Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Tror nok hun har nok med gutten. Hund er et stort ansvar og det er jo barn også. 

Hvorfor lurer du på det? 

Bare luer på hvordan han ser ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (2 timer siden):

hæ?????

Robin er Guro sin x 

Skrevet
Flowers skrev (3 minutter siden):

Bare lurer litt på hvordan han ser ut. 

Skrevet
Flowers skrev (6 minutter siden):

Bare luer på hvordan han ser ut. 

Men hvorfor? Hvorfor har utseendet hans noe å si? Jeg har aldri sett ham, men som Petrine skrev har han vært med i en matlagingsvideo for mange år siden, så du kan jo lete i gjennom gamle videoer. De pleier jo ikke å filme når de har besøk nå. 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor? Hvorfor har utseendet hans noe å si? Jeg har aldri sett ham, men som Petrine skrev har han vært med i en matlagingsvideo for mange år siden, så du kan jo lete i gjennom gamle videoer. De pleier jo ikke å filme når de har besøk nå. 

Nei, du og hadde likt og se han. 

Skrevet

Guro har jo sagt at hun lekte med tanken på å få en hund tidligere, men at det ble helt uaktuelt med hund etter hun fikk barn. Hun er også redd hunder, så det tror jeg nok ikke hadde vært noen lur idé nei. 

• Hjerte 1
Skrevet
Flowers skrev (8 minutter siden):

Det er bare å søke ham opp på youtube. De har laget hovedvideoer med ham tidligere. 

Skrevet
Flowers skrev (19 minutter siden):

Hehe, nei det interesserer meg ikke. Bryr meg ikke om andres utseende 😊

Skrevet (endret)
Flowers skrev (15 timer siden):

Hva om damene fikk seg en liten hund? dette tror jeg kunne hvert noe får de. Da må de ut på turer med hunden. Blir kjent med nye folk. 

Unnskyld meg, men å foreslå hund i den situasjonen er helt på jordet :ler:.

To mennesker i en trang leilighet, med et barn med autisme annenhver uke – det er mer enn nok å håndtere. Å kaste en hund inn i det kaoset er ikke "koselig", det er rett og slett uforsvarlig. Det ville vært slemt mot hunden, og en ekstra belastning de absolutt ikke trenger.

Endret av Tradegy
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Tradegy skrev (12 minutter siden):

Unnskyld meg, men å foreslå hund i den situasjonen er helt på jordet :ler:.

To mennesker i en trang leilighet, med et barn med autisme annenhver uke – det er mer enn nok å håndtere. Å kaste en hund inn i det kaoset er ikke "koselig", det er rett og slett uforsvarlig. Det ville vært slemt mot hunden, og en ekstra belastning de absolutt ikke trenger.

Ja, du har nok rett i det, de har nok ikke plass kom jeg og på til en hund😔de har nok med seg selv og filminga. 

• Hjerte 1
Skrevet
jukkapalme skrev (38 minutter siden):

Hehe, nei det interesserer meg ikke. Bryr meg ikke om andres utseende 😊

Jo, litt tror jeg nok du gjør😁 

Skrevet
Flowers skrev (4 minutter siden):

Jo, litt tror jeg nok du gjør😁 

Haha, nei :ler: kunne ikke brydd meg mindre. 

Skrevet (endret)
garfunkel skrev (58 minutter siden):

Guro har jo sagt at hun lekte med tanken på å få en hund tidligere, men at det ble helt uaktuelt med hund etter hun fikk barn. Hun er også redd hunder, så det tror jeg nok ikke hadde vært noen lur idé nei. 

Guro er ikke redd hunder, hun satt og klappet en hund på ferie i fjor sommer. (bussen) 

Endret av Flowers
Skrevet

Hund er neppe noen god ide for de to der. Det er allerede trangt nok om plassen i den leiligheten der. Og jeg synes nesten det er på grensen til dyreplageri å få inn en hund der. 

Hunder er dessuten MYE ansvar 10-12 år fram i tid. De to der har mer enn nok med seg selv og guttungen 😊

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Flowers skrev (2 timer siden):

😂

Jeg har sett han i en matlagingsvideo, han jobbet som kokk på den tiden mener jeg å huske de sa. God og rund, søt! Husker det var noe med ene øyet hans. Virket veldig flink til å lage mat. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bean Boozled Challenge med Robin får 9 år siden. Guro er ikke til og kjenne igjen. Robin ikke helt min type. 

Endret av Flowers
  • Liker 2
Skrevet
Smurfelinee skrev (58 minutter siden):

😂

Jeg har sett han i en matlagingsvideo, han jobbet som kokk på den tiden mener jeg å huske de sa. God og rund, søt! Husker det var noe med ene øyet hans. Virket veldig flink til å lage mat. 

Du husker godt, er noe med det ene øye hanes. 

Skrevet
Flowers skrev (3 timer siden):

Guro er ikke redd hunder, hun satt og klappet en hund på ferie i fjor sommer. (bussen) 

Jo, hun er redd hunder. Det har hun sagt flere ganger. Den hunden var hun trygg på siden eieren sa den var rolig og grei. Men hun svarer alltid når noen spør at nei hun vil ikke ha hund og hun er redd de. 

• Liker 2
Skrevet
Flowers skrev (3 timer siden):

Du husker godt, er noe med det ene øye hanes. 

En kan ikke glemme ut det øye😔

Skrevet
Gogglebox skrev (6 timer siden):

Det er bare å søke ham opp på youtube. De har laget hovedvideoer med ham tidligere. 

Gjorde og det, han er ikke av min interessere ikke min type.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...