Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (5 timer siden):

hvilket rom avsluttet P 21 jan vloggen i??? ser jo ut som et hoarder house. 

Soverommet til Guro

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (2 timer siden):

Soverommet til Guro

Ikke rart hun ikke får sove. Soverommet er det rommet i huset ekspertene anbefaler å ha ryddig og oversiktelig nettopp pga søvn og det å finne roen. Sier man noe til de om dette så vet jeg allerede svaret; sånn må det bare bli for de har ikke plass. Og å flytte til noe større er uaktuelt.

Å bo sammen er det beste i verden påstår de, men de isolerer seg og mister kontakten med vennene sine. Det er lett å se om man følger litt med og ser hvor ofte der avlyses og ting ikke blir noe av. Ingen vil delta i tvillingenes blogmassirkus heller lenger, utenom moren. Og moren er også så og si den eneste som kommer på besøk. Synes det er trist at de ikke innser dette. Det er fint at de kommer godt overens som søsken, men å være så tette som de er nå er virkelig ikke bra for noen av de.

Endret av garfunkel
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva ligger bak å hamstre sminke og kun bruke det i noen få sminkevideoer og når man skal på ferie? Spesielt når man burde prioritere med tanke på økonomi? Og hva er det med å ha Isabel Raad og "polyestergjengen" som mer eller mindre forbilder? Det er liksom noe som ikke helt stemmer i det bildet... 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Ikke rart hun ikke får sove. Soverommet er det rommet i huset ekspertene anbefaler å ha ryddig og oversiktelig nettopp pga søvn og det å finne roen. Sier man noe til de om dette så vet jeg allerede svaret; sånn må det bare bli for de har ikke plass. Og å flytte til noe større er uaktuelt.

Å bo sammen er det beste i verden påstår de, men de isolerer seg og mister kontakten med vennene sine. Det er lett å se om man følger litt med og ser hvor ofte der avlyses og ting ikke blir noe av. Ingen vil delta i tvillingenes blogmassirkus heller lenger, utenom moren. Og moren er også så og si den eneste som kommer på besøk. Synes det er trist at de ikke innser dette. Det er fint at de kommer godt overens som søsken, men å være så tette som de er nå er virkelig ikke bra for noen av de.

Nei gud forby om de skulle flyttet.. da måtte de jo betalt normal husleie som andre mennesker. Ikke ofte de er sammen med noen andre nei, er vel hvis det er playdate( for et teit ord forøvrig) og selv da må pia være med. Sikkert mest for å avlaste Guro. De er aldri ute med noen hver for seg. Bare Guro og Pia og selvfølgelig mamma. 

• Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (42 minutter siden):

Nei gud forby om de skulle flyttet.. da måtte de jo betalt normal husleie som andre mennesker. Ikke ofte de er sammen med noen andre nei, er vel hvis det er playdate( for et teit ord forøvrig) og selv da må pia være med. Sikkert mest for å avlaste Guro. De er aldri ute med noen hver for seg. Bare Guro og Pia og selvfølgelig mamma. 

Jeg hadde krepert om jeg skulle gått sammen med mitt søsken 24/7. Jeg var ofte og besøkte foreldrene mine, men kjente det var greit å reise hjem etter 2-3 timer.

Nå har jeg sett flere videoer av de og de formidler jo ikke en eneste nyttig ting. De synes sikkert de er veldig flinke, men sorry det er de ikke. At folk betaler for å se på dette er for meg en gåte.

Hva gjør de om Pia som sover på sofaen er sengeliggende pga f.eks. influensa? Skal Mikkel og Guro valse rundt i leiligheten som vanlig eller får Pia fred og ro for seg selv? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner ikke at de orker å bo sånn jeg heller. De får jo aldri alenetid noen av dem. Jeg hadde blitt gal. Også sove på sofaen i årevis da, jeg skjønner ikke at Pia orker det. Kan ikke være bra for smertene hennes heller å ikke ha en ordentlig seng å ligge i. Sliter selv med smerter (er ikke overvektig, har helt andre grunner) og hadde aldri klart å sove på sofaen hver natt.

Hvorfor sprayer Pia parfymen på klærne sine? Man må jo spraye på huden for at duftnotene skal kunne utvikle seg. Trodde alle som bruker parfyme viste det. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Hva ligger bak å hamstre sminke og kun bruke det i noen få sminkevideoer og når man skal på ferie? Spesielt når man burde prioritere med tanke på økonomi? Og hva er det med å ha Isabel Raad og "polyestergjengen" som mer eller mindre forbilder? Det er liksom noe som ikke helt stemmer i det bildet... 

Ja, merkelig. Har mye sminke selv og, skal jeg ærlig innrømme, men jeg sminker meg nesten hver dag. Hun burde sminke seg litt oftere så hun får litt mer bruk ut av sminken før den blir for gammel.

Polyestergjengen? :hoho: Hvem er det? Merkelig å ha Isabel Raad som forbilde, ja. Hun er ikke mye til forbilde, hverken for 18-åringer eller 40-åringer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke at de orker å bo sånn jeg heller. De får jo aldri alenetid noen av dem. Jeg hadde blitt gal. Også sove på sofaen i årevis da, jeg skjønner ikke at Pia orker det. Kan ikke være bra for smertene hennes heller å ikke ha en ordentlig seng å ligge i. Sliter selv med smerter (er ikke overvektig, har helt andre grunner) og hadde aldri klart å sove på sofaen hver natt.

Hvorfor sprayer Pia parfymen på klærne sine? Man må jo spraye på huden for at duftnotene skal kunne utvikle seg. Trodde alle som bruker parfyme viste det. 

Det med parfymen tenkte jeg over i dag og. Merkelige greier 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (2 timer siden):

Hadde hun i det minste klart å bruke noe som passet hennes hudtype. Jeg synes hun er kjempeflink til å legge på øyenskygge :sminkedokke: Men resten ser ikke ut når det ikke jevnes ut skikkelig.... 

jukkapalme skrev (43 minutter siden):

Hun er jo nærmere puppene enn halsen med den sprayingen sin :ler:

Merker meg mye uff og akk over tiltaket hun skal starte i. Håper det løsner når hun kommer skikkelig i gang, for en så demotiverende kollega ville jeg vært skeptisk til. 

Hei & hå, snart London! :knegg: :hund:

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (1 minutt siden):

Hadde hun i det minste klart å bruke noe som passet hennes hudtype. Jeg synes hun er kjempeflink til å legge på øyenskygge :sminkedokke: Men resten ser ikke ut når det ikke jevnes ut skikkelig.... 

Merker meg mye uff og akk over tiltaket hun skal starte i. Håper det løsner når hun kommer skikkelig i gang, for en så demotiverende kollega ville jeg vært skeptisk til. 

Haha, ja :ler: skjønner ikke greia med å spraye på klærne. Hun får jo ikke utnyttet parfymen fullt ut på den måten, siden duftnotene ikke får utviklet seg. Lyst å kommentere det, men gidder ikke.

Når starter hun i tiltak? Og hvor? Skjønner at hun savner dollarstore hvor hun trivdes så godt, men vil sikkert trives på det nye stedet og.

Blir spennende å høre mer om tiltaket til Guro da, håper hun vil trives! 

Hei og hå, ja! Og tjo-ho! :knegg: 

Skrevet
jukkapalme skrev (30 minutter siden):

Haha, ja :ler: skjønner ikke greia med å spraye på klærne. Hun får jo ikke utnyttet parfymen fullt ut på den måten, siden duftnotene ikke får utviklet seg. Lyst å kommentere det, men gidder ikke.

Når starter hun i tiltak? Og hvor? Skjønner at hun savner dollarstore hvor hun trivdes så godt, men vil sikkert trives på det nye stedet og.

Blir spennende å høre mer om tiltaket til Guro da, håper hun vil trives! 

Hei og hå, ja! Og tjo-ho! :knegg: 

Det med duftnotene, er jo en interessant opplysning :nikke: Vet ikke noe om Pia, men tror hun skulle på møte i...går? dag? Blir forvirra men en av dagene hvertfall :nikke:

Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Ja, merkelig. Har mye sminke selv og, skal jeg ærlig innrømme, men jeg sminker meg nesten hver dag. Hun burde sminke seg litt oftere så hun får litt mer bruk ut av sminken før den blir for gammel.

Polyestergjengen? :hoho: Hvem er det? Merkelig å ha Isabel Raad som forbilde, ja. Hun er ikke mye til forbilde, hverken for 18-åringer eller 40-åringer. 

Polyestergjengen er Therese Lien og hun som har Careless. De selger jo bare overpriset polyester😂 

• Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Da det på tide å booke bord til absolutt alt av måltider!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Hun kjøper ny sminke hele tiden, men bruker ikke det gamle opp før hun får noe nytt. Hun bør kanskje se litt sminkevideoer også, det går alltid i gull øyenskygge og neonrøde lepper, det er dessverre ikke mange som kler det med et ellers bart ansikt…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (2 timer siden):

Polyestergjengen er Therese Lien og hun som har Careless. De selger jo bare overpriset polyester😂 

Ååå, selvfølgelig, det burde jeg jo skjønt 😂 Følger ingen av dem, men har hørt om careless og det er overpriset polyester, ja! Vært inne på siden og sett av nysgjerrighet. Skal de selge klær til den prisen burde det i det minste være av naturmaterialer som ull, bomull, lin osv. Virker ikke som Pia og Guro bryr seg så mye om materiale på klær, men burde de jo absolutt gjøre. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Merker meg at det planlegges til London, med både attraksjoner og måltider.. ganske mange mnd før de ska reise. Når Guro får spørsmål om sommerferieplaner med ungen er svaret «neI det Tar vi som det kommer» ingen tvil om hva og hvem som prioriteres der i heimen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
tyggis skrev (1 time siden):

Merker meg at det planlegges til London, med både attraksjoner og måltider.. ganske mange mnd før de ska reise. Når Guro får spørsmål om sommerferieplaner med ungen er svaret «neI det Tar vi som det kommer» ingen tvil om hva og hvem som prioriteres der i heimen. 

Istedenfor en årlig Londontur (som er ganske dyrt!), så kunne hun heller lagt litt penger i noe barnet hadde hatt glede av. Det er så ofte unnskyldninger der hun sier at barnet ikke bryr seg om ting og tang. Men når barnet har et så snevert "handlingsrom", så blir det en litt enkel unnskyldning. Vi får håpe at far er flinkere å ta barnet med (fikk vel det inntrykket).

Og HVA er det som er så gøy med London? De går strengt tatt bare fra restaurant til restaurant...

Skrevet (endret)
Kløftfrid skrev (12 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Verken det med å ha masse sminke som de aldri bruker eller å ha den type influensere som forbilder 😄 

Btw.....jeg digger brukernavnet ditt 😁

Miss perfect skrev (12 timer siden):

De kommer til å gro fast i den leiligheten 😄 Og i hverandre 😄 

Før var de jo flinkere til å møte venner. Hva er grunnen til at de sluttet med det? 🤔

Endret av Mardina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...