Mardina Skrevet 18. september 2025 #2141 Skrevet 18. september 2025 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Fikk du? Hva sa hun? At jeg skulle drite i å kommentere andre sin vekt 😄 Du kan jo gå inn å lese kommentarene 😄 De takler jo ikke kritikk 😄
lew Skrevet 18. september 2025 #2142 Skrevet 18. september 2025 Mardina skrev (13 minutter siden): Jeg nevnte at G kunne returnert den pysjen, men da fikk jeg passet mitt påskrevet gitt 😄 Dem tåler ingen ting,tar alt som kritikk. 1
Mardina Skrevet 18. september 2025 #2143 Skrevet 18. september 2025 lew skrev (1 minutt siden): Dem tåler ingen ting,tar alt som kritikk. Jeg vet 😄 Skikkelig hårsåre 😄 1
jukkapalme Skrevet 18. september 2025 #2144 Skrevet 18. september 2025 Mardina skrev (1 minutt siden): At jeg skulle drite i å kommentere andre sin vekt 😄 Du kan jo gå inn å lese kommentarene 😄 De takler jo ikke kritikk 😄 Er på telefonen akkurat nå og da forsvinner ofte mange av kommentarene. Irriterende. Så ikke den kommentaren du hadde skrevet om hygienen rundt fårikålen heller. Men skal gå inn på paden å se 😊 Der ser jeg merkelig nok alt. Men når ble det å skrive at hun burde returnert pysjen å kommentere andres vekt? Erre mulig? De takler ikke kritikk i det hele tatt, nei. Må tas i med silkehansker de to der. 3
Mardina Skrevet 18. september 2025 #2145 Skrevet 18. september 2025 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Er på telefonen akkurat nå og da forsvinner ofte mange av kommentarene. Irriterende. Så ikke den kommentaren du hadde skrevet om hygienen rundt fårikålen heller. Men skal gå inn på paden å se 😊 Der ser jeg merkelig nok alt. Men når ble det å skrive at hun burde returnert pysjen å kommentere andres vekt? Erre mulig? De takler ikke kritikk i det hele tatt, nei. Må tas i med silkehansker de to der. Det med fårikålen har de merkelig nok ikke kommentert 😄 Kanskje de forstod at jeg hadde rett 😄 2
Orly Skrevet 19. september 2025 #2146 Skrevet 19. september 2025 Gogglebox skrev (7 timer siden): Det var vel heller det at du måtte kommentere at Guro var "farlig overvektig" og måtte gjøre noe med det pronto som gjorde at de reagerte. Veldig unødvendig å kommentere til noen du vet har vektproblemer (og som garantert vet det selv) og hvor vekt har vært et sensitivt tema store deler av livet og hele vloggkarrieren deres. Virker som at du gjør det for å provosere. Ikke gjem deg bak "bekymring" og "deres eget beste". Det er fat shaming du driver med Ikke sant, det var ikke kun at de kunne returnere pysjen, da hadde nok også svaret blitt noe annet .
Tradegy Skrevet 19. september 2025 #2147 Skrevet 19. september 2025 Diencephalon skrev (På 17.9.2025 den 16.11): Tvillingene forteller om plaggene de har kjøpt av ByLien - på salg. Termos, hansker, ymse plagg som ikke passer. De har kjøpt matchende rød pysj, som Pia ikke kan bruke når hun skal sove fordi stoffet er uten stretch. Guro får ikke kneppet overdelen over magen, men "kan jo bare ha en singlet under". Hvorfor i alle dager returnerer de det ikke? Tror kanskje det har å gjøre med at salgsvarer/outletvarer (ned i 70-80% rabatt) har strengere regler i forhold til retur. Men kan være jeg tar feil 1
Sol Rampelyset Skrevet 19. september 2025 #2148 Skrevet 19. september 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
tonebelinda Skrevet 19. september 2025 #2149 Skrevet 19. september 2025 lew skrev (På 18.9.2025 den 22.54): Hu mente kalenderen var for dyr.Zizzi er dyrt men dem har mye salg,stort sett di største str der også.Celbes har en del,men dem liker handle så billig som mulig og mest mulig.Ellers har kapphal også en del på xlent. Zizzi er da ikke dyre de. Kjøper mye der jeg. Og synes de har helt greie priser 1
lew Skrevet 19. september 2025 #2150 Skrevet 19. september 2025 tonebelinda skrev (2 timer siden): Zizzi er da ikke dyre de. Kjøper mye der jeg. Og synes de har helt greie priser Bra👍I
Iso1 Skrevet 19. september 2025 #2151 Skrevet 19. september 2025 tonebelinda skrev (2 timer siden): Zizzi er da ikke dyre de. Kjøper mye der jeg. Og synes de har helt greie priser Det er vel opp til hver enkelt person hva man syns er dyrt eller ikke. Zizzi kan være dyrt, jeg handler en del der og jeg syns det er dyrt der. Men som en sa så har de mye billig også, som nå kan man få en tskjorte til litt over 100kr. Kommer litt an på hva man skal ha. Er en ting der må jeg ønsker meg, men det koster 1.500kr så det blir uaktuelt. Så ja, det kan være dyrt. 3
AnnnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #2152 Skrevet 20. september 2025 Mardina skrev (På 18.9.2025 den 23.24): Jeg vet 😄 Skikkelig hårsåre 😄 Jeg måtte inn og lese. Synes jo at det var du som ikke var så fin her da. Man kan ikke kommentere andres kropp og så kalle folk hårsåre når de ber deg om å nettopp ikke kommentere kroppene deres… 2 1 6
Iso1 Skrevet 20. september 2025 #2153 Skrevet 20. september 2025 AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg måtte inn og lese. Synes jo at det var du som ikke var så fin her da. Man kan ikke kommentere andres kropp og så kalle folk hårsåre når de ber deg om å nettopp ikke kommentere kroppene deres… Mer personen som kommenterte som ikke skjønner at kropp og vekt ikke skal kommenteres, sånt gjør man bare ikke. Ingenting med hårsåre eller kritikk å gjøre i det hele tatt. Voksne folk i 2025 burde vite mye bedre enn dette. 1 3
AnnnonymBruker Skrevet 20. september 2025 #2154 Skrevet 20. september 2025 Iso1 skrev (4 minutter siden): Mer personen som kommenterte som ikke skjønner at kropp og vekt ikke skal kommenteres, sånt gjør man bare ikke. Ingenting med hårsåre eller kritikk å gjøre i det hele tatt. Voksne folk i 2025 burde vite mye bedre enn dette. Ja, var jo det jeg sa. 2 3
Petrine12 Skrevet 23. september 2025 #2155 Skrevet 23. september 2025 Digga kommentaren til dagens vlog 😅 1
NinaLisa Skrevet 26. september 2025 #2156 Skrevet 26. september 2025 Jentene får kommentarer for å lage fårikål uten salt. Men tar de imot kritikk? Nope, og kvassere blir de etterhvert som folk sier at det blir ikke smak av verken kål eller kjøtt uten salt. De burde jo vite bedre de som ofte blogger om mat. 3
mereo Skrevet 26. september 2025 #2157 Skrevet 26. september 2025 NinaLisa skrev (2 minutter siden): Jentene får kommentarer for å lage fårikål uten salt. Men tar de imot kritikk? Nope, og kvassere blir de etterhvert som folk sier at det blir ikke smak av verken kål eller kjøtt uten salt. De burde jo vite bedre de som ofte blogger om mat. Å vlogge ofte om mat er ikke synonymt med å være god til å lage mat, ha peiling på mat eller noe som helst annet som betyr at maten smaker godt. 1 1
NinaLisa Skrevet 26. september 2025 #2158 Skrevet 26. september 2025 mereo skrev (14 minutter siden): Å vlogge ofte om mat er ikke synonymt med å være god til å lage mat, ha peiling på mat eller noe som helst annet som betyr at maten smaker godt. Det kan være mye sannhet i. Tro om det er noen som lager mat inspirert av jentene?
mereo Skrevet 26. september 2025 #2159 Skrevet 26. september 2025 NinaLisa skrev (7 minutter siden): Det kan være mye sannhet i. Tro om det er noen som lager mat inspirert av jentene? Det er det sikkert, men helt ærlig er det lite til ingenting med de som er inspirerende. 2
Anonymus6 Skrevet 26. september 2025 #2160 Skrevet 26. september 2025 (endret) Hadde gleda meg til å se litt av det julehuset i drøbak, men det fikk vi ikke se noe av!:( når de først gjør noe som er content så viser de det jo ikke engang.. når de er i sverige og, vil jeg se litt mer fra selve shoppingen og ikke bare innkjøp når de kommer hjem🫠 Endret 26. september 2025 av Anonymus6 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå