Prague Skrevet 18. april 2020 #22 Skrevet 18. april 2020 Prøver å være flink å sette den på plassen sin, som er et skap i gangen, men den blir stående fremme i gangen 90 % av tiden dessverre.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #23 Skrevet 18. april 2020 Robotstøvsugeren bor under tv-benken, og den vanlige står i en bod i underetasjen der den blir mest brukt. Anonymkode: 2035d...410
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #24 Skrevet 18. april 2020 Jeg har en veldig stor skyvedørsgarderobe på soverommet, så der bor både kofferter, gardintrapp og støvsuger Hvis jeg ikke hadde hatt skapplass til den ville den nok likevel ligget på soverommet da også. Anonymkode: 4536e...1a0
Ullvott Skrevet 18. april 2020 #25 Skrevet 18. april 2020 Den står i en krok bak en dør som alltid står åpen. Skjult, men tilgjengelig
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #26 Skrevet 18. april 2020 Har den i et skap ved kjøkkenet som er "skreddersydd" for støvsugeren og moppeskaftet. Støvsugerslangen henges på en slangeholder - det sparer oss for mye irritasjon over at den bestandig ramler ned. Det er et feste på selve støvsugeren for å holde på plass slangen, men det er mye mer kronglete å bruke og ikke helt pålitelig. Anonymkode: 451ad...0ab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #28 Skrevet 19. april 2020 Den hører til på vaskerommet. Men der står den sjelden, da den brukes annenhver dag. Blir som oftest stående i ei kjøkkenkrok. Og det selv om jeg har diger enebolig; støvsugeren er alltid tilstede 😆 Anonymkode: f1576...b01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #29 Skrevet 19. april 2020 Har kjæledyr som genererer mye bøss, den blir brukt hver dag. Så den stod alltid fremme, den hadde liksom ikke en egen plass der det gikk kjapt og greit å finne den frem og sette på plass igjen. Stappet den inn på soverommet ved besøk. Så kjøpte jeg meg Dyson. I forrige leilighet hang den rett på innsiden av åpningen til kjøkkenet, nå henger den lett tilgjengelig i en åpen bod i leiligheten. Anonymkode: d3c5c...67b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #30 Skrevet 21. april 2020 På 18.4.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev: Har den i et skap ved kjøkkenet som er "skreddersydd" for støvsugeren og moppeskaftet. Støvsugerslangen henges på en slangeholder - det sparer oss for mye irritasjon over at den bestandig ramler ned. Det er et feste på selve støvsugeren for å holde på plass slangen, men det er mye mer kronglete å bruke og ikke helt pålitelig. Anonymkode: 451ad...0ab Har gjort det samme. Jeg har et langt skap i kjøkkenet der jeg fjernet hyllene. Brukte aldri hyllene uansett og det er genialt å ha et skap for både mopp og støvsuger når jeg ikke har bod i leiligheten. Anonymkode: 146e1...858
cleangal Skrevet 21. april 2020 #31 Skrevet 21. april 2020 Har sentralstøvsuger, og slangen henger i gangen (under trappa) rett ved siden av uttaket. Ønsker meg en ekstra slange som kan henge i 2. etasje.
Gjest Tamsi Skrevet 21. april 2020 #32 Skrevet 21. april 2020 Den ligger alltid et sted i stua, så jeg kjapt får tak i den i en nødssituasjon når samboeren ikke er hjemme. Hysterisk, lammende edderkoppfobi... Og ja, jeg vet at de kan leve en stund inne i den, men jeg klarer ikke noe annet.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #33 Skrevet 21. april 2020 Den henger i et høyskap på vaskerommet. (trådløs Dyson). Fikk montert stikkontakt i skapet slik at den kan lades her. Robotstøvsugeren bor under den ene sofaen, så er ikke synlig. Anonymkode: ac0e6...c00
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #34 Skrevet 21. april 2020 Trådløs støvsuger som bor på kontoret, lett tilgjengelig men ute av syne. Henger på veggen mellom skrivebordet og bokhylla. Anonymkode: 24659...ae0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #35 Skrevet 22. april 2020 På 21.4.2020 den 7.16, Tamsi skrev: Den ligger alltid et sted i stua, så jeg kjapt får tak i den i en nødssituasjon når samboeren ikke er hjemme. Hysterisk, lammende edderkoppfobi... Og ja, jeg vet at de kan leve en stund inne i den, men jeg klarer ikke noe annet. de kan leve en stund inni støvsugeren, men de kan og komme kjapt ut.. Jeg ville plassere støvsugeren i hagen over natta, hadde støvsugd en diger en og var redd edderkoppen ville komme seg ut av støvsugeren. Mannen min bare lo, neeida, nå må du slutte. Et par timer etter fant jeg samme edderkopp et par meter fra støvsugeren.. 😐 så nå blir støvsugeren plassert ute uten diskusjon! Mannen min hadde aldri opplevd at edderkopper kom seg ut av støvsugere.. Skulle nesten tro edderkopper har en slags sjette sans på hvem de liker å kødde med. Anonymkode: 146e1...858
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #36 Skrevet 22. april 2020 Har den på vaskerommet Anonymkode: 802fa...254
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #37 Skrevet 22. april 2020 Jeg blir letta av å lese at jeg ikke er alene om å ha støvsuger stående framme hele tida! Har ingen plass å oppbevare den gjemt, så her står den i stua eller på kjøkkenet. Anonymkode: 153d2...1de 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #38 Skrevet 22. april 2020 Bak døra på soverommet. Anonymkode: 684aa...89c
Taluno Skrevet 23. april 2020 #39 Skrevet 23. april 2020 Har leilighet uten innvendig bod, så her er den gjemt inni ett skap på soverommet. Før jeg fikk utvidet skapplassen på soverommet, så kjøpte jeg meg en benk til yttergang som var høy nok til å gjemme støvsuger under! Jeg har sånn tradisjonell støvsuger da, så den er stor og klumpete, og med katt i hus må den være greit tilgjengelig... Vurderer bytte til sånn stående som må lades, da blir den nok stående i ett hjørne på soverommet tror jeg... har ingen hjørner på stue/kjøkken/gang hvor det også er strøm hvor den kan stå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå