Kløftfrid Skrevet 9 timer siden #3461 Skrevet 9 timer siden "Selv om jeg har mye vondt, så stopper ikke mye av ansvaret mitt"???? Og det er å handle inn mat og levere ting hos Petter?? Seriøst.....ingenting av det der hadde bråhast, og jo MYE av ansvaret stopper opp daglig. Man kan ikke sitte å lire av seg sånt vissvass som 40 år gammel småbarnsmamma! Begynte P og G samtidig på jobb på mandag? Begge begynte 13? Da har vi svaret der. G kunne tilbydd seg å komme tirsdag, onsdag eller torsdag! Skal andre være fleksible med henne, så MÅ hun være fleksibel tilbake... 4 2
Kløftfrid Skrevet 9 timer siden #3462 Skrevet 9 timer siden Tradegy skrev (4 minutter siden): Så et bilde fra bussen på IG sin historiefunksjon, så det er jeg temmelig sikker på Bussen? Wow😁 1
Tradegy Skrevet 8 timer siden #3463 Skrevet 8 timer siden Kløftfrid skrev (30 minutter siden): "Selv om jeg har mye vondt, så stopper ikke mye av ansvaret mitt"???? Og det er å handle inn mat og levere ting hos Petter?? Seriøst.....ingenting av det der hadde bråhast, og jo MYE av ansvaret stopper opp daglig. Man kan ikke sitte å lire av seg sånt vissvass som 40 år gammel småbarnsmamma! Begynte P og G samtidig på jobb på mandag? Begge begynte 13? Da har vi svaret der. G kunne tilbydd seg å komme tirsdag, onsdag eller torsdag! Skal andre være fleksible med henne, så MÅ hun være fleksibel tilbake... Snakk om motsigelse. Selv kaster hun inn håndkle av snø eller smerte/feil prioritering. Mens sønnen sendes i bhg, (nærmest) koste hva det koste vil. Dét er spesielt. 3 5
jukkapalme Skrevet 8 timer siden #3464 Skrevet 8 timer siden Tradegy skrev (15 minutter siden): Snakk om motsigelse. Selv kaster hun inn håndkle av snø eller smerte/feil prioritering. Mens sønnen sendes i bhg, (nærmest) koste hva det koste vil. Dét er spesielt. Ja, han må i barnehagen, selv etter en søvnløs natt for at ho mor skal filme og sove. Skal høy feber eller omgangssyke til før han holdes hjemme. Jeg tviler ikke på at hun er en god mor, men dette er veldig spesielt, ja. Jeg hadde ikke hatt hjerte til å sende et barn som ikke hadde sovet hele natten i barnehagen om jeg selv var hjemmeværende. 6 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 8 timer siden #3465 Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, han må i barnehagen, selv etter en søvnløs natt for at ho mor skal filme og sove. Skal høy feber eller omgangssyke til før han holdes hjemme. Jeg tviler ikke på at hun er en god mor, men dette er veldig spesielt, ja. Jeg hadde ikke hatt hjerte til å sende et barn som ikke hadde sovet hele natten i barnehagen om jeg selv var hjemmeværende. hadde forstått det om hun hadde jobb, men virker nesten som at hun sender han uansett så hun får slappe av, når det oftest ender opp med at hun uansett må hente han igjen? uffameg:/ 4
lew Skrevet 8 timer siden #3466 Skrevet 8 timer siden Folk har barn og full jobb og greier handle.Vis man har såå ekstreme smerter hadde man kansje ikke orka handle heller.Ville bare dratt hjem jeg da. 1 2
Miss perfect Skrevet 8 timer siden #3467 Skrevet 8 timer siden (endret) lew skrev (7 minutter siden): Folk har barn og full jobb og greier handle.Vis man har såå ekstreme smerter hadde man kansje ikke orka handle heller.Ville bare dratt hjem jeg da. Guro kunne løst dette på en annen måte. Istedenfor å stå opp å kjøre pia på jobb, hente ting hos P, kjøre innom forskjellige butikker, så kunne hun blitt i senga å slappet av siden hun hadde så mye smerter. Ting hos P kunne hun henta på vei til bhg! Jeezes altså. Pia kunne handlet. Endret 8 timer siden av Miss perfect 1 2
Eva-Lena Skrevet 7 timer siden #3468 Skrevet 7 timer siden Kløftfrid skrev (1 time siden): Bussen? Wow😁 Guro var vel så smertepreget, tungpustet og ikke minst trøtt at hun måtte sove og hvile ut. Hun har tross alt kjørt sønnen i bhg på morgenen og det er hinsides krevende og utmattende, så da må det hviles. Derav bussen på Pia.
jukkapalme Skrevet 7 timer siden #3469 Skrevet 7 timer siden Eva-Lena skrev (5 minutter siden): Guro var vel så smertepreget, tungpustet og ikke minst trøtt at hun måtte sove og hvile ut. Hun har tross alt kjørt sønnen i bhg på morgenen og det er hinsides krevende og utmattende, så da må det hviles. Derav bussen på Pia. Er bra Pia jobber med bussangsten sin. Hun tok jo bussen hjem fra neglesalongen også, mener jeg? Syns Pia virker mer villig til å jobbe med seg selv enn Guro. Tror egentlig ikke det er så bra for henne at de bor sammen. Tror heller ikke kostholdet hennes hadde sklidd ut like mye om de ikke bodde sammen. De lager jo kosemat, nudler osv hele tiden og beveger seg lite. Er trist å se hvordan det har sklidd ut for begge to, jeg liker dem veldig godt selv om jeg stusser på mye av det de gjør og prioriterer. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå