Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg blir gal av podcasten, pia snakker og avbryter på innpust og utpust, stakkars guro får jo ikke frem en hel setning før pia begynner å stamme og avbryte over henne??

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart de føler seg truffet av hva som blir skrevet til dem. Hadde det ikke vært noe i det, så hadde de vel bare latt det gå. Eller hva?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (47 minutter siden):

Av og til kjennes det som om Pia har så ansvarsfølelse for mini at hun nyter litt å "leke"  mamma. Hun var jo på sett og vis en symbolsk sisterwife i sin tid :sjenert:

Helt riktig. Pia vil aldri få barn selv, så hun utnytter denne muligheten med Guro sin sønn til det fulle. Hun er på mange måter mer mor enn Guro jo!

• Liker 3
Skrevet
Tradegy skrev (2 timer siden):

Ligge i midd & hudrester i stua hvor alle oppholder seg tilnærmet døgnet rundt, er kjempehygenisk. Og særlig når pysjen er mer på enn av i tillegg :fnise:

Man ser jo hvordan en overmadrass blir seende ut.Eller puter og dyner som blir gule.Det må jo vaskes innemellom.Hygienen er ikke helt på topp hos dem heller tror jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (2 timer siden):

Av og til kjennes det som om Pia har så ansvarsfølelse for mini at hun nyter litt å "leke"  mamma. Hun var jo på sett og vis en symbolsk sisterwife i sin tid :sjenert:

Husker Guro viste fram petter,da satt Pia og Guro i vær sin armkrok hos Petter😅😅Fikk det bilde i hodet igjen når du sa sisterwife🤣🤣

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
lew skrev (11 minutter siden):

Husker Guro viste fram petter,da satt Pia og Guro i vær sin armkrok hos Petter😅😅Fikk det bilde i hodet igjen når du sa sisterwife🤣🤣

Petter kalte Guro for ett sexy dyr😅😅

• Liker 4
Skrevet
Eva-Lena skrev (8 timer siden):

Sovesofa er jo kjempemye jobb for de når bare å ta ut av oppvaskmaskinen er noe Guro håper å få gjort i løpet av en dag. Til info så fikk hun ikke gjort det før dagen etter.

Dagens starter med at sønnen sov til nesten 7.30 og det var godt.

Dagens tar også for seg  enn lang bønn fra Guro om å ikke shame henne fordi hun var hjemme fra jobb på Mandag. Hun timet butikken og Petter med at hun kunne kjøre Pia på jobb samtidig siden Guro skulle samme veien. 

Hun har egne avtaler med praksisplassen og de møtte henne med bare gode ord da hun ikke kom på jobb. Så siden vi ikke vet hva som feiler henne og heller ikke vet avtalen med jobber er, så skal vi ikke bry oss.

Ellers fikk vi litt info om morgenkåpen til Pia. Hun følte det var kjempelenge siden hun hadde brukt den. De skulle se noe på TV og tydeligvis hadde Guro sovet litt på formiddagen.

Det ble fiskesuppe til middag og den var god. De trikset litt med oppskriften fra Matprat. Sønnen fikk fiskeboller.

Guro måtte lete etter klinkekuler som sønnen mest sannsynlig hadde lekt med på badet. Hun sa hun skulle vaske gulvet på badet samtidig som hun lette etter de, men om det ble gjort vites ikke. Kan jo hende letingen ble for meget.

Tjoho og woop woop

Takk for oppsummering 😄 

Jeg kommer til å fortsette med shaming'en, så lenge de ikke innser hva de gjør feil 😄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eggedoris skrev (41 minutter siden):

Petter kalte Guro for ett sexy dyr😅😅

🤣 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

I dagens vlogg så snakker Guro om kommentarer hun har fått på at hun var syk forleden- hvor er det hun/de får disse kommentarene? Er det på privaten eller leser de her på KG?

Jeg synes av og til at Pia prøver å vise seg fra en bedre side enn Guro. F.eks hun viser og snakker mer om sønnen til Guro enn det Guro gjør selv. Alltid vise at hun sier muntert hadet til han om morgenen med slengsuss og det hele. Virker som Guro vil holde det mer privat- altså forholdet mellom seg og sønnen, noe jeg forstår godt. 

Og hvorfor skal Pia alltid vise en sovende Guro? Jeg hadde ikke likt at jeg ble filmet i en slik situasjon. Helt greit at de sier at de har tatt seg en lur men trenger ikke filme det. 

• Liker 3
Skrevet
Orillsen7 skrev (11 minutter siden):

I dagens vlogg så snakker Guro om kommentarer hun har fått på at hun var syk forleden- hvor er det hun/de får disse kommentarene? Er det på privaten eller leser de her på KG?

Jeg synes av og til at Pia prøver å vise seg fra en bedre side enn Guro. F.eks hun viser og snakker mer om sønnen til Guro enn det Guro gjør selv. Alltid vise at hun sier muntert hadet til han om morgenen med slengsuss og det hele. Virker som Guro vil holde det mer privat- altså forholdet mellom seg og sønnen, noe jeg forstår godt. 

Og hvorfor skal Pia alltid vise en sovende Guro? Jeg hadde ikke likt at jeg ble filmet i en slik situasjon. Helt greit at de sier at de har tatt seg en lur men trenger ikke filme det. 

Kommentarene kommer stort sett på YouTube. B.l.a av meg. 

Men de leser nok her på Kg også 😊 De vil bare ikke innrømme det 😂 

• Liker 5
Skrevet

Skjømner heller ikke di bildene der Guro sover med munn åpen.Er ikke pent.Men hu godkjenner vel.

• Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (4 timer siden):

Klart de føler seg truffet av hva som blir skrevet til dem. Hadde det ikke vært noe i det, så hadde de vel bare latt det gå. Eller hva?

Definitivt. Og det er en grunn til at det er Guro som "tar samtalen". Samtidig som hun sier at "det gjelder noen få", så merker man hun er skikkelig forbanna. Fordi hun vet at folk har et poeng.

(Jeg lo godt av "smertepolitiet" som hun kalte det... 🤫)

• Liker 1
Skrevet

Den praksisplassen er jo bare kos, men likevel blir det for mye å be om at hun møter opp. Tungpustet er hun alltid, så at hun dro fram smerte og pust er noe nytt. Hun er altfor vant med at hun må kjenne etter. Og det er derfor det er såååå irriterende når de drar frem at Guro må bli flinkere å si i fra!!! Er det noen som sier i fra så er det Guro. Hun var jo ikke med på noe av felles familieting etter barnet ble født. Petter reiste alene på alt. 

Ja, uhygiensk, ja... de pirker seg mye i ansiktet og Pia snyter seg ofte på genserermet. Tenker også på de lange neglene og matlaging...

Likte veldig godt referatet fra dagens vlogg lenger opp her. Kan vi ha sånn hver dag?😁

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Kløftfrid skrev (16 minutter siden):

Den praksisplassen er jo bare kos, men likevel blir det for mye å be om at hun møter opp. Tungpustet er hun alltid, så at hun dro fram smerte og pust er noe nytt. Hun er altfor vant med at hun må kjenne etter. Og det er derfor det er såååå irriterende når de drar frem at Guro må bli flinkere å si i fra!!! Er det noen som sier i fra så er det Guro. Hun var jo ikke med på noe av felles familieting etter barnet ble født. Petter reiste alene på alt. 

Ja, uhygiensk, ja... de pirker seg mye i ansiktet og Pia snyter seg ofte på genserermet. Tenker også på de lange neglene og matlaging...

Likte veldig godt referatet fra dagens vlogg lenger opp her. Kan vi ha sånn hver dag?😁

Uff ja den snytinga i genseren hadde jeg nesten glemt.Sånn 3åringer gjør,som ikke vet hvor di skal gjøre av snørret😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Definitivt. Og det er en grunn til at det er Guro som "tar samtalen". Samtidig som hun sier at "det gjelder noen få", så merker man hun er skikkelig forbanna. Fordi hun vet at folk har et poeng.

(Jeg lo godt av "smertepolitiet" som hun kalte det... 🤫)

Jada, hun vet GODT at folk har et poeng. Men, sannheten svir.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mickan skrev (2 minutter siden):

Tror dere Pia kom seg på jobb i dag da? 😅

Det tror jeg. Hun gledet seg jo veldig og hun virker mye mer entusiastisk til jobb enn Guro. Mer spent på om Guro kommer seg på jobb i morgen… Hun skulle jobbe i morgen, tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Føler på meg at i morgen blir en smertefull dag. Tenk så smertefullt det er å måtte reise til Sarp, og så har Pia fri!!!!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Mickan skrev (53 minutter siden):

Tror dere Pia kom seg på jobb i dag da? 😅

Så et bilde fra bussen på IG sin historiefunksjon, så det er jeg temmelig sikker på :nikke:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (25 minutter siden):

Føler på meg at i morgen blir en smertefull dag. Tenk så smertefullt det er å måtte reise til Sarp, og så har Pia fri!!!!

Ja gud, klarer hun å være borte 2t? Sorry altså, men ja..

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...