Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker de praksis snuttene til Guro. Gøy å se henne smile og tulle litt. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, G er jo et nytt menneske etter oppstart i jobben!!

Og P...hvorfor styre med buss, hun kan fint gå hjem! Vurderte hun å stå i 40 min å vente????  Latskap..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (På 16.2.2026 den 13.02):

Kan ikke kalle det guro driver med for jobb. Hun burde vært et sted å  fått brukt kroppen sin litt. Ikke fjolle rundt sånn.

Trenger da ikke kritisere ALT. 

Pakke varer er da selvfølgelig en viktig arbeidsoppgave.

• Liker 5
Skrevet

Slapp av nå folkens. Jeg har min mening og dere har deres. Det er lov 😊 

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Slapp av nå folkens. Jeg har min mening og dere har deres. Det er lov 😊 

Forsåvidt sant det, men som i alt annet i livet så må man starte i det små hvis man vil ha varig endring. Tror du motivasjonen hennes øker av å bli kastet ut i blodslit? Jeg har selv hatt arbeidstrening i butikk hvor jeg pakket opp varer og gjorde andrevsmåting, hadde noen sagt til meg at jeg bare fjollet rundt da så hadde jeg blitt både lei meg og forbannet

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (9 timer siden):

Herregud, G er jo et nytt menneske etter oppstart i jobben!!

Og P...hvorfor styre med buss, hun kan fint gå hjem! Vurderte hun å stå i 40 min å vente????  Latskap..

Ja, og en ting fører den andre med seg og skaper gode endringer. Nå skal de legge seg tidligere om kvelden også, tror det var før 23.00, før har de lagt seg etter kl. 24.00.

Er nesten litt imponert🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (15 minutter siden):

Ja, og en ting fører den andre med seg og skaper gode endringer. Nå skal de legge seg tidligere om kvelden også, tror det var før 23.00, før har de lagt seg etter kl. 24.00.

Er nesten litt imponert🤭

Ja, endringer må ha støtte hos G ellers går det ikke. 

Skrevet (endret)

Synes det er flott at Pia tar buss :klappe: Beste måten i møte med angst er å utfordre den.

Dette er hva ivaretakelse handler om. Ulike dager krever ulike tilpasninger. 

Og alt teller når utgangspunktet er som det er :nikke:

Litt "alenetid" vekk fra søstera, (med musikk på ørene), er heller ikke feil :risterpåhodet: 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (3 minutter siden):

Synes det er flott at Pia tar buss :klappe: Beste måten i møte med angst er å utfordre den.

Dette er hva ivaretakelse handler om. Ulike dager krever ulike tilpasninger. 

Og alt teller når utgangspunktet er som det er :nikke:

Litt "alenetid" vekk fra søstera, (med musikk på ørene), er heller ikke feil :risterpåhodet: 

Men hun trenger også å bevege seg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
garfunkel skrev (2 timer siden):

Forsåvidt sant det, men som i alt annet i livet så må man starte i det små hvis man vil ha varig endring. Tror du motivasjonen hennes øker av å bli kastet ut i blodslit? Jeg har selv hatt arbeidstrening i butikk hvor jeg pakket opp varer og gjorde andrevsmåting, hadde noen sagt til meg at jeg bare fjollet rundt da så hadde jeg blitt både lei meg og forbannet

Du skjønte vel kanskje at med fjoller rundt så mener jeg de snuttene hun filmer sammen denne butikken hu er i?? Eller mener du det er en fullverdig praksisjobb, kanskje? Har forøvrig aldri sagt hun skal kastes ut i blodslit heller.. men at hun hadde hatt godt av å være et sted hun må bruke kroppen sin litt , ja det står jeg for. Nå sitter hun på ræva å pakker ordre.

Endret av Miss perfect
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Kløftfrid skrev (58 minutter siden):

Men hun trenger også å bevege seg.

Som hun jo gjør,med mindre hun jobber administrativt. 

Man må bruke et litt realistisk mindset.

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (24 minutter siden):

Du skjønte vel kanskje at med fjoller rundt så mener jeg de snuttene hun filmer sammen denne butikken hu er i?? Eller mener du det er en fullverdig praksisjobb, kanskje? Har forøvrig aldri sagt hun skal kastes ut i blodslit heller.. men at hun hadde hatt godt av å være et sted hun må bruke kroppen sin litt , ja det står jeg for. Nå sitter hun på ræva å pakker ordre.

Men det er jo mye av poenget med at hun er der, de ble enige om at hun skulle hjelpe de med SOME 🙄 da blir det litt videoer.

Synes det er kjempeflott å se Guro i godt humør  i disse videoene jeg da, det er jo dette vi alle har håpet på. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (Akkurat nå):

Men det er jo mye av poenget med at hun er der, de ble enige om at hun skulle hjelpe de med SOME 🙄 da blir det litt videoer.

Synes det er kjempeflott å se Guro i godt humør  i disse videoene jeg da, det er jo dette vi alle har håpet på. 

Ok du tar ikke poenget. Vi lar det være nå.

Skrevet
Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Ok du tar ikke poenget. Vi lar det være nå.

Poenget ditt er jo 

garfunkel skrev (3 minutter siden):

Du skjønte vel kanskje at med fjoller rundt så mener jeg de snuttene hun filmer sammen denne butikken hu er i?? Eller mener du det er en fullverdig praksisjobb, kanskje?

..dette her? Og jeg sier til deg at meningen fra første stund at var ar hun hovedsakelig skulle inn i denne utprøvingen for å hjelpe de med SOME, ikke pakke opp varer eller andre ting. Det sa hun selv. Så jeg synes hun er flink jeg som faktisk gir seg i kast med andre ting også. Takk for diskusjonen ja

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror det er et stykke for Pia å gå hjem.Vet hvor dem bor og hvor jobben er.Mulig det hadde gått fint gå på 40 min.Men da hadde beina svikta totalt😉

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Tror det er et stykke for Pia å gå hjem.Vet hvor dem bor og hvor jobben er.Mulig det hadde gått fint gå på 40 min.Men da hadde beina svikta totalt😉

Har hun fortalt hvor hun jobber denne gangen?

Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Har hun fortalt hvor hun jobber denne gangen?

Mener hun har sagt rygge senteret,men ikke sagt butikk.

Skrevet
Miss perfect skrev (10 timer siden):

Velger du kun å se negativt på alt?
For i mine øyne har det vært bare positivt for henne med praksisen, vil si hun blomstrer til og med! "kollegaer" som har tatt henne godt imot og en Guro, som tilsynelatende, har det bedre med seg selv!😊♥️

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...