Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Diencephalon skrev (På 2.6.2024 den 9.00):

Forøvrig ganske sjokkerende å se hvordan kostholdet har blitt den siste tiden; nudler med ost og  creme fraiche til lunsj og kvelds, pølsegrateng med ost, pizza, is og kaker og taste tester i fleng.  Jeg har kikket på eldre videoer hvor tvilingene forteller om vektreisen og hvor utfordrende det har vært. Vanvittig trist at de begge er på vei tilbake til start.

Ja ser Pia har blitt større igjen,mindre gå turer.Veldig synd,for hu var flink.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kratt_ skrev (På 6.6.2024 den 20.29):

Har Guro fortalt om en diagnose på Mikkel? Leste i tråden her at han er ikke-verbal?

Han har barneautisme.Hun sa det i en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (18 timer siden):

Pia sa at de har ikke kontakt mer. En annen gang sa Guro at de sier hei når de ses. Så tydeligvis har noe skjedd i vennskapet. Men har litt inntrykk av at vennskapene har blitt færre ettersom årene har gått. Synes de er alt for lite sammen med andre mennesker disse her.

De trives nok så godt sammen at de kanskje ikke er så viktig å være med andre, misunner de litt de gode forholdet de har til hverandre og sine foreldre. Spesielt mamma norwaytwins virker som ei herlig dame😊 Jeg syns selv jeg har et godt forhold til mine foreldre og søsken men det er ikke i nærheten av sånn som de har. Bare snille og gode alle sammen og stiller opp for hverandre🥰 Noen vennskap går tapt oppigjennom årene og sånn er det vel for mange😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrietta skrev (7 timer siden):

De trives nok så godt sammen at de kanskje ikke er så viktig å være med andre, misunner de litt de gode forholdet de har til hverandre og sine foreldre. Spesielt mamma norwaytwins virker som ei herlig dame😊 Jeg syns selv jeg har et godt forhold til mine foreldre og søsken men det er ikke i nærheten av sånn som de har. Bare snille og gode alle sammen og stiller opp for hverandre🥰 Noen vennskap går tapt oppigjennom årene og sånn er det vel for mange😊

Nja, vet ikke hvor sunt det er å ha den innstillingen. Og personlig blir jeg ikke overrasket hvis hovedårsaken til bruddet var søstrenes skrikende behov for å være med hverandre omtrent daglig

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (22 minutter siden):

Nja, vet ikke hvor sunt det er å ha den innstillingen. Og personlig blir jeg ikke overrasket hvis hovedårsaken til bruddet var søstrenes skrikende behov for å være med hverandre omtrent daglig

Tror nok du er inne på noe viktig der 🤔 Greit nok at de er glad i hverandre, men man trenger ikke være sammen hver eneste dag 🤔 Jeg tror nok Petter har følt seg litt tilsidesatt. Det forstår jeg veldig godt.... 

Begge to har nok godt av å komme seg ut i jobb. Det er ikke bra å gå så mye oppå hverandre, som de to der gjør 🤔 Det vil bli gnisninger til slutt 🤔 Leiligheten er jo heller ikke spesielt stor og med alt dilldall + Mikkel (og hans ting), så kan det fort bli trangt om plassen 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2024 at 5:25 PM, lew said:

Han har barneautisme.Hun sa det i en blogg.

Hvor lenge er det siden? Prøver å finne den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gorbys skrev (13 minutter siden):

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorbys skrev (1 time siden):

Guro virka lite opptatt av autismen. Det er kun søvnen som opptar ho. Eg sendte mld på insta om treff i kanalparken imårra for autismeforeningen og ho er ikkje intrisert i det 😔 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (20 minutter siden):

Guro virka lite opptatt av autismen. Det er kun søvnen som opptar ho. Eg sendte mld på insta om treff i kanalparken imårra for autismeforeningen og ho er ikkje intrisert i det 😔 

Nei,virker som blogg og hvile /spise er livet. Se TV/serier.Klart vekta som gjør hu trøtt og daff.🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (24 minutter siden):

Sa hun virkelig det, At hun ikke er interessert? Det er spesielt…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde spist mindre og beveget seg mer. 

Endret av VetAlt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
VetAlt skrev (11 timer siden):

Synes kritikk av utseendet, kroppsfasong og matinntak er stygt og kommentere.  Man går ikke bort til en fremmede på gaten og kommenterer sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia var så utrolig flink når det kom til mat og nå ser det ut som det holder på å eskalere fullstendig nå som Guro har flyttet inn. Bakeri besøk, turer til glassverket hver uke og de usunne nudlene.😞 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (1 time siden):

Synes kritikk av utseendet, kroppsfasong og matinntak er stygt og kommentere.  Man går ikke bort til en fremmede på gaten og kommenterer sånt. 

Ja, da synker man jaggu bra lavt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (13 timer siden):

Lol! Nå har vel forsking kommet så langt at vi vet at det er mer enn kcal inn kcal ut eller?
Tror disse folka som er så opptatt av at andre skal spise mindre bør bruke litt tid på å sette seg inn i hva og hvordan ting fungerer. De fleste i 120kg+  har ikke bare ett par kjærestekilo, eller har spist litt mye ei stønn. 
Sier dere til anorektikere at de bare må spise litt mer og ta seg sammen også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (13 timer siden):

Hun er nok mer opptatt av autismen enn det som kommer frem på videoene. Hun sliter jo med angst også og om det er sosial angst hun har er det ikke bare bare med sånne treff selv om man kanskje innerst inne har lyst. Jeg har ikke barn selv, men du aner ikke hvor mye jeg har latt være å være med på pga sosial angst 

lew skrev (13 timer siden):

Nei,virker som blogg og hvile /spise er livet. Se TV/serier.Klart vekta som gjør hu trøtt og daff.🙈

Trenger ikke være vekta som gjør henne trøtt og daff. Er mange tynne/normalvektige som sliter med utmattelse også. Så akkurat det har ikke nødvendigvis bare med vekt å gjøre. Det er synd at hun la på seg igjen etter operasjonen, men så vidt jeg vet er det ikke uvanlig. Er jo livsstilen og kostholdet som må endres, hjelper ikke med operasjon om man ikke endrer det. Og det er akkurat det så mange sliter med. 

Heartgirl skrev (1 time siden):

Enig! Ingen med normale sosiale antenner går ikke rundt og roper tjukka på gata og det er ikke noe bedre å skrive det på nettet. Og selv om alle vet at en sunn vekt er det beste for alle individer er de like flotte damer uansett vekt. Vekt og utseende kommenterer man bare ikke! 

Smurfii skrev (1 time siden):

Pia var så utrolig flink når det kom til mat og nå ser det ut som det holder på å eskalere fullstendig nå som Guro har flyttet inn. Bakeri besøk, turer til glassverket hver uke og de usunne nudlene.😞 

Hun lager jo fortsatt noe sunn mat. Og iskaffe trenger ikke være så usunt om de får den laget med lett/skummet melk og ikke har i kaffesirup, sukker osv. Nudler er ekstremt usunt, ja, men spiser de det så ofte da? Syns Guro spiste det oftere med Petter enn med Pia. Og den ene gangen de kjøpte så mye på bakeriet spiste de sikkert ikke alt på en gang. De er jo flinke til å fryse ned ting. Og ja, de viser en del usunn mat, men de filmer jo ikke alt de lager. Kanskje filmer de bare det de syns er ekstra godt og ofte er det jo sånn, at ekstra god mat også kan være ganske usunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter Guro også med angst? Trodde det bare var Pia. Det virker ikke som Guro har sosial angst i hvert fall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, non_stop said:

Enig. Man kan nok fort få et dysfunksjonellt familiebånd, når det bikker over i avhengighet. Ikke på kort sikt, men i et lengre løp kan man ikke bli gående oppå andre voksne. 

Får håpe de ikke setter hverandre tilbake, men våger å utfordre seg og dermed være til inspirasjon for den andre :nikke:

Pia  i nrk Østfold 🏳️‍🌈 ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Kontekst. Da NT startet med YT, så var dette med vekt meget sentralt. Nå er de begge operert, og neglisjerer alle gode vaner de en gang hadde. Klart publikum stiller spørsmål når hverdagen utelukkende består av handleturer og dårlig mat.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.I.Rasta skrev (5 timer siden):

Lol! Nå har vel forsking kommet så langt at vi vet at det er mer enn kcal inn kcal ut eller?
Tror disse folka som er så opptatt av at andre skal spise mindre bør bruke litt tid på å sette seg inn i hva og hvordan ting fungerer. De fleste i 120kg+  har ikke bare ett par kjærestekilo, eller har spist litt mye ei stønn. 
Sier dere til anorektikere at de bare må spise litt mer og ta seg sammen også?

Ja, de er tykke kun pga gener....🙄. ''Jeg spiser normalt altså''....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...