*Blåbær* Skrevet søndag kl. 12:45 #3561 Skrevet søndag kl. 12:45 Tradegy skrev (3 timer siden): Hèlt absurd. Det er jo så manipulativ oppførsel. Ikke en gang fødselen får Guro eie. Hadde ikke forundret meg om Pia levde seg så inn i historien at hun gikk innbilsk gravid! Neimen ikke rart jentene føler de har mye å gjøre når "oppvask" og "rydde kjøkkenet" får egne punkt på lista Pia har jo stått på stedet hvil det meste av sitt voksne liv, så hun refererer alltid til hendelser langt tilbake i tid eller overtar for Guro når Guro snakker om seg. 3 1
Petrine12 Skrevet søndag kl. 13:04 #3562 Skrevet søndag kl. 13:04 *Blåbær* skrev (19 minutter siden): Pia har jo stått på stedet hvil det meste av sitt voksne liv, så hun refererer alltid til hendelser langt tilbake i tid eller overtar for Guro når Guro snakker om seg. Ja, ho snakka berre om dei få mnd ho var på skule i England, exen og barndomsminner. 1
Miss perfect Skrevet søndag kl. 14:03 #3563 Skrevet søndag kl. 14:03 Altså når du må skrive liste og huke av for dusjing og å spise nudler... tar faen meg kaka. 4 2
Orillsen7 Skrevet søndag kl. 14:29 #3564 Skrevet søndag kl. 14:29 Litt på siden her…men jeg har sett (og hørt) på noen gamle vlogger fra type 8 år og mer tilbake i tid. Er det meg eller har Guro en helt annen stemme enn det hun har nå? 3 1
NinaLisa Skrevet søndag kl. 14:34 #3565 Skrevet søndag kl. 14:34 Orillsen7 skrev (4 minutter siden): Litt på siden her…men jeg har sett (og hørt) på noen gamle vlogger fra type 8 år og mer tilbake i tid. Er det meg eller har Guro en helt annen stemme enn det hun har nå? Dette har jeg også lagt merke til. Hun har en helt annen stemme. 1 1
jukkapalme Skrevet søndag kl. 16:50 #3566 Skrevet søndag kl. 16:50 Miss perfect skrev (2 timer siden): Altså når du må skrive liste og huke av for dusjing og å spise nudler... tar faen meg kaka. Merkelig å skrive opp dusjing og nudelspising på to do-lista, ja. Men de kuuuunne jo glemt å spise nudler, så viktig å skrive opp Orillsen7 skrev (2 timer siden): Litt på siden her…men jeg har sett (og hørt) på noen gamle vlogger fra type 8 år og mer tilbake i tid. Er det meg eller har Guro en helt annen stemme enn det hun har nå? Jeg har også lagt merke til det. 1 2
Tradegy Skrevet søndag kl. 17:52 #3567 Skrevet søndag kl. 17:52 (endret) Orillsen7 skrev (4 timer siden): Litt på siden her…men jeg har sett (og hørt) på noen gamle vlogger fra type 8 år og mer tilbake i tid. Er det meg eller har Guro en helt annen stemme enn det hun har nå? Tenker det har noe med fettvevet rundt halspartiet å gjøre. Dét kan påvirke stemmekvaliteten. Har lagt merke til samme endring, men trodde det hang sammen med pcos, som G har snakket om. Hadde ikke vært unaturlig om stemmen også ble påvirket. Fikk opp en reel fra acutie, hvor Guro er i praksis. Uvant å se henne i en sånn setting! Gøy Endret søndag kl. 19:05 av Tradegy 3 1
Tradegy Skrevet søndag kl. 17:53 #3568 Skrevet søndag kl. 17:53 jukkapalme skrev (1 time siden): Merkelig å skrive opp dusjing og nudelspising på to do-lista, ja. Men de kuuuunne jo glemt å spise nudler, så viktig å skrive opp Jeg har også lagt merke til det. Det neste blir vel #Huskådrite 2 2
Miss perfect Skrevet søndag kl. 17:57 #3569 Skrevet søndag kl. 17:57 jukkapalme skrev (1 time siden): Merkelig å skrive opp dusjing og nudelspising på to do-lista, ja. Men de kuuuunne jo glemt å spise nudler, så viktig å skrive opp Jeg har også lagt merke til det. Ja gud forby, da hadde det blitt nudel abstinenser sikkert 1
lew Skrevet søndag kl. 18:28 #3570 Skrevet søndag kl. 18:28 Jeg syntes Guro blomstrer litt av filmene fra jobben,hun trenger nok mer sosialt enn hu vil inrømme.Må jo hjelpe på humør og psyke av være litt ute med folk,selv om hu sikkert er glad i sløve hjemme å. 2 4
Anonymus6 Skrevet søndag kl. 18:37 #3571 Skrevet søndag kl. 18:37 Det var rundt slutten av graviditeten til Guro at stemmen hennes endret seg, bare se en video fra når hun forteller at hun er gravid, så fødselshisorien feks. 2
Kløftfrid Skrevet i går, 10:50 #3572 Skrevet i går, 10:50 Jeg skjønner ikke at de greier og orker spise så mye usunt. Det er boller til alle måltider, nudler... altså de vil virkelig ikke prøøøve engang. Og Guro har tydeligvis godt av "jobben" sin. Det er jo bare tik tok filming med venninner basically. Men men, de tvillingene trenger å løsrives fra hverandre! 2 4
Miss perfect Skrevet i går, 12:02 #3573 Skrevet i går, 12:02 Kan ikke kalle det guro driver med for jobb. Hun burde vært et sted å fått brukt kroppen sin litt. Ikke fjolle rundt sånn. 4
Snusmumrikk1 Skrevet 20 timer siden #3574 Skrevet 20 timer siden (endret) Kostholdet der er jo nærmest bare (raske) karbohydrater. Ikke rart de er slitne/trette, uopplagte ++ blir ikke bedre av liiiiite mosjon heller. Sklidd totalt ut det der.. trist syn, egentlig. Endret 20 timer siden av Snusmumrikk1 3 2
Kløftfrid Skrevet 18 timer siden #3575 Skrevet 18 timer siden Og den blåsingen på mat og drikke.... til og med en vaffel fylt med pålegg...troooor ikke den er så varm lenger... 2 2
Tradegy Skrevet 18 timer siden #3576 Skrevet 18 timer siden Blir spennende når de reiser til London, om de husker å ha vondt.... 1 2
Miss perfect Skrevet 17 timer siden #3577 Skrevet 17 timer siden Tradegy skrev (34 minutter siden): Blir spennende når de reiser til London, om de husker å ha vondt.... Nææh, går rett i glemmeboka en ukes tid 1 4
Iso1 Skrevet 14 timer siden #3578 Skrevet 14 timer siden Miss perfect skrev (10 timer siden): Kan ikke kalle det guro driver med for jobb. Hun burde vært et sted å fått brukt kroppen sin litt. Ikke fjolle rundt sånn. Er vel jobb det der vel? Pakke bestillinger som kunder bestiller er jo en arbeidsoppgave. Hun er da ute av leiligheten og gjør noe! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå