Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Guro stressa nok ikkje med å finne eget. Sjølv er eg Overaska over at det er slutt so brått. Kva med ei pause etc? Terapi ol.. Guro er klar på at det er heilt ferdig 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrine12 skrev (18 minutter siden):

Guro stressa nok ikkje med å finne eget. Sjølv er eg Overaska over at det er slutt so brått. Kva med ei pause etc? Terapi ol.. Guro er klar på at det er heilt ferdig 😔

KUN Spekulasjon uten hold! Men hvis min mann hadde vært utro, hadde det blitt slutt på flekken uten hverken terapi eller pause! Hva jobber egentlig P med btw? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er utroskap inne i bildet 🤔 Jeg har hatt inntrykk av at Petter er svært glad i og kjærlig mot Guro. 

Skal jeg prøve meg på en gjetting, så er han vel kanskje lei av denne YouTube tingen jentene driver med. Han er jo en veldig privat person, men han blir jo på en måte eksponert omtrent hver dag, når det ble filmet i huset hans. Kanskje han gikk lei av det? 🤔 Men det blir jo bare spekulasjoner fra min side 😊 

Endret av Mardina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Teardrop said:

KUN Spekulasjon uten hold! Men hvis min mann hadde vært utro, hadde det blitt slutt på flekken uten hverken terapi eller pause! Hva jobber egentlig P med btw? 

Dette er jo hva Guro har sagt hele tiden og. Hun er ikke sjalu, men er man utro mot henne er det bajbaj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at han er drittlei av at det eneste Guro prioriterer er å være hos Pia, være med moren, filme og atter filme, kjøre hit og dit og ellers er hun trøtt, sliten, har vondt. Men bare en spekulasjon. Ser forøvrig ikke ut til at penger er noe særlig problem, har det i det hele tatt vært en vlogg uten nye (til tider dyre) innkjøp i det siste? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (7 minutter siden):

Tenker også at han er drittlei av at det eneste Guro prioriterer er å være hos Pia, være med moren, filme og atter filme, kjøre hit og dit og ellers er hun trøtt, sliten, har vondt. Men bare en spekulasjon. Ser forøvrig ikke ut til at penger er noe særlig problem, har det i det hele tatt vært en vlogg uten nye (til tider dyre) innkjøp i det siste? 

Tror nok du har mye rett i det du skriver 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skreiv omtrent det same her sist veke og det blei sletta rimelig kjapt 😅 

G har prioritert sin familie veldig lite. Og å flytte inn nærmaste familie som bur eit steinkast unna kvar jul etc? Kven orka ha folk i stua kvar natt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jo faktisk vore lite filming hos Guro sia jul. Han kan ha blitt leide ja…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først utroskap - men hun virker til å takle ting litt for greit om det skulle vært det, ser ut som hun koser seg på lik linje som før når hun er med i vloggene. Hun er ikke i jobb, kanskje han syns det er tungt å være den eneste som legger ut mest. 

Og enig i det som noen her skriver, Pia burde for alvor vurdere å ta lappen. Virker som hun er flink til å spare opp til større ting som hun ønsker seg, så tror faktisk hun hadde klart det om hun bare hadde gått innfor det og lagt ned en skikkelig innsats! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (28 minutter siden):

Tenkte først utroskap - men hun virker til å takle ting litt for greit om det skulle vært det, ser ut som hun koser seg på lik linje som før når hun er med i vloggene. Hun er ikke i jobb, kanskje han syns det er tungt å være den eneste som legger ut mest. 

Og enig i det som noen her skriver, Pia burde for alvor vurdere å ta lappen. Virker som hun er flink til å spare opp til større ting som hun ønsker seg, så tror faktisk hun hadde klart det om hun bare hadde gått innfor det og lagt ned en skikkelig innsats! 

Kva har Pia spart til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (4 minutter siden):

Kva har Pia spart til?

Tørketrommel og Airfryer for å nevne noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (5 minutter siden):

Kva har Pia spart til?

Ny airfryer blant annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja… lappen er jo litt heftig i pris på aap da 😑 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petrine12 skrev (1 minutt siden):

Åja… lappen er jo litt heftig i pris på aap da 😑 

Men så har hun mulighet til å øvelseskjøre mye med Guro også. I hvert fall så lenge ingen av dem er i jobb akkurat nå 😊 Da vil hun ikke trenge så mange kjøretimer på kjøreskole 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (19 minutter siden):

Men så har hun mulighet til å øvelseskjøre mye med Guro også. I hvert fall så lenge ingen av dem er i jobb akkurat nå 😊 Da vil hun ikke trenge så mange kjøretimer på kjøreskole 😊

Det obligatorisk er ca 30 000 likevel da 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (3 minutter siden):

Det obligatorisk er ca 30 000 likevel da 😏

Da får hun begynne der da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pia har ein bachelor i kommunikasjon?! Kvifor jobba ho ikkje med det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig snilt av Pia og ta i mot Guro med så åpne armer og bare la henne flytte inn hos seg. Det er absolutt ikke en selvfølge i en slik situasjon, spesielt ikke når man har barn. Pia har jo sitt og stri med så vidt jeg har forstått og mye av egentiden vil jo forsvinne. Håper bare de klarer å holde det noen lunde ryddig selv om Guro nå flytter inn med en liten en. Ser ut som Pia hadde begynt å få ganske god orden etter at hun ble alene. Supert at de har muligheten til å oppbevare noen ting hos faren sin.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige og pakke i posten etc… Guro bruka cash 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (3 timer siden):

Sverige og pakke i posten etc… Guro bruka cash 🤔

Du kritiserer hele tiden du. Skjønner ikke hvorfor du gidder å følge dem når du hele tiden må finne noe å ta dem på. Må være slitsomt å ha det sånn. Det er nyttig å handle i Sverige når de bor bare et steinkast unna. Ikke kjøpte de så mye unødvendig heller og litt ekstra til 17.mai kjøper vel de fleste. Men du kjøper kanskje bare gulrøtter og grovt brød hos den lokale kjøpmannen selv til 17.mai og jul? Pakken i posten var soveposer til Mikkel som ikke liker å bruke dyne. Ikke akkurat unødvendige klær og sminke til Guro. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...