Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som den porsjonen de viste i vloggen idag; det er under gjennomsnittet hvor mye jeg pleier å ta til meg, er det bare jeg som pleier å spise mye eller? klarer liksom ikke å tro på at de kun spiser så lite til middag😅 

Men igjen så spiser de på en måte to middager om dagen de dagene de har nudler med ostesaus til kvelds så det går vel opp i opp.. en pk nuddel uten ost er fort 400-500kcal, så legg på minst 150 kalorier til ost og creme fraiche(sikkert mer og), så er det jo en ekstra middag..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tallerken var latterlig 😂 Og son kan jo absolutt ha same tallerken, glas og duk som voksne. Han er 5 om noken mnd 🙃

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Litt snaue porsjoner når man inviterer til middag? Greit nok at det er mor og at de spiser sammen ofte og at de kjenner hverandres spisevaner osv. men hvis gutten spiser laks så blir det nøyaktig et stykke på hver. Skikkelig millimetermål på serveringen, spesielt siden man får inntrykk av at de er mer rause med porsjonene når det kun er søstrene som spiser sammen.

Men vi er ulike.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Innholdet i vloggene har virkelig tapt seg den siste tiden, og omhandler stort sett hva de skal spise og planlegning av måltider. Det grenser til sykelig. Enten er de på butikken for å handle eller se på mat, eller så lager de mat, taste tester eller drikker iskaffe. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Når dagen består av å kjøre til bhg, inn å vente på søster skal komme hjem og se på yt videoer.. ja nei altså. Ikke rart ståa er som den er. Og som noen andre nevnte, de bryr seg nok ikke sånn veldig mye om og når Pia er på jobb arbeidsgiveren. Ingen er intr i en som max klarer jobbe 3t om dagen 2-3 dager i uka. Kun når du er der som gratis arbeidskraft.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Så ekstremt lite innholdsrike dager de har! Det må være kjedelig å stort sett bare sitte på sofaen hele dagen og se på YouTube og følge andre sitt liv. Når de både skal tømme tørketrommel og lage middag en dag så syns de at de har nok å gjøre, Guro sa det her om dagen og det var nok litt mere på listen men ikke så veldig mye. Åssen i alle dager hadde de fungert i det virkelige liv med jobb, unger og alt det medfører, husarbeid, matlaging og partner? De klarer knapt de få tingene de har å gjøre i huset til dagen. Jeg vet at de sliter med helsa men det gjør jammen mange andre som både jobber og har unger og alt som hører med i et voksent liv. De lever ikke som voksne mennesker men som tenåringer som bor hjemme hos mamma og pappa. Gjør egentlig Guro noe husarbeid? De forteller stort sett om det lille de har gjort iløpet av en dag og det er evigheter siden jeg har hørt at hun har gjort noe som helst…. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Henrietta skrev (14 minutter siden):

Så ekstremt lite innholdsrike dager de har! Det må være kjedelig å stort sett bare sitte på sofaen hele dagen og se på YouTube og følge andre sitt liv. Når de både skal tømme tørketrommel og lage middag en dag så syns de at de har nok å gjøre, Guro sa det her om dagen og det var nok litt mere på listen men ikke så veldig mye. Åssen i alle dager hadde de fungert i det virkelige liv med jobb, unger og alt det medfører, husarbeid, matlaging og partner? De klarer knapt de få tingene de har å gjøre i huset til dagen. Jeg vet at de sliter med helsa men det gjør jammen mange andre som både jobber og har unger og alt som hører med i et voksent liv. De lever ikke som voksne mennesker men som tenåringer som bor hjemme hos mamma og pappa. Gjør egentlig Guro noe husarbeid? De forteller stort sett om det lille de har gjort iløpet av en dag og det er evigheter siden jeg har hørt at hun har gjort noe som helst…. 

Problemet er at de har følgerne, det gir de illusjonen om at bare det kommer fler så kan de leve av dette. 
Problemet deres er at det ikke er en levedyktig drøm - de har ikke innhold som gjør annet enn å henge ut dem selv, uten at de har forstått det selv.

Oppmerksomheten de får for det de publiserer er i utgangspunktet ikke positiv, det ser man jo bare i tråden her.

De burde logget av og gitt opp influenser drømmen.

Endret av mereo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
mereo skrev (På 4.9.2025 den 12.27):

De burde logget av og gitt opp influenser drømmen.

Virkelig enig. Og folk som betaler for innhold, burde stoppet abonnementet, stakkars :himle:

I går ble det nevnt minst 4 ganger hva de skulle spise til middag, hvilken rett de endte opp med istedet, og hva de skulle spise i morgen :ler:

Endret av Tradegy
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kom opp en random film på min instagram nå, startet 10 sekunder av den ish. 
Guro snakker om at hun skal ukeshandle, men må kjøpe brød i morgen. (!?) Altså, hvorfor tar hun det ikke med samtidig om det er tomt dagen etter?  Ukeshandle? ehm nej, dette er ikke å ukeshandle gett. 

• Liker 2
Skrevet

Betaler de virkelig 300 kr for Goodiebox hver måned?😳 De som allerede har skuffer og skap fulle av sminke og hudpleie, og er så nøysomelig med andre nødvendigheter.

• Liker 3
Skrevet
*Blåbær* skrev (2 timer siden):

Betaler de virkelig 300 kr for Goodiebox hver måned?😳 De som allerede har skuffer og skap fulle av sminke og hudpleie, og er så nøysomelig med andre nødvendigheter.

Og nye negler jevnt og trutt nå. Iskaffe på kafe og annet unødvendig flere ganger i uka. Tror ikke de skal skrike mer ut om klump i halsen (som Guro sa til NRK) rundt egen økonomi 

• Liker 2
Skrevet

Virker som Guro er på bedre humør; hvertfall de siste vloggene, syns det er så fint! Virker som vlogmas planlegging ga en liten energiboost😄 

• Hjerte 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (5 timer siden):

Skrive av på firma den vel?

Skrevet (endret)
Petrine12 skrev (5 timer siden):

Skrive av på firma den vel?

Hva skal de med en sminkeboks egentlig? De bruke jo ikke engang maskara, eller leppepomade! 
Har de noen gang kommentert på hvorfor de har så tørre lepper? Er de allergiske kanskje? 

Endret av Teardrop
  • Liker 1
Skrevet
Teardrop skrev (5 minutter siden):

Hva skal de med en sminkeboks egentlig? De bruke jo ikke engang maskara, eller leppepomade! 
Har de noen gang kommentert på hvorfor de har så tørre lepper? Er de allergiske kanskje? 

De peller

Skrevet
Anonymus6 skrev (19 timer siden):

Virker som Guro er på bedre humør; hvertfall de siste vloggene, syns det er så fint! Virker som vlogmas planlegging ga en liten energiboost😄 

Det handler nok mest om at hun har barnefri dessverre. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Teardrop skrev (12 timer siden):

Goodieboxen har hovedsakelig hudpleie og det bruker de jo. Om jeg ikke husker helt feil var det ikke et eneste sminkeprodukt i boksen de la ut i går. Har ikke lagt merke til tørre lepper, men fulgte med en leppemaske i den, så kanskje det blir bedre.

Skrevet
jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Goodieboxen har hovedsakelig hudpleie og det bruker de jo. Om jeg ikke husker helt feil var det ikke et eneste sminkeprodukt i boksen de la ut i går. Har ikke lagt merke til tørre lepper, men fulgte med en leppemaske i den, så kanskje det blir bedre.

Hvordan er det mulig å ikke legge merke til såre og crispy lepper på de? 🤣

De har jo ofte blodige sår også fordi de peller og biter på leppa si

• Liker 5
Skrevet
garfunkel skrev (2 timer siden):

Hvordan er det mulig å ikke legge merke til såre og crispy lepper på de? 🤣

De har jo ofte blodige sår også fordi de peller og biter på leppa si

Mulig jeg bare er uoppmerksom da og jeg er ikke så opptatt av hvordan andre ser ut… Er ikke alle som er like opptatt av andres utseende… 

Må være ubehagelig å gå rundt med tørre/såre lepper hele tiden. Håper G vil bruke den leppemasken hun fikk i boksen da.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Går ikke Guro med noe annet enn den gamle lilla genseren?Den er så fæl.Hun var så fin når hun hadde på seg en sort topp og en sort skjorte.Så veldig mye freshere ut.Den lilla er vel like gammel som dem har holdt på med YouTube 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...