Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å skjønne hvorfor mammaNT ville ha med en venninne denne gangen. NT orker jo ikke noe, annet enn å vente på neste måltid! For en utrolig kjedelig ferie....

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Begynner å skjønne hvorfor mammaNT ville ha med en venninne denne gangen. NT orker jo ikke noe, annet enn å vente på neste måltid! For en utrolig kjedelig ferie....

Ja det er jo ingen opplevelser enn mat/drikke.Sikkert mye dem kunne ha sett på.

Skrevet

Blir mett bare av å se på:fnise: Skulle tro de dro til London kun for å spise… og all den pesinga av å stå rett og opp ned.. høres jo ut som noen som har pusha grensene sine på trening - men så var det bare fra senga og opp🙃

• Nyttig 8
Skrevet

Det er så mye fint til barn hos primark, og de finner det mest basice og fæleste de har i butikken. Jeg forstår det ikke. Alt de kjøper til gutten, og seg selv, er klær de finner maken i Norge.  

Alt de viste frem som ble kjøpt til gutten i innkjøps videoen, finner du så å si identiske hos h&m her i norge. Er så synd når de har så mye fint og unikt i London som du ikke finner i Norge, spesielt i disney. 

• Liker 8
Skrevet
Noomie skrev (2 timer siden):

Det er så mye fint til barn hos primark, og de finner det mest basice og fæleste de har i butikken. Jeg forstår det ikke. Alt de kjøper til gutten, og seg selv, er klær de finner maken i Norge.  

Alt de viste frem som ble kjøpt til gutten i innkjøps videoen, finner du så å si identiske hos h&m her i norge. Er så synd når de har så mye fint og unikt i London som du ikke finner i Norge, spesielt i disney. 

Ja enig,var skuffende kjedelige klær.Men dem klær seg jo som 2gamle tanter selv.

• Liker 5
Skrevet

De skulle handle tights til seg selv, det var en av tingene på listen. Sort eller grå.  Vi har vært i London og handlet tights liksom. Det blir spennende å se hva for noe annet de har handlet til seg selv. Den lua P handlet til seg selv var verken pen eller kledelig. Den minnet om et russisk hodeplagg. Mye sommerklær til gutten, vi får håpe på fint sommervær 😀

• Liker 4
Skrevet

MammaNT lever slik man bør på ferie😁 de andre to...var det vits i å reise??

• Nyttig 6
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

MammaNT lever slik man bør på ferie😁 de andre to...var det vits i å reise??

Screenshot_20260325_143811_Gallery.thumb.jpg.f3b5aa6d14efad790417ca5c6bc20f19.jpgIkke rart de ikke orker annet enn å spise. Minner mest om deltakere i 600ib-life serien! Hun her har fått dekket slankeoperasjon av staten - for en vits😡 Tenk å ta så dårlig vare på den sjansen man da fikk. Tragisk 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (24 minutter siden):

Screenshot_20260325_143811_Gallery.thumb.jpg.f3b5aa6d14efad790417ca5c6bc20f19.jpgIkke rart de ikke orker annet enn å spise. Minner mest om deltakere i 600ib-life serien! Hun her har fått dekket slankeoperasjon av staten - for en vits😡 Tenk å ta så dårlig vare på den sjansen man da fikk. Tragisk 

Alt sklei jo ut etter hun traff P 😬 ikke unormalt i begynnelsen av ett forhold og forelskelse med litt kjærlighets kilo her og der, men alt med måte liksom.

Endret av Eggedoris
  • Liker 3
Skrevet
Eggedoris skrev (1 time siden):

Alt sklei jo ut etter hun traff P 😬 ikke unormalt i begynnelsen av ett forhold og forelskelse med litt kjærlighets kilo her og der, men alt med måte liksom.

Han serverte jo Pasta carbonara på senga🤭Er jo noe som heter Feeders,at man liker fore partnern sin.

• Liker 4
Skrevet

Tør de ikke - eller vil de ikke filme når de er ute blant folk? Så vanvittig mange muligheter til å lage en skikkelig fin vlogg fra London, men de gangene de var ute av hotellrommet var det bare bakken eller menyer som ble filmet. For ikke å snakke om hjemreisen der innslaget fra handlekurven på REMA var på flere minutter og overhode ingenting fra selve reisen. 

Det er så trist å se hvordan de går glipp av så utrolig mange muligheter til å lage en skikkelig god vlogg og få flere følgere. Hvis det er målet da. Kanskje det ikke er det. Antagelig ikke virker det som.

