Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Skjønner ikke greia med at P alltid må fortelle at hun har eller skal ha mensen og vise innkjøp av bind. For meg er det en privatsak, men mulig det bare er jeg som er rar :ler: 

Virker nesten som det er for å vise til at hun er "normalvektig". Det samme med at hun er en frysepinn (og må alltid fortelle at Guro IKKE er det) og spiser mindre porsjoner enn de andre.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang den sykkelen, tror jeg mye ligger i at Guro stakkarsligjør den minste. Han skal bare hoppe på trampoline og huske han. Pluss at G må ha kontroll, hun kan da ikke løpe etter ungen? Skulle gjerne likt å se hva han gjør og blir tatt med på hos sin far..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (3 minutter siden):

Ang den sykkelen, tror jeg mye ligger i at Guro stakkarsligjør den minste. Han skal bare hoppe på trampoline og huske han. Pluss at G må ha kontroll, hun kan da ikke løpe etter ungen? Skulle gjerne likt å se hva han gjør og blir tatt med på hos sin far..

Helt klart. Hun syr puter under armene på guttungen 🙄 

Han har nok en mer aktiv hverdag, når han er hos faren sin. 

• Nyttig 3
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 minutt siden):

Virker nesten som det er for å vise til at hun er "normalvektig". Det samme med at hun er en frysepinn (og må alltid fortelle at Guro IKKE er det) og spiser mindre porsjoner enn de andre.

Har tenkt det samme selv. Hun tror tydeligvis at å være frysepinne betyr at hun er normalvektig. Men hun må jo vite innerst inne at hun ikke er det. Ja, virker nesten som hun kommer med små «stikk» til G fordi G er større. Ikke sikkert det er ment sånn da. G bare ler det vekk, men lurer på hva hun egentlig tenker. 

• Nyttig 3
Skrevet
jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Har tenkt det samme selv. Hun tror tydeligvis at å være frysepinne betyr at hun er normalvektig. Men hun må jo vite innerst inne at hun ikke er det. Ja, virker nesten som hun kommer med små «stikk» til G fordi G er større. Ikke sikkert det er ment sånn da. G bare ler det vekk, men lurer på hva hun egentlig tenker. 

Guro vet nok at hun er svært overvektig, men har ikke motivasjonen til å gjøre noe med det. 

• Liker 2
Skrevet

Syntes julemiddagen var triste greier også.Ferdig skrelte poteter og kjøpte medisterkaker.Det var for spare tid🙉Dem er jo så glad i lage mat at litt kunne dem gjort.Enig at det kunne vært penere se dem i klær når pakkene åpnes enn pysjen dem har brukt i en måned alt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (2 minutter siden):

Syntes julemiddagen var triste greier også.Ferdig skrelte poteter og kjøpte medisterkaker.Det var for spare tid🙉Dem er jo så glad i lage mat at litt kunne dem gjort.Enig at det kunne vært penere se dem i klær når pakkene åpnes enn pysjen dem har brukt i en måned alt.

Nei ærlig talt. Det får være grensen for hva man skal kritisere. Ferdig skrelte poteter og kjøpte medisterkaker... Altså, jeg tror mange (meg og min familie inkludert) har kjøpte medisterkaker i julen. Om man skreller potetene selv, ikke skreller eller kjøper ferdig skrelte er vel en smakssak og ikke noe å kritisere annet enn at det selvfølgelig er noe uøkonomisk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (38 minutter siden):

Guro vet nok at hun er svært overvektig, men har ikke motivasjonen til å gjøre noe med det. 

Mente Pia. G er nok fullstendig klar over det, ja. 

Skrevet
jukkapalme skrev (24 minutter siden):

Mente Pia. G er nok fullstendig klar over det, ja. 

Pia er nok også klar over at hun er overvektig. Men hun vil nok ikke innrømme det på SoMe.

• Liker 1
Skrevet
Portvinpiken skrev (22 timer siden):

Nei ærlig talt. Det får være grensen for hva man skal kritisere. Ferdig skrelte poteter og kjøpte medisterkaker... Altså, jeg tror mange (meg og min familie inkludert) har kjøpte medisterkaker i julen. Om man skreller potetene selv, ikke skreller eller kjøper ferdig skrelte er vel en smakssak og ikke noe å kritisere annet enn at det selvfølgelig er noe uøkonomisk.

Enig, men var ikke potetene ferdig kokt også, så de kun trengtes å varmes, eller hørte jeg feil? Ingenting galt med kjøpte medisterkaker, nei, veldig mange bruker det. Selv er jeg er så heldig å ha en samboer som er flink til å lage mat, så han lager medisterkakene selv. De er knallgode :spise: 

Koselig vlogg idag, syns jeg ♥️ Fint at de kom seg ut og fikk gått litt, til og med to turer. Det gjør godt for både kropp og sjel. 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Enig, men var ikke potetene ferdig kokt også, så de kun trengtes å varmes, eller hørte jeg feil? Ingenting galt med kjøpte medisterkaker, nei, veldig mange bruker det. Selv er jeg er så heldig å ha en samboer som er flink til å lage mat, så han lager medisterkakene selv. De er knallgode :spise: 

Koselig vlogg idag, syns jeg ♥️ Fint at de kom seg ut og fikk gått litt, til og med to turer. Det gjør godt for både kropp og sjel. 

OK - ferdigskrelte og ferdigkokte. Men jeg ser fremdeles ikke problemet.

Skrevet (endret)
Portvinpiken skrev (3 minutter siden):

OK - ferdigskrelte og ferdigkokte. Men jeg ser fremdeles ikke problemet.

Det gjør ikke jeg heller, jeg bare lurte på om jeg hadde hørt feil. Vi var motsatt vi da, kokte mandelpoteter med skallet på. Gadd ikke skrelle før koking 

Endret av jukkapalme
Skrevet
jukkapalme skrev (4 timer siden):

Det gjør ikke jeg heller, jeg bare lurte på om jeg hadde hørt feil. Vi var motsatt vi da, kokte mandelpoteter med skallet på. Gadd ikke skrelle før koking 

Ikke noe galt i det,men når Guro bodde med Petter så laget dem masse mat fra bunn,tror Guro lærte mye av han.Og dem har masse kokebøker og liker lage mat.Ingen av dem jobber mer,så syntes bare litt insats på julematen kunne vært litt koslig.Som i dag ,mat på mandag laget dem en pasta gryte,den så veldig god men enkel ut.

• Liker 1
Skrevet (endret)
lew skrev (2 timer siden):

Ikke noe galt i det,men når Guro bodde med Petter så laget dem masse mat fra bunn,tror Guro lærte mye av han.Og dem har masse kokebøker og liker lage mat.Ingen av dem jobber mer,så syntes bare litt insats på julematen kunne vært litt koslig.Som i dag ,mat på mandag laget dem en pasta gryte,den så veldig god men enkel ut.

Er jo på en måte enig siden jeg ikke ville gjort det på den måten selv, samtidig ser jeg ikke problemet og syns ikke det er noe å "ta" dem på. Syns de får mye kritikk for ting jeg ikke syns er noe å kritisere. Samtidig, før noen andre sier det, ja de må tåle det når de deler av livet sitt på YouTube. Jeg vil gjøre det "ordentlig" til jul, men hadde sikkert kjøpt ferdige medisterkaker jeg også om jeg ikke hadde en dyktig hobbykokk som samboer. Jeg er ikke så dyktig på kjøkkenet. Han lager surkål og saus også, men veldig mange kjøper ferdig surkål, og også saus. Og det er jo helt greit. Men, ferdig kokte poteter, blir ikke de veldig "dvaske" og kjipe? Har aldri kjøpt det før, så vet ikke. Ville aldri kjøpt ferdig kokte poteter selv, men det er jo mitt valg. Lagde de sausen selv eller brukte de pose? De er jo egentlig flinke til å lage mat. Guro lagde jo sylte. Ja, den pastagryta så kjempegod ut. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Skrevet

Nå har Pia(tror det var Pia) begynt å skrive ned tingene hun selger på tise? Skjønner ikke hvorfor det skulle være nødvendig å bruke energi på😅

Skrevet
Anonymus6 skrev (44 minutter siden):

Nå har Pia(tror det var Pia) begynt å skrive ned tingene hun selger på tise? Skjønner ikke hvorfor det skulle være nødvendig å bruke energi på😅

For å se hva som kommer inn av penger etter salg. Ikke uvanlig det.

• Liker 1
Skrevet

Den mensentrusa har ho klaga på fleire ganga. Kjøp ei ny ein istaden Pia 🫢 

• Liker 2
Skrevet

Matlagings-video (Mat på mandag) i pysjen 🙄 Er det virkelig nødvendig? 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Matlagings-video (Mat på mandag) i pysjen 🙄 Er det virkelig nødvendig? 🙄

Skjønner ikke hvorfor de må bruke den pysjen hele tiden jeg heller. Merkelige greier. Det skader ingen, men er jo litt spesielt… Finnes jo massevis av myke, behagelige klær som ikke er pysj. Har aldri hørt om noen som bruker pysj så mye som dem, de bruker det så mye at jeg nesten ikke legger merke til det lenger :fnise: Men hver sin smak. Jeg ville aldri vist meg på nettet i pysj, men det er jo meg. For meg er pysj noe man sover i. Og Guro bruker jo den julepysjen året rundt. Husker ikke om Pia gjør det, men pysj er pysj.

• Liker 3
Skrevet
mereo skrev (5 timer siden):

For å se hva som kommer inn av penger etter salg. Ikke uvanlig det.

Den oversikten finner man inne i Tise-appen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...