jukkapalme Skrevet 12. mai 2025 #1301 Skrevet 12. mai 2025 Anonymus6 skrev (8 minutter siden): Tenkte siden det er omtrent alt de gjør, at det hadde vært digg for de med en tv med god kvalitet. Jeg dømmer ikke, jeg ser også mye på tv😄 Ny tv trenger ikke koste veldig mye for å være mye bedre enn den de har nå, har selv en lignende tv på soverommet som ikke blir brukt fordi serier taper seg veldig mtp bilde- og lydkvaliteten. Fikk ikke med meg hele vloggen, mener på jeg hørte de nevne at de ikke ville se på noe heavy? Jeg er helt motsatt😂 Hadde tenkt å foreslå the Leftovers, handmaids tale og severance, det er så gode serier, men ganske mørke temaer så de er nok ikke interessert😅 Jeg er jo så svimete at jeg ikke har lagt merke til TV-en en gang må prøve å legge merke til den neste gang. Men ja, digg med tv av god kvalitet. Har en 40-tommers tv fra 2014 selv, men jeg ser ikke så mye på tv og lyd og bilde er fortsatt bra og det er det viktigste for meg. Men blir noe større neste gang. De vil ikke se noe heavy eller mørke greier, nei. De foretrekker lettbent underholdning og feelgood. Og da begrenser det seg jo veldig. 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1302 Skrevet 12. mai 2025 Den tv er på størrelse med et speil. Men den virker og dame er fornøyde.
Janmar Skrevet 12. mai 2025 #1303 Skrevet 12. mai 2025 Flowers skrev (11 minutter siden): Den tv er på størrelse med et speil. Men den virker og dame er fornøyde. Hvor ser man den tvn? Har de snapkonto?
Petrine12 Skrevet 12. mai 2025 #1304 Skrevet 12. mai 2025 Janmar skrev (15 minutter siden): Hvor ser man den tvn? Har de snapkonto? Dei vise den innimellom
Mardina Skrevet 12. mai 2025 #1305 Skrevet 12. mai 2025 Sannsynligheten for at Guro og M. flytter for seg selv er nok ganske liten... De burde jo gjøre det, men tvinsa er jo så utrolig avhengig av hverandre 🙄 Tror de trives veldig godt sånn som de har det nå. Kjenner nå at vloggene begynner å bli utrolig kjedelige. Er jo knapt nok noe innhold. Samme greiene dag ut og dag inn..... Guro hadde hatt godt av å både komme seg i jobb igjen og ikke minst trene... Hun bruker jo bilen overalt hun skal... 🤔 Ikke rart at hun fyker opp i vekt med det kostholdet og den inaktiviteten.... Fortsetter det sånn, er hun snart inmobil. Og hvordan skal hun da kunne ta vare på sønnen sin, med de spesielle behovene som han har? 2 1 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1306 Skrevet 12. mai 2025 Janmar skrev (44 minutter siden): Hvor ser man den tvn? Har de snapkonto? Jeg såg tvn i en blogg her en dag.
lew Skrevet 12. mai 2025 #1307 Skrevet 12. mai 2025 Man ser jo bare hvordan vekta til Pia har økt etter Guro flytta inn også.Det er ikke noe innhold i vloggene dems mer.Snakker som dem har mye gjøre,alt som skal filmes.Hadde holdt med en vlogg i uka.Og heller brukt mer tid på helse og komme seg ut.Tur ,jobb osv.Men alt dreier seg om filme. 1 4
Petrine12 Skrevet 12. mai 2025 #1308 Skrevet 12. mai 2025 lew skrev (3 minutter siden): Man ser jo bare hvordan vekta til Pia har økt etter Guro flytta inn også.Det er ikke noe innhold i vloggene dems mer.Snakker som dem har mye gjøre,alt som skal filmes.Hadde holdt med en vlogg i uka.Og heller brukt mer tid på helse og komme seg ut.Tur ,jobb osv.Men alt dreier seg om filme. Dagens vlog er nok. Alt ekstra blir berre stress og lite spennande. Mat på mandag burde dei virkelig droppe🥺 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1309 Skrevet 12. mai 2025 (endret) Hva om damene fikk seg en liten hund? dette tror jeg kunne hvert noe får de. Da må de ut på turer med hunden. Blir kjent med nye folk. Endret 12. mai 2025 av Flowers
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1310 Skrevet 12. mai 2025 lew skrev (17 minutter siden): Man ser jo bare hvordan vekta til Pia har økt etter Guro flytta inn også.Det er ikke noe innhold i vloggene dems mer.Snakker som dem har mye gjøre,alt som skal filmes.Hadde holdt med en vlogg i uka.Og heller brukt mer tid på helse og komme seg ut.Tur ,jobb osv.Men alt dreier seg om filme. Virker som tvn er live deres. Pia lever seg veldig in serier/filmer akkurat som hun ikke helt forstår dette er skuespillerer. 3
Petrine12 Skrevet 12. mai 2025 #1311 Skrevet 12. mai 2025 Flowers skrev (3 minutter siden): Virker som tvn er live deres. Pia lever seg veldig in serier/filmer akkurat som hun ikke helt forstår dette er skuespillerer. Som med bøkene 😔 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1312 Skrevet 12. mai 2025 Petrine12 skrev (Akkurat nå): Som med bøkene 😔 Ja, skulle skrive bøker og😔 1
Flowers Skrevet 12. mai 2025 #1313 Skrevet 12. mai 2025 Mardina skrev (41 minutter siden): Sannsynligheten for at Guro og M. flytter for seg selv er nok ganske liten... De burde jo gjøre det, men tvinsa er jo så utrolig avhengig av hverandre 🙄 Tror de trives veldig godt sånn som de har det nå. Kjenner nå at vloggene begynner å bli utrolig kjedelige. Er jo knapt nok noe innhold. Samme greiene dag ut og dag inn..... Guro hadde hatt godt av å både komme seg i jobb igjen og ikke minst trene... Hun bruker jo bilen overalt hun skal... 🤔 Ikke rart at hun fyker opp i vekt med det kostholdet og den inaktiviteten.... Fortsetter det sånn, er hun snart inmobil. Og hvordan skal hun da kunne ta vare på sønnen sin, med de spesielle behovene som han har? Kreft risikoen og Diabetes type 2 øker jo med vekta men. 3
jukkapalme Skrevet 12. mai 2025 #1314 Skrevet 12. mai 2025 (endret) Flowers skrev (16 timer siden): Hva om damene fikk seg en liten hund? dette tror jeg kunne hvert noe får de. Da må de ut på turer med hunden. Blir kjent med nye folk. Det hadde nok vært sunt for dem, hunden hadde dratt dem opp av sofaen, uansett vær. Men tror nok at de har nok med gutten. Man vet aldri hvordan det vil fungere med hund og barn med spesielle behov heller. Det kan gå både bra og ikke bra. Ikke har de plass heller. Vet ikke om twinsa har hatt hund før heller? Og om gutten har hilst på hunder før? Vet jo ikke hvordan han hadde reagert heller. Er nok ikke så enkelt når han ikke har språk. Ikke så lett å fortelle at de skal få seg hund da. Tror nok hund hadde vært en bedre idé for bare Pia om hun fortsatt bodde alene. Selv om det kanskje hadde vært Guro som hadde trengt de turene aller mest siden hun bruker bilen overalt. Pia går jo til og fra jobb om ikke Guro kjører henne og går litt stolpejakt og sånt. Endret 13. mai 2025 av jukkapalme 2
Flowers Skrevet 13. mai 2025 #1315 Skrevet 13. mai 2025 jukkapalme skrev (10 timer siden): Det hadde nok vært bra for dem, hunden hadde dratt dem opp av sofaen, uansett vær. Men tror nok at de har nok med gutten. Man vet aldri hvordan det vil fungere med hund og barn med spesielle behov heller. Det kan gå både bra og ikke bra. Måtte i så fall vært en voksen, rolig hund som er vant med barn med spesielle behov. Valp hadde aldri gått. Vet ikke om twinsa har hatt hund før heller? Og om gutten har hilst på hunder før? Vet jo ikke hvordan han hadde reagert heller. Er nok ikke så enkelt når han ikke har språk. Ikke så lett å fortelle at de skal få seg hund da. Tror nok hund hadde vært en bedre idé for bare Pia om hun fortsatt bodde alene. Selv om det kanskje hadde vært Guro som hadde trengt de turene aller mest siden hun bruker bilen overalt. Pia går jo til og fra jobb om ikke Guro kjører henne og går litt stolpejakt og sånt. Tenkte på Guro og hund.
Flowers Skrevet 13. mai 2025 #1316 Skrevet 13. mai 2025 Robin og mamma er invitert på middag. Jeg lurer på hvordan Robin ser ut. Guro sin X dette. 1
Smurfelinee Skrevet 13. mai 2025 #1317 Skrevet 13. mai 2025 Jeg tror Guro har mer enn nok med gutten og Pia nok med seg selv, en hund er et stort ansvar. Guro virker ikke til å ha overskudd til noe som helst annet selv om hun bare har han annenhver uke og ikke har en jobb å gå til. Det er vel vekta og at hun er alvorlig overvektig som gjør det. Pia har også blitt større etter at Guro flyttet inn og tok med seg sin ekstreme store lidenskap for nudler og utrolig sterk feitende mat. 2 5
Kvinneforkjemper1 Skrevet 13. mai 2025 #1318 Skrevet 13. mai 2025 Flowers skrev (9 minutter siden): Robin og mamma er invitert på middag. Jeg lurer på hvordan Robin ser ut. Guro sin X dette. hæ?????
jukkapalme Skrevet 13. mai 2025 #1319 Skrevet 13. mai 2025 Flowers skrev (20 minutter siden): Tenkte på Guro og hund. Tror nok hun har nok med gutten. Hund er et stort ansvar og det er jo barn også. Flowers skrev (17 minutter siden): Robin og mamma er invitert på middag. Jeg lurer på hvordan Robin ser ut. Guro sin X dette. Hvorfor lurer du på det? 1
Petrine12 Skrevet 13. mai 2025 #1320 Skrevet 13. mai 2025 Flowers skrev (49 minutter siden): Robin og mamma er invitert på middag. Jeg lurer på hvordan Robin ser ut. Guro sin X dette. Han han vore med på ein matlagingsvideo for mange år sia. Big boy 🙃 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå