Gå til innhold

Programlederen i " debatten" på nrk veldig merkelig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om de har ulik personlighet så minner stilen til Fredrik Solvang meg om Bjørn Hansen, tipper Solvang har hatt ham som forbilde. Liker Solvang godt!

Anonymkode: 4fd1f...0ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 4/17/2020 at 7:43 PM, AnonymBruker said:

Da regner jeg med at du er mann.

Anonymkode: dc955...37c

Trenger vel ikke å være mann for å ha lyst til å gifte seg med Fredrik, akkurat som at man ikke trenger å være kvinne for å ønske å gifte seg med Staysman.

Anonymkode: 76d5f...a9c

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett debatten, for hva er vitsen? Det er ord mot ord. Jeg er mer opptatt av å GJØRE noe, fysisk gå til handling og ikke bare snakke rundt om det.

Anonymkode: d07f4...6f8

Forklar gjerne hvordan man går fysisk til handling angående politiske ideologier o.l.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det er på tide å begynne å se TV-debatter igjen. Jeg sluttet nettopp fordi de aller fleste programledere ikke brydde seg filla om å få politikerne (og andre) til å svare på helt konkrete spørsmål, men lot dem få lov til å prate bort spørsmålene akkurat som de ville med null risiko for å bli satt til veggs. 

Dette høres bra ut! 

Anonymkode: 4e7a1...e5f

• Liker 1
Skrevet
På 17.4.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Han programlederen. Han virker veldig frekk. Avbryter hele tiden , og fnyser og ler av det folk sier. Og virker som han lar sin egen mening trumfe alt. Skal han egentlig ikke være nøytral når han leder en debatt? 

Anonymkode: 1c7bb...06c

Han er en ekte journalist, ikke mange av dem her til lands

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må heller ikke glemme at dette er en jobb. Leverer han ikke så blir jo programmet tatt ned og erstattet med en annen som må forsøke å holde på tvseerne for NRK. Det er ikke som om han holder på slik for egen underholdning akkurat.

Anonymkode: f246a...c5d

• Opprett ny...