Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Guro trenger vel bilen for å kjøre Mikkel til og fra barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NinaLisa skrev (18 minutter siden):

Guro trenger vel bilen for å kjøre Mikkel til og fra barnehagen.

Mener å ha lest/sett et sted at barnehagen er i gangavstand. Er ganske sikker på at i hvert fall Pia har hentet han i barnehagen et par ganger. 

Uansett, hva skal Guro gjøre den dagen hun mister tilgangen på bil? Da må hun vel gå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So kjekt at ein kan diskutere norwaytwins uten visse troll her 🥳 Den bilen er ein Mitsubishi asx og den er minst 10 år gammal. Lån til den evn spare opp til å kjøpe den av Petter klare ho/dei nok om viljen er der. Håpa Pia vil satse meir på seg sjølv framover… ho fortjena eit soverom og seng. Ta vare på helsa si og ikkje minst psyken sin. Guro har meir å ta tak enn ho er klar over sikkert. Bleieslutt med autistiske barn ekje det enklaste uten fullstendig motiverte foreldre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro ser utrolig sliten ut, hun hadde nok hatt godt av å fått påspandert en skikkelig spa dag og freshet seg litt opp🧖🏻‍♀️💗 får så vondt av alle billig produktene hun smører på stakkars betente huden sin😥 heller spare opp til noen skikkelig gode produkter fremfor å legge pengene i hundre mystery bags fra Normal.🫣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (57 minutter siden):

Guro ser utrolig sliten ut, hun hadde nok hatt godt av å fått påspandert en skikkelig spa dag og freshet seg litt opp🧖🏻‍♀️💗 får så vondt av alle billig produktene hun smører på stakkars betente huden sin😥 heller spare opp til noen skikkelig gode produkter fremfor å legge pengene i hundre mystery bags fra Normal.🫣

Ja her er jeg enig. Hva gjør dem med alle produktene de får i disse mystery- bagene? Må jo ha fulle skap. Å alle produktene som prøves er så herlige å helt klart en ny favoritt 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Ja, hun burde legge penger i ordentlig hudpleie. Det trenger ikke være så dyrt en gang, the ordinary og the inkey list f.eks er billig og har mye bra uten parfyme og andre unødvendige fyllstoffer. Selv liker jeg litt dyrere merker som medik8 og Paulas choice og selv om de er dyre i innkjøp er de mye drøyere i bruk enn de billigmerkene normal fører. Men ikke alt normal selger er dritt. Pure & care har faktisk noen ok serum, men har aldri sett dem bruke noe derfra.

Men kjøper de så mange mystery bags fra normal da? Har ikke sett at de har kjøpt det på lenge. Så da må jeg ha gått glipp av det 😊 Ser ikke alle videoene, men ser ofte på dem.

De har begynt med goodiebox igjen nå og der får man faktisk flere riktig gode merker. Vet mange er negative til sånne bokser, men jeg har abonnert selv og jeg er skikkelig hudpleie og ingrediensnerd, så studerer alt med argusøyne 😂 Har sensitiv hud som lett bryter ut av visse ingredienser, så må være påpasselig. Jeg var fornøyd med det aller meste jeg fikk, men sluttet fordi det til tider ble litt mye gjentakelser. Håper Guro får noe i goodieboxene som passer huden hennes bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (45 minutter siden):

Ja, hun burde legge penger i ordentlig hudpleie. Det trenger ikke være så dyrt en gang, the ordinary og the inkey list f.eks er billig og har mye bra uten parfyme og andre unødvendige fyllstoffer. Selv liker jeg litt dyrere merker som medik8 og Paulas choice og selv om de er dyre i innkjøp er de mye drøyere i bruk enn de billigmerkene normal fører. Men ikke alt normal selger er dritt. Pure & care har faktisk noen ok serum, men har aldri sett dem bruke noe derfra.

Men kjøper de så mange mystery bags fra normal da? Har ikke sett at de har kjøpt det på lenge. Så da må jeg ha gått glipp av det 😊 Ser ikke alle videoene, men ser ofte på dem.

De har begynt med goodiebox igjen nå og der får man faktisk flere riktig gode merker. Vet mange er negative til sånne bokser, men jeg har abonnert selv og jeg er skikkelig hudpleie og ingrediensnerd, så studerer alt med argusøyne 😂 Har sensitiv hud som lett bryter ut av visse ingredienser, så må være påpasselig. Jeg var fornøyd med det aller meste jeg fikk, men sluttet fordi det til tider ble litt mye gjentakelser. Håper Guro får noe i goodieboxene som passer huden hennes bedre. 

