rett og slett ble lei av å bære hele det økonomiske ansvaret i familien deres. Sitter med inntrykk av at det stort sett han som også betalte alt når de f.eks var i Sverige 🤔 

Men igjen, det blir kun spekulasjoner fra min side. I all den tid Guro ikke selv forteller grunnen. 

Utroskap tror jeg ikke det er. Tror heller ikke at han har vært verken fysisk eller psykisk slem mot Guro. Han virker jo som å være en flott fyr, jevnt over 😊

• Liker 3
Skrevet
Zidji skrev (5 timer siden):

Jeg tror kanskje han ble lei av all filmingen. Må jo ta masse tid og de filmer hver eneste dag. Han virker jo ganske privat av seg og var ikke med på så mange videoer. Tror neppe han har vært utro, han virker som en snill og trofast fyr. Uansett, trist at det ble slutt mellom dem. 

• Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (55 minutter siden):

Jeg tror kanskje han ble lei av all filmingen. Må jo ta masse tid og de filmer hver eneste dag. Han virker jo ganske privat av seg og var ikke med på så mange videoer. Tror neppe han har vært utro, han virker som en snill og trofast fyr. Uansett, trist at det ble slutt mellom dem. 

Dette, og så tror jeg de ble lei av hverandre. Petter har måttet tåle mye filming. Men husk også på hvor mye Guro har måttet tåle. Flyttestyret for eksempel. Hvor de flytter fram og tilbake sånn som de har drevet på med. Guro sa jo at det ikke var de som bestemte flyttinga. Tenk å få beskjed om at man skal overta et stort hus, barndomshjemmet til din kjære. For så å få beskjed om at de må flytte ut igjen. Og det på kort varsel (det hastet så mye at de måtte bruke romjul og nyttårsaften på å flytte) Bare det må jo ha vært ganske krevende for ekteskapet tenker jeg!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Dette, og så tror jeg de ble lei av hverandre. Petter har måttet tåle mye filming. Men husk også på hvor mye Guro har måttet tåle. Flyttestyret for eksempel. Hvor de flytter fram og tilbake sånn som de har drevet på med. Guro sa jo at det ikke var de som bestemte flyttinga. Tenk å få beskjed om at man skal overta et stort hus, barndomshjemmet til din kjære. For så å få beskjed om at de må flytte ut igjen. Og det på kort varsel (det hastet så mye at de måtte bruke romjul og nyttårsaften på å flytte) Bare det må jo ha vært ganske krevende for ekteskapet tenker jeg!

Flyttestyret, ja, det hadde jeg glemt. Fulgte dem ikke så mye på den tiden. Men det må ha vært utrolig kjipt og slitsomt :( Først overta et stort og fint hus, så måtte flytte ut igjen på så kort varsel. Vet du hvorfor de måtte flytte ut? 

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være mange grunner til at det ble slutt. Men som jeg har skrevet tidligere så er jeg ganske sikker på at iallfall en grunn er guro sitt enorme behov for å være m pia og mamma hele tiden. Det må jo være drepen for et ekteskap..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg fikk inntrykk av på Guro at det var hennes avgjørelse da hun sa noe sånt som at hun hadde det best med at de gikk hvert til sitt. Kanskje savnet hun å bo med søsteren, sliter også masse med helsen og virket fornøyd med å kun ha sønnen annenhver uke. 

Kan jo være så enkelt som at de skled fra hverandre over tid, alt så jo veldig fint ut i starten. Petter virker jo veldig generøs og bidro masse med sønnen, matlaging, henting i barnehage, svømming osv som en partner jo bør. Men synes heller ikke det er vanskelig å se hvem sønnen deres som er på spekteret slekter på. 

• Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (15 minutter siden):

Det kan jo være mange grunner til at det ble slutt. Men som jeg har skrevet tidligere så er jeg ganske sikker på at iallfall en grunn er guro sitt enorme behov for å være m pia og mamma hele tiden. Det må jo være drepen for et ekteskap..

