Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tradegy skrev (44 minutter siden):

Piashow mao. Sier det samme; ellers takk. Best for den mentale helsen å styre unna :knegg:

Ja, det blir garantert fullstendig overkjøring . Sånn orker ikke jeg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for at verten/programlederen er god på styre samtalen slik at G også slipper til. Men det spørs vel, prinsesse Phia tar nok over. 

• Nyttig 3
Skrevet

Herregud til klaging. Ja, det er vinter og det er kaldt. Men den "tjukke" jakka er ikke tjukk. Og det skal ikke mye under 0 grader før disse to knapt greier å komme seg ut og inn av bilen. Og vi har VONDT! Og håret ser jo sååå vilt ut når man nettopp har stått opp (heller ikke uvanlig).

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Neste uke skal Pia anbefale diverse kiosklitteratur👍

Og den grønne prikkekjolesaken til Pia, måtte Guro også kjøpe...

Og den der gjestepodcasten... de er vel ikke de mest interessante å høre på når det gjelder det temaet. Lite selvinnsikt, offerrolle og kun "teori" og ikke så mye praksis. De deler lite av det som faktisk hadde vært "lærerikt" med tanke på et sånt tema. Og så har vi jo Pia, som vet alt om alle, tror hun. Og bare MÅ si det når det kommer flygende ned i hodet på henne...

Endret av Kløftfrid
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Kløftfrid skrev (46 minutter siden):

Herregud til klaging. Ja, det er vinter og det er kaldt. Men den "tjukke" jakka er ikke tjukk. Og det skal ikke mye under 0 grader før disse to knapt greier å komme seg ut og inn av bilen. Og vi har VONDT! Og håret ser jo sååå vilt ut når man nettopp har stått opp (heller ikke uvanlig).

Haha ja jeg har også merket meg den "tjukke" jakka, den er jo kjempe tynn😅

Og mye vondt i beina nå som det var jobbe dag. Så vondt etter P kom hjem fra jobb, men klarte å både filme matlagingsvideo og dra ut og snakke med damen som har podcasten. Dette henger jo ikke på greip.

• Nyttig 4
Skrevet

Hehe.. dagen etter hun fikk spm om hun hadde slutta med koreansk hudpleie , er guro på plass på badet med annonsevideo og hudpleierutina 😂

• Liker 2
Skrevet

disse sminkevideoene, hun sminker seg jo helt likt hver gang? gullskimret øyeskygge og røde lepper. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis bestemor Skogmus har slekt i Moss, må det være 2x bestemor Innomhus :fnise:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
tyggis skrev (4 timer siden):

disse sminkevideoene, hun sminker seg jo helt likt hver gang? gullskimret øyeskygge og røde lepper. 

Ja skjønner ikke helt sminkestilen hennes, svært få kler så mye på både øyne OG munn (kan fort se ut som "teatersminke"), selv til fest kan det bli for mye når fargene i tillegg ikke harmonerer.

Skulle gjerne sett Guro i litt mer naturlig sminke/naturlige toner som matcher😊

• Liker 4
Skrevet
*Blåbær* skrev (4 timer siden):

Ja skjønner ikke helt sminkestilen hennes, svært få kler så mye på både øyne OG munn (kan fort se ut som "teatersminke"), selv til fest kan det bli for mye når fargene i tillegg ikke harmonerer.

Hun har altfor lys foundation, så alt blir så hardt på henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (14 minutter siden):

Hun har altfor lys foundation, så alt blir så hardt på henne. 

Hun er jo likblek og med knallrød lepper. Det er noe unaturlig over det.

• Nyttig 1
Skrevet
NinaLisa skrev (27 minutter siden):

Hun er jo likblek og med knallrød lepper. Det er noe unaturlig over det.

Ja merkelig at hun ikke ser dette selv

• Liker 1
Skrevet

Hun ser jo ut som et lik med den sminken 😳

• Liker 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (6 timer siden):

Jeg fikk assosiasjoner til bildet nedenunder da jeg så den sminken. Mange av disse damene er jo helt kritthvite i ansiktet med knallrød leppestift.

IMG_7870.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

G var veldig interessert i visningene som Isabel Raad var på i Dubai. Jeg skjønner ikke helt linken der. Og all den matlaginga i pysj og morgenkåpe...

Punkta på "to do"-lista er jo bare vas: "dusj", "spise nudler"....

• Liker 1
Skrevet

Spent på bursdagsfeiringa til M 🫢 i dag måtte Pia bryte inn og diskutere når vatnet gjekk til og med 🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...