jukkapalme Skrevet 12. august #2001 Skrevet 12. august Miss perfect skrev (20 minutter siden): Haha, er nok mange som har det sånn.. jada var et par sunne ting der, men ble jo helt klart mest av nudler, chips, bacon, creme fraiche, kokosmelk osv.. de hadde vel en innkjøpsvideo fra neo tokyo her om dagen og.. mere nudler.. men dette er damenes valg. Ja, var mye av det. Ikke særlig sunt, nei. Sjelden sett noen som er så glad i nudler som dem. Syns det er godt selv, men spiser det ikke så ofte. Blir jo sulten igjen før man rekker å si kake. Eller nudler 🤪 Petrine12 skrev (14 minutter siden): Men Guro har vel ikkje sagt at ho ønske ned i vekt? Berre eit ønske om å bevege seg. Tror nok hun ønsker det. Bare at hun ikke sier det. Kanskje hun føler på skam. Men hun/de må ta tak i kostholdet sitt. 1
Tradegy Skrevet 12. august #2002 Skrevet 12. august Om målet er treningssenter, er det jo veldig dumt å dekke til vinduer enda mer Nå har hun sjansen til å starte i det små og rolig eksponere seg. Men selv om all bevegelse er bra, så er man like langt om man kun spiser nudler og chips/luft. 🤞for klokere valg 1
MzMe Skrevet 12. august #2003 Skrevet 12. august Tradegy skrev (På 5.8.2025 den 9.10): Juniorseng OMG!! Den ser ikke særlig høy ut heller?! Om de ikke har hatt trøbbel med ryggene før, så får de iallefall det etter å ha ligget i den sengen 🙄 2 2
Orly Skrevet 12. august #2004 Skrevet 12. august Man kritiserer sltså handlekurven til folk , fordi de er overvektige , Gud bedre meg , denne tråden blir bare styggere og styggere 1 2
Mardina Skrevet 12. august #2005 Skrevet 12. august Orly skrev (3 minutter siden): Man kritiserer sltså handlekurven til folk , fordi de er overvektige , Gud bedre meg , denne tråden blir bare styggere og styggere Du kan umulig ha sett mye på det som Norwaytwins har lagt ut på SoMe 🤔 Når man eksponerer seg på den måten, så må man forvente at folk reagerer. Faktum er at kostholdet deres ikke er bra og at de er overvektige begge to. Man trenger ikke være rakettforsker, for å skjønne det. Og når de ikke viser noe stor vilje til å gjøre noe med det, så må det være lov å reagere. Og til syvende og sist, så er dette et diskusjonsforum og hva gjør man her da? Diskuterer, ikke sant? Om du ikke liker det som skrives, så kan du vel holde deg unna tråden. Så slipper du å bli frustrert og oppgitt. Problem solved! 2 2
Orly Skrevet 12. august #2006 Skrevet 12. august (endret) Mardina skrev (6 minutter siden): Du kan umulig ha sett mye på det som Norwaytwins har lagt ut på SoMe 🤔 Når man eksponerer seg på den måten, så må man forvente at folk reagerer. Faktum er at kostholdet deres ikke er bra og at de er overvektige begge to. Man trenger ikke være rakettforsker, for å skjønne det. Og når de ikke viser noe stor vilje til å gjøre noe med det, så må det være lov å reagere. Og til syvende og sist, så er dette et diskusjonsforum og hva gjør man her da? Diskuterer, ikke sant? Om du ikke liker det som skrives, så kan du vel holde deg unna tråden. Så slipper du å bli frustrert og oppgitt. Problem solved! Ja for gud forby at man tenker litt over hva man skriver , du tåler åpenbart ikke andres meninger.Må man kritisere alt , eller går det an å komme med noe positivt innimellom. Å kommentere handling til andre er for meg skikkelig lavmål,, herlighet tenk de kjøper nudler når de er overvektige 😱 Endret 12. august av Orly 2
Miss perfect Skrevet 12. august #2007 Skrevet 12. august Orly skrev (1 time siden): Man kritiserer sltså handlekurven til folk , fordi de er overvektige , Gud bedre meg , denne tråden blir bare styggere og styggere Slapp av du, den handlinga der hadde blitt satt spm ved samme hva slags størrelse man har. 1 2
