Mardina Skrevet 3. mai #401 Del Skrevet 3. mai Iso1 skrev (3 minutter siden): Og likevel blir det tatt bort? Tenke litt på hva som kan skrives så det kan bli stående iallfall? Å skylde på at det er et forum blir for lett, personangrep osv er uansett ikke lov. Nå er ikke jeg en av de som har diskutert mest inne på denne tråden, så hva som er grunnen til at innlegg blir fjernet, skal jeg ikke uttale meg om. Men jeg står for at vi er på et diskusjonsforum og at man da må regne med at folk diskuterer i hytt og pine 😄 Da får man heller slette hele tråden 🤔 Hvis folk ikke klarer å oppføre seg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 3. mai #402 Del Skrevet 3. mai Anbefaler den andre tråden 🫠 Den som har kommentert her i fleire år mistenke ej er visse nære personer😏 bloggen i det siste har vore fantastisk! Begge er i full jobb! Dei nyte å vere sunne, friske og sterke i kropp! Fantastiske kvinne/jenter som har full kontroll over egne liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. mai #403 Del Skrevet 3. mai Petrine12 skrev (5 minutter siden): Anbefaler den andre tråden 🫠 Den som har kommentert her i fleire år mistenke ej er visse nære personer😏 bloggen i det siste har vore fantastisk! Begge er i full jobb! Dei nyte å vere sunne, friske og sterke i kropp! Fantastiske kvinne/jenter som har full kontroll over egne liv! ? Hvilken tråd? Nå tror jeg at du bare tuller 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 3. mai #404 Del Skrevet 3. mai Heide olufsen skrev (På 28.4.2024 den 23.37): Synes Guro og Pia ser ut som to skjønne og ujålete damer! Ser på videoene deres i ny og ne, men når de velger å dele A så må de nesten forvente å få spørsmål om B... Først forteller de om både slankeoperasjoner og middagsplaner, men blir nærtakende når noen spør om detaljer eller hvorfor kostholdet deres er som det er. Når de velger å brette ut om hva de gjør hver. eneste. dag. i året må de nesten lære seg å være mer åpne og klare å innrømme at dietten kanskje ikke går så bra eller at de ikke har en helt super dag. Det er ikke vits å filme alt de gjør, spiser og snakker om ila. en dag om de ikke klarer å være litt mer gjennomsiktige (og ikke hårsåre). De får jo bakoversveis av genuine (og ikke like genuine) spørsmål når de burde vite at å være youtuber kommer med sine baksider. Det at en halv video kun kan være av de i forsvarsmodus over én enslig liten kommentar begynner å bli litt skremmende i deres voksne alder. Digger de begge men tror nok de snart må innse at de fyller 40 om ikke lenge, og at oppførsel og alder burde matche! De burde ta seg en sletterunde i videoene sine. Ta vekk alt av vektreiser spesielt. De tenker ikke på at det kan være ferske seere som har oppdaget de nettopp fordi de har brukt søkeord "vektreise" på YouTube. Når de kjefter rundt dette virker det som de tar det som en selvfølge at de som stiller spm faktisk har fulgt de i alle år og dermed vet at dette ikke er noe de lenger prater om.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 3. mai #405 Del Skrevet 3. mai Petrine12 skrev (6 timer siden): Anbefaler den andre tråden 🫠 Den som har kommentert her i fleire år mistenke ej er visse nære personer😏 bloggen i det siste har vore fantastisk! Begge er i full jobb! Dei nyte å vere sunne, friske og sterke i kropp! Fantastiske kvinne/jenter som har full kontroll over egne liv! Hva er det du snakker om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 3. mai #406 Del Skrevet 3. mai Er berre slike kommentara som får stå her tydligvis 🙊 Den andre tråden handla om norske youtubere, men er 90% om norwaytwins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. mai #407 Del Skrevet 3. mai Petrine12 skrev (19 minutter siden): Er berre slike kommentara som får stå her tydligvis 🙊 Den andre tråden handla om norske youtubere, men er 90% om norwaytwins. Finner ikke den tråden jeg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. mai #408 Del Skrevet 3. mai Petrine12 skrev (5 timer siden): Er berre slike kommentara som får stå her tydligvis 🙊 Den andre tråden handla om norske youtubere, men er 90% om norwaytwins. Kan du ikke linke til tråden i stedet for å bare "skryte' av den? Jeg finner den heller ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. mai #409 Del Skrevet 4. mai Der ja… Slutt med Guro og Petter 😑 Guro bur hos Pia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 4. mai #410 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (3 minutter siden): Der ja… Slutt med Guro og Petter 😑 Guro bur hos Pia. Er det helt sant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. mai #411 Del Skrevet 4. mai Eg såg vloggen nettopp ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. mai #412 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (5 timer siden): Der ja… Slutt med Guro og Petter 😑 Guro bur hos Pia. Huff da! Dessverre er det en tanke som har slått meg flere ganger, spesielt det siste halve året at noe har skurret i det ekteskapet. Det var trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. mai #413 Del Skrevet 4. mai Jeg har også tenkt at det er noe mellom Guro og Petter, som ikke er som det skal 🤔 Uten at jeg kan sette fingeren på hva det er 🤔 Uansett er det jo trist at det er slutt mellom dem 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. mai #414 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (5 minutter siden): Viss faren eige leil kunne kanskje Pia flytta ut? So kunne Guro og Mikkel hatt ein trygg heim og plass? Og hvor skal Pia bo? De har jo bodd sammen før, så jeg tror nok det går fint for en periode 😊 Evt. kan de jo finne en leilighet sammen, med litt flere soverom 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. mai #415 Del Skrevet 4. mai Mardina skrev (22 minutter siden): Og hvor skal Pia bo? De har jo bodd sammen før, så jeg tror nok det går fint for en periode 😊 Evt. kan de jo finne en leilighet sammen, med litt flere soverom 😊 Forstod det slik at Pia har betalt veldig lite om noke som helst for å bu der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. mai #416 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (3 minutter siden): Forstod det slik at Pia har betalt veldig lite om noke som helst for å bu der? Hvor har du lest eller sett det? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. mai #417 Del Skrevet 4. mai Mardina skrev (1 minutt siden): Hvor har du lest eller sett det? 🤔 Meina det var her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. mai #418 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (6 minutter siden): Meina det var her på KG Du bør ikke ta alt alt som skrives her på kg for å være 100% sant 😄 Så lenge Pia ikke har sagt noe spesifikt om det i vloggene, så skal man være litt forsiktig med å anta noe 🤔 Tror neppe hun bor gratis i den leiligheten 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 4. mai #419 Del Skrevet 4. mai Mardina skrev (3 minutter siden): Du bør ikke ta alt alt som skrives her på kg for å være 100% sant 😄 Så lenge Pia ikke har sagt noe spesifikt om det i vloggene, så skal man være litt forsiktig med å anta noe 🤔 Tror neppe hun bor gratis i den leiligheten 🤔 Absolutt… Men det er jo ein type eldrebolig/omsorgsbolig. Veldig merkelig egentlig. Her er det minimumsalder på slike leil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 4. mai #420 Del Skrevet 4. mai Petrine12 skrev (1 minutt siden): Absolutt… Men det er jo ein type eldrebolig/omsorgsbolig. Veldig merkelig egentlig. Her er det minimumsalder på slike leil. Det er det ikke. Det er et helt normalt borettslag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå