Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 15:36 #3401 Skrevet onsdag kl. 15:36 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Mini sover der når han er der annenhver uke. Sover Pia der de andre ukene? Håper for hennes del det.
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 15:38 #3402 Skrevet onsdag kl. 15:38 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Sover Pia der de andre ukene? Håper for hennes del det. Nei det gjør hun ikke. Derfor jeg skrev at de bør få inn en stor seng sånn at hun kan sove der når mini er hos far. 3
Miss_Sunshine* Skrevet onsdag kl. 16:03 #3403 Skrevet onsdag kl. 16:03 Eva-Lena skrev (19 minutter siden): Jeg lurer på om BV har vært inne i bildet noen gang. Greit at Mikkel har voksne rundt seg, men det virker ikke som de finner på så mye med han. Bhg mesteparten av dagen og resten innendørs. Stakkars Mikkel. Hvor mange år er Mikkel? Det tror jeg ikke, men om de hadde vært involvert, så hadde vi nok ikke fått vite noe om det. Tviler på at bv hadde blandet seg inn bare pga. manglende aktivitet på fritiden, og så lenge Guro bor sammen med Pia får de det til å gå rundt på et vis. Hadde vært mye mer bekymret for gutten om Guro hadde vært alene med ham. Han fyller fem i løpet av februar om jeg ikke husker feil. 1 1
Zidji Skrevet onsdag kl. 16:07 #3404 Skrevet onsdag kl. 16:07 Eva-Lena skrev (30 minutter siden): Jeg lurer på om BV har vært inne i bildet noen gang. Greit at Mikkel har voksne rundt seg, men det virker ikke som de finner på så mye med han. Bhg mesteparten av dagen og resten innendørs. Stakkars Mikkel. Hvor mange år er Mikkel? Obs obs; moderator kommer og rydder i tråden dersom gutten sitt navn blir skrevet. Fint viss du kan redigere det bort så vi slipper mer mas fra de. 1 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 16:12 #3405 Skrevet onsdag kl. 16:12 Zidji skrev (3 minutter siden): Obs obs; moderator kommer og rydder i tråden dersom gutten sitt navn blir skrevet. Fint viss du kan redigere det bort så vi slipper mer mas fra de. Endret det, men det står jo i sitatet. Jaja, nå vet jeg alderen da 😊
Ulrikke Skrevet onsdag kl. 16:12 #3406 Skrevet onsdag kl. 16:12 Jeg skjønner ikke at ikke Guro deler rom med sønnen og at Pia får eget soverom. Skal man bo sammen sånn og den ene har barn er det det eneste logiske i mitt hode. Jeg har ikke fulgt med så lenge og har ikke visst at de har mer enn ett soverom, så jeg trodde at Guro og sønnen sov på samme rom og Pia i stua.... Men hvis de har et soverom til er det jo fullstendig hinsides at Pia skal sove på sofaen.... 6 2
Tradegy Skrevet onsdag kl. 16:17 #3407 Skrevet onsdag kl. 16:17 (endret) Endret onsdag kl. 16:17 av Tradegy
Zidji Skrevet onsdag kl. 16:20 #3408 Skrevet onsdag kl. 16:20 Eva-Lena skrev (8 minutter siden): Endret det, men det står jo i sitatet. Jaja, nå vet jeg alderen da 😊 Ah faen, tenkte ikke på siteringen 🤣😅
lew Skrevet onsdag kl. 16:52 #3409 Skrevet onsdag kl. 16:52 Pia var jo nesten Petters andre kone.Virka nesten som han var gift med dem begge.Husker jeg syntes det ble litt mye Pia der hjemme.Hun var jo med på det meste. 2
Petrine12 Skrevet onsdag kl. 17:07 #3410 Skrevet onsdag kl. 17:07 Guro vil ikkje sove på same rom som sonen. Ho er redd for å vekke han og ho får ikkje sove…. 1 2
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 20:08 #3411 Skrevet onsdag kl. 20:08 Pia sier hun sov på sofaen før Guro og mini flytta inn.. er det sant? Mener da virkelig å huske hun sov i senga si da.. Trives godt med sofaen nå da selvfølgelig..
lew Skrevet onsdag kl. 20:11 #3412 Skrevet onsdag kl. 20:11 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Pia sier hun sov på sofaen før Guro og mini flytta inn.. er det sant? Mener da virkelig å huske hun sov i senga si da.. Trives godt med sofaen nå da selvfølgelig.. Mener hun sov i senga si.
Kvinneforkjemper1 Skrevet onsdag kl. 20:12 #3413 Skrevet onsdag kl. 20:12 hvorfor har de ikke en sovesofa!!!!? 1 1
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 20:12 #3414 Skrevet onsdag kl. 20:12 lew skrev (Akkurat nå): Mener hun sov i senga si. Ja det er jeg ganske sikker på og. Hvorfor lyve om dette, pia? 3
Tradegy Skrevet onsdag kl. 20:17 #3415 Skrevet onsdag kl. 20:17 Miss perfect skrev (8 minutter siden): Pia sier hun sov på sofaen før Guro og mini flytta inn.. er det sant? Mener da virkelig å huske hun sov i senga si da.. Trives godt med sofaen nå da selvfølgelig.. Kan jo hende hun aldri kom seg i seng pga alle matvideoene på youtube 1
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 20:24 #3416 Skrevet onsdag kl. 20:24 Tradegy skrev (6 minutter siden): Kan jo hende hun aldri kom seg i seng pga alle matvideoene på youtube Godt poeng 😂 1
lew Skrevet onsdag kl. 20:24 #3417 Skrevet onsdag kl. 20:24 Tradegy skrev (6 minutter siden): Kan jo hende hun aldri kom seg i seng pga alle matvideoene på youtube Hehe😅😅Garantert,bare sovna foran yt.🙊
lew Skrevet onsdag kl. 20:26 #3418 Skrevet onsdag kl. 20:26 Miss perfect skrev (12 minutter siden): Ja det er jeg ganske sikker på og. Hvorfor lyve om dette, pia? Sikkert for at det skal virke som det er greit og sove på sofaen.For alt av tips,råd og kritikk dem får svarer dem alltid,vi liker det sånn🙉
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 20:33 #3419 Skrevet onsdag kl. 20:33 lew skrev (6 minutter siden): Sikkert for at det skal virke som det er greit og sove på sofaen.For alt av tips,råd og kritikk dem får svarer dem alltid,vi liker det sånn🙉 Ja det er sant.. 1
garfunkel Skrevet onsdag kl. 20:40 #3420 Skrevet onsdag kl. 20:40 Guro sa i en nylig live at planen et at Pia skal kunne sove på et av rommene etterhvert når sønnen får ny seng. Vil tro de drøyer med ny seng fordi de gruer seg til han får seng hvor han faktisk kommer seg ut av. Han skulle få ny madrass til bursdagen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå