Anonymus6 Skrevet 14. september #2121 Skrevet 14. september SkinkyP skrev (På 13.9.2025 den 11.58): Det handler nok mest om at hun har barnefri dessverre. Da oppfatter vi det forskjellig😅 syns hun virket på bedre humør enn tidligere når hun også har hatt barnefri😊
Sol Rampelyset Skrevet 14. september #2122 Skrevet 14. september Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner. Sol, admin.
tonebelinda Skrevet 15. september #2123 Skrevet 15. september Denne tråden her er iallefall mye mer underholdende enn videoene søstrene legger ut. Kom over denne tråden, og måtte søke de opp. Hva er det som gjør at folk følger dem og ser deres kjedelige videoer? 3
*Blåbær* Skrevet 15. september #2124 Skrevet 15. september tonebelinda skrev (4 timer siden): Denne tråden her er iallefall mye mer underholdende enn videoene søstrene legger ut. Kom over denne tråden, og måtte søke de opp. Hva er det som gjør at folk følger dem og ser deres kjedelige videoer? Fascinerende forbruk og livsstil. Liker også å se på innkjøpsvideoene deres til tross for at jeg mener de har nok klær og ting i boligen sin😅 Samt at de er åpene og deler av seg selv. 3
*Blåbær* Skrevet 15. september #2125 Skrevet 15. september Guro var snill som gav bort en haug med utvokst barneklær til en alenemor som trengte det da. Hun kunne ha fått noen kroner for det, men ville heller gi det bort❤️ 1 6 1
Mickan Skrevet 15. september #2126 Skrevet 15. september Forstår ikke helt hvorfor de poster nye videoer såpass ofte. En dag i uka hadde vært mer enn nok. Man vet det skorter på innhold når avriming av fryseboks blir fremstilt som en like stor happening som London-tur 😅 1 8
Anonymus6 Skrevet 15. september #2127 Skrevet 15. september Mickan skrev (1 time siden): Forstår ikke helt hvorfor de poster nye videoer såpass ofte. En dag i uka hadde vært mer enn nok. Man vet det skorter på innhold når avriming av fryseboks blir fremstilt som en like stor happening som London-tur 😅 Ja det er fascinerende i grunn😂 og når de diskuterte sist de hadde handlet inn oppvaskmiddel🤭 2
AnnnonymBruker Skrevet 16. september #2128 Skrevet 16. september Mickan skrev (19 timer siden): Forstår ikke helt hvorfor de poster nye videoer såpass ofte. En dag i uka hadde vært mer enn nok. Man vet det skorter på innhold når avriming av fryseboks blir fremstilt som en like stor happening som London-tur 😅 Tipper de tjener noen kroner fra YouTube på det de legger ut..? Og at det er en motiverende faktor for å poste ofte
Anonymus6 Skrevet 16. september #2129 Skrevet 16. september (endret) Noen andre som reagerer på hygienen rundt matlaging? Spesielt fårikålen idag da Guro tok på lammekjøttet og så på telefonen, og så kjøttet igjen. Tenkte først det var klippet bort, men det så ikke sånn ut da jeg spolte tilbake. tørket også fingrene på klærne😮 Mannen min sa han har reagert på det samme tidligere😅 Endret 16. september av Anonymus6 4 2
garfunkel Skrevet 16. september #2130 Skrevet 16. september Anonymus6 skrev (5 timer siden): Noen andre som reagerer på hygienen rundt matlaging? Spesielt fårikålen idag da Guro tok på lammekjøttet og så på telefonen, og så kjøttet igjen. Tenkte først det var klippet bort, men det så ikke sånn ut da jeg spolte tilbake. tørket også fingrene på klærne😮 Mannen min sa han har reagert på det samme tidligere😅 Er så vant til dårlig mathygiene der i gården at jeg legger ikke merke til sånt mer. Har sett de mose deiger med hender uten hansker samtidig som de har plaster på fingrene, og renske ørene med fingre for så å plassere hendene på matlaging som ikke skal stekes (sjokoladekuler) 1 4
Mardina Skrevet 16. september #2131 Skrevet 16. september Anonymus6 skrev (5 timer siden): Noen andre som reagerer på hygienen rundt matlaging? Spesielt fårikålen idag da Guro tok på lammekjøttet og så på telefonen, og så kjøttet igjen. Tenkte først det var klippet bort, men det så ikke sånn ut da jeg spolte tilbake. tørket også fingrene på klærne😮 Mannen min sa han har reagert på det samme tidligere😅 Reagerte på det også 😳 Og kommenterte det på YouTube. Men igjen, det er lite som overrasker meg med de to damene der 😄 3
Diencephalon Skrevet 17. september #2132 Skrevet 17. september Tvillingene forteller om plaggene de har kjøpt av ByLien - på salg. Termos, hansker, ymse plagg som ikke passer. De har kjøpt matchende rød pysj, som Pia ikke kan bruke når hun skal sove fordi stoffet er uten stretch. Guro får ikke kneppet overdelen over magen, men "kan jo bare ha en singlet under". Hvorfor i alle dager returnerer de det ikke? 6 1
Tradegy Skrevet 18. september #2133 Skrevet 18. september Jentene hadde hatt godt av å tilpasse klær til kroppen. Ikke bare størst mulig for å komme seg inn i klærne.. Men klart, når alt skal shoppes til minst mulig pris, så tar de seg selv litt for gitt. 3
lew Skrevet 18. september #2134 Skrevet 18. september Pia sier hu ville ha en jakke oversize,den var ikke mye oversize.Merklig handle klær som er for lite bare for at dem liker den og den infulenseren.Selv klarer jeg ikke sove med pysj,så skjønner godt at den sateng pysjen ikke er den beste sove i Trang eller ikke.
jukkapalme Skrevet 18. september #2135 Skrevet 18. september (endret) Tradegy skrev (1 time siden): Jentene hadde hatt godt av å tilpasse klær til kroppen. Ikke bare størst mulig for å komme seg inn i klærne.. Men klart, når alt skal shoppes til minst mulig pris, så tar de seg selv litt for gitt. Enig. De kunne trengt litt hjelp av Trinny & Susannah eller noe sånt. Men… det finnes vel «stormotebutikker» som ikke er så dyre? Har ingen erfaring selv siden jeg er normalvektig, men har ikke inntrykk av at Zizzi er så dyrt? Og det med den pysjen G ikke fikk igjen i største str, men bare kunne ha singlet under? Merkelig. Hun burde jo bare returnert. De vil nok ha matchende pysjer til vlogmas, men de matcher jo ikke lenger om hun har den åpen med singlet under. Lurer på om Guro skal ha nude beauty kalender i år. Hun er jo så opptatt av Isabel Raad. Endret 18. september av jukkapalme 3
lew Skrevet 18. september #2136 Skrevet 18. september jukkapalme skrev (15 minutter siden): Enig. De kunne trengt litt hjelp av Trinny & Susannah eller noe sånt. Men… det finnes vel «stormotebutikker» som ikke er så dyre? Har ingen erfaring selv siden jeg er normalvektig, men har ikke inntrykk av at Zizzi er så dyrt? Og det med den pysjen G ikke fikk igjen i største str, men bare kunne ha singlet under? Merkelig. Hun burde jo bare returnert. De vil nok ha matchende pysjer til vlogmas, men de matcher jo ikke lenger om hun har den åpen med singlet under. Lurer på om Guro skal ha nude beauty kalender i år. Hun er jo så opptatt av Isabel Raad. Hu mente kalenderen var for dyr.Zizzi er dyrt men dem har mye salg,stort sett di største str der også.Celbes har en del,men dem liker handle så billig som mulig og mest mulig.Ellers har kapphal også en del på xlent. 2
lew Skrevet 18. september #2137 Skrevet 18. september Men ang kalender ville det vært bedre og kjøpt en dyr,enn kjøpe 3-4 stk med masse ræl i. 1
Mardina Skrevet 18. september #2138 Skrevet 18. september jukkapalme skrev (30 minutter siden): Enig. De kunne trengt litt hjelp av Trinny & Susannah eller noe sånt. Men… det finnes vel «stormotebutikker» som ikke er så dyre? Har ingen erfaring selv siden jeg er normalvektig, men har ikke inntrykk av at Zizzi er så dyrt? Og det med den pysjen G ikke fikk igjen i største str, men bare kunne ha singlet under? Merkelig. Hun burde jo bare returnert. De vil nok ha matchende pysjer til vlogmas, men de matcher jo ikke lenger om hun har den åpen med singlet under. Lurer på om Guro skal ha nude beauty kalender i år. Hun er jo så opptatt av Isabel Raad. Jeg nevnte at G kunne returnert den pysjen, men da fikk jeg passet mitt påskrevet gitt 😄 4
jukkapalme Skrevet 18. september #2139 Skrevet 18. september lew skrev (8 minutter siden): Hu mente kalenderen var for dyr.Zizzi er dyrt men dem har mye salg,stort sett di største str der også.Celbes har en del,men dem liker handle så billig som mulig og mest mulig.Ellers har kapphal også en del på xlent. Å, så hun har snakket om den allerede? Ja, den er ikke billig. Men hun liker jo merket. Å, trodde Zizzi var ganske billig jeg, feil kan man ta. Synd de velger kvantitet over kvalitet. lew skrev (6 minutter siden): Men ang kalender ville det vært bedre og kjøpt en dyr,enn kjøpe 3-4 stk med masse ræl i. Helt enig! Hun digger jo merket og dama, så hvorfor ikke klinke til og kjøpe kun denne enn 3-4 billigere med masse ræl i? Prisen blir jo ca den samme uansett. 1
jukkapalme Skrevet 18. september #2140 Skrevet 18. september Mardina skrev (Akkurat nå): Jeg nevnte at G kunne returnert den pysjen, men da fikk jeg passet mitt påskrevet gitt 😄 Fikk du? Hva sa hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå