Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Diencephalon skrev (19 minutter siden):

Trodde det var Guro som lå på sofaen?

Nei, Guro treng søvn so Pia låg meir enn gjerne på sofaen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrine12 skrev (1 minutt siden):

Nei, Guro treng søvn so Pia låg meir enn gjerne på sofaen .

Spennende hvordan dette skal fungere når Pia skal ut i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne boformen fungerer i lengden. De burde finne seg noe større, sånn at man ikke blir gående så mye oppå hverandre. Leiligheten er jo ikke så stor.... 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (1 time siden):

Spennende hvordan dette skal fungere når Pia skal ut i jobb.

Ja, ho stressa no nok med møtene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia går fra frukostgraut til pannekaker til frukosten😔 Guro kom heim med kaker fra den bakeren. På liven igår var Guro tydlig på at ho trivast godt med å bu ilag med Pia samtidlig som ho spurte etter tips til god resturant i Oslo. Pia har ikkje sjans gå ned i vekt att med alt det stresset.  Blir fortvila av å sjå på😔 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen gang nevnt hvorfor de har så sykt tørre og såre lepper? De burde kjøre tester på leppepomader! 

Ser ekkelt og vondt ut! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så koslig at jentene bor sammen igjen men lurer veldig på hva som skjedde med Guro og Petter. Er det noen som har hørt noe eller vet noen ting om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrietta skrev (15 timer siden):

Syns det er så koslig at jentene bor sammen igjen men lurer veldig på hva som skjedde med Guro og Petter. Er det noen som har hørt noe eller vet noen ting om det?

Guro har ikke gått ut med grunnen, siden Petter er en såpass privat fyr. Så det blir bare spekulasjoner fra min side....

Men jeg tenker at han er blitt lei av feil-prioriteringen til Guro. Hun var hos Pia så og si hele tiden (før de nå flyttet sammen nylig). Det er liksom Pia og Mikkel som er hovedfokuset. Så kanskje han følte seg litt glemt og tilsidesatt. Men det er bare spekulasjoner og hypotetisk tenking fra min side. 

Utroskap tror jeg ikke det er, da jeg hele tiden har tenkt at Petter er svært glad i Guro. Men man kan jo ikke vite, siden Guro ikke går ut med grunnen til bruddet. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (3 timer siden):

Guro har ikke gått ut med grunnen, siden Petter er en såpass privat fyr. Så det blir bare spekulasjoner fra min side....

Men jeg tenker at han er blitt lei av feil-prioriteringen til Guro. Hun var hos Pia så og si hele tiden (før de nå flyttet sammen nylig). Det er liksom Pia og Mikkel som er hovedfokuset. Så kanskje han følte seg litt glemt og tilsidesatt. Men det er bare spekulasjoner og hypotetisk tenking fra min side. 

Utroskap tror jeg ikke det er, da jeg hele tiden har tenkt at Petter er svært glad i Guro. Men man kan jo ikke vite, siden Guro ikke går ut med grunnen til bruddet. 

Har ikke noe med hva som er grunnen heller men vanskelig å la være å lure og spekulere🙈 Jeg tenker vel mye av det samme som deg, Petter virker som en fin mann så kan aldri tenke meg han har vært utro. Vi får sikkert aldri vite grunnen så får bare slutte å lure😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrietta skrev (14 minutter siden):

Har ikke noe med hva som er grunnen heller men vanskelig å la være å lure og spekulere🙈 Jeg tenker vel mye av det samme som deg, Petter virker som en fin mann så kan aldri tenke meg han har vært utro. Vi får sikkert aldri vite grunnen så får bare slutte å lure😊

Så lenge  Guro (eller Pia) ikke går ut med grunnen til at det ble slutt mellom Petter og Guro, så kan man jo bare spekulere. Men jeg tror hovedgrunnen er feilprioriteringer fra Guro sin side. Man blir jo ganske lei til slutt, når man til stadighet kommer i andre rekke.... Sånn sett skjønner jeg Petter godt. Kan nesten virke som at Guro heller ville være sammen med Pia, enn med mannen sin. Og det synes jeg er veldig rart... 🤔

Jeg er enig med deg i at Petter virker som han er en fin fyr, så jeg håper han klarer seg fint gjennom dette bruddet også ❤️ Sikkert ikke lett for han heller...

Jeg tror begge to også har godt av å komme seg ut i jobb snart, det kan umulig være særlig bra å gå bare hjemme over så lang tid.... 🤔 Synes det er litt rart at Guro valgte å si opp jobben sin på Meny, da jeg hele tiden har fått inntrykk av at hun var veldig glad i den jobben. Håper hun snart får seg en ny jobb. 

Endret av Mardina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Guro fortalt om en diagnose på Mikkel? Leste i tråden her at han er ikke-verbal?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 timer siden):

Så lenge  Guro (eller Pia) ikke går ut med grunnen til at det ble slutt mellom Petter og Guro, så kan man jo bare spekulere. Men jeg tror hovedgrunnen er feilprioriteringer fra Guro sin side. Man blir jo ganske lei til slutt, når man til stadighet kommer i andre rekke.... Sånn sett skjønner jeg Petter godt. Kan nesten virke som at Guro heller ville være sammen med Pia, enn med mannen sin. Og det synes jeg er veldig rart... 🤔

Jeg er enig med deg i at Petter virker som han er en fin fyr, så jeg håper han klarer seg fint gjennom dette bruddet også ❤️ Sikkert ikke lett for han heller...

Jeg tror begge to også har godt av å komme seg ut i jobb snart, det kan umulig være særlig bra å gå bare hjemme over så lang tid.... 🤔 Synes det er litt rart at Guro valgte å si opp jobben sin på Meny, da jeg hele tiden har fått inntrykk av at hun var veldig glad i den jobben. Håper hun snart får seg en ny jobb. 

Håper også Petter klarer seg bra, han virker bare god og snill og veldig glad i Guro. Veldig synd hvis prioriteringene til Guro gjorde at Petter fikk nok. På meg så virker det som ho trives bedre sammen med Pia enn noen andre og det er ikke så rart det altså men synd hvis det har gått på bekostning av ekteskapet. Jeg tenker at de hadde godt av å bo hver for seg og ha separate liv selv om jeg syns det e veldig koslig når de bor sammen. Tror på ingen måte det er sunt for noen av de. Håper virkelig Pia får seg jobb snart hvertfall, Guro ser det vel litt værre ut med. Jeg visste ikke at ho hadde sluttet på Meny men det må være evigheter siden ho har jobba der nå. Håpar det ordner seg til det beste for alle sammen❤️

Endret av Henrietta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kratt_ skrev (5 minutter siden):

Har Guro fortalt om en diagnose på Mikkel? Leste i tråden her at han er ikke-verbal?

Han har barneautisme. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guro sa i sist live at ho er i ein prosess med å undersøke mulighet for jobb. Ho har vist ein ukjent % ufør allerede. Men ho fortell aldri noke om nav el. Aldri hørt om to stk som starta eget as på aap før 😅 Dei klare nok vanlig jobb heilt fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Pia klarer å holde seg i skinnet når det kommer til mat. Virker som hun har klart seg utrolig bra frem til nå.🙋‍♀️ Bare spekulasjoner ang om hvorfor det ble slutt, men syns P virket å være mye sammen med denne venninnen sin. Men igjen, kun spekulasjoner. Tror Guro aldri kommer til å si grunnen, og det er kanskje like greit. Tror nok hun til syvende og sist rushet med både bryllup og barn dessverre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har utvilsomt lagt på seg, men i saktere tempo. Kryssa fingrane for ho!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over en eldre episode og der var venninnen deres Kine med, hører aldri noe om henne lenger. Er de ikke venner lenger eller har jeg oversett noe? 
Er også litt bekymret for vekten til Pia, håper kroppen hennes fungerer litt bedre enn Guro sin sånn at hun klarer å holde vekten nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (18 timer siden):

Ho har utvilsomt lagt på seg, men i saktere tempo. Kryssa fingrane for ho!

Bakeribesøkene er nesten daglig nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lite prat om trening…Pia trente regelmessig for lenge sia. Og det maset om mat.., konstant 😑 Sist YouTube-video var det eit klipp av ein middagstallerken, men det må ha vore Mikkel sin 🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrietta skrev (På 13.6.2024 den 23.54):

Kom over en eldre episode og der var venninnen deres Kine med, hører aldri noe om henne lenger. Er de ikke venner lenger eller har jeg oversett noe? 
Er også litt bekymret for vekten til Pia, håper kroppen hennes fungerer litt bedre enn Guro sin sånn at hun klarer å holde vekten nede. 

Pia sa at de har ikke kontakt mer. En annen gang sa Guro at de sier hei når de ses. Så tydeligvis har noe skjedd i vennskapet. Men har litt inntrykk av at vennskapene har blitt færre ettersom årene har gått. Synes de er alt for lite sammen med andre mennesker disse her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...