Tror du er inne på noe veldig viktig her. 

Nå har jeg ikke fulgt Norwaytwins i alle årene de har holdt på, men jeg får liksom inntrykk av at Guro aldri har vært selvstendig? Hun gikk fra å bo med Pia, så med Petter og så tilbake til Pia igjen. Jeg tror hun hadde fått litt problemer om hun skulle bodd helt alene med M. annenhver uke... 🤔 Dama nærmer seg 40 og virker til å være totalt avhengig av å ha folk rundt seg 24/7... JEG synes det er en smule spesielt.... 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Tror du er inne på noe veldig viktig her. 

Nå har jeg ikke fulgt Norwaytwins i alle årene de har holdt på, men jeg får liksom inntrykk av at Guro aldri har vært selvstendig? Hun gikk fra å bo med Pia, så med Petter og så tilbake til Pia igjen. Jeg tror hun hadde fått litt problemer om hun skulle bodd helt alene med M. annenhver uke... 🤔 Dama nærmer seg 40 og virker til å være totalt avhengig av å ha folk rundt seg 24/7... JEG synes det er en smule spesielt.... 🤔

Ja, som jeg har sagt før.. guro hadde aldri taklet å være alene med sønnen. Tenk om noe skulle skje ( gud forby) med pia/ moren.. hva i alle dager skulle hun gjort da? Det er virkelig skummelt å gjøre seg så utrolig avhengig av andre. I en alder av 40 år burde hun skapt et nytt liv for seg og sønnen, men det takler hun ikke.

• Liker 4
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Ja, som jeg har sagt før.. guro hadde aldri taklet å være alene med sønnen. Tenk om noe skulle skje ( gud forby) med pia/ moren.. hva i alle dager skulle hun gjort da? Det er virkelig skummelt å gjøre seg så utrolig avhengig av andre. I en alder av 40 år burde hun skapt et nytt liv for seg og sønnen, men det takler hun ikke.

Hun hadde nok fått ganske store problemer da ja.... 😳 Skremmende og skummel utvikling 😳

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har klart å danne meg et bilde av hva som kan ha skjedd ut fra alt dere skriver. Enig i at det virket som at de hadde det bra før og så ble det for mye når de giftet seg og fikk et barn med litt utfordringer. Tipper de kom til en slags enighet om at det ikke fungerte pga forskjellige prioriteringer og ulikt syn på hvordan ting burde være. Tror heller ikke at det har vært noe utroskap inn i bilde. Det funket vel bare ikke når de skulle prøve seg på "voksenlivet" sammen 😕

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Zidji skrev (5 minutter siden):

Tror jeg har klart å danne meg et bilde av hva som kan ha skjedd ut fra alt dere skriver. Enig i at det virket som at de hadde det bra før og så ble det for mye når de giftet seg og fikk et barn med litt utfordringer. Tipper de kom til en slags enighet om at det ikke fungerte pga forskjellige prioriteringer og ulikt syn på hvordan ting burde være. Tror heller ikke at det har vært noe utroskap inn i bilde. Det funket vel bare ikke når de skulle prøve seg på "voksenlivet" sammen 😕

Guro har jo forandra seg enormt sia dei møttes og. Ho var tynn, sprek, blid, i jobb og virka veldig lykkelig med han. Etter sonen snudde det meste. At det ikkje var ein fødselsdepresjon der nekta eg å tru på. Etter fødsel har ho vore meir opptatt av søvn og time på kurs/time hos psykolog enn å nyte tida med sonen. 

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (4 minutter siden):

Guro har jo forandra seg enormt sia dei møttes og. Ho var tynn, sprek, blid, i jobb og virka veldig lykkelig med han. Etter sonen snudde det meste. At det ikkje var ein fødselsdepresjon der nekta eg å tru på. Etter fødsel har ho vore meir opptatt av søvn og time på kurs/time hos psykolog enn å nyte tida med sonen. 

Ah, ja. Jeg falt av når Guro ble gravid. Trodde det skulle bli så mye babysnakk at jeg droppet å se på de. Så har ikke fulgt de på tre-fire år. Men jeg husker slanke Guro veldig godt. Den Guro jeg møtte igjen nå hadde virkelig endret seg. Myyyye gjesping. Men hun har jo en helt fucka døgnrytme. Ser jo når de legger ut videoene kl.4 på natta. De skulle lagt de ut tidlig kveld så vi faktisk kunne fått den riktige dagen å se på. 

• Liker 1
Skrevet
Zidji skrev (4 timer siden):

Ah, ja. Jeg falt av når Guro ble gravid. Trodde det skulle bli så mye babysnakk at jeg droppet å se på de. Så har ikke fulgt de på tre-fire år. Men jeg husker slanke Guro veldig godt. Den Guro jeg møtte igjen nå hadde virkelig endret seg. Myyyye gjesping. Men hun har jo en helt fucka døgnrytme. Ser jo når de legger ut videoene kl.4 på natta. De skulle lagt de ut tidlig kveld så vi faktisk kunne fått den riktige dagen å se på. 

Jeg syns også de skulle lagt ut videoene på tidlig kveld sånn at vi kunne sett de på riktig dag. Spesielt når det er vlogmas og de åpner kalendere, men ellers også. Jeg vil tro de stiller inn YouTube til å legge ut videoene kl 4 på natta. Sikkert fordi de som står opp kl 5-6 skal ha mulighet til å se videoen når de står opp.

Guro gjesper mye, ja, men hun sliter jo med søvn og sen innsovning. Tror ikke de legger seg så sent? Vet ikke om hun slet med søvnen før hun fikk sønnen? Jeg begynte ikke å følge dem før i 2022 eller noe, men har sett mange gamle videoer. Uvant å se Guro som slank, ja, var jo en helt annen dame da på alle måter. Men liker både henne og Pia like godt uansett. Har sagt det før og sier det igjen, syns det er veldig koselig å følge dem. 

Skrevet
Zidji skrev (4 timer siden):

Video blir redigert og opplasta ettermiddag/kveld og lagt ut på planlagt klokkeslett. Dei søve tungt i seng og sofa kl 04 🫢

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg syns også de skulle lagt ut videoene på tidlig kveld sånn at vi kunne sett de på riktig dag. Spesielt når det er vlogmas og de åpner kalendere, men ellers også. Jeg vil tro de stiller inn YouTube til å legge ut videoene kl 4 på natta. Sikkert fordi de som står opp kl 5-6 skal ha mulighet til å se videoen når de står opp.

Guro gjesper mye, ja, men hun sliter jo med søvn og sen innsovning. Tror ikke de legger seg så sent? Vet ikke om hun slet med søvnen før hun fikk sønnen? Jeg begynte ikke å følge dem før i 2022 eller noe, men har sett mange gamle videoer. Uvant å se Guro som slank, ja, var jo en helt annen dame da på alle måter. Men liker både henne og Pia like godt uansett. Har sagt det før og sier det igjen, syns det er veldig koselig å følge dem. 

Jeg syntes og det er noe koslig med å følge de selv om jeg kan pirke på og sukke over mye av det de gjør 🤭 Jeg begynte å se på de igjen nå i år og jobber meg gjennom videoene deres fra januar av. Tror Guro nevnte i en video at å legge seg før kl. ett var tidlig for hun, så er vel derfor jeg tenkte at hun sitter lenge oppe og redigerer og så sover til langt ut på dag. Uansett så vil jeg heller se de på kvelden før jeg legger meg enn å se de tidlig om morningen. Da skal jeg på jobb liksom 😛 er jo mye kjekkere å kunne se hva de har gjort samme dag og så "ta kvelden med de". 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...