Orly Skrevet 12. august #2008 Skrevet 12. august Miss perfect skrev (25 minutter siden): Slapp av du, den handlinga der hadde blitt satt spm ved samme hva slags størrelse man har. Det vet du veldig godt ikke stemmer og du kan bare droppe hersketeknikker 1
Mardina Skrevet 12. august #2009 Skrevet 12. august Orly skrev (2 timer siden): Ja for gud forby at man tenker litt over hva man skriver , du tåler åpenbart ikke andres meninger.Må man kritisere alt , eller går det an å komme med noe positivt innimellom. Å kommentere handling til andre er for meg skikkelig lavmål,, herlighet tenk de kjøper nudler når de er overvektige 😱 Selvfølgelig tåler jeg andre sine meninger. Men det gjør tydeligvis ikke du. Det er ikke første gang du er kritisk til det som skrives både i denne tråden og andre tråder på forumet. Kanskje du heller skal ta en pause fra dette forumet. Og du kan umulig ha sett mye på det Norwaytwins ligger ut. Ellers hadde du ikke kommentert som du gjør 🙄 1 3
Orly Skrevet 12. august #2010 Skrevet 12. august (endret) Mardina skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig tåler jeg andre sine meninger. Men det gjør tydeligvis ikke du. Det er ikke første gang du er kritisk til det som skrives både i denne tråden og andre tråder på forumet. Kanskje du heller skal ta en pause fra dette forumet. Og du kan umulig ha sett mye på det Norwaytwins ligger ut. Ellers hadde du ikke kommentert som du gjør 🙄 Må du kutte ut , du påstår du tåler andres meninger men sier jeg må ta en pause fordi jeg har ev annen mening , jeg får altså ikke være kritisk til at dere kun kritiserer men det er helt greit at dere skriver dritt om NT🙄 Endret 12. august av Orly 1
Mardina Skrevet 12. august #2011 Skrevet 12. august Orly skrev (4 minutter siden): Må du kutte ut , du påstår du tåler andres meninger men sier jeg må ta en pause fordi jeg har ev annen mening , jeg får altså ikke være kritisk til at dere kun kritiserer men det er helt greit at dere skriver dritt om NT🙄 Tror du har godt av å ta en pause. Det er ikke første gangen du slenger med leppa her inne. Ikke svarer du på det du blir spurt om heller 🙄 1 1
Miss perfect Skrevet 12. august #2012 Skrevet 12. august Orly skrev (24 minutter siden): Det vet du veldig godt ikke stemmer og du kan bare droppe hersketeknikker Hersketeknikker?? Hehe okeey 2
Tradegy Skrevet 12. august #2013 Skrevet 12. august (endret) Orly skrev (19 timer siden): Man kritiserer sltså handlekurven til folk , fordi de er overvektige , Gud bedre meg , denne tråden blir bare styggere og styggere Forskjellen er at vi ikke står i kø bak en tilfeldig kunde og stirrer ned i handlekurven deres. Dette tvillingparet filmer innkjøp, legger det ut til tusenvis av følgere, og kombinerer det med jevnlige klager. Trøtte og slitne. Lite søvn. Stadig planer om endring de aldri utfører. Det er ekstremt fokus på mat. Ofte det første de snakker om. Og med så mye smerteproblematikk som hemmer de begge to, er det hèlt lov å stille spørsmål. Uvanene får følgefeil. Disse er opererte, som gjør forfallet de senere år ekstra problematisk. Men det er viktig å ha med kontekst, bakgrunn og å være saklig når man omtaler endringer over år. De er påvirkere. Inngår samarbeid. Tjener på bedriften sin og skal de overleve bransjen så nytter det ikke med offermentalitet og null progresjon. De strålte på hver sine måter. Er joviale og én gang i tiden var de to optimistiske kvinner med sjarm og pågangsmot. Inspirerende. Når kostholdet nå, blir en del av historien de forteller, må de regne med at folk kommenterer. Vil man ikke at handlekurven skal diskuteres, kan man jo la være å gi den hovedrollen. Og ærlig talt: det er både lite konstruktivt og unødvendig å ta på seg fornærmelsen på andres vegne..Særlig når det er de selv som gjør temaet til offentlig underholdning. De deler varene og vi deler meningene. Endret 13. august av Tradegy 7 2
Oktoberknøttet Skrevet 12. august #2014 Skrevet 12. august jukkapalme skrev (11 timer siden): Jeg ble overrasket og glad på hennes vegne over at hun hadde satt i gang dansetreningen allerede idag 😊 Håper hun klarer å følge opp, så kan hun øke antall minutter etterhvert. Litt er bedre enn ingenting. Hun bør absolutt komme seg til legen og gjerne også en ernæringsfysiolog for å ta tak i kostholdet, ja. Er nok en grunn til at vi ikke får se all maten de spiser, ja, for mye av det vi ser er jo helt vanlig ok mat. Er mye småting de kan gjøre også, som å velge magrere kjøttpålegg og kutte ut, eller ihvertfall kutte ned på majonesen under pålegget på brødskiva. Er fort over 100 kcal bare det, avhengig av mengde. Er nesten 700 kcal i 100 gram majones. Helt vilt mye. Og 100 kcal ekstra her og der blir mye. Hamburgerrygg er magrere enn servelat og ikke noe dyrere. Smaker dessuten mye bedre, syns jeg, ihvertfall. Ja, Pia går mye mer. Hun fikk jo omtrent hver kveld for G flyttet inn, synd hun ikke gjør det mer. Var litt blandet av både sunt og usunt. De rekechipsene de er så glad i er sikkert omtrent like kaloririke som potetgull. Nudler bør de også kutte ned på. Er veldig usunt og kaloririkt i tillegg til at man blir sulten igjen med en gang. Akkurat redselen for å bli sett kan jeg forstå (sliter selv med angst og dårlig selvbilde), men hun kan sikkert henge et laken eller noe foran vinduet om det ikke er gardin der. Tror neppe noen ser inn der heller. Men likevel forstår jeg tankene, selv om de er irrasjonelle. Hun bør investere i en pt om hun skal trene på senter, ja, men redd hun syns det blir for dyrt… Men det er viktig med hjelp når man har smerter og lite peiling… Jeg forstår godt at terskelen for å oppsøke senter er litt høy, for er mye bodyshaming på sånne steder. Men håper hun klarer det likevel. Jeg heier på henne, ihvertfall 💪🏻 Men det viktigste er selvfølgelig å ta tak i kostholdet. Kutte ned på majones, nudler, snacks, bacon, fløte osv. De burde bestille time hos ernæringsfysiolog for å få veiledning begge to. Hamburgerrygg er ikke dyrere enn servelat... Når var du egentlig på butikken sist? 😂 1
jukkapalme Skrevet 12. august #2015 Skrevet 12. august Oktoberknøttet skrev (9 minutter siden): Hamburgerrygg er ikke dyrere enn servelat... Når var du egentlig på butikken sist? 😂 Er neppe så mange kronene dyrere da. Og MYE magrere. Skal innrømme at jeg ikke har sjekket nøyaktig pris på servelat siden jeg ikke spiser så fett pålegg, men hamburgerrygg er også av de billigere påleggene. Jeg trodde servelat kostet ca det samme.
Tradegy Skrevet 13. august #2016 Skrevet 13. august (endret) "Mat på mandag" var ikke så verst Når de nailer konsistensen, så kan det bli en ok rett Endret 13. august av Tradegy
Miss perfect Skrevet 14. august #2017 Skrevet 14. august Ble det ikke dansevideo på Guro i går allikevel?
Petrine12 Skrevet 14. august #2018 Skrevet 14. august Miss perfect skrev (30 minutter siden): Ble det ikke dansevideo på Guro i går allikevel? Nei, ho låg vist lenge 🫠 2
Petrine12 Skrevet 14. august #2019 Skrevet 14. august På insta ligg Pia i senga si/guro si med feber. Er Guro åleine med gut? 😳
lew Skrevet 14. august #2020 Skrevet 14. august Petrine12 skrev (3 timer siden): På insta ligg Pia i senga si/guro si med feber. Er Guro åleine med gut? 😳 Ja hun er alene med sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå