garfunkel Skrevet tirsdag kl. 11:05 #2441 Skrevet tirsdag kl. 11:05 Kvinneforkjemper1 skrev (15 timer siden): hundre prosent, det er ikke et spørsmål engang. selvfølgelig tærer det på kroppen når den må bære så mange ekstra antall kilo, og om de bare hadde prøvd å trene så svakt som mulig, bare med egenvekt eller bittelitt manualer/apparater tror jeg det kunne gjort underverk for de! det virker jo ikke som de har så mye problemer med armene feks, å trene de brenner kalorier og hadde hjulpet de langsiktig. det hjalp meg masse å trene ryggen SVAKT når jeg hadde problemer med den, så tror dette egentlig kunne blitt mye bedre med trening og kosthold (jada jada matprat) Når man får til svar at de ikke har tid til å trene med manualer i sofaen engang så skjønner man at det er kjørt. Har tydeligvis full timeplan selv på ukene hvor de ikke har barnet. Til og med statsministeren får klemt inn litt trening. 6
SkinkyP Skrevet tirsdag kl. 11:14 #2442 Skrevet tirsdag kl. 11:14 garfunkel skrev (8 minutter siden): Når man får til svar at de ikke har tid til å trene med manualer i sofaen engang så skjønner man at det er kjørt. Har tydeligvis full timeplan selv på ukene hvor de ikke har barnet. Til og med statsministeren får klemt inn litt trening. Har de sagt at de ikke har tid til å trene med manualer i sofaen?
Coffee_lover Skrevet tirsdag kl. 11:56 #2443 Skrevet tirsdag kl. 11:56 Er sønnen til G veldig liten av vekst? Er han ikke snart 5 år? Ser ut som tre år i høyde. Og har han ikke språk?
*Blåbær* Skrevet tirsdag kl. 13:08 #2444 Skrevet tirsdag kl. 13:08 Coffee_lover skrev (1 time siden): Er sønnen til G veldig liten av vekst? Er han ikke snart 5 år? Ser ut som tre år i høyde. Og har han ikke språk? 5 i februar ja. Han var liten da han var baby hvertfall, det husker jeg hun sa. Har barn selv så merker meg ting hun sier om barn😅 Men så har hun sagt at han har vokst sååå mye i det siste og måtte ha regntøy i str 110 når han var 3,5 år, min brukte str 98 i samme regntøy da barnet var 3,5 og barnet er helt gjennomsnittlig høyt. 2
Tilia77 Skrevet tirsdag kl. 13:21 #2445 Skrevet tirsdag kl. 13:21 Coffee_lover skrev (1 time siden): Er sønnen til G veldig liten av vekst? Er han ikke snart 5 år? Ser ut som tre år i høyde. Og har han ikke språk? Sønnen til G er på autismespekteret, og det er ikke alle på spekteret som har språk. 1
*Blåbær* Skrevet tirsdag kl. 13:25 #2446 Skrevet tirsdag kl. 13:25 Coffee_lover skrev (1 time siden): Er sønnen til G veldig liten av vekst? Er han ikke snart 5 år? Ser ut som tre år i høyde. Og har han ikke språk? Han lærer alternativ supplerende kommunikasjon i barnehagen ettersom han ikke har talespråk (enda), dvs. kommunikasjon ved å peke på bilder. Skulle ønske Guro snakket litt mer om hvordan det er å ha et barn med autisme, det krever jo litt annet en et ordinært barn. 1 1
NinaLisa Skrevet tirsdag kl. 17:47 #2447 Skrevet tirsdag kl. 17:47 Coffee_lover skrev (5 timer siden): Er sønnen til G veldig liten av vekst? Er han ikke snart 5 år? Ser ut som tre år i høyde. Og har han ikke språk? Etter størrelsen på klærne hun kjøper har jeg inntrykk av at han er stor for alderen, men sant nok, han ser liten ut. Han har noen ord han bruker, men usikkert hvorvidt han vil utvikle talespråk. 3
NinaLisa Skrevet i går, 11:49 #2448 Skrevet i går, 11:49 Jeg blir litt smågal når tvillingene dukker opp både på Facebook og tik tok omtrent daglig med pysj på. Synes det er , ja rett og slett uappetittlig når de tilbereder mat og ellers reklamerer for produkter. Hvorfor skjønner de ikke det? Den røde pysjen er jo som elefanten i rommet. 3 2
Zidji Skrevet i går, 13:32 #2449 Skrevet i går, 13:32 (endret) NinaLisa skrev (1 time siden): Jeg blir litt smågal når tvillingene dukker opp både på Facebook og tik tok omtrent daglig med pysj på. Synes det er , ja rett og slett uappetittlig når de tilbereder mat og ellers reklamerer for produkter. Hvorfor skjønner de ikke det? Den røde pysjen er jo som elefanten i rommet. Enig. Jeg hadde så lyst på en julepysj tidligere, men jeg kommer aldri til å kjøpe en nå. Hver gang jeg ser reklame for en slik santa pysj tenker jeg bare på tvillingene. Orker ikke mer av det klesplagget. Endret i går, 13:33 av Zidji 1 3
NinaLisa Skrevet i går, 15:07 #2450 Skrevet i går, 15:07 Zidji skrev (1 time siden): Enig. Jeg hadde så lyst på en julepysj tidligere, men jeg kommer aldri til å kjøpe en nå. Hver gang jeg ser reklame for en slik santa pysj tenker jeg bare på tvillingene. Orker ikke mer av det klesplagget. Jeg fikk en slik i julegave for to år siden men den bruker jeg ikke 🤭
Zidji Skrevet i går, 15:17 #2451 Skrevet i går, 15:17 NinaLisa skrev (8 minutter siden): Jeg fikk en slik i julegave for to år siden men den bruker jeg ikke 🤭 Å nei 😅🤭🤭 de er jo sikkert veldig gode og en får jo egentlig julestemning av de! Menne enig, nå er det nei takk 🫣🤭 1
NinaLisa Skrevet 9 timer siden #2452 Skrevet 9 timer siden Jentene fikk her om dagen en hel eske med flotte hudpleieprodukter fra en produsent av koreansk hudpleie. Det er dyre og fine produkter tilpasset deres hud. Jeg er spent på å følge med om de blir fornøyd og om produktene er gode. Jeg håper ikke vi får se dem i pysjen mens de prøver produkter. Dette er jo reklame å en fin ramme rundt er viktig når man har et samarbeid. Jeg kikket innom nettsiden og kunne tenke meg å prøve og håper jeg blir inspirert 😀 2
mereo Skrevet 9 timer siden #2453 Skrevet 9 timer siden (endret) NinaLisa skrev (7 minutter siden): Jentene fikk her om dagen en hel eske med flotte hudpleieprodukter fra en produsent av koreansk hudpleie. Det er dyre og fine produkter tilpasset deres hud. Jeg er spent på å følge med om de blir fornøyd og om produktene er gode. Jeg håper ikke vi får se dem i pysjen mens de prøver produkter. Dette er jo reklame å en fin ramme rundt er viktig når man har et samarbeid. Jeg kikket innom nettsiden og kunne tenke meg å prøve og håper jeg blir inspirert 😀 Når man hører om at andre har i kontraktene sin blant annet at de må ha velstelte negler, så er det fascinerende at noen har valgt disse to. Tipper at «kunden» (altså de som har sendt varene) ikke er så etablerte i Norge, derfor heller ikke veldig kresne på hvem de vil skal promotere deres merke og sannsynligvis har de ikke betalt noe utover å gi disse to produktene i gave. Endret 9 timer siden av mereo 2 4
Miss perfect Skrevet 8 timer siden #2454 Skrevet 8 timer siden Tror nok damene får greit betalt for alle disse samarbeidene. Forstår ikke helt hvorfor, de labber rundt hjemme i pysjen og ser på serier og youtube og lager mat. Disse samarbeidene hindrer faktisk at damene må komme seg ut i en form for jobb tør jeg påstå. Men de er nok strålende fornøyd med det de. 3 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 7 timer siden #2455 Skrevet 7 timer siden Miss perfect skrev (1 time siden): Tror nok damene får greit betalt for alle disse samarbeidene. Forstår ikke helt hvorfor, de labber rundt hjemme i pysjen og ser på serier og youtube og lager mat. Disse samarbeidene hindrer faktisk at damene må komme seg ut i en form for jobb tør jeg påstå. Men de er nok strålende fornøyd med det de. tror ikke de tjener så mye egentlig, er nok mer at de tenker uuuu masse mer ræl vi ka ha hjemme og smøre ansiktet med! har aldri sett noen som har så mye dilldall og forskjellige ting de tar på ansiktet som de to. det er jo ikke bra å bruke en ny type krem hver dag, da huden sikkert blir helt forvirra av alle de forskjellige stoffene som blir smurt på 4 1
mereo Skrevet 6 timer siden #2456 Skrevet 6 timer siden Miss perfect skrev (2 timer siden): Tror nok damene får greit betalt for alle disse samarbeidene. Forstår ikke helt hvorfor, de labber rundt hjemme i pysjen og ser på serier og youtube og lager mat. Disse samarbeidene hindrer faktisk at damene må komme seg ut i en form for jobb tør jeg påstå. Men de er nok strålende fornøyd med det de. Helt ærlig, jeg tviler på at de tjener noe særlig på det. De har vel heller ikke noe management i rygge akkurat.
Gogglebox Skrevet 5 timer siden #2457 Skrevet 5 timer siden Miss perfect skrev (2 timer siden): Tror nok damene får greit betalt for alle disse samarbeidene. Forstår ikke helt hvorfor, de labber rundt hjemme i pysjen og ser på serier og youtube og lager mat. Disse samarbeidene hindrer faktisk at damene må komme seg ut i en form for jobb tør jeg påstå. Men de er nok strålende fornøyd med det de. Ganske vanlig at de bare får produktene og ikke penger i tillegg. De må jo skatte av verdien på produktene. Og med de begge på aap/ufør så tar de ikke noe utbytte av det de evt. tjener heller. Det går bare tilbake til firmaet og til å produsere enda flere unødvendige videoer.
garfunkel Skrevet 5 timer siden #2458 Skrevet 5 timer siden (endret) mereo skrev (3 timer siden): Når man hører om at andre har i kontraktene sin blant annet at de må ha velstelte negler, så er det fascinerende at noen har valgt disse to. Så er kanskje derfor de plutselig drar avgårde rett som det er for å sette på løsnegler nå da? Er så trist at sånt prioriteres mens sønnen må vente til 5årsdagen sin til de har råd til storgutt-seng til han Endret 5 timer siden av garfunkel 2 1
*Blåbær* Skrevet 5 timer siden #2459 Skrevet 5 timer siden garfunkel skrev (12 minutter siden): Så er kanskje derfor de plutselig drar avgårde rett som det er for å sette på løsnegler nå da? Er så trist at sånt prioriteres mens sønnen må vente til 5årsdagen sin til de har råd til storgutt-seng til han Hva sover han i nå da? En på snart 5 sover ikke i sprinkelseng, det er vel kun plass til en på opp til ca 3 år. Selv synes jeg barna skal få nødvendige ting, mens de til bursdag og jul får noe de ønsker seg som ikke nødvendigvis er nødvendigheter. 1 1
Miss perfect Skrevet 4 timer siden #2460 Skrevet 4 timer siden (endret) Kvinneforkjemper1 skrev (3 timer siden): tror ikke de tjener så mye egentlig, er nok mer at de tenker uuuu masse mer ræl vi ka ha hjemme og smøre ansiktet med! har aldri sett noen som har så mye dilldall og forskjellige ting de tar på ansiktet som de to. det er jo ikke bra å bruke en ny type krem hver dag, da huden sikkert blir helt forvirra av alle de forskjellige stoffene som blir smurt på Ja nei.. kan jo være jeg tar feil, men de virker å ha rimelig god råd til alt de bare måå ha hele tiden.. og jeg tror nok de får betalt greit. Men hvem vet. Og nei det er ikke bra m alt dette forskjellige de smører på huden hele tiden. Men bare vent, det blir nye favorittprodukter dette her. Endret 3 timer siden av Miss perfect 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå