Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 minutt siden):

Den oversikten finner man inne i Tise-appen

Kan jo hende hun selger andre steder enn på tise også og vil ha alt på et sted? De er jo veldig glade i å skrive lister, fylle ut i organiseringsbøker og sånt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Kan jo hende hun selger andre steder enn på tise også og vil ha alt på et sted? De er jo veldig glade i å skrive lister, fylle ut i organiseringsbøker og sånt. 

Ja, noe må de vel fylle hverdagen med... annet en pysjdassing, usunn mat og cafebesøk/ shopping 🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lillemor1982 skrev (10 minutter siden):

Den oversikten finner man inne i Tise-appen

Lise Vermelid Kristofferens (aka Pengesnakk) fører jo også «regnskap» på det hun har solgt videre, så det er ikke unormalt for folk som er interessert i å ha litt oversikt mer enn «det finner man i Tise-appen».

Skrevet
jukkapalme skrev (42 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de må bruke den pysjen hele tiden jeg heller. Merkelige greier. Det skader ingen, men er jo litt spesielt… Finnes jo massevis av myke, behagelige klær som ikke er pysj. Har aldri hørt om noen som bruker pysj så mye som dem, de bruker det så mye at jeg nesten ikke legger merke til det lenger :fnise: Men hver sin smak. Jeg ville aldri vist meg på nettet i pysj, men det er jo meg. For meg er pysj noe man sover i. Og Guro bruker jo den julepysjen året rundt. Husker ikke om Pia gjør det, men pysj er pysj.

Trur Guro har generelt lite kle som passa no 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonymus6 skrev (6 timer siden):

Nå har Pia(tror det var Pia) begynt å skrive ned tingene hun selger på tise? Skjønner ikke hvorfor det skulle være nødvendig å bruke energi på😅

Er da mange som gjør det for å ha oversikt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Petrine12 skrev (13 minutter siden):

Trur Guro har generelt lite kle som passa no 🙄

Det tror jeg også. Men hun har jo likevel noen andre klær enn den pysjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om dem også sover i pysjen eller om den blir brukt som en joggedress?🙃 

Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Er da mange som gjør det for å ha oversikt 

Men hvorfor? Det er så ubetydelige summer spør du meg. Med mindre de selger ekstremt mye da🤣 

Skrevet
Anonymus6 skrev (38 minutter siden):

Men hvorfor? Det er så ubetydelige summer spør du meg. Med mindre de selger ekstremt mye da🤣 

Noen liker å føre ned ting for hånd, kan være såpass enkelt. Feks en del av en hobby, å journalføre. 

• Liker 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (4 timer siden):

Ubetydelig for deg , for andre ikke. Må ikke selge mye for å ville ha en oversikt over det. 

• Liker 3
Skrevet
lew skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på om dem også sover i pysjen eller om den blir brukt som en joggedress?🙃 

Pia svarte på det i en Q&A, hun sa at som regel bruker hun også "dag"pysjen på natta

• Liker 1
Skrevet (endret)
Orly skrev (10 timer siden):

Ubetydelig for deg , for andre ikke. Må ikke selge mye for å ville ha en oversikt over det. 

Skjønner ikke hvordan det kan være så viktig for dem heller, så mye penger de bruker på ting som er direkte RÆL, de kjøper så mye søppel at det er helt villt. Tviler sterkt på at salg fra tise gjør opp for mer enn en liten prosent av det de bruker på rælet sitt👍🏻

De har det jo i seg å holde styr på alt mulig og planlegge kan de og, skulle likt å se de prioritere og loggføre litt andre ting som f.eks gåturer og aktiviteter med minsten.

kunne fint rukket en halvtimes gåtur i kveldinga på den tiden det tar å fylle ut 15 unødvendige trackere/skjemaer😅 da er mye gjort for både kropp og sinn❤️

Endret av Anonymus6
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

De har begynt å planlegge Blogmas 2026 allerede 🤯

• Liker 2
Skrevet
Portvinpiken skrev (16 minutter siden):

Og kjøpt kalendergaver🫢

• Liker 3
Skrevet
Portvinpiken skrev (23 minutter siden):

Ikke akkurat overraskende 😂

• Liker 3
Skrevet
Petrine12 skrev (7 minutter siden):

Og kjøpt kalendergaver🫢

Kalendergaver? Som i julekalender? 😂

• Liker 1
Skrevet
garfunkel skrev (10 timer siden):

Pia svarte på det i en Q&A, hun sa at som regel bruker hun også "dag"pysjen på natta

Så egentlig døgn'er dem i pysjen til tider🙉Legger merke til at dem skal spare mest mulig inn på ikke handle mat fram til london turen,kjempe fint det for dem så ut til ha mye mat på lageret,men dem burde faktisk prøvd på shoppe stopp på andre ting også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...