Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mardina skrev (10 minutter siden):

Trykk på nyeste innlegg/kommentarer. Jeg får kommentaren min opp. 

Gjorde d🤔 hm.. rare greier 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eggedoris skrev (Akkurat nå):

Gjorde d🤔 hm.. rare greier 

Kanskje du må vente litt, før den kommer opp? Evt. slå av og på tlf. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Mardina skrev (1 time siden):

Kommer ikke opp her heller:klo: masse kommentarer fra samme dame, da - var vel for vanskelig å skrive alt i én:hoho:

Endret av Snusmumrikk1
  • Liker 1
Skrevet

Om det kun er du sjølv som ser kommentaren er du blitt blokka av twinsa

Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Litt nysgjerrig på hva du skrev under dagens vlog 🙈😅

Skrevet
Eggedoris skrev (12 minutter siden):

Litt nysgjerrig på hva du skrev under dagens vlog 🙈😅

" Hvorfor er det bare Guro som skal få lov til å sove ut og tas hensyn til? Dere er to stk i den husholdningen der og nå er det på høy tid at du Pia (og MammaNorwaytwins)setter litt flere krav. Ta mer plass og våg å si fra! Det går over stokk og stein hos dere. Og dere har et barn å ta vare på. Tviler sterkt på at Guro noengang har vært alene med han 🤔

Det var det jeg skrev. Har ikke fått svar enda da. Og om det kommer, så er det vel bare bortforklaringer og unnskyldninger 🙄 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Mardina skrev (45 minutter siden):

" Hvorfor er det bare Guro som skal få lov til å sove ut og tas hensyn til? Dere er to stk i den husholdningen der og nå er det på høy tid at du Pia (og MammaNorwaytwins)setter litt flere krav. Ta mer plass og våg å si fra! Det går over stokk og stein hos dere. Og dere har et barn å ta vare på. Tviler sterkt på at Guro noengang har vært alene med han 🤔

Det var det jeg skrev. Har ikke fått svar enda da. Og om det kommer, så er det vel bare bortforklaringer og unnskyldninger 🙄 

De har helt sikkert slettet den, eller ikke godkjent kommentaren. Kommer sikkert en rant i morgen:ler:

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde uten kilde og krenkende innlegg.

Sol, admin. 

Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (3 timer siden):

De har helt sikkert slettet den, eller ikke godkjent kommentaren. Kommer sikkert en rant i morgen:ler:

Kommentaren er der enda, så ingenting er slettet. Nesten så jeg gleder meg til "rant" i morgen 😂 

Skrevet
Mardina skrev (12 minutter siden):

Kommentaren er der enda, så ingenting er slettet. Nesten så jeg gleder meg til "rant" i morgen 😂 

jeg får den ikke opp verken på pc eller telefon😭 men ser noen andre har en morsom kommentar om kvinneguiden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...