Miss perfect Skrevet 6. februar #3501 Skrevet 6. februar juma699 skrev (28 minutter siden): Fine usminkede damer, men kjøper de ikke mye sminke og hudpleieprodukter? 🤔 De har overflod så det holder! Når en ting går tåååmm , så går det helt fiiint for der er det jammen meg en ny krukke gitt. 2
Tilia77 Skrevet 8. februar #3502 Skrevet 8. februar Jeg så litt på Guros direktesending lørdag. Har bare lyst å si at jeg synes svaret til Guro da hun ble spurt om hvordan hun ville reagert om P fikk seg ny kjæreste var så positivt. Hun ville bare bli glad om han fikk seg en kjæreste, fordi han fortjener å være lykkelig og at noen er glad i ham. Synes det var så flott å høre. Det er nok av ekser som snakker negativt om hverandre og som ikke vil hverandre vel. 1 1
Miss perfect Skrevet 8. februar #3503 Skrevet 8. februar Tilia77 skrev (1 time siden): Jeg så litt på Guros direktesending lørdag. Har bare lyst å si at jeg synes svaret til Guro da hun ble spurt om hvordan hun ville reagert om P fikk seg ny kjæreste var så positivt. Hun ville bare bli glad om han fikk seg en kjæreste, fordi han fortjener å være lykkelig og at noen er glad i ham. Synes det var så flott å høre. Det er nok av ekser som snakker negativt om hverandre og som ikke vil hverandre vel. Unnskyld meg, men hva skulle hun egt svart?
Tilia77 Skrevet 8. februar #3504 Skrevet 8. februar Miss perfect skrev (2 timer siden): Unnskyld meg, men hva skulle hun egt svart? Du har jo kanskje litt rett i dette- hva skulle hun svart? Men hun kunne faktisk latt være å svare på det- ikke nevnt spørsmålet en gang- slik hun gjorde med andre spørsmål hun fikk.
Tradegy Skrevet 9. februar #3505 Skrevet 9. februar Miss perfect skrev (14 timer siden): Unnskyld meg, men hva skulle hun egt svart? Dette. Det er veldig lett å si før det skjer. Hun må gjerne overraske, men det tror jeg nada på. Ikke fordi G er noe dårlig menneske, men slik hun setter jorda i bevegelse om noe(n) går i mot henne, så er hun rett og slett ikke nok robust til å inneha den type fatning.... Det rare med disse er dog at det kan hende det blir vel så heavy for søstera som er i overkant investert generelt... 1 1
Miss perfect Skrevet 9. februar #3506 Skrevet 9. februar Tradegy skrev (28 minutter siden): Dette. Det er veldig lett å si før det skjer. Hun må gjerne overraske, men det tror jeg nada på. Ikke fordi G er noe dårlig menneske, men slik hun setter jorda i bevegelse om noe(n) går i mot henne, så er hun rett og slett ikke nok robust til å inneha den type fatning.... Det rare med disse er dog at det kan hende det blir vel så heavy for søstera som er i overkant investert generelt... Ikke sant.. Må også si at det er veldig fascinerende at de må være 2 stk for å steke et bittelite belgisk vaffel hjerte. 2
Kløftfrid Skrevet 9. februar #3507 Skrevet 9. februar Ai ai ai, det er mye usunt som går ned! Kan ikke skjønne at de ikke vil ta tak i dette! 3
Mickan Skrevet 10. februar #3508 Skrevet 10. februar Ny arbeidstid på G. Fra 13-15 til 11.30-13.30. Relatert til P’s arbeidstider mon tro? 🤔 1 3
Miss perfect Skrevet 10. februar #3509 Skrevet 10. februar Mickan skrev (2 timer siden): Ny arbeidstid på G. Fra 13-15 til 11.30-13.30. Relatert til P’s arbeidstider mon tro? 🤔 Garantert. Hun både kjørte og henta pia på jobb så. Fader meg helt utrolig 😂 3
*Blåbær* Skrevet 10. februar #3510 Skrevet 10. februar Mickan skrev (2 timer siden): Ny arbeidstid på G. Fra 13-15 til 11.30-13.30. Relatert til P’s arbeidstider mon tro? 🤔 I dag skulle G jobbe fra 11.00-13.00, men siden hun skulle kjøre P til jobben kl. 10.00 spurte hun sjefen om å få komme fra 10.30-12.30 isteden, og det var selvfølgelig heeelt greit. Hun skal også omøblere på rommet til sønnen og flytte sengen ut fra veggen da han pleier å dunke i veggen når han våkner, G lar han holde på med det, "for det er ikke noe vits å dra han opp med en gang han våkner"... 1
*Blåbær* Skrevet 10. februar #3511 Skrevet 10. februar Mickan skrev (2 timer siden): Ny arbeidstid på G. Fra 13-15 til 11.30-13.30. Relatert til P’s arbeidstider mon tro? 🤔 Så da har hun endret tiden fra 13.00-15.00 til 11.00-13.00 til 10.30-12.30
Kløftfrid Skrevet 10. februar #3512 Skrevet 10. februar *Blåbær* skrev (2 minutter siden): Så da har hun endret tiden fra 13.00-15.00 til 11.00-13.00 til 10.30-12.30 Men skulle hun ikke prøve 3 timer denne uken hun ikke hadde barnet? Altså det sier mye om hvilken dassejobb hun skal utføre om ALT er greit. Vi så jo at hun sto og prøvde klær! Og dultet litt borti kleshengerene mens de andre vasket...... 5
*Blåbær* Skrevet 10. februar #3513 Skrevet 10. februar Kløftfrid skrev (Akkurat nå): Men skulle hun ikke prøve 3 timer denne uken hun ikke hadde barnet? Altså det sier mye om hvilken dassejobb hun skal utføre om ALT er greit. Vi så jo at hun sto og prøvde klær! Og dultet litt borti kleshengerene mens de andre vasket...... Ja dette fremstår ikke som en reell jobb, men en som er konstruert for at G skal komme seg opp og ut av huset. 1 1
Kløftfrid Skrevet 10. februar #3514 Skrevet 10. februar *Blåbær* skrev (7 minutter siden): I dag skulle G jobbe fra 11.00-13.00, men siden hun skulle kjøre P til jobben kl. 10.00 spurte hun sjefen om å få komme fra 10.30-12.30 isteden, og det var selvfølgelig heeelt greit. Hun skal også omøblere på rommet til sønnen og flytte sengen ut fra veggen da han pleier å dunke i veggen når han våkner, G lar han holde på med det, "for det er ikke noe vits å dra han opp med en gang han våkner"... Men burde ikke gutten snart få lov til å komme opp fra sengen selv? Jeg skjønner at sprinkelseng er enkelt for tvillingene...men de vurderer heller å flytte sprinkelsengen fremfor å gi han litt frihet. Han sov vel i vanlig seng i fjor sommer (hytta i Sverige) og det gikk helt fint. Så sprinkelseng er kun for å slippe å ha han springende rundt. 2 1
*Blåbær* Skrevet 10. februar #3515 Skrevet 10. februar Kløftfrid skrev (3 minutter siden): Men skulle hun ikke prøve 3 timer denne uken hun ikke hadde barnet? Altså det sier mye om hvilken dassejobb hun skal utføre om ALT er greit. Vi så jo at hun sto og prøvde klær! Og dultet litt borti kleshengerene mens de andre vasket...... Har ikke fått med meg om hun skulle øke tiden eller ikke, orker ikke se på alt...
Kløftfrid Skrevet 10. februar #3516 Skrevet 10. februar *Blåbær* skrev (Akkurat nå): Har ikke fått med meg om hun skulle øke tiden eller ikke, orker ikke se på alt... Jo, hun sa det sist uke. Veilederen hadde egentlig foreslått det om to uker, men hun hadde "insistert" på å starte opp denne uken fordi hadde hun ikke barnet. 1
Petrine12 Skrevet 10. februar #3517 Skrevet 10. februar Ser fleire med autistiske barn har spesielle seng og rom til barnet. Såg ei på tiktok som måtte låse barnet på rommet for han kunne springe ut midt på natta feks. Låse opp dører og skap og finne kniv etc. Må vere veldig utfordrande å ha det slik 😔 Eg er litt forvirra over kor lite stabilt det måten å bu på for han er. Han kjem ikkje til å like å dele rom med klesskap og bod og alt anna på jord. Det skal jo vere hand fristed. Koble ut etc… 1
Miss perfect Skrevet 10. februar #3518 Skrevet 10. februar Når sant skal sies, så sier hun i videoen at hun fikk jobbe fra 10:30-13:30.. men det er fortsatt tilpasset når pia begynte på jobb og når møtet var over. Så ja.. Det er nok en veldig lett " jobb" for Guro dette ja. Hun hjelper de litt med sosiale medier og har jammen tid til å filme til vloggen også når hun er på sin såkalte jobb. 1
*Blåbær* Skrevet 10. februar #3519 Skrevet 10. februar Petrine12 skrev (3 timer siden): Ser fleire med autistiske barn har spesielle seng og rom til barnet. Såg ei på tiktok som måtte låse barnet på rommet for han kunne springe ut midt på natta feks. Låse opp dører og skap og finne kniv etc. Må vere veldig utfordrande å ha det slik 😔 Eg er litt forvirra over kor lite stabilt det måten å bu på for han er. Han kjem ikkje til å like å dele rom med klesskap og bod og alt anna på jord. Det skal jo vere hand fristed. Koble ut etc… Ja, det kan være veldig utfordrende med barn med autisme. Kleskapet skal hun flytte inn til sitt rom og sette inn større seng til sønnen snart. Han er 5 år denne måneden og sover i sprinkelseng. Det er ikke normalt og sengen må være alt for liten for han med mindre gutten er liten for alderen. Men regner med hun har fått råd rundt dette av fagpersoner rundt dem. G snakker lite om utfordringer ved å ha et barn med barneautisme. Lurer på hva hun tenker om at han kanskje ikke skal gå på normal skole, at mange med autisme kan begynne å utagere i puberteten, at han kanskje aldri vil få et tilstrekkelig godt talespråk eller være i jobb, at han kanskje vil være "barn" hele livet og trenge hjelp livet ut. 1
Miss perfect Skrevet 11. februar #3520 Skrevet 11. februar Er det normalt å kjøpe valentines gave til moren sin? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå