Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tradegy skrev (19 minutter siden):

Jeg applauderer barnehagen :klappe: Raskt på ballen!  Klassisk sløv mor som generelt er dårlig på å se andres behov. (Typ sender i bhg med stigende feber og rumperakett ).

24t regelen har hun sikkert ikke hørt om engang.

Guro sitter å gaper og langer ut om at "han er ikke sjuk-sjuk. Bare ikke hèlt i form". Unnskyldninger.Gjentatte ganger.:rope: STAKKARS DEG!

Det er om å gjøre å være med mamma og unngå nærkontakt.Selv ikke oppringning fra bhg er nok. 

Hadde vært så pinlig berørt om jeg selv jobbet i bhg og min datter "(mis)brukte" bhg slik.

Ja, du sier noe.. en ting er de som faktisk MÅ på jobb. ( sier ikke at det er greit altså) men mer forståelig enn at mor skal hjem å sove! Herregud, noen burde virkelig ta en ekstra runde med seg selv før de velger å få barn.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser tydelig at Pia er sliten. Håper hun klarer og stå i praksis/jobb mtp alt ansvar hun har hjemme. Har mine tvil 🙄 hun sliter jo med egne vondter og utfordringer. Utifra vloggen,så hører jeg aldri Guro gjør noe husarbeid!!  

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Asmr har jeg aldri skjønt poenget med. Hva er greia med det egentlig? 

Og som jeg har sagt før, selv om det kanskje er litt slemt; Guro skulle aldri hatt barn. Det er jo helt tydelig at hun ikke takler det. Det er nesten så jeg håper at far får hovedomsorgen. Sånn at Guro kan dille og dalle hjemme, sånn som hun helst vil. Tør ikke tenke på hvordan det ender om hun går enda mer opp i vekt 😬

• Nyttig 3
Skrevet

Ikke alltid man må ha feber,man må også se på allmentilstanden.Og Guro sin er jo alltid dårlig,derfor bør hu se sønnen sin også.Hadde vært flau om mine barn fremsto sånn i sosiale medier.

• Liker 3
Skrevet
Eggedoris skrev (6 timer siden):

Ser tydelig at Pia er sliten. Håper hun klarer og stå i praksis/jobb mtp alt ansvar hun har hjemme. Har mine tvil 🙄 hun sliter jo med egne vondter og utfordringer. Utifra vloggen,så hører jeg aldri Guro gjør noe husarbeid!!  

Guro klarte ikke ta opp kjøttdeigen til middag en gang,endte med Pia måtte ta den opp å🤪Pinlig.Lurer på hvordan helsa virkelig er.Blodtrykk,diabetes,kolestrol,osv..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
lew skrev (29 minutter siden):

Guro klarte ikke ta opp kjøttdeigen til middag en gang,endte med Pia måtte ta den opp å🤪Pinlig.Lurer på hvordan helsa virkelig er.Blodtrykk,diabetes,kolestrol,osv..

Ærlig talt, nå må Guro seriøst skjerpe seg. Når det å ta opp en kjøttdeig fra fryseren er ett ork, ja da er det på tide å gjøre noe for helsen sin.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. 

Sol, admin. 

Skrevet (endret)

:skriver:

Endret av Tradegy
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. 

Sol, admin 

Skrevet

Hvis han kunne spise den fjordland-retten så kan de jo begynne å lage ordentlig middag til han hjemme.

Han får jo alltid egen middag, fiskeboller, pose-stappe eller kjøttkaker, alltid det samme. Har vel blitt sagt at det er fordi han ikke vil spise ellers?

Skrevet
Anonymus6 skrev (7 minutter siden):

Hvis han kunne spise den fjordland-retten så kan de jo begynne å lage ordentlig middag til han hjemme.

Han får jo alltid egen middag, fiskeboller, pose-stappe eller kjøttkaker, alltid det samme. Har vel blitt sagt at det er fordi han ikke vil spise ellers?

Hørte vel ikke noe mer om den fjordland retten?

Skrevet
Miss perfect skrev (21 minutter siden):

Hørte vel ikke noe mer om den fjordland retten?

Nope, regner med han spiste den🤷🏻‍♀️

Skrevet

Oi, det var jammen fælt å ha barnet hjemme en ekstra dag! Det lyyyser av G at det var fælt å gi slipp på egentiden. Og at barnehagen er vanskelig fordi han var jo ikke syk...

Stakkars Pia, nå har gutten tatt sofaen også. Da burde G ha latt P ta senga! P har ikke valgt dette livet. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (7 minutter siden):

Oi, det var jammen fælt å ha barnet hjemme en ekstra dag! Det lyyyser av G at det var fælt å gi slipp på egentiden. Og at barnehagen er vanskelig fordi han var jo ikke syk...

Stakkars Pia, nå har gutten tatt sofaen også. Da burde G ha latt P ta senga! P har ikke valgt dette livet. 

Jeg hadde blitt helt utslitt uten eget soverom.. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Grunnen til at poden fikk Fjordland var at G hadde glemt å ta opp kjøttboller :dåne:

Er klart man glemmer, når det ikke er noe til seg selv...

Må gi Pia litt skryt jeg altså. På den ene bildekarusellen på IG, så står hun og holder barnevogna. Jeg synes hun er så innmari søt der hun står og kikker ut i lufta! 🩷

Men...en ting som begynner å merkes; Nå synes jeg de begge skal slutte å brette ut private detaljer rundt søvnmønster. Mini er ingen baby lenger men har masse personlighet, rutiner og (u)vaner.

(Jeg synes hèlt ærlig at f.eks å vise fjeset i en familie setting er langt mindre problematisk, enn denne detaljerte raljeringa om søvnen. Fra begge de voksne i husstanden.)

Endret av Tradegy
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...