• Liker 4
Skrevet
NinaLisa skrev (4 timer siden):

De skulle handle tights til seg selv, det var en av tingene på listen. Sort eller grå.  Vi har vært i London og handlet tights liksom. Det blir spennende å se hva for noe annet de har handlet til seg selv. Den lua P handlet til seg selv var verken pen eller kledelig. Den minnet om et russisk hodeplagg. Mye sommerklær til gutten, vi får håpe på fint sommervær 😀

Sminke som dem aldri bruker,selv om dem ser mye mer våkene ut med litt på seg.

• Liker 3
Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvordan det går til slutt,var ikke lite mat på den turen.3 måltider ute vær dag i london,Kveldsmat på rommet.Jeg får også 600ibs følelse av se på dem.Alle vlogger starter med vi må ha frokost😅

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke tro hvor stor Guro faktisk er. Visste hun var veldig overvektig, men det der var værre enn jeg trodde. 

• Liker 5
Skrevet

Men altså: de har snakket så mye om London i vloggene, og at de gledet seg sååååå mye, og så er det eneste så og si de filmer/legger ut er mat/måltider? :klo: Hørtes ut som mor og venninna hadde det mer gøy.

Syns de filmet mer før. De har virkelig tapt seg, dessverre. Vanskelig å ikke følge også,, tidsfordriv:fnise:

• Liker 5
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Helt utrolig at hun ikke "ser" problemet selv og gjør noe med det 🙄 😳 Og hun har faktisk et barn å ta vare på 😳 Hadde hun ikke hatt Pia eller moren sin, så hadde hun virkelig slitt. Det er litt skummelt å tenke på.... 

Jeg synes også det er rart at ikke familien rundt sier noe. For å ikke snakke om fastlegen 🤔 Guro er ikke så skjør at hun ikke tåler å få høre sannheten. Hun vralter jo rundt omkring og puster og peser. Ser hun virkelig ikke sin egen helsetilstand?!?! 

Jeg har jo selv gått ned 30 kg uten bruk av hjelpemidler, så det er mulig. Jeg har også PCOS, sånn som tvinsa har. Livet mitt har blitt så mye bedre etter at jeg gikk ned i vekt ❤️ Jeg er fortsatt ikke i mål, men det går i hvert fall den riktige veien 😊 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Mardina skrev (14 minutter siden):

Helt utrolig at hun ikke "ser" problemet selv og gjør noe med det 🙄 😳 Og hun har faktisk et barn å ta vare på 😳 Hadde hun ikke hatt Pia eller moren sin, så hadde hun virkelig slitt. Det er litt skummelt å tenke på.... 

Jeg synes også det er rart at ikke familien rundt sier noe. For å ikke snakke om fastlegen 🤔 Guro er ikke så skjør at hun ikke tåler å få høre sannheten. Hun vralter jo rundt omkring og puster og peser. Ser hun virkelig ikke sin egen helsetilstand?!?! 

Jeg har jo selv gått ned 30 kg uten bruk av hjelpemidler, så det er mulig. Jeg har også PCOS, sånn som tvinsa har. Livet mitt har blitt så mye bedre etter at jeg gikk ned i vekt ❤️ Jeg er fortsatt ikke i mål, men det går i hvert fall den riktige veien 😊 

Samme her, har gått ned 30 kg ved å begynne å ta ansvar for egen helse og med drahjelp av slankesprøyte jeg har betalt selv. Mens andre får dekt bortkastet slankeoperasjon. 

• Liker 2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (5 minutter siden):

Samme her, har gått ned 30 kg ved å begynne å ta ansvar for egen helse og med drahjelp av slankesprøyte jeg har betalt selv. Mens andre får dekt bortkastet slankeoperasjon. 

Den operasjonen kunne de nok spart seg for begge to. Når de ikke klarer å følge opp det som må gjøres i ettertid 🤔 

Er redd for at det kommer til å ende fatalt tilslutt 😬

• Liker 3
Skrevet

Dem klarer jo ikke passe på gutten,dem har han i sele noen ganger når dem er ute.Sikkert for at dem klarer ikke ta han igjen om han skulle løpe avgårde.Tragisk.

• Liker 3
Skrevet

Ble skuffa av London turen iår jeg også.. det var én vlog vi fikk se litt annet enn bare hotellrom..😞 de burde klare å vite hva som er bra content etter 10 år på youtube😅

om de syns det er såå pinlig å filme litt i offentligheten kunne de i det minste lagt til litt bilder i vloggene… 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...