AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Er 99% sikker på at jeg har bakteriell vaginose, har hatt disse symptomene før flere ganger også, men pleier å gå over av seg selv etter ca en uke. Nå er jeg hos kjæresten og trenger råd for hvordan bli kvitt symptomene! Brunlig utflod, unormal utflod, litt irritert på kjønnsleppene og litt tendens til mild kløe innimellom. har prøvd Multigyn actigel salve, den lindrer plagene kjapt med får fremdeles utflod av den. Er det vits å prøve ting som Vivag kapsler eller lactal vagitorier? Hva bør jeg kjøpe som virker best? Vet at man skal behandle med antibiotika men får ikke gått til legen akkurat nå, så må ha noe som roer det ned (og forhåpentligvis kurerer) per nå... Anonymkode: 9341b...205
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Er ikke irritasjon mere sopp? Eller en blanding av de to? Jeg pleier i nød når jeg er plaget av bv å ta naturell yoghurt oppi der om kvelden. Pleier å hjelpe på lukten. Men antibiotika er jo d eneste som funker på bv.. ville ikke brukt penger på de reseptfrie vagitoriene på apoteket iallefall. Anonymkode: f496e...8b2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Jeg har funnet en sunn kur mot BV som fungerer. Vita Biosa! Økologisk melkesyregjæret drikk av urter. Fukt en tampong og la sitte i noen timer, drikk i tilegg slik det anvises på flasken. På kort tid er bakteriefloraen normal igjen og problemet borte. Anonymkode: a5590...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå