Gå til innhold

Hva er snopet ditt denne helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte litt smågodt på kiwi, var så godt utvalg i småsjokolader. Blir nok litt Sørlandschips og kvikk lunsj i kveld. Så baker jeg rosinboller til tur i morgen.

Anonymkode: 8a24c...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bubs og minde sin nye pose med mørk sjokolade :)

Anonymkode: af65d...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 11.22, Jerry Lee skrev:

Er is snop?   I så fall blir det pistasj med sjokoladebiter.

Definitivt den beste isen! 😋 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snopet her ble en plate Stratos salty caramel, delt med mannen. En pose baconsnacks, delt med familien. Og gelé med vaniljesaus til dessert i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mollie skrev:

Definitivt den beste isen! 😋 

Nå har jeg ikke smakt alt av is, men denne er jeg veldig glad i.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det har klikka litt form meg nå jeg altså. Først åt jeg chicken nuggets, dip og pommes frites til middag. Så kjøpte jeg Center sjokolade som er veldig god til potetsticks, smørbukk og potetgull original med dip. Og jeg som ikke er glad i søtsaker en gang  😮 men nå gikk jeg litt bananas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nonstopis og melkesjokoladeis, begge to på boks. Har og en pose sørlandschips. Alt deles med mann&barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop. Ikke likt det på flere år, men smakte da jeg var på besøk og syns nå det er kjempegodt, så en pose med det og sukkerfri brus. 

Anonymkode: f1ca9...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badeskum (gele og skumgodteri), 200 gram daim sjokolade, pose lakris karameller og maarud paprika potetgull. Varer langt fra hele helgen her, og jeg deler ikke med noen 🙈

Anonymkode: 24958...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2020 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Dulcitatomater, blåbær, knaskegulrøtter og stilkselleri, og deilig dip av mager kesam... :sarkasme:Neida, ikke at det ikke smaker godt, men snop er det virkelig ikke!  

Det blir vel en plate melkesjokolade, en pose partymix etter pizzaen, og et par glass vin til det hele, tenker jeg. 

Anonymkode: 3dcfc...869

Jeg kjøpte en pose potetgull og klarer ikke å forstå at folk kan ha det liggende flere dager og spise litt på fredag, litt på lørdag og resten på søndag. Jeg spiser alt på én kveld og det er jo ikke så mye heller, en 120 grams pose. Å spise 15 potetgullflak er da ingenting og ikke noe jeg anser som fredagsgodt 🤦🏻

Anonymkode: f1ca9...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror det har klikka litt form meg nå jeg altså. Først åt jeg chicken nuggets, dip og pommes frites til middag. Så kjøpte jeg Center sjokolade som er veldig god til potetsticks, smørbukk og potetgull original med dip. Og jeg som ikke er glad i søtsaker en gang  😮 men nå gikk jeg litt bananas 

Jeg er ganske småspist til vanlig, men jeg har hatt mye større appetitt enn vanlig og får jeg lyst på noe usunt kjøper jeg det. Har det ganske kjipt pga. coronaen og jeg orker ikke å nekte meg selv å spise det jeg vil. 

Anonymkode: f1ca9...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kake

og etter det blir det vel gulrøtter, kålrot, agurk i strimler med dip av naturell yoghurt og holiday potetgulldip -har trøstespist endel snop i det siste, så jeg må stoppe opp litt nå kjenner jeg. Men for alt jeg vet så åpner vi den potetgullposen som ligger der i skapet og venter også..!

Anonymkode: 6c6f4...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pakke skivet Norvegia og to Hansa fatøl😊

Anonymkode: bacc5...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...