Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Petrine12 skrev (3 timer siden):

Sverige og pakke i posten etc… Guro bruka cash 🤔

Klapp igjen’a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 time siden):

Du kritiserer hele tiden du. Skjønner ikke hvorfor du gidder å følge dem når du hele tiden må finne noe å ta dem på. Må være slitsomt å ha det sånn. Det er nyttig å handle i Sverige når de bor bare et steinkast unna. Ikke kjøpte de så mye unødvendig heller og litt ekstra til 17.mai kjøper vel de fleste. Men du kjøper kanskje bare gulrøtter og grovt brød hos den lokale kjøpmannen selv til 17.mai og jul? Pakken i posten var soveposer til Mikkel som ikke liker å bruke dyne. Ikke akkurat unødvendige klær og sminke til Guro. 

Dei skulle kjøpe drikke, men viste ikkje det fram trur eg. Eg får tak i det familien trenge innen noken mil ja. Ho har jo brukt noken kr disse to vekene ho har vore singel. Ikkje noke stress for ho 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (53 minutter siden):

Dei skulle kjøpe drikke, men viste ikkje det fram trur eg. Eg får tak i det familien trenge innen noken mil ja. Ho har jo brukt noken kr disse to vekene ho har vore singel. Ikkje noke stress for ho 😏

Drikke kjøpte de i Norge siden det var billigere her pga tilbud sa hun. Syns de er flinke til å sjekke priser. Kanskje de har kortere vei til Sverige enn du har til butikken. Er ikke langt fra Moss til Sverige. Men si meg, kjøper du aldri noe du ikke trenger? Aldri godteri, is og jordbær til 17.mai, aldri noe ekstra? Syns hun bare har kjøpt ting hun trenger i det siste jeg (selv om jeg ikke ser alle vloggene) og det er jo upraktisk å måtte dra soveposen mellom henne og Petter hele tiden. Ikke kjøper de dyre klær, hudpleie og sånt heller og de er flinke til å selge det de ikke bruker på tise. 

Men hvorfor hakker du sånn på dem hele tiden og stadig finner feil ved det dem gjør? Hver gang de bruker litt penger kommenterer du det. Bruker du aldri penger selv? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe Guro greier å bli selvstendig og ikke kun surfer på hjelpen fra Pia. Hvis det virkelig går mot skilsmisse, så blir det omstilling for alle parter.

Tviler litt på at de gjennomfører det, men forstår at det er en solid knekk i parforholdet.

Så spørs det om Pia har greid å inspirere Guro til å kaste/gi bort ting og ikke ender opp som en Fretex-butikk som fylles opp med all verdens rot. 

🤞for at junior kommer ut av det best mulig :nikke: 💘

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej og Guro er veldig ulike. Guro stråla og ser veldig lykkelig ut. Lite savn…. Lite vondt/sliten/ angst. Masse energi og ute heile tida. Sjokk…!  
Dei kjøpe aldri dyrt…. Men dei kjøpe mykje ræl! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (2 timer siden):

Ej og Guro er veldig ulike. Guro stråla og ser veldig lykkelig ut. Lite savn…. Lite vondt/sliten/ angst. Masse energi og ute heile tida. Sjokk…!  

Nå må du snart gi deg! Du mener veldig mye om disse jentene uten å kjenne dem 🙄

Få deg en annen hobby.... 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du veit litt lite? Ser du dei på  YouTube? Instagram? TikTok? Podkast? 
Du lika best angripe den som kommentara her? Det er kanskje din hobby? Kjøp deg no heller noke mysterybags og ta ein tastetest istaden 😘

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (2 minutter siden):

Og du veit litt lite? Ser du dei på  YouTube? Instagram? TikTok? Podkast? 
Du lika best angripe den som kommentara her? Det er kanskje din hobby? Kjøp deg no heller noke mysterybags og ta ein tastetest istaden 😘

Om det er meg du sikter til, så hadde det vært greit om du siterte meg, sånn at det blir lettere å svare deg konkret 😄

Du ser ut til å vite veldig mye om Pia og Guro, siden du stadig vekk kommer med små stikk. Så enten kjenner du dem personlig eller så har du altfor mye fritid 😄 

Du er temmelig krass i kommentarene dine du også, så kanskje du skal gå litt i deg selv og tenke over hva du skriver 🤔 Det er ikke alt som må kommenteres på nemlig 😄 

Kom deg heller ut i litt frisk luft og finn deg en annen hobby enn Norwaytwins 😊 La jentene få leve livet sitt som de selv vil. De trenger ikke å stå til ansvar for deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (På 23.5.2024 den 8.35):

Du er klar over at ikke alt som vises på offentlig kanaler fra «influensere» viser realiteten? 
At noen ikke viser følelsene av situasjonen de går igjennom er helt ok. For det er mer kleint med de som plukker opp kameraet for å grine for å sanke klikk.

(Nei, jeg er ikke en følger av verken dem eller andre.)

Endret av mereo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (På 25.5.2024 den 16.03):

Du er klar over at ikke alt som vises på offentlig kanaler fra «influensere» viser realiteten? 
At noen ikke viser følelsene av situasjonen de går igjennom er helt ok. For det er mer kleint med de som plukker opp kameraet for å grine for å sanke klikk.

(Nei, jeg er ikke en følger av verken dem eller andre.)

Disse damene dela mykje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 25.5.2024 den 12.22):

Om det er meg du sikter til, så hadde det vært greit om du siterte meg, sånn at det blir lettere å svare deg konkret 😄

Du ser ut til å vite veldig mye om Pia og Guro, siden du stadig vekk kommer med små stikk. Så enten kjenner du dem personlig eller så har du altfor mye fritid 😄 

Du er temmelig krass i kommentarene dine du også, så kanskje du skal gå litt i deg selv og tenke over hva du skriver 🤔 Det er ikke alt som må kommenteres på nemlig 😄 

Kom deg heller ut i litt frisk luft og finn deg en annen hobby enn Norwaytwins 😊 La jentene få leve livet sitt som de selv vil. De trenger ikke å stå til ansvar for deg. 

Oj du svarte på 9 min 🙊 Håpa du rakk fleire ting i helga. Sikkert godt av litt frisk luft du og… 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (33 minutter siden):

Oj du svarte på 9 min 🙊 Håpa du rakk fleire ting i helga. Sikkert godt av litt frisk luft du og… 🤞🏼

Jeg er ute i frisk luft hver eneste dag jeg 😊 Don't you worry 😄 

Høres ut som du trenger det mer enn meg da 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (8 timer siden):

Disse damene dela mykje :)

Det er likevel mye som ikke vises! 
Du sitter fast i en oppfatning at du ser alt som foregår i deres liv fordi de deler mye. 

Endret av mereo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (20 timer siden):

Jeg er ute i frisk luft hver eneste dag jeg 😊 Don't you worry 😄 

Høres ut som du trenger det mer enn meg da 😄

Du virka som eit flott menneske 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (2 minutter siden):

Du virka som eit flott menneske 😘

Jeg er faktisk det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (På 13.5.2024 den 17.58):

Tenker også at han er drittlei av at det eneste Guro prioriterer er å være hos Pia, være med moren, filme og atter filme, kjøre hit og dit og ellers er hun trøtt, sliten, har vondt. Men bare en spekulasjon. Ser forøvrig ikke ut til at penger er noe særlig problem, har det i det hele tatt vært en vlogg uten nye (til tider dyre) innkjøp i det siste? 

Bemerker at shopping er en stor del av livet til tvillingene. De selger unna på Tise, men erstatter det gamle med mer like etter. Det samme når de gir hverandre gaver. Det er ikke én bursdagsgave, det er gjerne fem. Så lurer jeg litt på hvordan det skal være plass til å bo i leiligheten til Pia etterhvert. Man kan tydelig se i videoene at det flyter over av ting. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tradegy skrev (På 22.5.2024 den 22.59):

Får håpe Guro greier å bli selvstendig og ikke kun surfer på hjelpen fra Pia. Hvis det virkelig går mot skilsmisse, så blir det omstilling for alle parter.

Tviler litt på at de gjennomfører det, men forstår at det er en solid knekk i parforholdet.

Så spørs det om Pia har greid å inspirere Guro til å kaste/gi bort ting og ikke ender opp som en Fretex-butikk som fylles opp med all verdens rot. 

🤞for at junior kommer ut av det best mulig :nikke: 💘

Tvillingene har alltid vært i et symbiotisk forhold med hverandre. Nå mer enn noensinne. Pia overtar litt farsrollen, og de lever i grunn som et helt normalt par. Så spørs det hvor lenge dette fungerer for Pia, som allerede nå gir uttrykk for å ofte være trøtt grunnet oppvåkninger på natt, tidlige morgener og avlastning for Guro. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ganske sjokkerende å se hvordan kostholdet har blitt den siste tiden; nudler med ost og  creme fraiche til lunsj og kvelds, pølsegrateng med ost, pizza, is og kaker og taste tester i fleng.  Jeg har kikket på eldre videoer hvor tvilingene forteller om vektreisen og hvor utfordrende det har vært. Vanvittig trist at de begge er på vei tilbake til start.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (8 timer siden):

Forøvrig ganske sjokkerende å se hvordan kostholdet har blitt den siste tiden; nudler med ost og  creme fraiche til lunsj og kvelds, pølsegrateng med ost, pizza, is og kaker og taste tester i fleng.  Jeg har kikket på eldre videoer hvor tvilingene forteller om vektreisen og hvor utfordrende det har vært. Vanvittig trist at de begge er på vei tilbake til start.

Rart Pia ikkje kunne ha soverommet sitt i fred. Eit rom til Guro, eit rom til Mikkel/bod. Pia ligg fast på sofaen😔 Ikkje rart ho blir gåen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (8 minutter siden):

Rart Pia ikkje kunne ha soverommet sitt i fred. Eit rom til Guro, eit rom til Mikkel/bod. Pia ligg fast på sofaen😔 Ikkje rart ho blir gåen. 

Trodde det var Guro som lå på sofaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...