Ja, jeg å går for de litt dyrere merkene🌸 og jeg er enig i at mange av de litt «dyrere merkene» er drøyere i bruk enn et mange av «billig merkene» innen hudpleie🧖🏻‍♀️ 

nei, ikke alt normal selger er dritt. Men de hadde ikke hatt vondt av å bli litt mer kritiske når det kommer til hudpleie-produkter.💁🏼‍♀️

på tiktok har de lagt ut 20 videoer i nyere tid hvor de åpner opp mystery-bags🙈 så det har blitt en del..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg å går for de litt dyrere merkene🌸 og jeg er enig i at mange av de litt «dyrere merkene» er drøyere i bruk enn et mange av «billig merkene» innen hudpleie🧖🏻‍♀️ 

nei, ikke alt normal selger er dritt. Men de hadde ikke hatt vondt av å bli litt mer kritiske når det kommer til hudpleie-produkter.💁🏼‍♀️

på tiktok har de lagt ut 20 videoer i nyere tid hvor de åpner opp mystery-bags🙈 så det har blitt en del..

Enig i at de bør bli mer kritiske. Spesielt Guro som har såpass sensitiv hud.

Å tiktok ja, det glemte jeg siden jeg ikke har det selv 🙈 Søkte på YouTube og den nyeste var fra februar i fjor. Men da skjønner jeg. Skjønner at det er gøy med mysterybags da, men får man bare ræl er det jo ikke noe vits. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Enig i at de bør bli mer kritiske. Spesielt Guro som har såpass sensitiv hud.

Å tiktok ja, det glemte jeg siden jeg ikke har det selv 🙈 Søkte på YouTube og den nyeste var fra februar i fjor. Men da skjønner jeg. Skjønner at det er gøy med mysterybags da, men får man bare ræl er det jo ikke noe vits. 

Og jeg skjønner ikke poenget med Mystery bags. Har sett noen andre "influensere" som åpner sånne mystery bags og det er jo stort sett bare ræl, som jeg tror Normal ikke selger så mye av ellers. Har selv aldri blitt fristet til å kjøpe sånne bags. Og jeg sløser nok litt penger på unødvendige ting jeg også.... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 minutt siden):

Og jeg skjønner ikke poenget med Mystery bags. Har sett noen andre "influensere" som åpner sånne mystery bags og det er jo stort sett bare ræl, som jeg tror Normal ikke selger så mye av ellers. Har selv aldri blitt fristet til å kjøpe sånne bags. Og jeg sløser nok litt penger på unødvendige ting jeg også.... 😄

Har aldri kjøpt mysterybags der jeg heller, men jeg skjønner at folk syns det er gøy. Jeg syns det er gøy å se på folk åpne sånt, selv om jeg ikke kjøper dem selv. Er nok mye ræl som normal ikke selger så mye av, ja eller ting med dårlig dato. 

Hehe, kan ikke skryte av å aldri kjøpe noe unødvendig jeg heller 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med huden er visst ikke viktig for Guro. Tro det eller ei...

Verken hud eller vekt.

🤷‍♀️

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig er bekymringsfullt er jo hvor lite Guro bryr seg om sin egen kropp og helse..😰🫣 det er faktisk litt skremmende å se hvor fort det har eskalert.😨 Ser man på vloggene 6-7 år tilbake i tid så ser Guro ut som en helt annen person.😳 Hun hadde sine plager da å, men hun stod i jobb, gikk turer og så ut til å ha mye mer overskudd i hverdagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (3 timer siden):

Det med huden er visst ikke viktig for Guro. Tro det eller ei...

Verken hud eller vekt.

🤷‍♀️

Akkurat det med huden vet du ikke noe om. Vet du hvordan det er å slite med huden? Hvor tøft og flaut det er? Jeg tror det er vanskelig for henne selv om hun ikke viser det eller sier noe om det.

Men det er trist at hun har lagt på seg så mye. Så noen gamle videoer fra da hun var slank og hun var en helt annen type. Til og med stemmen hennes var annerledes. Jeg har selv aldri slitt med vekten, så vet ikke hvordan det er, men skjønner jo at det må være vanskelig. Og jeg vet at det er mange som legger på seg igjen etter slankeoperasjon fordi de ikke endrer livsstilen. Det hjelper jo ikke med slankeoperasjon om man ikke endrer livsstilen etterpå. Lurer på hvordan hun har klart å bli så stor igjen. Greit de spiser endel usunne ting som nudler og sånt, men de spiser jo ikke bare usunt, i hvert fall ikke det de viser i videoene. Man skal spise rimelig mange kalorier i overskudd hver dag for å legge på seg så mye. Så hun spiser nok mye junk/snacks som ikke vises i videoene. Føler meg skikkelig slem som skriver dette for jeg liker dem begge så godt, men jeg er faktisk oppriktig bekymret for Guro. Men jeg tror absolutt ikke hun gir faen i vekta, hun er nok klar over det selv, men jeg syns det virker som hun bare har gitt opp. Trist å se :trist:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Akkurat det med huden vet du ikke noe om. Vet du hvordan det er å slite med huden? Hvor tøft og flaut det er? Jeg tror det er vanskelig for henne selv om hun ikke viser det eller sier noe om det.

Men det er trist at hun har lagt på seg så mye. Så noen gamle videoer fra da hun var slank og hun var en helt annen type. Til og med stemmen hennes var annerledes. Jeg har selv aldri slitt med vekten, så vet ikke hvordan det er, men skjønner jo at det må være vanskelig. Og jeg vet at det er mange som legger på seg igjen etter slankeoperasjon fordi de ikke endrer livsstilen. Det hjelper jo ikke med slankeoperasjon om man ikke endrer livsstilen etterpå. Lurer på hvordan hun har klart å bli så stor igjen. Greit de spiser endel usunne ting som nudler og sånt, men de spiser jo ikke bare usunt, i hvert fall ikke det de viser i videoene. Man skal spise rimelig mange kalorier i overskudd hver dag for å legge på seg så mye. Så hun spiser nok mye junk/snacks som ikke vises i videoene. Føler meg skikkelig slem som skriver dette for jeg liker dem begge så godt, men jeg er faktisk oppriktig bekymret for Guro. Men jeg tror absolutt ikke hun gir faen i vekta, hun er nok klar over det selv, men jeg syns det virker som hun bare har gitt opp. Trist å se :trist:

Det er nok en kombinasjon av et ganske dårlig kosthold og mye inaktivitet. Guro beveger seg jo ikke særlig mye. Hun bruker bilen til mye. Jeg tror mye hadde løst seg om hun hadde gått mer og ikke brukt bilen overalt de skal. Før eller siden vil jo den bilen forsvinne (den er jo Petter sin) og hva gjør hun da? Kan nesten virke som hun har gjort seg avhengig av å ha bil 😢 De bor jo ganske sentralt, som jeg har skjønt (jeg er ikke kjent i Moss), så sånn sett er det jo egentlig ingen unnskyldninger for å ikke gå til ting. Pia er jo litt flinkere der, men det kan virke som hun også er i ferd med å falle tilbake til gamle vaner. Før hun ble operert... 

Det er jo også så og si iskaffe hver dag også. Det hjelper jo ikke akkurat. Det er jo ikke alt som vises i vloggene, men tror nok ikke kostholdet er det beste nei. Man blir ikke så stor som Guro er blitt, uten at man har et dårlig kosthold og ikke beveger seg så mye. 

Jeg har også fått inntrykk av at hun også har gitt litt opp dette med vekten. Som at hun ikke bryr seg så mye om det lenger. Og så skjønner jeg ikke at ikke moren og faren deres er mer bekymret for Guro og vektoppgangen 😢 Det kan da ikke være bra å se at datteren sliter sånn med helsen og vekten... Jeg er også oppriktig bekymret for Guro.... 😢 Om dette fortsetter, vil hun jo snart være inmobil... 😢

Den Guro som man så for noen år siden, når hun var slank, er en helt annen person enn den hun er nå. Hun var så blid og sprudlende da ❤️ Hadde vært så fint å få se Guro sånn igjen... ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 22.8.2024 den 18.20):

Ok. Jeg har ikke sett disse livesendingene. Rart at hun ikke nevner det i vloggene da... 

Er man live er det vanskelig å trekke tilbake eller redigere vekk ting som blir sagt, med mindre man sletter den. Og når hun sa dette fulgte hun opp med å si etterpå "nå gikk det opp for meg at dette har jeg vel aldri nevnt for dere" eller noe i den duren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende for Pia med første dag i jobb idag ♥️ Håper virkelig hun vil trives og jeg gleder meg til å høre om hvordan jobben er. Håper hun klarte å sove i natt, for hun var litt bekymret for akkurat det. Vet akkurat hvordan det er, jeg får aldri sove om jeg skal noe spesielt eller skal ha første dag i ny jobb selv. Ble så glad på hennes vegne da hun fortalte at hun hadde fått praksisplass. Håper behandlingen Guro går i vil hjelpe også. De fortjener så veldig å ha det bra begge to 💜

Har sikkert skrevet det 100 ganger før, men jeg syns det er så koselig å følge dem. Jordnære, hyggelige damer som ikke rosamaler alt og ikke gir inntrykk av å ha et perfekt liv som så mange andre youtubere/influensere gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og avsporinger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gåing når man jobber i butikk, håper det vil fungere for Pia med tanke på bena hennes🤗 Spent på om Guro finner veien tilbake til jobben på Meny😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (47 minutter siden):

Mye gåing når man jobber i butikk, håper det vil fungere for Pia med tanke på bena hennes🤗 Spent på om Guro finner veien tilbake til jobben på Meny😄

Det tror jeg ikke for hun har ikke den jobben lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing her, men hvorfor velge praksisplass i butikk når man i utgangspunktet har vondt i beina? Pia har jo som kjent mye plager med bena sine. Å i butikk er bena nesten det viktigste å ha på plass. Hvis du ikke jobber i kassa på Rema da, men det gjør jo ikke Pia.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...