*Blåbær* Skrevet mandag kl. 13:01 #3161 Skrevet mandag kl. 13:01 Kløftfrid skrev (3 timer siden): Begynner på jobb klokka 13?? Mulig hun har oppgitt at hun sliter med søvnen slik at det passer bedre å begynne sent?🤷♀️
Kløftfrid Skrevet mandag kl. 13:55 #3162 Skrevet mandag kl. 13:55 *Blåbær* skrev (51 minutter siden): Mulig hun har oppgitt at hun sliter med søvnen slik at det passer bedre å begynne sent?🤷♀️ 10-11 hadde vært passende da. LITT må man forvente av et voksent menneske... 4
Miss perfect Skrevet mandag kl. 13:58 #3163 Skrevet mandag kl. 13:58 Kløftfrid skrev (56 minutter siden): Måtte le da Pia sa at på den første skikkelige daten med eksen, så var Guro og en venninne med?? Hvordan skjer sånt?? Du ser det bare hos Norwaytwins 🤣 1 1
Tradegy Skrevet mandag kl. 14:51 #3164 Skrevet mandag kl. 14:51 (endret) Nå skal ikke jeg komme her å leke ernæringsfysiolog.. Men er ikke dette hèlt sjuke mengder smør? Endret mandag kl. 14:52 av Tradegy 1 6
Mardina Skrevet mandag kl. 14:58 #3165 Skrevet mandag kl. 14:58 Tradegy skrev (7 minutter siden): Nå skal ikke jeg komme her å leke ernæringsfysiolog.. Men er ikke dette hèlt sjuke mengder smør? Jo 😳 😳 😬 1 3
Tradegy Skrevet mandag kl. 15:06 #3166 Skrevet mandag kl. 15:06 (endret) garfunkel skrev (På 18.1.2026 den 19.36): Flere som har hørt podkasten? Helt krise, skulle så gjerne ønske Guro kunne få snakket i fred. Forstår ikke hvorfor Pia må være med på alt, dette var jo Guros episode men P får det som alltid til å handle om henne Jeg tenkte de første 5-6 minuttene: "jøss, Guro slipper jo til....!" Så er det f.u.l.l.s.t.e.n.d.i.g egotripp fra P. Legger også merke til at særlig P snakker veldig ned "folk på Internett".... (Vel, frøken Strøken, hvem ER det som bruker tid på SoMe og internett, egentlig...? ) (Sikker på at hadde P flytta ut og G hadde fått litt ekstra støtte, så hadde tåken lettet mentalt og G rom til å bare være seg 💙) Endret mandag kl. 19:01 av Tradegy 3
NinaLisa Skrevet mandag kl. 15:11 #3167 Skrevet mandag kl. 15:11 Tradegy skrev (19 minutter siden): Nå skal ikke jeg komme her å leke ernæringsfysiolog.. Men er ikke dette hèlt sjuke mengder smør? Det var fryktelig mye. Helt sant. 1 2
Kløftfrid Skrevet mandag kl. 16:19 #3168 Skrevet mandag kl. 16:19 Tradegy skrev (1 time siden): Jeg tenkte de første 5-6 minuttene: "jøss, Guro slipper jo til....!" Så er det f.u.l.l.s.t.e.n.d.i.g egotripp fra P. (Sikker på at hadde P flytta ut og G hadde fått litt ekstra støtte, så hadde tåken lettet mentalt og G rom til å bare være seg 💙.) De snakker alltid om hvor fint det er å være tvillinger og hverandres støttespillere. MEN jeg tror begge hadde vært på et bedre sted i livet om de «kun» var søsken. Det er ikke normalt å være så tospann i en alder av 40, og det ser vi jo at de er godt eksempel på. Er veldig spent på hvordan det gikk med Guro i dag. De må nok sparkes (hardt) i ræva for å få fremgang på alle områder i livet. 2 3
jukkapalme Skrevet mandag kl. 17:22 #3169 Skrevet mandag kl. 17:22 (endret) Tradegy skrev (2 timer siden): Nå skal ikke jeg komme her å leke ernæringsfysiolog.. Men er ikke dette hèlt sjuke mengder smør? Å dæven! Det er det jeg kaller ekstreme mengder Endret mandag kl. 17:24 av jukkapalme 3
Tilia77 Skrevet mandag kl. 17:50 #3170 Skrevet mandag kl. 17:50 (endret) Hadde faktisk gledet meg til å høre fra Guro og temaet mental helse. Det kunne blitt bra om det hadde vært en SAMTALE mellom to søstre, men dessverre blir den samtalen mer og mer en enetale. Føler fremdeles at jeg ikke helt vet hvordan Guro kom seg ut av en vanskelig periode med hennes egne ord. Endret mandag kl. 18:57 av Tilia77 2 2
Tradegy Skrevet mandag kl. 18:14 #3171 Skrevet mandag kl. 18:14 Tilia77 skrev (20 minutter siden): Hadde faktisk gledet meg til å høre fra Guro og temaet mental helse. Det kunne blitt bra om det hadde vært en SAMTALE mellom to søstre, men dessverre blir den samtalen mer og mer en enetale. Føler fremdeles at ikke at jeg helt vet hvordan Guro kom seg ut av en vanskelig periode med hennes egne ord. Nei, du sier noe. Ren overkjøring. Hadde vært mye bedre om den samtalen gikk via mamma'n eller ei venninne. Pia er jo smått manisk, når det gjelder å få ALT til å handle om henne. 5 2
Mardina Skrevet mandag kl. 18:23 #3172 Skrevet mandag kl. 18:23 Pia må seriøst SLUTTE å avbryte hele tiden! 🙄 Det er uhøflig og en stygg uvane! 😠 Kommenterte det på YouTube, men fikk aldri noe svar. Kanskje de innså at jeg hadde rett og derfor ikke ville svare 😄 5 2
Anonymus6 Skrevet mandag kl. 21:51 #3173 Skrevet mandag kl. 21:51 (endret) Kløftfrid skrev (8 timer siden): Måtte le da Pia sa at på den første skikkelige daten med eksen, så var Guro og en venninne med?? Hvordan skjer sånt?? Hun kommer til å leve av minnene fra det forholdet resten av livet og er nok glad for at Guro var med på de fine minnene🙂↔️ både første date og andre første ting… neida🤣 fra spøk til alvor, så tror jeg Pia savner exen sin enda og det er stusselig i seg selv, men ikke bare det, hun poster også om det på internett 20 år etter😅 vel! Hiv&hoy og: Endret mandag kl. 21:57 av Anonymus6 1 4
garfunkel Skrevet mandag kl. 21:56 #3174 Skrevet mandag kl. 21:56 Tilia77 skrev (4 timer siden): Hadde faktisk gledet meg til å høre fra Guro og temaet mental helse. Det kunne blitt bra om det hadde vært en SAMTALE mellom to søstre, men dessverre blir den samtalen mer og mer en enetale. Føler fremdeles at jeg ikke helt vet hvordan Guro kom seg ut av en vanskelig periode med hennes egne ord. Var noen som spurte om hun skulle ha den podkasten alene og hun svarte da at Pia skulle få svare hvis det var noen spørsmål rettet til henne. Men hun tok jo over hele greia! Veldig synd, syntes det var Guros tur til å få ha ordet og hun la det da vitterlig frem som at det hovedsakelig var hun(Guro) som skulle snakke om sine greier. 5
Kløftfrid Skrevet i går, 05:43 #3175 Skrevet i går, 05:43 (endret) Men at ikke Pia merker selv at hun avbryter og tar over samtalen slik at den blir om henne og om ikke henne så hennes tanker. Du hører jo på Guro at hun nesten kobler ut. Litt rart at Guro snakker i podkasten om at hun nå ikke er redd for å ta plass og si fra. Her ble hun fullstendig overkjørt, i sin egen podkast. "Du er jo en sånn type, eller VI ER begge sånne typer." "Ja, nettopp fordi jeg har også vært der du er og da bla bla bla". "Jeg tror jeg vet hva som ikke hjalp deg". Altså......hva ER det med henne?? Alt det Guro nevner hun er svak på, det høvler jo Pia greit over. Pia er som en egoistisk spiss i fotball. Får ballen og slipper ikke tak fordi det er hun som skal score det målet. Endret i går, 05:48 av Kløftfrid 1 5
Tradegy Skrevet i går, 09:13 #3176 Skrevet i går, 09:13 Å velge å bli værende i en evig offerrolle, gjør jo at P drar G ned med seg i sitt kaos og traumer. "Man lærer ikke å bli selvstendig ved konstant å la seg bli overkjørt, G"
Mickan Skrevet i går, 10:45 #3177 Skrevet i går, 10:45 Praksis begynner kl 13, G er tilbake i bilen 14.40 og skal tilbake på fredag. Tidenes mildeste arbeidspraksis. Er det egentlig noe vits? 😳 2
Miss perfect Skrevet i går, 10:56 #3178 Skrevet i går, 10:56 Mickan skrev (7 minutter siden): Praksis begynner kl 13, G er tilbake i bilen 14.40 og skal tilbake på fredag. Tidenes mildeste arbeidspraksis. Er det egentlig noe vits? 😳 Neida, ingen vits. Husker når jeg var i praksis for maange år siden , måtte pent starte på 50% gitt. De må jo ha noe å gå etter når de skal vurdere Guros restarbeidsevne og det får de ikke ved dette opplegget. Synes også hun sa at hun skulle filme til vloggen når hu var der?? Håper jeg hørte feil. 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet i går, 11:16 #3179 Skrevet i går, 11:16 Anonymus6 skrev (13 timer siden): Hun kommer til å leve av minnene fra det forholdet resten av livet og er nok glad for at Guro var med på de fine minnene🙂↔️ både første date og andre første ting… neida🤣 fra spøk til alvor, så tror jeg Pia savner exen sin enda og det er stusselig i seg selv, men ikke bare det, hun poster også om det på internett 20 år etter😅 vel! Hiv&hoy og: jeg kommer til å RIVE av meg håret om jeg hører kvelden og kroken på døra igjen. synes det er som sandpapir i ørene?!?! hele dagen dems er som en kveld der de slapper av og spiser pottis
Kvinneforkjemper1 Skrevet i går, 11:19 #3180 Skrevet i går, 11:19 Miss perfect skrev (20 minutter siden): Neida, ingen vits. Husker når jeg var i praksis for maange år siden , måtte pent starte på 50% gitt. De må jo ha noe å gå etter når de skal vurdere Guros restarbeidsevne og det får de ikke ved dette opplegget. Synes også hun sa at hun skulle filme til vloggen når hu var der?? Håper jeg hørte feil. synes det er helt tafatt at det er fysisk mulig med 1,5 time «arbeidsdager», hun bruker jo like lang tid på vei til og fra jobb som hun faktisk er der?!? de bør stilles krav til og faktisk kunne være på jobb på en mer realistisk måte. personlig synes jeg man faktisk må pushes til å begynne på jobb 08:00 og faktisk jobbe noe tilnærmet en hel dag, jeg blåser i om de selv mener det ikke går, dette opplegget gjør henne ikke særlig godt 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå