NinaLisa Skrevet 17. oktober #701 Del Skrevet 17. oktober Petrine12 skrev (1 time siden): Ho gleda seg til å få komt seg på Rusta imårra for å sjå etter juleting 😅 Jaggu godt å ha bil 👏Der satt eg kaffien i halsen altso😅 Jeg har fulgt jentene i mange år, men på denne tiden pleier jeg å hoppe av å ta pause til over jul. Jeg synes det blir altfor mye jul, de handler inn i overflod av adventskalendere å julegaver, ting til strømpa, pynt å stæsj. De går i julepysj både dag å natt å i det store å hele virker det på meg som en utrolig stresset tid med alle ting som må gjøres å hva som ska filmes å når det kommer ut.😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 19. oktober #702 Del Skrevet 19. oktober (endret) Pakkekalender og gaver i posten fra ein følger i dag 🙊 Alle har sove lite dinne veka for Mikkel er tett og småforkjøla. Men sjølvsagt skal ein til Sverige på laurdag😏 Endret 19. oktober av Petrine12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. oktober #703 Del Skrevet 19. oktober Petrine12 skrev (52 minutter siden): Pakkekalender og gaver i posten fra ein følger i dag 🙊 Alle har sove lite dinne veka for Mikkel er tett og småforkjøla. Men sjølvsagt skal ein til Sverige på laurdag😏 Har du aldri noe positivt å si? Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å følge dem når tydeligvis alt de gjør irriterer deg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 19. oktober #704 Del Skrevet 19. oktober Petrine12 skrev (51 minutter siden): Pakkekalender og gaver i posten fra ein følger i dag 🙊 Blir nok greit fylt til randen den leiligheten fremover. Har aldri skjønt meg på folk som kjøper gaver, kalendere og hva nå enn det måtte være til folk man ikke kjenner.. og ennå en kalender, ja det var virkelig det de trengte 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. oktober #705 Del Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for beukerdebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. oktober #706 Del Skrevet 22. oktober Nå har de intet mindre enn 7 kalendere tilsammen. Det er ganske så drøyt. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 22. oktober #707 Del Skrevet 22. oktober Miss perfect skrev (34 minutter siden): Nå har de intet mindre enn 7 kalendere tilsammen. Det er ganske så drøyt. Sett kommentarene på YouTube om ullundertøy?🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. oktober #708 Del Skrevet 22. oktober Petrine12 skrev (1 minutt siden): Sett kommentarene på YouTube om ullundertøy?🙊 Nei, har ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. oktober #709 Del Skrevet 22. oktober Petrine12 skrev (På 19.10.2024 den 11.53): Pakkekalender og gaver i posten fra ein følger i dag 🙊 Alle har sove lite dinne veka for Mikkel er tett og småforkjøla. Men sjølvsagt skal ein til Sverige på laurdag😏 Så koselig å få kalender da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. oktober #710 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (På 19.10.2024 den 12.47): Har du aldri noe positivt å si? Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å følge dem når tydeligvis alt de gjør irriterer deg... enig med deg, virker jo å være personlig siden absolutt alt er negativt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. oktober #711 Del Skrevet 22. oktober Petrine12 skrev (1 time siden): Sett kommentarene på YouTube om ullundertøy?🙊 Hva var galt med de kommentarene? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #712 Del Skrevet 22. oktober Miss perfect skrev (4 timer siden): Nå har de intet mindre enn 7 kalendere tilsammen. Det er ganske så drøyt. 7? Trodde de bare hadde book adventures til Pia, Lyko til Guro og den fra goodiebox på deling jeg? Samt pakkekalenderen fra en følger, men den har de jo ikke brukt penger på selv. Hva slags kalendre er de tre andre? Er det noe spiselig er det jo ikke ting som tar plass i leiligheten, i hvert fall. Har aldri vært borti noen som er så glad i jul som dem 🎄🎅🏻 Men koselig at de gleder seg da. Syns det er koselig å følge litt med på vlogmas for å prøve å få litt julestemning selv om jeg ikke er så veldig julemenneske lenger selv. Savner den gamle julegleden jeg hadde da jeg var barn/ungdom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. oktober #713 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (3 minutter siden): 7? Trodde de bare hadde book adventures til Pia, Lyko til Guro og den fra goodiebox på deling jeg? Samt pakkekalenderen fra en følger, men den har de jo ikke brukt penger på selv. Hva slags kalendre er de tre andre? Er det noe spiselig er det jo ikke ting som tar plass i leiligheten, i hvert fall. Har aldri vært borti noen som er så glad i jul som dem 🎄🎅🏻 Men koselig at de gleder seg da. Syns det er koselig å følge litt med på vlogmas for å prøve å få litt julestemning selv om jeg ikke er så veldig julemenneske lenger selv. Savner den gamle julegleden jeg hadde da jeg var barn/ungdom. Det er jo ikke 3 andre.. bokkalender, lyko, hver sin pakkekalender, hver sin kinder kalender og felles goodiebox. Det blir 7 tilsammen. Merker jeg har for mye fritid for tiden ja 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #714 Del Skrevet 22. oktober Miss perfect skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke 3 andre.. bokkalender, lyko, hver sin pakkekalender, hver sin kinder kalender og felles goodiebox. Det blir 7 tilsammen. Merker jeg har for mye fritid for tiden ja 😂 Å, hver sin pakkekalender, ja? Da skjønner jeg. Jeg trodde pakkekalenderen var på deling og at de åpnet annenhver dag jeg. Kinderkalendrene har jeg ikke fått med meg. Men de er i det minste spiselige og ikke ting som tar opp plass. Jeg skal ikke si noe om kalendre, har kjøpt både Caia, bangerhead og lakrids by Bülow selv 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. oktober #715 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (4 minutter siden): Å, hver sin pakkekalender, ja? Da skjønner jeg. Jeg trodde pakkekalenderen var på deling og at de åpnet annenhver dag jeg. Kinderkalendrene har jeg ikke fått med meg. Men de er i det minste spiselige og ikke ting som tar opp plass. Jeg skal ikke si noe om kalendre, har kjøpt både Caia, bangerhead og lakrids by Bülow selv 🙈 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heide olufsen Skrevet 30. oktober #716 Del Skrevet 30. oktober Jeg mener virkelig ingenting slemt med dette spørsmålet, men Guro og Pia kan da umulig spise en liten salat til middag, men fortsatt ese opp i vekt? Ser at Pia begynner å nærme seg Guro sin størrelse i høy hastighet, noe som bekymrer meg. Har de problemer med lavt stoffskifte eller lyver de om mengden mat de spiser? Heide 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. oktober #717 Del Skrevet 30. oktober Heide olufsen skrev (2 minutter siden): Jeg mener virkelig ingenting slemt med dette spørsmålet, men Guro og Pia kan da umulig spise en liten salat til middag, men fortsatt ese opp i vekt? Ser at Pia begynner å nærme seg Guro sin størrelse i høy hastighet, noe som bekymrer meg. Har de problemer med lavt stoffskifte eller lyver de om mengden mat de spiser? Heide De spiser nok mer enn det som vises i vloggene. I tillegg er ingen av dem særlig aktive i hverdagen. Det er mye kjøring hit og dit. Synes det er litt rart at de ikke kan prioritere å bruke 1 time hver dag på å GÅ seg en tur. Det er stort sett ikke mer enn det (+ kosthold selvfølgelig) som skal til for å gå ned i vekt. Tror også Guro kunne bli kvitt noen av smertene sine ved å gå ned i vekt 🤔 Nå er det jo snart jul også og da blir det nok litt ekstra mat da også.... Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke moren deres er mer bekymret for vekten og helseproblemene de har. Hun treffer jo Guro og Pia jevnlig og ser jo hvordan vekten påvirker dem begge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 30. oktober #718 Del Skrevet 30. oktober Mardina skrev (27 minutter siden): De spiser nok mer enn det som vises i vloggene. I tillegg er ingen av dem særlig aktive i hverdagen. Det er mye kjøring hit og dit. Synes det er litt rart at de ikke kan prioritere å bruke 1 time hver dag på å GÅ seg en tur. Det er stort sett ikke mer enn det (+ kosthold selvfølgelig) som skal til for å gå ned i vekt. Tror også Guro kunne bli kvitt noen av smertene sine ved å gå ned i vekt 🤔 Nå er det jo snart jul også og da blir det nok litt ekstra mat da også.... Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke moren deres er mer bekymret for vekten og helseproblemene de har. Hun treffer jo Guro og Pia jevnlig og ser jo hvordan vekten påvirker dem begge. Moren har nok prøvd. Hvor redd hun må ha vært når hun fikk vite at Guro var blitt hentet i ambulanse pga smerter i brystet 💔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. oktober #719 Del Skrevet 30. oktober lllll skrev (6 minutter siden): Moren har nok prøvd. Hvor redd hun må ha vært når hun fikk vite at Guro var blitt hentet i ambulanse pga smerter i brystet 💔 Ja, det er sant ❤️ Men så har jo Guro vært ganske overvektig i lang tid. Jeg er rett og slett bekymret for at hun ikke virker å være interessert i å gjøre noe med vekten. Som andre har påpekt i tråden her, så vil hun jo slite med å kunne følge opp M skikkelig om hun fortsetter å gå opp i vekt. Det at hun fikk smerter i brystet og ble hentet av ambulanse burde jo være en real oppvekker for Guro. At hun nå må ta tak, før ting blir enda verre... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober #720 Del Skrevet 30. oktober (endret) Mardina skrev (1 time siden): De spiser nok mer enn det som vises i vloggene. I tillegg er ingen av dem særlig aktive i hverdagen. Det er mye kjøring hit og dit. Synes det er litt rart at de ikke kan prioritere å bruke 1 time hver dag på å GÅ seg en tur. Det er stort sett ikke mer enn det (+ kosthold selvfølgelig) som skal til for å gå ned i vekt. Tror også Guro kunne bli kvitt noen av smertene sine ved å gå ned i vekt 🤔 Nå er det jo snart jul også og da blir det nok litt ekstra mat da også.... Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke moren deres er mer bekymret for vekten og helseproblemene de har. Hun treffer jo Guro og Pia jevnlig og ser jo hvordan vekten påvirker dem begge. Det tror jeg også. Og maten de viser i vloggene er jo ikke bare usunn heller, de har en del grønt til osv og ikke enorme porsjoner. Så er nok mye usunn/kaloririk mat som vi ikke får se… Ja, virker som de kjører selv de korteste avstander. Pia var jo ganske flink til å gå før og gikk på stolpejakt osv, men virker som det er slutt på det nå. De burde gå en times tid hver dag, ja og kutte ned på det vi ikke får se i kostholdet. Mat er jo som kjent kilo og trening gram, så kostholdet er jo det viktigste. Tror nok moren er bekymret, bare at hun ikke sier noe på vloggene. Var dritskummelt da Guro fikk smerter i brystet og måtte hentes av ambulanse. Da var jeg skikkelig bekymret for henne ♥️ Endret 30. oktober av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå