Miss perfect Skrevet 2. mars #821 Del Skrevet 2. mars jukkapalme skrev (26 minutter siden): Det med skoene hadde jeg enten glemt eller ikke fått med meg. Greit at sønnen vokser ut av dem før hun rekker å si kake, men er jo viktig med ordentlige, gode sko til gutten likevel! Mye viktigere enn veske til ho mor Ja, hun har veldig koselig stemme. Men det syns jeg Pia har også. Liker begge to skikkelig godt selv om jeg undrer meg over enkelte av prioriteringene deres. Solkrem for ansikt for dyrt for daglig bruk, liksom Syns stemmen til Guro har forandret seg de siste årene, men det kan ha noe med nytt kamera å gjøre og. Hadde vært fint om de delte seg litt mer og gjorde litt innhold hver for seg også, ja Hvis du ser en video fra når guro var slank, så hører du at nå høres hun ut som en helt annen person. Og forsåvidt ser ut som en helt annen og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. mars #822 Del Skrevet 2. mars Miss perfect skrev (1 minutt siden): Hvis du ser en video fra når guro var slank, så hører du at nå høres hun ut som en helt annen person. Og forsåvidt ser ut som en helt annen og. Ja, jeg vet. Ser på gamle videoer innimellom. Hadde aldri trodd det var samme person om jeg ikke visste det. Men rart stemmen kan endre seg sånn. Derfor jeg tenkte at det kanskje er kameraet som gjør det. Jeg begynte å følge dem først i 2022 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eggedoris Skrevet 3. mars #823 Del Skrevet 3. mars (endret) jukkapalme skrev (På 2.3.2025 den 14.22): Ja, jeg vet. Ser på gamle videoer innimellom. Hadde aldri trodd det var samme person om jeg ikke visste det. Men rart stemmen kan endre seg sånn. Derfor jeg tenkte at det kanskje er kameraet som gjør det. Jeg begynte å følge dem først i Endret 3. mars av Eggedoris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus6 Skrevet 4. mars #824 Del Skrevet 4. mars jukkapalme skrev (På 2.3.2025 den 14.22): Ja, jeg vet. Ser på gamle videoer innimellom. Hadde aldri trodd det var samme person om jeg ikke visste det. Men rart stemmen kan endre seg sånn. Derfor jeg tenkte at det kanskje er kameraet som gjør det. Jeg begynte å følge dem først i 2022 eller noe. Jeg funderte på det samme, begynte å følge dem i fjor vår og har sett mange av de gamle vloggene osv. kom frem til at stemmen hennes ble hakket mørkere etter/rundt slutten av graviditeten, om jeg husker riktig var hun hes en periode mot slutten av graviditeten og jeg tenker det muligens var ett lite stemmeskifte da.😅 se en vlog fra rett før hun ble gravid og så fødehistorien feks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 5. mars #825 Del Skrevet 5. mars De påstår hardnakket at de ikke sløser penger, men deres mor må punge ut og kjøpe medisiner til Guros hud? Virker som at omtrent alt av voksenting/ordentlig klær og utstyr til barnet må andre vær så god å betale for. Mens de selv bruker penger på mystery bags, sminke som aldri blir brukt og mat 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. mars #826 Del Skrevet 5. mars lllll skrev (3 minutter siden): De påstår hardnakket at de ikke sløser penger, men deres mor må punge ut og kjøpe medisiner til Guros hud? Virker som at omtrent alt av voksenting/ordentlig klær og utstyr til barnet må andre vær så god å betale for. Mens de selv bruker penger på mystery bags, sminke som aldri blir brukt og mat Hvor har du sett at det var moren som måtte betale medisiner til Guro? I så fall er det jo helt idiotisk. Og i hvert fall nå som moren deres nettopp har vært på sykehuset og sikkert trenger å ta det rolig 🤔 Var på nippet til å kommentere det med hudpleieprodukter som de bruker på videoen fra i dag. Men da hadde det vel kommet en "rant" dagen etterpå om det er det ingen som har noe med 😄 Men kanskje jeg gjør det likevel. Litt vanskelig å holde kjeft innimellom 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. mars #827 Del Skrevet 5. mars (endret) Litt ironisk at G ble så fornærmet av at folk insinuerte at hun kunne ha rosacea. Hun får det (litt motvillig) konstatert. Klager så på at medisinene er veldig dyre.. Samtidig som hun hevder at hun egentlig visste at hun hadde det.. Endret 5. mars av Tradegy 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 5. mars #828 Del Skrevet 5. mars Tradegy skrev (2 timer siden): Litt ironisk at G ble så fornærmet av at folk insinuerte at hun kunne ha rosacea. Hun får det konstatert, klager på at medisinene er veldig dyre og at hun egentlig visste at hun hadde det Det har vi jo sett lenge alle sammen 🙊 I dag opna ho jo opp ein pakke som kanskje var bestilt for få dager sia med lite viktige ting. Har ein time hos hudlege so prioriter ein vel medisin🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 5. mars #829 Del Skrevet 5. mars jukkapalme skrev (På 1.3.2025 den 22.45): Ja, retinol er noe man absolutt ikke skal eksperimentere med uten å ha en viss peiling. Det er jo sterke saker. Skummelt å bare smøre det på helt ukritisk, attpåtil uten SPF på dagtid. Dessuten må huden tilvennes det og det har hun sikkert heller ikke gjort. Sikkert ikke så mye retinol i den nattkremen, men likevel… Hehe, ja la oss håpe det koster under 100 kr! 🤞😂 Det gjør det sikkert, for er jo mye koreansk hudpleie som ikke er så dyrt og det meste som selges på normal er heller ikke dyrt. Helt enig. Hun er jo interessert i hudpleie, så hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig tilpasset hennes hudtype? Det trenger jo ikke være så dyrt selv om det meste av kvalitet koster over 100 kr. Jeg googler absolutt alt før jeg kjøper det og sjekker ingrediensene nøye. Har akneutsatt hud samtidig som den er voksen og sensitiv, så er flere ingredienser jeg må unngå. Retinol er absolutt ikke en ingrediens man tukler med før man har lest seg opp på hvordan det fungerer. Så hun hadde fått bekreftet at det var rosacea nå, og fått resept på krem og tabletter, men så i kommentarene at hun kun hadde fått beskjed av hudlegen om å ikke bruke fete kremer, ellers kunne hun bruke hva hun ville. Synes det er rart, jeg fikk i alle fall beskjed av hudlegen jeg var hos å være nøye med bruk av solkrem (rosacea eller ei), bruke uparfymerte produkter og å introdusere ulike syrer gradvis og forsiktig… Vi får krysse fingrene for at hun blir litt mer selektiv med hva hun putter i ansiktet, det kan man vel håpe på. 😅👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #830 Del Skrevet 5. mars Miss_Sunshine* skrev (20 minutter siden): Retinol er absolutt ikke en ingrediens man tukler med før man har lest seg opp på hvordan det fungerer. Så hun hadde fått bekreftet at det var rosacea nå, og fått resept på krem og tabletter, men så i kommentarene at hun kun hadde fått beskjed av hudlegen om å ikke bruke fete kremer, ellers kunne hun bruke hva hun ville. Synes det er rart, jeg fikk i alle fall beskjed av hudlegen jeg var hos å være nøye med bruk av solkrem (rosacea eller ei), bruke uparfymerte produkter og å introdusere ulike syrer gradvis og forsiktig… Vi får krysse fingrene for at hun blir litt mer selektiv med hva hun putter i ansiktet, det kan man vel håpe på. 😅👍🏼 Ja, jeg vet. Det er sterke saker og skummelt når man ikke vet hva man gjør. Viktig å introdusere det gradvis også. Og når solkrem til ansikt er for dyrt i hennes øyne, da bør hun ihvertfall ikke bruke retinol Solkrem er jo kjempeviktig uansett, men spesielt om man bruker retinol, syrer osv. Jeg syns også det var rart at hun fikk det svaret av hudlegen. Håper han har bedt henne bruke solkrem. Parfymerte produkter i ansiktet er heller ikke bra, nei. Får håpe hun blir litt mer selektiv til hva hun putter i ansiktet, ja og ikke bare kjøper det billigste av det billige (og parfymerte) på normal. Håper tablettene og kremen vil hjelpe henne, men det hjelper jo ikke om hun fortsetter å smøre dårlige produkter på huden når kuren er ferdig. Syns det er rart at hun «klager» over at kremen og tablettene er dyre, mens goodiebox og andre unødvendige ting er helt greit. Skjønner at goodiebox er mer spennende enn salve og piller, har hatt det selv og syntes det var jo gøy, men likevel… Medisin er jo mye viktigere. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #831 Del Skrevet 5. mars (endret) lllll skrev (7 timer siden): De påstår hardnakket at de ikke sløser penger, men deres mor må punge ut og kjøpe medisiner til Guros hud? Virker som at omtrent alt av voksenting/ordentlig klær og utstyr til barnet må andre vær så god å betale for. Mens de selv bruker penger på mystery bags, sminke som aldri blir brukt og mat Hvor har du sett at moren må betale for medisinene? Hun sa ikke noe om det i vloggen. Hun hentet moren på sykehuset og hentet ut medisinene selv. Men enig i at hun heller bør kjøpe ordentlige klær og utstyr til barnet enn mystery bags og andre unødvendige ting. Trist å se at hun kjøper brukte, slitte sko til gutten. Greit han vokser fort ut av dem, men han må jo ha ordentlige sko likevel. Er så viktig for føtter i vekst, selv jeg som ikke har barn vet det. Petrine12 skrev (4 timer siden): Det har vi jo sett lenge alle sammen 🙊 I dag opna ho jo opp ein pakke som kanskje var bestilt for få dager sia med lite viktige ting. Har ein time hos hudlege so prioriter ein vel medisin🙃 Ja, det var ikke akkurat noen bombe. Men den pakken inneholdt leker til barnet som han er glad i og som var ødelagt og en billig maskara til 40 kr. Det reagerte jeg ikke på. Hadde reagert mer om det var mystery bags fra normal eller en pakke fra kicks med masse sminke samtidig som hun klaget over dyre medisiner. Og hun hentet jo ut medisinene sine. Men de prioriterer generelt litt merkelig, ja. Endret 5. mars av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 5. mars #832 Del Skrevet 5. mars (endret) jukkapalme skrev (36 minutter siden): Ja, jeg vet. Det er sterke saker og skummelt når man ikke vet hva man gjør. Viktig å introdusere det gradvis også. Og når solkrem til ansikt er for dyrt i hennes øyne, da bør hun ihvertfall ikke bruke retinol Solkrem er jo kjempeviktig uansett, men spesielt om man bruker retinol, syrer osv. Jeg syns også det var rart at hun fikk det svaret av hudlegen. Håper han har bedt henne bruke solkrem. Parfymerte produkter i ansiktet er heller ikke bra, nei. Får håpe hun blir litt mer selektiv til hva hun putter i ansiktet, ja og ikke bare kjøper det billigste av det billige (og parfymerte) på normal. Håper tablettene og kremen vil hjelpe henne, men det hjelper jo ikke om hun fortsetter å smøre dårlige produkter på huden når kuren er ferdig. Syns det er rart at hun «klager» over at kremen og tablettene er dyre, mens goodiebox og andre unødvendige ting er helt greit. Skjønner at goodiebox er mer spennende enn salve og piller, har hatt det selv og syntes det var jo gøy, men likevel… Medisin er jo mye viktigere. Ja, jeg fikk faktisk litt bakoversveis når hun sa i det klippet i bilen at hun muligens måtte hente ut medisinene i neste uke (og jeg så senere at hun hadde hentet de ut den dagen likevel), men jeg håper da inderlig at en dame på snart 40 år, som bor for seg selv (her mener jeg da altså ikke med foreldrene) og har bil og barn har en buffersparing av noe slag til sånne tilfeller!? Ikke at dette var en sånn type krisesituasjon, men hva om hun plutselig må til tannlegen, eller bilen ikke er kjørbar av en eller annen grunn, hva skjer da? Kan jo ikke belage seg på at mamma eller pappa kan hoste flere tusen på dagen heller. De må selvsagt få bruke pengene sine akkurat som de vil, men å ikke ha en form for ekstra penger er fullstendig hodeløst etter min mening. Håper at jeg bare feiltolket det der, egentlig. 😅 Endret 5. mars av Miss_Sunshine* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #833 Del Skrevet 5. mars Miss_Sunshine* skrev (4 minutter siden): Ja, jeg fikk faktisk litt bakoversveis når hun sa i det klippet i bilen at hun muligens måtte hente ut medisinene i neste uke (og jeg så senere at hun hadde hentet de ut den dagen likevel), men jeg håper da inderlig at en dame på snart 40 år, som bor for seg selv (her mener jeg da altså ikke med foreldrene) og har bil og barn har en buffersparing av noe slag til sånne tilfeller!? Ikke at dette var en sånn type krisesituasjon, men hva om hun plutselig må til tannlegen, eller bilen ikke er kjørbar av en eller annen grunn, hva skjer da? Kan jo ikke belage seg på at mamma eller pappa kan hoste flere tusen på dagen heller. De må selvsagt få bruke pengene sine akkurat som de vil, men å ikke ha en form for ekstra penger er fullstendig hodeløst etter min mening. Håper at jeg bare feiltolket det der, egentlig. 😅 Samme her. Selv om jeg forstår at hun ikke har den beste økonomien som ufør eller AAP. Men buffer er ekstremt viktig, ja og noen få tusen er mye bedre enn ingenting. Ja, tenk om hun plutselig akutt må til tannlegen eller noe skjer med bilen, da går tusenlappene fort. Ikke alle tannleger som tilbyr nedbetaling og neppe noen verksted. Håper virkelig bare vi har feiltolket, ja og at hun/de har litt penger i bakhånd som de ikke rører før de må. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 5. mars #834 Del Skrevet 5. mars jukkapalme skrev (16 minutter siden): Samme her. Selv om jeg forstår at hun ikke har den beste økonomien som ufør eller AAP. Men buffer er ekstremt viktig, ja og noen få tusen er mye bedre enn ingenting. Ja, tenk om hun plutselig akutt må til tannlegen eller noe skjer med bilen, da går tusenlappene fort. Ikke alle tannleger som tilbyr nedbetaling og neppe noen verksted. Håper virkelig bare vi har feiltolket, ja og at hun/de har litt penger i bakhånd som de ikke rører før de må. Nei, jeg skjønner selvfølgelig at hun er langt ifra noen millionær, og at det er begrenset hvor mye man faktisk kan sette av til sparing i måneden, men om det så er bare noen hundrelapper, så hjelper jo det også! Og å sette til side noen hundrelapper er nok mulig, mtp. alt det de bruker penger på ila. en måned. Men som sagt, ikke min sak hva de bruker pengene sine på, og godt mulig jeg mistolker, men ble bare litt satt ut. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 6. mars #835 Del Skrevet 6. mars (endret) jukkapalme skrev (13 timer siden): , tenk om hun plutselig akutt må til tannlegen eller noe skjer med bilen, da går tusenlappene fort. Ikke alle tannleger som tilbyr nedbetaling og neppe noen verksted. Sist hun var hos tannlegen var det hennes eksmann som punget ut, da han ikke ønsket en tannløs brud i bryllupet og på brudebilder. Tror ikke hun har vært til tannlegen etter det. De dokumenterer absolutt hele livet sitt så planer om tannlegetimer hadde vi fått med oss. NT sin buffer nå er nok mamma og pappa Endret 6. mars av garfunkel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. mars #836 Del Skrevet 6. mars Jeg har tenkt at noe av grunnen til at det ble slutt mellom Guro og P. er økonomi. At han rett og slett ble lei av å sitte med mye av det økonomiske ansvaret 🤔 Guro var jo i permisjon mye lenger enn det som egentlig er vanlig. Og da blir det jo mindre penger inn. Og nå som hun ikke har P. som bank, så må hun prioritere (litt feil dog) hva hun kan bruke penger på. Det finnes vel en grense på hvor mye mamma og pappa-banken kan spytte inn økonomisk. Må si jeg ble litt overrasket når hun fikk seg flett ny bil (riktignok ved hjelp av faren) for et par mnd. siden. Hva gjør hun hvis det blir en stor reparasjon på den? Spør pappa'n om hjelp? 🤔 Og hva er galt med å kjøpe seg en 3-4 år gammel bil? Prioriteringene er fullstendig på trynet det i gården.... Man skulle nesten ikke tro at damene snart er 40 egentlig 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. mars #837 Del Skrevet 6. mars garfunkel skrev (1 time siden): Sist hun var hos tannlegen var det hennes eksmann som punget ut, da han ikke ønsket en tannløs brud i bryllupet og på brudebilder. Tror ikke hun har vært til tannlegen etter det. De dokumenterer absolutt hele livet sitt så planer om tannlegetimer hadde vi fått med oss. NT sin buffer nå er nok mamma og pappa Oi, er det sant? Sa han det akkurat sånn? Jeg fulgte dem ikke på den tiden. At han gjorde det for tannhelsen hennes er jo veldig snilt og og generøst, men pga bryllup og brudebilder? Litt merkelig måte å si det på. Håper han gjorde det mest pga tannhelsen hennes og ikke bare utseendet. Tannhelsen er jo mye viktigere enn både bryllup og bilder. Men hun må komme seg til tannlegen, ja. Det er ekstremt viktig. Dyrt, ja, men mye viktigere enn både goodieboxer og mystery bags. Når var det de giftet seg? 2019 eller noe deromkring? Da er det virkelig på tide å få lagt seg i stolen og gapt opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 6. mars #838 Del Skrevet 6. mars Pia har prata om ting på møtet i dag som stressa ho. Kan det vere krav om jobb i fleire tima? Kan ikkje huske at det har vore tannlege på dei utenom den tanna til Guro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. mars #839 Del Skrevet 6. mars Petrine12 skrev (1 time siden): Pia har prata om ting på møtet i dag som stressa ho. Kan det vere krav om jobb i fleire tima? Kan ikkje huske at det har vore tannlege på dei utenom den tanna til Guro. Virker jo som hun trives på jobb, men kan være hun bekymrer seg for beinet sitt om hun må jobbe mer? Har ikke sett noe om tannlege jeg heller på de 2-3 årene jeg har fulgt dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfelinee Skrevet 7. mars #840 Del Skrevet 7. mars Forundrer meg litt over hvor mye usunt de spiser.(Kaker, bakst, buldak nudler for å nevne noe). De har jo gjennomgått slankeoperasjon begge to og det virker som de bare forfaller mer og mer når det kommer til kropp og helse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå