Mardina Skrevet 22. november 2025 #2561 Skrevet 22. november 2025 Coffee_lover skrev (59 minutter siden): Betaler de på youtube? Er det ikke gratis? De har medlemmer som betaler opp mot 200,- for å få litt ekstra innhold 😄 Det er ikke rare greiene egentlig 😄
AnnnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #2562 Skrevet 22. november 2025 Mardina skrev (2 timer siden): De har medlemmer som betaler opp mot 200,- for å få litt ekstra innhold 😄 Det er ikke rare greiene egentlig 😄 200 kr i året? 1
Mardina Skrevet 22. november 2025 #2563 Skrevet 22. november 2025 AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå): 200 kr i året? I mnd. At noen frivillig betaler såpass for å se kjedelige vlogger, er et mysterium for meg 🤔 2
AnnnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #2564 Skrevet 22. november 2025 Mardina skrev (9 minutter siden): I mnd. At noen frivillig betaler såpass for å se kjedelige vlogger, er et mysterium for meg 🤔 🤯🤯 1 3
Coffee_lover Skrevet 22. november 2025 #2565 Skrevet 22. november 2025 Mardina skrev (2 timer siden): I mnd. At noen frivillig betaler såpass for å se kjedelige vlogger, er et mysterium for meg 🤔 Det er det samme HELE tiden. Gørr kjedelig. Ser kanskje en video per to uker. Kan de ikke finne på noe nytt enn å starte på badet hveeeeer dag🤦♀️ 2 1
lew Skrevet 22. november 2025 #2566 Skrevet 22. november 2025 Miss perfect skrev (8 timer siden): I dagens vlog måtte Guro bare kjøre Pia til jobb, var såå kaldt. Pia sa selv like før at det var -6 grader 😂 Jobben til Pia er en så kort tur unna hjemmet at man bruker nesten mer tid på kjøre dit.Også med tanke på all små kjøring så er det helt unødvendig..Ca 15 min og gå. 1
lew Skrevet 22. november 2025 #2567 Skrevet 22. november 2025 Coffee_lover skrev (12 minutter siden): Det er det samme HELE tiden. Gørr kjedelig. Ser kanskje en video per to uker. Kan de ikke finne på noe nytt enn å starte på badet hveeeeer dag🤦♀️ Vis man ikke får sove så greit se på,jeg sovner av det🤣Ser ca 1 gang i uka og spoler litt🤣.
Miss perfect Skrevet 22. november 2025 #2568 Skrevet 22. november 2025 lew skrev (1 time siden): Jobben til Pia er en så kort tur unna hjemmet at man bruker nesten mer tid på kjøre dit.Også med tanke på all små kjøring så er det helt unødvendig..Ca 15 min og gå. Ja det er veldig unødvendig kjøring. Den bilen måå bare brukes hver dag den. 2
Miss perfect Skrevet 23. november 2025 #2570 Skrevet 23. november 2025 (endret) De sitter på live å sier at mye av grunnen til at de er så tette, er at de ikke kjenner til noe annet liv.. eh, ok. Der kom iallfall svaret på hvorfor Guro er skilt. Selv om det har jo mange her inne skjønt for lenge siden da. Men for en spesiell ting å si. Endret 23. november 2025 av Miss perfect 1 4
Coffee_lover Skrevet 23. november 2025 #2571 Skrevet 23. november 2025 Miss perfect skrev (14 minutter siden): De sitter på live å sier at mye av grunnen til at de er så tette, er at de ikke kjenner til noe annet liv.. eh, ok. Der kom iallfall svaret på hvorfor Guro er skilt. Selv om det har jo mange her inne skjønt for lenge siden da. Men for en spesiell ting å si. Kjenner til mange tvillingsøsken rundt her jeg bor, og de har sine separate liv med to-fire barn og partner. De er nok nære men har sine egne liv. Har de ikke utdanning utenom vgs disse to? 3
Miss perfect Skrevet 23. november 2025 #2572 Skrevet 23. november 2025 Coffee_lover skrev (56 minutter siden): Kjenner til mange tvillingsøsken rundt her jeg bor, og de har sine separate liv med to-fire barn og partner. De er nok nære men har sine egne liv. Har de ikke utdanning utenom vgs disse to? Ja man starter jo gjerne sitt eget liv med sin egen fam når man gifter seg og får barn. 2
Mardina Skrevet 23. november 2025 #2573 Skrevet 23. november 2025 Miss perfect skrev (1 time siden): De sitter på live å sier at mye av grunnen til at de er så tette, er at de ikke kjenner til noe annet liv.. eh, ok. Der kom iallfall svaret på hvorfor Guro er skilt. Selv om det har jo mange her inne skjønt for lenge siden da. Men for en spesiell ting å si. Jeg tror jeg tør vedde på at de to der kommer til å bo sammen til de blir gamle og havner på sykehjem 😬 🤔 1 2
Miss perfect Skrevet 23. november 2025 #2574 Skrevet 23. november 2025 Mardina skrev (44 minutter siden): Jeg tror jeg tør vedde på at de to der kommer til å bo sammen til de blir gamle og havner på sykehjem 😬 🤔 Ja det ser jo sånn ut. Får håpe de får seg større plass å bo på i det minste etterhvert da mtp den minste.
Mardina Skrevet 23. november 2025 #2575 Skrevet 23. november 2025 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Ja det ser jo sånn ut. Får håpe de får seg større plass å bo på i det minste etterhvert da mtp den minste. Ja, det er jo lov å håpe. Men da må de jo gi slipp på pappa-banken og det spørs vel om de er villig til å gjøre det. De er nok altfor komfortable med både leiligheten og hverandre 🤔 Spiller hvis ingen rolle om Pia må sove på sofa'n eller guttungen bor trangt med to voksne. 3
lew Skrevet 23. november 2025 #2576 Skrevet 23. november 2025 Coffee_lover skrev (2 timer siden): Kjenner til mange tvillingsøsken rundt her jeg bor, og de har sine separate liv med to-fire barn og partner. De er nok nære men har sine egne liv. Har de ikke utdanning utenom vgs disse to? Pia studerte noe i London,men husker ikke hva.Eller om hu ble ferdig der er jeg også usikker på.
Sol Rampelyset Skrevet 23. november 2025 #2577 Skrevet 23. november 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Tradegy Skrevet 24. november 2025 #2578 Skrevet 24. november 2025 (endret) Mardina skrev (På 23.11.2025 den 15.26): Jeg tror jeg tør vedde på at de to der kommer til å bo sammen til de blir gamle og havner på sykehjem 😬 🤔 Snakk om gavepakke. Alt tilrettelagt for hverandre og null forventninger til voksenlivet. Jeg synes Guro var skikkelig fin når de var på julemarkedet på lørdag ❤️ Sjeldent jeg har sett henne har gjort seg såpass flid. Håret flettet og med julegenser 🥰🥰 Så kom dagen med live, og hun tar på seg det mest slitte hun har. Synes de faste seerne fortjener en annen "appearance", når de tross alt skulle markere 6k følgere (Når dét er sagt, så er det kanskje ikke så rart, når det som vanlig var Pia-show og vannvittig med avbrytelser... ) Endret 24. november 2025 av Tradegy 4 3
Mardina Skrevet 24. november 2025 #2579 Skrevet 24. november 2025 Tradegy skrev (36 minutter siden): Snakk om gavepakke. Alt tilrettelagt for hverandre og null forventninger til voksenlivet. Jeg synes Guro var skikkelig fin når de var på julemarkedet på lørdag. Sjeldent jeg har sett henne har gjort seg såpass flid. Håret flettet og med julegenser 🥰🥰 Så kom dagen med live, og hun tar på seg det mest slitte hun har. Synes de faste seerne fortjener en annen "appearance", når de tross alt skulle markere 6k følgere (Når dét er sagt, så er det kanskje ikke så rart, når det som vanlig var Pia-show og vannvittig med avbrytelser... ) Selvstendighet er nok et fremmedord i heimen der 😄 Helt enig i at de i det minste kunne tatt på seg noe litt finere når det er så lang livesending.... Viktigere å være lat tydeligvis 😄 Tror jaggu jeg skal gå inn å kommentere det jeg 😄 Så kommer det vel et eller annet merkelig motargument tilbake 😂 Jeg synes også at Pia tar mer og mer over kanalen 🤔 Virker som Guro er ganske lei av hele dette SoMe som de driver med 🤔 1 4
NinaLisa Skrevet 24. november 2025 #2580 Skrevet 24. november 2025 Tradegy skrev (52 minutter siden): Snakk om gavepakke. Alt tilrettelagt for hverandre og null forventninger til voksenlivet. Jeg synes Guro var skikkelig fin når de var på julemarkedet på lørdag. Sjeldent jeg har sett henne har gjort seg såpass flid. Håret flettet og med julegenser 🥰🥰 Så kom dagen med live, og hun tar på seg det mest slitte hun har. Synes de faste seerne fortjener en annen "appearance", når de tross alt skulle markere 6k følgere (Når dét er sagt, så er det kanskje ikke så rart, når det som vanlig var Pia-show og vannvittig med avbrytelser... ) Vet du, jeg tenkte akkurat det samme. At de hadde ikke akkurat pyntet seg for seerne sine. Tenk om de hadde kledd seg pent og lagt litt makeup? 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå