jukkapalme Skrevet 11. januar #761 Del Skrevet 11. januar Petrine12 skrev (På 11.1.2025 den 5.40): Huda er vårt største organ🫶 Den tar vi vare på og stelle etter behov. Barndomslære. Sår, utslett ol sjekka vi ut med lege. Korleis skal ein ellers få sjekka ut blant anna hudkreft? Å ta vare på seg sjølv fysisk og psykisk ekje sammenlignbart med tidligere glamourmodellstyret. Guro hadde blomstra av å tatt bedre vare på seg. Ekspander Glamourmodell? Hva har det med saken å gjøre? Glamourmodeller er ikke poppis mer, nå er det influensere og de er minst like dårlige forbilder. Ja, huden er vårt største organ, men hva med de som har synlige hudsykdommer som ikke kan gjøres noe med? Skal ikke de få lov å vise seg i tilfelle noen tror de ikke gidder å gå til legen? Skal de mure seg inne, mener du? Det Guro har er ikke farlig og ingen sykdom. Er visst ganske vanlig etter graviditet. Stygt gjort å kommentere huden hennes, syns jeg. Guro bruker jo hudpleie, men hun burde kanskje fått hjelp til å finne riktige produkter for hennes hudtype i stedet for å kjøpe billige greier på normal. Men det bestemmer hun selv og syns hun det fra normal funker har ingen noe med det. Men hun burde bevege seg mer og ikke kjøre bil overalt. Tror nok de spiser mer godis og andre usunne ting enn de viser også, for maten de viser når de viser matinnkjøp er jo ofte mye sunt som grønnsaker osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 11. januar #762 Del Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (På 11.1.2025 den 15.47): Glamourmodell? Hva har det med saken å gjøre? Glamourmodeller er ikke poppis mer, nå er det influensere og de er minst like dårlige forbilder. Ja, huden er vårt største organ, men hva med de som har synlige hudsykdommer som ikke kan gjøres noe med? Skal ikke de få lov å vise seg i tilfelle noen tror de ikke gidder å gå til legen? Skal de mure seg inne, mener du? Det Guro har er ikke farlig og ingen sykdom. Er visst ganske vanlig etter graviditet. Stygt gjort å kommentere huden hennes, syns jeg. Guro bruker jo hudpleie, men hun burde kanskje fått hjelp til å finne riktige produkter for hennes hudtype i stedet for å kjøpe billige greier på normal. Men det bestemmer hun selv og syns hun det fra normal funker har ingen noe med det. Men hun burde bevege seg mer og ikke kjøre bil overalt. Tror nok de spiser mer godis og andre usunne ting enn de viser også, for maten de viser når de viser matinnkjøp er jo ofte mye sunt som grønnsaker osv. Ekspander Stygt å kommentere huden og ingen har noe med det, sier du, men å kommentere hvor mye usunt og godis de spiser, og hvor lite hun beveger seg er innafor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar #763 Del Skrevet 11. januar (endret) Kartoffel skrev (På 11.1.2025 den 17.49): Stygt å kommentere huden og ingen har noe med det, sier du, men å kommentere hvor mye usunt og godis de spiser, og hvor lite hun beveger seg er innafor? Ekspander Det er til hennes eget beste og helsas skyld. Jeg har ikke kommentert størrelsen hennes, men ALLE har godt av å bevege seg mer uansett om de veier 50 eller 150 kg! Veldig mange beveger seg altfor lite og hun kjører jo bil overalt, det ser man i vloggene. Det er heller ingenting galt i å spise godis og usunt innimellom, hvem gjør ikke det, liksom, men jeg TROR de spiser mer av det enn de viser. Å kommentere huden er jævlig stygt gjort. Det har ingenting med helsa å gjøre og hun plages ikke av det, så kan ikke folk bare la det ligge? Skjønner du ikke forskjellen på de to tingene eller gjør du deg dum? Er stor forskjell på å kommentere noe så sårbart som utseende og å nevne at hun bør bevege seg mer for helsas skyld. Er mange her inne som velment er oppriktig bekymret for henne. Men å kommentere huden og at hun må til hudlege og ditt og datt og at man ikke hadde klart å være litt rød i ansiktet selv er bare jævlig stygt gjort og alt annet enn velment. Både Guro og Pia er vakre damer som de er. Endret 11. januar av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. januar #764 Del Skrevet 11. januar Kartoffel skrev (På 11.1.2025 den 17.49): Stygt å kommentere huden og ingen har noe med det, sier du, men å kommentere hvor mye usunt og godis de spiser, og hvor lite hun beveger seg er innafor? Ekspander Du klarer ikke å se forskjellen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 11. januar #765 Del Skrevet 11. januar Kartoffel skrev (På 11.1.2025 den 17.49): Stygt å kommentere huden og ingen har noe med det, sier du, men å kommentere hvor mye usunt og godis de spiser, og hvor lite hun beveger seg er innafor? Ekspander Berre oversjå troll…. Dei høyre heime i skogen 🤩 Hud er sikkert lettare å få hjelp til enn overspiselselidelsen dei begge har hatt sia barndommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. januar #766 Del Skrevet 11. januar Petrine12 skrev (På 11.1.2025 den 19.49): Berre oversjå troll…. Dei høyre heime i skogen 🤩 Hud er sikkert lettare å få hjelp til enn overspiselselidelsen dei begge har hatt sia barndommen. Ekspander Hvem er trollene i denne tråden, mener du? 🤔 Og hvorfor svarer du ikke på det folk spør deg konkret om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 11. januar #767 Del Skrevet 11. januar … Alt koker ned til at Guro er en voksen dame som har rett til å bestemme over seg selv og ta egne valg. Da er det totalt irrelevant hva alle andre mener at hun skal eller burde gjøre. Inntil hun eventuelt en dag spør spesifikt om tips og råd til en løsning på hudtilstanden sin , så er det null poeng i å kommentere det. Spesielt når hun har sagt ifra temmelig mange ganger nå at det ikke plager henne på noen måte, så burde folk ta hintet, enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 11. januar #768 Del Skrevet 11. januar Mardina skrev (På 11.1.2025 den 18.56): Du klarer ikke å se forskjellen? Ekspander Jeg ser forskjellen, men begge deler er uansett å trykke ned andres utseende, og det er ufint uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 11. januar #769 Del Skrevet 11. januar Uansett hva som kommenteres, huden eller vekt og helse, det har ingen noe med uansett. Andres helse går vel ikke utover andre enn den personen. Så la det ligge og konsentrer seg om det en får gjort noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 13. januar #770 Del Skrevet 13. januar Miss_Sunshine* skrev (På 11.1.2025 den 20.27): Spesielt når hun har sagt ifra temmelig mange ganger nå at det ikke plager henne på noen måte, så burde folk ta hintet, enkelt og greit. Ekspander Ikke lenge siden hun klaget over at hun ser konstant rødmende ut pga rødheten og at det plaget henne, så det er vel ikke helt sant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 13. januar #771 Del Skrevet 13. januar lllll skrev (På 13.1.2025 den 10.23): Ikke lenge siden hun klaget over at hun ser konstant rødmende ut pga rødheten og at det plaget henne, så det er vel ikke helt sant. Ekspander Ah, okei, det har jeg ikke fått med meg. Om det er tilfelle, så kan jeg jo skjønne at folk får litt blandede signaler. Men er jo fremdeles unødvendig å kommentere det med jevne mellomrom når det ikke er noe som går utover andre enn henne selv, og hun (tydeligvis) ikke har tenkt å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 17. februar #772 Del Skrevet 17. februar Savner litt mer filming av omgivelsene rundt de. Trenger ikke full shoppingdag eller omvisning i hele byen, men hadde vært greit å se litt mer av rommene de oppholder seg i for eksempel, eller bare litt mer filming når de er ute å går/handler etc. Ellers er de veldig bedagelige og koselige å se på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 18. februar #773 Del Skrevet 18. februar Jeg synes de er blitt kjedelige å følge. Man kan nesten utenat god morgen frasene, etterfulgt av klokkeslett og hudrutine på badet mens dagen eller ukas planer for mamma på middag, lunsj med den eller den annonseres. Det kan vel sies at slik er dagen deres, å man velger selv om man vil følge dem eller ikke. Det jeg mange ganger stusser over å faktisk kan ergre meg over er pysjen. Ja den er på både natt å dag å jeg lurer litt om det faktisk er vanlig å gå i pysj hele dagen? De er voksne mennesker å de viser seg frem for langt flere fremmede mennesker enn meg. Jeg er ikke spesielt ordentlig av meg, men kun mannen min ser meg i pysj. Å f.eks. spise middag kledd i pysj hadde vært uaktuelt. Da sønnen hadde bursdag laget de en koselig bildecollage med mamma å sønn. Men på nesten alle bilder har mamma pysj. Jeg synes det er forunderlig at man ikke tenker på å kle seg litt anstendig, ihvertfall i gitte situasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. februar #774 Del Skrevet 18. februar NinaLisa skrev (På 18.2.2025 den 8.19): Jeg synes de er blitt kjedelige å følge. Man kan nesten utenat god morgen frasene, etterfulgt av klokkeslett og hudrutine på badet mens dagen eller ukas planer for mamma på middag, lunsj med den eller den annonseres. Det kan vel sies at slik er dagen deres, å man velger selv om man vil følge dem eller ikke. Det jeg mange ganger stusser over å faktisk kan ergre meg over er pysjen. Ja den er på både natt å dag å jeg lurer litt om det faktisk er vanlig å gå i pysj hele dagen? De er voksne mennesker å de viser seg frem for langt flere fremmede mennesker enn meg. Jeg er ikke spesielt ordentlig av meg, men kun mannen min ser meg i pysj. Å f.eks. spise middag kledd i pysj hadde vært uaktuelt. Da sønnen hadde bursdag laget de en koselig bildecollage med mamma å sønn. Men på nesten alle bilder har mamma pysj. Jeg synes det er forunderlig at man ikke tenker på å kle seg litt anstendig, ihvertfall i gitte situasjoner. Ekspander Nå er jeg slem her, men Guro ser ut som det mest uføretrygda menneske jeg noen gang har sett. Jeg vet jeg ikke burde kritisere utseende, men det er liksom hele pakka med hun. Så hun har jeg gitt litt opp på og tenker at hun kommer vel aldri tilbake i jobb og trives for godt i pysjen. Pia har jeg mer tro på og hun virker mer interessert i å kle seg og har lyst å gå ut å ta seg noe å drikke etc. Jeg håper så inderlig hun får det til! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 18. februar #775 Del Skrevet 18. februar Zidji skrev (På 18.2.2025 den 11.34): Nå er jeg slem her, men Guro ser ut som det mest uføretrygda menneske jeg noen gang har sett. Jeg vet jeg ikke burde kritisere utseende, men det er liksom hele pakka med hun. Så hun har jeg gitt litt opp på og tenker at hun kommer vel aldri tilbake i jobb og trives for godt i pysjen. Pia har jeg mer tro på og hun virker mer interessert i å kle seg og har lyst å gå ut å ta seg noe å drikke etc. Jeg håper så inderlig hun får det til! Ekspander Nå skrev du akkurat hva jeg tenkte med innlegget mitt, jeg bare pakket det litt inn🤭 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. februar #776 Del Skrevet 18. februar NinaLisa skrev (På 18.2.2025 den 12.05): Nå skrev du akkurat hva jeg tenkte med innlegget mitt, jeg bare pakket det litt inn🤭 Ekspander 🤭😅Jeg vil liksom ikke være kritisk til de og syntes de er genuint koselig å se på, men det er visse ting som er bittelitt irriterende som jeg bare må klage litt høyt på 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. februar #777 Del Skrevet 18. februar De har blitt kjedelige fordi de ikke gjør noe som helst. Hver dag består av å lage den samme frokosten, smøre trynet med ansiktskrem og ta på de samme klærne som igår. Er som at livet deres står på pause/er i limbo der hver eneste dag består av absolutt ingenting produktivt. Det er kanskje litt harsh men blir helt skremt av å se på hvordan de lever for tiden. Digger de egentlig, og håper de får det bedre; men nå blir jeg bare bekymret av å se på livsstilen dems. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. februar #778 Del Skrevet 18. februar Zidji skrev (På 18.2.2025 den 11.34): Nå er jeg slem her, men Guro ser ut som det mest uføretrygda menneske jeg noen gang har sett. Jeg vet jeg ikke burde kritisere utseende, men det er liksom hele pakka med hun. Så hun har jeg gitt litt opp på og tenker at hun kommer vel aldri tilbake i jobb og trives for godt i pysjen. Pia har jeg mer tro på og hun virker mer interessert i å kle seg og har lyst å gå ut å ta seg noe å drikke etc. Jeg håper så inderlig hun får det til! Ekspander Jeg er helt enig med deg. I tillegg blir jeg jo fortsatt litt bekymret over at Guro ikke ser ut til å skjønne hvor farlig overvekten hennes er i ferd med å bli. Nå skulle hun visst begynne å trene, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke at det er noe hun kommer til å gjennomføre i særlig stor grad...🤔 Skulle jo tro at hun ville tilbake i jobb også, men tror hun har blitt for vant til å gå hjemme og sulle. Og at det ikke er så viktig med jobb. Pia har jeg mye mer tro på. Hun tar mer tak og ser ut til å trives godt på Dollarstore praksisplassen. Kvinneforkjemper1 skrev (På 18.2.2025 den 14.29): De har blitt kjedelige fordi de ikke gjør noe som helst. Hver dag består av å lage den samme frokosten, smøre trynet med ansiktskrem og ta på de samme klærne som igår. Er som at livet deres står på pause/er i limbo der hver eneste dag består av absolutt ingenting produktivt. Det er kanskje litt harsh men blir helt skremt av å se på hvordan de lever for tiden. Digger de egentlig, og håper de får det bedre; men nå blir jeg bare bekymret av å se på livsstilen dems. Ekspander Også må man huske på at det er langt ifra alt de viser på kamera. Ingen blir så stor som Guro er blitt, ved å spise sunt og bevege seg. Sånn sett tror jeg det ble nærmest en bjørnetjeneste at hun fikk seg bil igjen. Sånn som jeg har forstått det (under forutsetning av at jeg ikke er kjent i Moss), så bor de jo ganske sentralt. Tror mye hadde løst seg om de ikke brukte bilen overalt. Har sett et par videoer med Guro, da hun var tynnere. Og hun er som en helt annen person enn den man ser i dag. Den gang var hun blid og morsom. Og nå er hun nesten stikk motsatt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. februar #779 Del Skrevet 18. februar Mardina skrev (På 18.2.2025 den 15.09): Jeg er helt enig med deg. I tillegg blir jeg jo fortsatt litt bekymret over at Guro ikke ser ut til å skjønne hvor farlig overvekten hennes er i ferd med å bli. Nå skulle hun visst begynne å trene, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke at det er noe hun kommer til å gjennomføre i særlig stor grad...🤔 Skulle jo tro at hun ville tilbake i jobb også, men tror hun har blitt for vant til å gå hjemme og sulle. Og at det ikke er så viktig med jobb. Pia har jeg mye mer tro på. Hun tar mer tak og ser ut til å trives godt på Dollarstore praksisplassen. Også må man huske på at det er langt ifra alt de viser på kamera. Ingen blir så stor som Guro er blitt, ved å spise sunt og bevege seg. Sånn sett tror jeg det ble nærmest en bjørnetjeneste at hun fikk seg bil igjen. Sånn som jeg har forstått det (under forutsetning av at jeg ikke er kjent i Moss), så bor de jo ganske sentralt. Tror mye hadde løst seg om de ikke brukte bilen overalt. Har sett et par videoer med Guro, da hun var tynnere. Og hun er som en helt annen person enn den man ser i dag. Den gang var hun blid og morsom. Og nå er hun nesten stikk motsatt... Ekspander Det hadde tatt de cirka 15 minutter å gå til senteret der Pia jobber og Guro har legebesøkene sine osv for eksempel, så de bor relativt sentralt. Guro virker bare slem og «aggressiv» nå, det er svært bekymringsverdig at Guro veier så mye som hun gjør nå. Man ser at hun ikke har det bra, og det er skummelt å se hvor fort hun har rast opp i vekt uten å virke en smule bekymret over det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. februar #780 Del Skrevet 18. februar Kvinneforkjemper1 skrev (På 18.2.2025 den 15.17): Det hadde tatt de cirka 15 minutter å gå til senteret der Pia jobber og Guro har legebesøkene sine osv for eksempel, så de bor relativt sentralt. Guro virker bare slem og «aggressiv» nå, det er svært bekymringsverdig at Guro veier så mye som hun gjør nå. Man ser at hun ikke har det bra, og det er skummelt å se hvor fort hun har rast opp i vekt uten å virke en smule bekymret over det. Ekspander Bor de så sentralt, skulle man tro at det ikke var noe problem å ta beina fatt. Men det er klart, det er viktigere å kunne kjøre 🤔 De klarte seg jo fint den perioden de ikke hadde bil. Synes også det er teit at de ikke tåler kritikk. Så fort man kommer med noen form for kritikk (også den som er konstruktiv), så er piggene ute med en gang... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå