Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd G ikke benytter sjansen og bruker tid i bassenget med sønnen.

En ypperlig og skånsom måte for en kropp å bevege seg ❤️ 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tradegy skrev (11 timer siden):

Ja men  hun er ikke komfertabel med gå i badetøy heller.Men sitte ute og spise er greit.Tenker at når store folk bader så gjør dem det for helsa.Jeg var også sånn før,at jeg er for stor for vise meg i bassenget,men så ble helsa så dårlig at nå driter jeg i hva folk tenker.Jeg vil leve for barn/barnebarn🥰

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Ja men  hun er ikke komfertabel med gå i badetøy heller.Men sitte ute og spise er greit.Tenker at når store folk bader så gjør dem det for helsa.Jeg var også sånn før,at jeg er for stor for vise meg i bassenget,men så ble helsa så dårlig at nå driter jeg i hva folk tenker.Jeg vil leve for barn/barnebarn🥰

Det vet jeg. Men det er fortsatt en dårlig unnskyldning. 

Svømmeopplæring bør være begge sitt ansvar, og viktigere blir det når minien blir skolegutt.

Bare melde seg ut, synes jeg er dårlig stil 💔

• Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (16 timer siden):

Det har hun snakket om tidligere og det er fordi sønnen blir veldig obs på henne og ikke drar nytte av undervisningen. Hun synes også det er ubehagelig med sånn dykking og slikt og at P gjør det bedre uten henne til stede. Dette er en ærlig og forståelig sak. Men hun kunne kanskje dratt i bassenget uten gutten og trent litt eller bare bevegd seg .

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke sett på videoene deres på en god stund da det har blitt så kjedelig, men ble nysgjerrig ettersom G skal ut i avklaring for arbeid. Og det var jo ikke måte på hvor vondt og mye smerter hun nå har🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (4 timer siden):

Hadde ikke sett på videoene deres på en god stund da det har blitt så kjedelig, men ble nysgjerrig ettersom G skal ut i avklaring for arbeid. Og det var jo ikke måte på hvor vondt og mye smerter hun nå har🙈

Selvfølgelig. Alt for å slippe å bli satt krav til 😂 Å være lat er mye gøyere 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett på NT siden 2016, og har egentlig likt at de lever et liv som er langt fra det polerte (som jeg hater, og ikke ofrer noe tid på). MEN nå er det kjedelig assa… Når ett av klippene er at Pia skal fylle den nye d-vitaminboksen med det resterende fra den gamle…da…er det som å se maling tørke. Og så mye klaging! Og så mye mamma (som også virker å skygge litt unna, avlyser ofte). Jeg føler nesten ikke at dette kan forsvares med «dette er bare hverdagen vår», jeg tror at NÅ må noe gjøres. De må komme seg ut og bli en del av samfunnet igjen. Etter at de flyttet sammen, har Pia ikke gått en eneste meter. De isolerer seg, og bare lever for dagens måltider og å ta seg en lur. Og de har de samme frasene som de sier HELE TIDEN!

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Kløftfrid skrev (3 timer siden):

Jeg har sett på NT siden 2016, og har egentlig likt at de lever et liv som er langt fra det polerte (som jeg hater, og ikke ofrer noe tid på). MEN nå er det kjedelig assa… Når ett av klippene er at Pia skal fylle den nye d-vitaminboksen med det resterende fra den gamle…da…er det som å se maling tørke. Og så mye klaging! Og så mye mamma (som også virker å skygge litt unna, avlyser ofte). Jeg føler nesten ikke at dette kan forsvares med «dette er bare hverdagen vår», jeg tror at NÅ må noe gjøres. De må komme seg ut og bli en del av samfunnet igjen. Etter at de flyttet sammen, har Pia ikke gått en eneste meter. De isolerer seg, og bare lever for dagens måltider og å ta seg en lur. Og de har de samme frasene som de sier HELE TIDEN!

:klappe:

Eller at det er Pia som går i detalj på søvn til guttungen. De er selvsagt nære, men det bør vitterlig være en mamma sin "oppgave"... 

Fakta er at de er ikke noe mer aktive med mer søvn i banken. 

Man ser jo bare med et halvt øye, for det er null kvalitet. Kun tull og tøys for å ha noe "innhold" :sjenert:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Tradegy skrev (16 minutter siden):

:klappe:

Eller at det er Pia som går i detalj på søvn til guttungen. De er selvsagt nære, men det bør vitterlig være en mamma sin "oppgave"... 

Fakta er at de er ikke noe mer aktive med mer søvn i banken. 

Man ser jo bare med et halvt øye, for det er null kvalitet. Kun tull og tøys for å ha noe "innhold" :sjenert:

Det er MYE i det forholdet der som burde vært Guro sin oppgave som mor. Som flere har påpekt her inne, så håndterer Pia morsrollen nesten litt bedre enn Guro. Guro er for sliten og tung. Og hva ER det med å kjøre rundt på måfå for å få barnet til sove? Jeg kan ikke huske at Guro trilla barnet i vogn, annet enn til og fra bilen…….

Det er nesten som det er bortkastet ressurser å finne jobb til Guro, det er vel bare noen veldig få prosenter det er snakk om likevel. Hvilken arbeidsplass trenger det? Og det verste er at det er strengt tatt Guro som er den mest praktiske og logiske av de to.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kløftfrid skrev (7 timer siden):

Det er MYE i det forholdet der som burde vært Guro sin oppgave som mor. Som flere har påpekt her inne, så håndterer Pia morsrollen nesten litt bedre enn Guro. Guro er for sliten og tung. Og hva ER det med å kjøre rundt på måfå for å få barnet til sove? Jeg kan ikke huske at Guro trilla barnet i vogn, annet enn til og fra bilen…….

Det er nesten som det er bortkastet ressurser å finne jobb til Guro, det er vel bare noen veldig få prosenter det er snakk om likevel. Hvilken arbeidsplass trenger det? Og det verste er at det er strengt tatt Guro som er den mest praktiske og logiske av de to.

Nei, den styringa med bil er jo hèlt på jordet. Hun nører jo oppunder dårlige vaner, når det nærmest er et krav for å sove.. 

Tror det er overkompensering av bjørnetjenester der i gården.

(Nå aner jeg ikke, men greier ikke se for meg at mini sin far tar så merksnodige valg...).

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Skrevet
Tradegy skrev (3 minutter siden):

Nei, den styringa med bil er jo hèlt på jordet. Hun nører jo oppunder dårlige vaner, når det nærmest er et krav for å sove.. 

Tror det er overkompensering av bjørnetjenester der i gården.

(Nå aner jeg ikke, men greier ikke se for meg at mini sin far tar så merksnodige 

Tror nok det er mer normalt hjemme hos faren,husker når dem bodde sammen,da tok faren med seg gutten på trille turer hjem til hans foreldre i helgene,han tok med seg sønnen på hytta uten G.Han virka nesten som alene far allerede da.

• Liker 3
Skrevet

Praksisplass i 2/3 veker? Det var da litt lite? Og ikkje reise pga snø? Er det so gale i Moss? Ta toget da? 

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke gå fordi det er "drittvær"... snakk om å lage seg unnskyldninger... og Guro må eventuelt kjøre en halvtime til praksisplass. Det er ikke uvanlig å ha reisevei til jobb... altså det er ikke rart at ting er som det er når man ikke er vant med noen form for "umak"...

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (2 minutter siden):

Praksisplass i 2/3 veker? Det var da litt lite? Og ikkje reise pga snø? Er det so gale i Moss? Ta toget da? 

2 til 3 uker og noen få prosenter... hvilken arbeidsplass har tid til det?

Skrevet

Ja, det er litt vilje der 😑 Velkomnen til Vestlandet lixom. Dei hadde ikkje klart seg her 🫢

• Liker 1
Skrevet

Altså føret har aldri vært noe problem før... men det var jo litt greit at det ble et problem nå når man skal noe man kvir seg til...

Og bussangsten som forsvinner når det er "drittvær"...

Det er noe med å ha store problemer som hindrer deg fra å fungere i hverdagen, men problemene forsvinner plutselig helt når det er noe man vil som skal gjøres. Feks London...å gå å traske i London merkes! Men vi hørte ingenting om smerter der. De kommer hjem igjen, og det er ikke måte på hvor forferdelig det er å jobbe 2-3 timer pga beina...

Høres ut som det er et viljesyndrom ute og går🤪 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Dem er som barn,vil bare det som er gøy i livet.Shoppe,gå ut på lunsj og reise til london.Og kiel båten en gang i blandt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De må vel kunne gi mammaNT litt mer plass i videoen om sagaen om isfolket? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Håper virkelig ikke nav godtar å avlyse møtet til G pga føret, da syr de virkelig puter under armene på folk. 

Er ikke akkurat sånn at man får fri fra jobb pga snøvær.

Jeg ser det er 29 min å kjøre fra moss til sarpsborg, det er jo ingen ting, de fleste har mye lengre vei til jobb. 

Endret av *Blåbær*
  • Liker 2
Skrevet

Guro kjem til å få sjokk av å gå på jobb etter ei natt med sonen 😳 Ho er jo utslitt uten å gjere noke som helst. Skjønna det ikkje 🫢

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...